Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Hvad er de juridiske processer? Ved I to det? Det lader til at I er skråsikre, men ingen af os ved, hvad det indbefatter. Jeg ser det som en helhed, altså med kompensationer til DIS etc.

Edit: Igen griner nogen af sådanne udsagn om denne ledelse, men så kommer det frem, at de har løjet, selvom de kom frem, at man havde givet 86 mio. euro og ikke 57 mio. euro for Neymar. Lige nu ligner det jo noget helst andet, hvor Neymar og hans far også kan være impliceret
Senest rettet af Kubala lør jul 11, 2015 8:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Om det så også er med kompensationer til DIS osv så kommer det ikke til at koste 900+ mio. Kan umuligt se hvordan det juridiske efterspil skulle komme til at koste mere end selve handlen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jo, men du og jeg aner jo intet. Vi ved ikke, hvordan efterspillet bliver, men Laporta ved måske noget. Jeg har ikke tillid til de mennesker, hvis jeg skal være ærlig. Måske kan det være, at 122 mio. euro er sat på spidsen, altså i sin yderste form, men der er nogle omkostninger forbundet med det her, hvilket er så torskedumt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Laporta er desperat og selvom jeg godt kan lide ham så har jeg lidt svært ved at tro på det han siger for tiden. Aftale på plads med pogba samt en til og nu denne voldsomme udgift til juridiske processer.

Jeg vil stadig meget gerne have ham ind som præsident men han skal til at skrue lidt ned for charmen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jeg er altså heller ikke sådan vildt begejstret for Laporta, men altså jeg har ikke længere tillid til de her mennesker. Det kan godt være, at han sætter tingene på spidsen, men ikke desto mindre er der vel et efterspil, som for nogen vil resultere i en fængselsdom og for Barca kan det ende med nogle økonomiske kompensationer, hvilket er så langt væk. Jeg fatter simpelthen ikke vælgerne.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Om det så også er med kompensationer til DIS osv så kommer det ikke til at koste 900+ mio. Kan umuligt se hvordan det juridiske efterspil skulle komme til at koste mere end selve handlen.
Nej. Med en lille smule fornuft, så kan juridiske processor ikke dække en sådan beløb. Det er jo urealistisk. Det er jo, som altid, fordi de blander tallene sammen på kryds og tværs. Rosell gjorde det, da han tiltrådte og svinede Laporta, nu gør prøver Laporta det samme.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Rosell løj, ikke noget med at han blandede tingene sammen. Hvis Laporta lyver, altså hvis der slet ikke er tale om noget beløb eller hvis sandsynligheden ikke er der, så er det virkelig forkasteligt, men det ved vi ikke endnu. Rosell var/er en løgner og vil alle dage være det.

Jeg er imod at Laporta er så offensiv overfor Benedito, men han må for min skyld gerne gå offensivt til Bartomeu, altså manden er en kujon, der ikke vil deltage i debatter og kører sit eget show, hvilket virker utrolig udemokratisk. Man burde være lidt mere kritiske som vælgere, men umiddelbart er vælgerne total ligeglade, fordi Barca vandt the treble.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Sidder og ser den sidste debat. I stedet for at opfordrer Benedito til at droppe sit kandittatur for at undgå stemmespild, burde Laporta selv gøre det så Benedito kan få hans stemmer. Klart den bedste kandidat! Angriber Barto hårdt mht. Qater og La Masia.

kklaus
Indlæg: 9730
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

En combo med Laporta og Benedito kunne være lidt frækt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Bartomeu vinder højst sandsynligt overlegent. Han har Group Godo bag sig og de cules, der stemmer, har en anden holdning til ham end vi har. Desværre.

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

Raman93 skrev:Sidder og ser den sidste debat. I stedet for at opfordrer Benedito til at droppe sit kandittatur for at undgå stemmespild, burde Laporta selv gøre det så Benedito kan få hans stemmer. Klart den bedste kandidat! Angriber Barto hårdt mht. Qater og La Masia.
Er tæt på at være enig. Laporta har virket meget desperat. Så gerne Beneditio, men det er som at håbe på Johanne S N som indflydelsesrig politiker!
Allez...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Laporta skød sig selv i foden, da han beskyldte Bartomeu for at have erstattet "the Barca model" med "the Florentino model".
Alle tre angreb ham efterfølgende i forhold til hans aftale med Pogba, der sender 100 M euro til Juve.

Laporta slynger bare navne ud....Abidal, Pogba, Puyol osv.... Hvor er visioner?

Benedito er min klare favorit.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

Tror slet ikke Laporta har lavet sine lektier. Han er slet ikke forberedt! Han ligner en som har været i byen hver torsdag, fredag og lørdag de sidste mange måneder. Han troede sikkert at han ville vinde uden problemer, og da han så han fik modstand begyndte han er slynge navne ud, blev desperat og prøvede at få de andre kandidater til at give op.

Bartomeu vinder, desværre. Og jeg er fuldstændig ligeglad med hvad andre brugere herinde tænker om mig, når jeg siger at Barca fans er kujoner, men klubbens medlemmer vælger simpelthen en kriminel som præsident.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Det er så ulækkert, altså selv uden en dom, så har han(Bartomeu) jo vidst, hvad der foregik. Der er så mange ting, som er kritiske ved den mand og hans ledelse, men man må bare sande, at idealer, værdier og anstændighed er noget, som vælgerne er totalt ligeglade med, så længe man kan slippe af sted med tingene og skaffe titler.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ved ikke hvad vi skal gøre, hvis vi skal have Bartomeu i yderligere 4 år. Vi er fucked, hvis det sker. Måske ikke i løbet af de fire år, men på længere sigt tror jeg det vil være ekstremt skadeligt for klubben, hvis Bartomeu får de næste 4 år.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster