Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af theKing1988 »

Brombi skrev:Alt andet en Barto og hans ledelsesstil og visioner, så er jeg faktisk tilfreds.
Det er også mit eneste kriterie for et godt præsidentvalg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg miskrediterer ham overhovedet ikke. Jeg synes dog det er pinligt at han bliver ved at med at sige dette. Derfor poster jeg det. Fint at du mener noget andet men du skal ikke fortælle mig hvad der er ok og ikke ok. Det afgør jeg helt selv.

Som sagt så har jeg fra starten støttet laporta og det gør jeg stadig (selvom benedito klart har vundet fleste point gennem sin kampagne). Men han har ikke fremstillet sig selv særlig positivt ved konstant at angribe barto og bede de andre om at stoppe så han kan få deres stemmer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af JonasV »

Det bliver simpelthen så nervepirrende dette valg. Bartemøv out!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:Det bliver simpelthen så nervepirrende dette valg. Bartemøv out!
Jeg tænker at der må være et sted hvor man kan følge det på engelsk?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:Det bliver simpelthen så nervepirrende dette valg. Bartemøv out!
Jeg tænker at der må være et sted hvor man kan følge det på engelsk?
Mon ikke man kan følge slaget på Twitter hos nogle af the usual suspects. Jeg skal i hvert fald "se med".

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jeg fortæller dig intet, men siger, at det virker som "en heksejagt", noget jeg har lagt mærke til. At han angriber Bartomeu er i mine øjne i orden, for manden er selv udenom det, og Laporta har så valgt at køre offensivt på det. Det er heller ikke sådan, at Bartomeu kører en fin og fair valgkamp mod Laporta, så han får sin medicin igen ved at Laporta kører på ham.

Ja, Laporta burde ikke køre sådan på Benedito omkring tilbagetrækning, men jeg synes ikke, at det er så slemt, ikke fint, men det er ikke slemt. Du må gøre, hvad du vil.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Skuffelse er ikke ensbetydende med en "heksejagt". Vi var flere der forventede mere at laporta end det han er kommet med. Han blev selv angrebet af rosell (og barto) og det havde virkelig klædt ham hvis han kunne sætte sig over dette.

Men fred med at du mener at det er ok. Det giver dig dog ingen ret til at beskylde mig for at forsøge at miskreditere laporta og stå bag en heksejagt. Jeg er ikke tilfreds med måden hvorpå han har kørt sin kampagne men det ændre ikke på at jeg stadig støtter ham. Jeg vil dog pointere når han bliver ved med dette vrøvl om at de andre skal stoppe så han kan få deres stemmer. Det virker ekstremt desperat og det klæder ham ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

According to Juventus sources, director Marotta didn't talk to "Mundo Deportivo" about Pogba last night. [sky]
Ups. Det viser lidt hvem der støtter Barto.

Raiola går i medierne og siger at pogba nok ender i barca hvis laporta bliver valgt. Kort tid efter "opfinder" MD så et citat fra marotta hvor han tager afstand fra dette. Det er virkelig en fordel for barto at han har haft md som talerør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af mathi »

Er ingen af jer bekymret for økonomien når Laporta kommer til? Hans seneste periode var ikke ligefrem præget af indtjening og gældsafdragelse.. Og så hvis han insisterer på Pogba, hvad så med Turan?

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af theKing1988 »

mathi skrev:Er ingen af jer bekymret for økonomien når Laporta kommer til? Hans seneste periode var ikke ligefrem præget af indtjening og gældsafdragelse.. Og så hvis han insisterer på Pogba, hvad så med Turan?
Som det sidenhen er blevet bevist så var økonomien langt fra så dårlig da Bartomeu og Rosell overtog ledelsen som de forsøgte at få det til at fremstå som. Og de begrænsninger der blev bebudet på Transfer-udgifter af Rosell og Bartomeu (Klubben måtte max gå i -50 Mio Euro per Transfervindue) er forsvundet fuldstændigt. Så jeg kan ikke rigtig se at det skulle gøre den store forskel økonomisk at skifte den nuværende ledelse ud med den måde Laporta ledede klubben på.

Måske kan det være at Laporta vil revurdere vores tætte tilknytning til Qatar igennem trøjesponsoratet. Hvilket jeg egentlig ikke vil have noget imod. PR-mæssigt er det sgu hovedløst at gøre knæfald for Qatar bare for at få et lukrativt sponsorat.

Samtidig har Laporta bebudet at der skal fokuseres mere på La Masia igen. Hvilket på sigt kan spare os for en del transferudgifter. Hvis vi fortsætter ned af det nuværende spor kan jeg sgu ikke rigtig se den store vej uden om at truppen i større og større grad bliver sammensat af udefra kommende. Hvilket egentlig er synd når en del af de udefrakommende faktisk startede på La Masia.

Jeg siger ikke på nogen måde at Laporta er fejlfri eller det perfekte valg, men jeg ser den nuværende retning som klubben bevæger sig i som den forkerte vej. Og alle 3 af Bartomeu's modkandidater virker parat til at ændre på det

Personlig havde jeg måske foretrukket hvis Beneditto vandt, men Laporta er klart et bedre alternativ til ham end Bartomeu. Hvis meningsmålingerne skal stå til troende og det virkelig er så håbløst for Beneditto som det ser ud
Senest rettet af theKing1988 fre jul 17, 2015 9:07 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Storken »

Jeg forestiller mig, at Bartomeu vinder en jordskredssejr. Folk har en kort hukommelse.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af theKing1988 »

Åbenbart :roll:

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Xavi: "I know whom I'll vote for. Discussed it with my mom, she thinks the same. It has been a really good campaign." [rac1]
Mors dreng :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:Jeg forestiller mig, at Bartomeu vinder en jordskredssejr. Folk har en kort hukommelse.

Ja, tænk hvis det skete. Folk har nemlig en kort hukommelse. Bartomeu er snu, han spiller på alle parametre, for han fremlagde årsregnskabet og økonomien på et ret belejligt tidspunkt, altså dagene før valget, så det kan lige pludselig også give ham den sidste vind mod sejren.
Senest rettet af Kubala lør jul 18, 2015 9:09 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Visca El Barca »

Den seneste meningsmaaling siger ellers, at Laporta er foran med 36% af stemmerne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster