Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Bartomeus stemmer kommer nok til at stige endnu mere (især fordi folk tendentielt ikke husker hele embedsperioden, men de sidste par uger/måneder), men man skal nok bruge en del mere 35% af stemmerne for at vinde, så der er langt endnu :)
Du gør mig nervøs.

Jeg ved ikke, hvem man skal stemme på. Jeg ved bare at Bartomeu ikke har fortjent en skid og han skal ikke have lov til at styre vores klub. Han vil kun ødelægge den.

Jeg ved så heller ikke, om jeg er så hooked på Laporta, som resten af forummet er. Han har haft sin periode, jeg er imod at man kommer tilbage igen. Det er heller ikke fordi han gjorde det udelukkende fantastisk.

Mest af alt håber jeg på, at de andre kandidater kan "forføre" mig med deres plan. Det er derfor lidt synd at du ikke har postet flere fremragende indlæg om de andre, men måske har de ikke meldt noget ud? Jeg ved du sagde at du vil gøre det, når vi kommer tæt på valg, men det kunne være dejligt at danne sig et billede af, hvad de to "nye" vil.

Hvis de kan komme med en fornutig plan, både økonomisk men mest af alt, sportslig, vil jeg uden tvivl stemme på en af dem.

Jeg ved hvad der er vigtigt for mig. Jeg er realistisk, jeg tror trøjesponsor er kommet for at blive. Som tingene er i dag og udvikling i fodbolden taget i betragtning, er vi nødt til at have en sponsor på trøjen. En ren trøje eller UNICEF havde selvfølgelig været drømmescenarie, men det er desværre ikke realistisk tror jeg. Dog kunne jeg godt tænke mig, at man valgte en lidt mindre kontroversiel sponsor end Qatar.

Det vigtigste for mig er selve den sportslig filosofi. La Masia er vigtig for mig, det er ikke kun de sidste 10 år, at vi har satset på den, det blev besluttet for årtier tilbage, at La Masia skulle danne ramme om vores hold. Det skulle fungere som fundament. Der har så været nogle ledelser, som har negligeret den part, jeg håber den næste flytter fokus tilbage på La Masia.

Vi har en klar filosofi hvad angår hvilken type fodbold vi skal spille. Det er ikke kun offensivt fodbold, der er så mange andre klubber rundt omkring i Europa, som også spiller offensivt. Vi spiller offensiv fodbold på en helt speciel måde, det er vigtigt for at den næste præsident kan forsikre om, at man vil gå tilbage til det. På det sidste vil jeg give Balague ret, vi ligner enhven anden topklub.

Sidst men ikke mindst er det vigtig for mig, hvad det er for et sportslig team, som de forskellige kandidater vil præsentere for os. Oftest kan man udfra teamets sammensatsning læser sig frem til, i hvilken retning kandidaten vil gå.

Jeg håber vi bliver lidt klogere i den nærmeste fremtid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Visca El Barca »

Joan Laporta has stepped up his bid to become Barcelona president ahead of the summer election after securing the €76 million financial guarantee needed to run for the position
LINK: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_HN_1
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Alcantara »


kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Laporta:
"I have already made my decision. I'll announce it after Bartomeu calls for elections".
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Change of plans: the precandidates will have their presser in different days:
Freixa tomorrow.
Benedito Thursday.
Farre Friday.
Laporta forventes at annoncere sit kandidatur efter den nuværende bestyrelse er trådt af (så nok i dag eller i morgen). Der går rygter om, at Puyol er med i hans team.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

Skriver det lige her hvor det er relevant:

Barca fans er kujoner. Han bliver genvalgt. Eller rettere, valgt. For han vandt ikke sidst.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af whidgee »

Brombi skrev:Skriver det lige her hvor det er relevant:

Barca fans er kujoner. Han bliver genvalgt. Eller rettere, valgt. For han vandt ikke sidst.
Flot skrevet, Brombi. Virkelig konstruktivt.

Husk nu at et præsidentvalg er demokratisk og medlemmerne bestemmer. At kalde folk som har en anden mening for kujoner hører ingen steder hjemme.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

whidgee skrev:
Brombi skrev:Skriver det lige her hvor det er relevant:

Barca fans er kujoner. Han bliver genvalgt. Eller rettere, valgt. For han vandt ikke sidst.
Flot skrevet, Brombi. Virkelig konstruktivt.

Husk nu at et præsidentvalg er demokratisk og medlemmerne bestemmer. At kalde folk som har en anden mening for kujoner hører ingen steder hjemme.

Jeg er da godt klar over at et præsidentvalg er demokratisk, hvorfor insinuerer du at jeg har glemt dette?

Jeg udtrykker blot min frustration over, at Barcelona fans, som for ca 6 måneder siden ville gøre alt for at skifte ledelsen og Bartomeu ud, nu pludselig ikke synes så kritiske længere - og det ville ikke undre mig, hvis vi foretog endnu en afstemning herinde, at Bartomeu også herinde ville få flere end 2 stemmer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad er det du baserer dette på brombi? Er der kommet meningsmålinger eller?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg udtrykker blot min frustration over, at Barcelona fans, som for ca 6 måneder siden ville gøre alt for at skifte ledelsen og Bartomeu ud, nu pludselig ikke synes så kritiske længere - og det ville ikke undre mig, hvis vi foretog endnu en afstemning herinde, at Bartomeu også herinde ville få flere end 2 stemmer.
Det er meget, meget let at glemme, hvordan det så ud for et halvt år siden, når der står 3 store og flotte trofæer lige ved siden af manden. Desværre. Men her er noget skrevet af Lucas Resende. Jeg vil ikke sidde og dømme Bartomeu som person, ej heller kalde ham en forbryder, men jeg vil til gengæld gerne sige, at han er rigtig dårligt egnet som præsident for vores klub.

Så lad os gøre en indsats, for at sprede ordet og pege på en af de andre kandidater. Hvem det så skal være, må vi jo se på når alle kandidaterne har tilkendegivet sig og fortalt os lidt om, hvad de gerne vil med klubben. Jeg overvejer faktisk helt alvorligt, at tage flyet derned for selv at stemme.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Hvad er det du baserer dette på brombi? Er der kommet meningsmålinger eller?

Synes sgu jeg så mange på twitter som skrev at de mente at Bartomeu skulle have en chance, eller at det ville ødelægge 'rytmen' i klubben at skifte ledelse.. Derudover så jeg også et tweet om catalunya radio om at Bartomeu var gået 10% frem i stemmer - de lavede tilsyneladende en undersøgelse kort efter det blev valget blev annonceret og en for ikke særlig lang tid siden. Han står under alle omstændigheder til ca 30% nu, hvilket er en del mere end de 10-15% der blev spekuleret i for nogle måneder tilbage.

Det eneste positive lige nu er, at der går rygter om at Freixa stiller op. Han er Rosellista, hvilket muligvis kommer til at betyde, at han skal jagte de samme vælgere som Bartomeu..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Jeg udtrykker blot min frustration over, at Barcelona fans, som for ca 6 måneder siden ville gøre alt for at skifte ledelsen og Bartomeu ud, nu pludselig ikke synes så kritiske længere - og det ville ikke undre mig, hvis vi foretog endnu en afstemning herinde, at Bartomeu også herinde ville få flere end 2 stemmer.
Det er meget, meget let at glemme, hvordan det så ud for et halvt år siden, når der står 3 store og flotte trofæer lige ved siden af manden. Desværre. Men her er noget skrevet af Lucas Resende. Jeg vil ikke sidde og dømme Bartomeu som person, ej heller kalde ham en forbryder, men jeg vil til gengæld gerne sige, at han er rigtig dårligt egnet som præsident for vores klub.


Helt sikkert, og han gjorde fandme også meget ud af at understrege sine bedrifter (the treble og åbenbart verdens bedste økonomi)

Blaugrana92 skrev:Så lad os gøre en indsats, for at sprede ordet og pege på en af de andre kandidater. Hvem det så skal være, må vi jo se på når alle kandidaterne har tilkendegivet sig og fortalt os lidt om, hvad de gerne vil med klubben. Jeg overvejer faktisk helt alvorligt, at tage flyet derned for selv at stemme.
Og det vil jeg også meget gerne, men jeg læste at socios over 50 år hælder til at stemme på Bartomeu, hvilket er ca 70% af stemmerne. Det giver også mening i forhold til afstemninger online, fordi folk i den alder, især i sydlande, tendentielt ikke er på sociale medier.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:
Det eneste positive lige nu er, at der går rygter om at Freixa stiller op. Han er Rosellista, hvilket muligvis kommer til at betyde, at han skal jagte de samme vælgere som Bartomeu..
Divide and conquer

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

Storken skrev:
Brombi skrev:
Det eneste positive lige nu er, at der går rygter om at Freixa stiller op. Han er Rosellista, hvilket muligvis kommer til at betyde, at han skal jagte de samme vælgere som Bartomeu..
Divide and conquer
Bingo!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Ramon Adell, president of the Managing Commission, who will govern the club until the elections is holding a presser. Quotes to follow.
Adell: "In accordance with the club's bylaws we have decided that the elections will be held on Saturday, July 18th."
Adell: "The polls will be open on July 18th from 9am to 9pm."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster