Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Troels Bech!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Michman »

Den er ikke længere.. Han skal bare UD.. Og det kan ikke gå for hurtigt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Luis Enrique »

gygfo skrev:I hvert fald Bielsa!
Luis Enrique - ham den anden - viser jo netop, at det ikke er resulaterne der tæller. Snarere det højtbesungne koncept, som enhver i øvrigt kan påberåbe sig.

Eller noget.
Senest rettet af Luis Enrique man jan 05, 2015 9:07 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:De Boer.
Yes. Hodor.

gygfo

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af gygfo »

Luis Enrique skrev:
gygfo skrev:I hvert fald Bielsa!
Luis Enrique - ham den anden - viser jo netop, at det ikke er resulaterne der tæller. Snarere det højtbesungne koncept, som enhver i øvrigt kan påberåbe sig.

Eller noget.
Er det ikke nemmere at spille flot, når man samtidig vinder? Vi spiller da i perioder også flot, i de perioder hvor vi har tvunget modstanderen frem, når vi er foran resultatmæssigt.

Men okay, alle andre end LE, så kan jeg også acceptere de boer

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Raman93 »

Det første Pep sagde, da han tilsluttede sig Bayern var, at spillerne ikke skulle tilpasse sig ham, men han skulle tilpasse sig dem. Tror I virkeligt, at Klopp eller for den sags skyld Simone vil komme til klubben og spille, som de gør i deres respektive klubber? Jeg vil gerne se en etableret toptræner, nu hvor både Tata og højst sandsynligt LE har slået fejl.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: RE: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Elbarca »

Enig. De Boer ser jeg ikke som en bedre træner en M. Laudrup. Nævnte selv Simeone i går i kamptråden. Men har også tænkt på Koeman som jeg tidligere var ret skeptisk overfor. Det han har formået med Southampton denne sæson er imponerende.

Parla
Indlæg: 787
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Parla »

Tror at Laudrup ville passe godt ind, han er god ved sine spillere men kan også skabe respekt. Dog bliver han ikke valgt, men medierne skal nok nævne ham.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Jesni »

zqa skrev:Jeg var ikke fortaler for ham da han blev ansat, og jeg er da slet ikke nu..
Vi skulle have taget de Boer.
Samme her. Den der lidt sygelige trang klubben har til at ansætte folk, fordi de har en baggrund i klubben, istedet for at se på kompetencerne må gerne stoppe. Næste træner skal ansættes pga. kvalifikationerne - ikke navnet eller historik med os.

Hvor jeg dog virkelig håber, at der er hold i rygterne. No offence til manden - det er ledelsen, der har fucket op. Gid Van Gaal var ledig.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af SirJonas »

En lidt utroværdig kilde (Cadena COPE) hævder, at Enrique har fået 2 kampe til at får styr på omklædningsrummet og spillet/resultaterne, ellers er det væk...

Tror folk på den?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Den er blevet vendt i en anden tråd og som Piquen og Brombz smat Blau (tror jeg det var) var inde på det, jeg kan ikke helt se en idé med det der? Hvis man har besluttet sig for at han skal væk, hvorfor et ultimatum? Hvis omklædningsrum er i oprør (husk at det ikke kun er Leo, der snakkes om at flere etablerede spillere har et meget anstrengt forhold til Lucho, deriblandt Ini og Xavi men de gør brug af diplomati), hvad kan to kampe ændre på det? Også to rigtig gode kampe?

Hvorfor vil man give ham to kampe, når man alligevel ansætter en ny sportsdirektør. Vil han have noget at sige? Hvis nu Lucho har problemer med spillerne, så er han gone uanset hvad. Jeg er meget spændt på det pressemøde i morgen. For første gang i lang tid, kan Bartomeu ikke fedte den, han vil blive stillet alvorlige spørgsmål og han er næsten tvunget til at svare. Han kan ikke rigtig komme med "ingen kommentar" eller det ikke er det tidspunkt at snakke om det nu.

Jeg tror vi vil få et klart svar i morgen. Det er han næsten nødt til at give.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:smat Blau
Smat Blau? Det synes jeg egentlig ikke er så pænt at kalde mig for. Du kan selv være en smat Visca! ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da kæft... Lucho har åbenbart forsøgt at straffe messi for ikke at møde op til træningen i går. Det her holder ikke. Få Lucho fjernet og få en mand ind som kan vinde truppen gennem sine ideer og ikke sine latterlige rotationer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, det snakkes der i hvert fald om:
Visca El Barca skrev:
[Xavi, Iniesta and Busquets had to meet with Luis Enrique to change his mind not to take disciplinary action against Messi./i]


Måske redder de den?


Hvis ovenstående er sandt så er Lucho færdig. Fuldstændig færdig. Og hvis ovenstående er sandt så ved Xavi, Iniesta og Busquets også godt at han er færdig. Det lugter langt væk af, at de rent faktisk er bange for at Messi bliver skubbet ud af klubben af Bartomeu og Lucho, og at de lige nu gør alt hvad der står i deres magt, for at forhindre at Lucho kører endnu mere af sporet end han i forvejen af. Damage control. Intet mindre end damage control.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af zqa »

Det katalanske galehus er tilbage. Jubii! Jeg havde sådan håbet, at jeg skulle opleve det igen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster