Josep Maria Bartomeu

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
ons sep 09, 2020 9:20 pm
@Piquenbauer m.fl.
UPDATE PÅ MISTILLIDSVOTUM
I morgen underskriver jeg mistillidsvotum i København. Det skal gøres ved personligt fremmøde og efter nogle foreskrifter, hvor man blandt andet skal fremvise pas og gyldigt medlemskort. Miguel, som er venner med Jordi Farre, samler så stemmerne fra de danske medlemmer. Han forventer, at 20-30 danske medlemmer underskriver. Formodentligt bliver det vanskeligt/umuligt at samle underskrifter fra danske medlemmer fra Fyn og Jylland med mindre der er en repræsentant for Jordi i provinsen.

Stemmesedlerne sendes derefter ekspres afsted til Jordi, som herefter tæller alle stemmerne op og sikrer sig, at de alle er korrekt udfyldt og gyldige. På tilsvarende vis samles stemmer sammen fra andre steder i verden. Senest den 17. september (deadline), skal det fornødne antal gyldige stemmer være talt op, godkendt og afleveret til klubben. Så må vi se, om der er stemmer nok. Jeg har i hvert fald gjort mit :thumbup: .
Jeg var på Sjælland i sidste uge og magter ikke at køre igen. Hvis du hører noget om at det kan lade sig gøre i Jylland så må du gerne sige til ;-)
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
ons sep 09, 2020 9:20 pm
@Piquenbauer m.fl.
UPDATE PÅ MISTILLIDSVOTUM
I morgen underskriver jeg mistillidsvotum i København. Det skal gøres ved personligt fremmøde og efter nogle foreskrifter, hvor man blandt andet skal fremvise pas og gyldigt medlemskort. Miguel, som er venner med Jordi Farre, samler så stemmerne fra de danske medlemmer. Han forventer, at 20-30 danske medlemmer underskriver. Formodentligt bliver det vanskeligt/umuligt at samle underskrifter fra danske medlemmer fra Fyn og Jylland med mindre der er en repræsentant for Jordi i provinsen.

Stemmesedlerne sendes derefter ekspres afsted til Jordi, som herefter tæller alle stemmerne op og sikrer sig, at de alle er korrekt udfyldt og gyldige. På tilsvarende vis samles stemmer sammen fra andre steder i verden. Senest den 17. september (deadline), skal det fornødne antal gyldige stemmer være talt op, godkendt og afleveret til klubben. Så må vi se, om der er stemmer nok. Jeg har i hvert fald gjort mit :thumbup: .
Jøsses mand!! Der er vist nogen der ikke ønsker fremskridtet....

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kvoller »

Var det ikke Victor Font der også sagde, at det er fuldstændig hovedløst, at det skal være så besværligt at få stemt til mistillidsvotum. I Danmark burde det da kunne gøres med NemID.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af FCBSOCI »

UPDATE
Så har jeg skrevet under. Det var voldsomt interessant at møde Miguel, som indsamler stemmer til mistillidsvotum i Danmark. Han har et stort kendskab til, hvad der sker bag kulisserne og kunne fortælle mange spændende historier.

Det bliver desværre nok vanskeligt at nå de ca. 16.500 stemmer, der kræves til mistillidsvotum. I Danmark, for eksempel, kan man kun underskrive i København. Bor man i provinsen kan man bede om at få blanketten til mistillidsvotum tilsendt med snail mail (aka alm. post). Herefter skal man selv udfylde blanketten og sende den ekspres videre til Barcelona. Efter al sandsynlighed kan det slet ikke nås inden tidsfristens udløb. Der er meget lidt tid at give af, og mon ikke snail mail (desværre) virkelig lever op til sit navn?

Miguel fortalte, at der tilsvarende er repræsentanter i London, Paris, Moskva og mange, mange andre steder. De har samme udfordringer med at få samlet stemmer sammen. Meget tyder derfor på, at det kan blive svært at nå de fornødne antal stemmer.

Men Miguel nævnte også, at der arbejdes på højtryk på, at man kan stemme elektronisk fra på mandag. Så vil der, efter hans opfattelse, formodentligt lynhurtigt kunne opnås tilstrækkeligt med stemmer. Én af udfordringerne med at tillade at stemme elektronisk er, kunne jeg forstå, hensynet til GDPR (persondataloven).

Forhåbentligt kan man fremover stemme elektronisk til præsidentvalg mv. Jeg tager gerne til Barcelona for at stemme – det er altid en fornøjelse at komme til byen – men pga. corona er det p.t. lidt op ad bakke.

Hvis man gerne vil følge lidt med I, hvordan det går i forhold til mistillidsvotum kan man besøge https://www.mocio2020.cat/ (og i toppen vælge mellem catalansk, spansk og engelsk).

Uanset hvad bliver det spændende at følge fortsættelsen…

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af FCBSOCI »

@Lopezzz
Du kan sende en mail til Miguel på votodecensura@gmail.com og spørge ham, om han kan nå at sende dig en blanket (med posten) til underskrift. Efterfølgende skal din underskrevne blanket sendes til Barcelona. Det bliver nok svært at nå at få din stemme frem til Barcelona inden for tidsfristen, men måske det var forsøget værd?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
tors sep 10, 2020 1:33 pm
@Lopezzz
Du kan sende en mail til Miguel på votodecensura@gmail.com og spørge ham, om han kan nå at sende dig en blanket (med posten) til underskrift. Efterfølgende skal din underskrevne blanket sendes til Barcelona. Det bliver nok svært at nå at få din stemme frem til Barcelona inden for tidsfristen, men måske det var forsøget værd?
Tusind tak ven.
Jeg sender ham mail om 1 time :thumbup:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

@FCBSOCI
Jeg har sendt mail til ham på engelsk. Ved du om han snakker dansk også??
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror også at man kan tage en billig fly til London eller München og underskrive papirerne der.

Tjek kortet her
https://www.mocio2020.cat/on-vaig-a-signar/
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af FCBSOCI »

Ja, han taler flydende dansk. Han har boet i Danmark siden 2001. Han er i øvrigt en gennemsympatisk fyr med en enorm viden om Barca.

Og selv tak, min ven. Vi “tales” jo nok ved, når sæsonen går i gang :wave:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
tors sep 10, 2020 10:44 pm
Ja, han taler flydende dansk. Han har boet i Danmark siden 2001. Han er i øvrigt en gennemsympatisk fyr med en enorm viden om Barca.

Og selv tak, min ven. Vi “tales” jo nok ved, når sæsonen går i gang :wave:
Han har svaret og lige nu er det kun muligt at komme til København og skrive under. Hvis han sender papirerne med posten som jeg skal skrive under og sende retur når vi det ikke inden mandag og alt elektronisk afstemning er udelukket. Og jeg kan desværre ikke tage til Kbh i weekenden da jeg har andre planer :(
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
tors sep 10, 2020 11:30 pm
FCBSOCI skrev:
tors sep 10, 2020 10:44 pm
Ja, han taler flydende dansk. Han har boet i Danmark siden 2001. Han er i øvrigt en gennemsympatisk fyr med en enorm viden om Barca.

Og selv tak, min ven. Vi “tales” jo nok ved, når sæsonen går i gang :wave:
Han har svaret og lige nu er det kun muligt at komme til København og skrive under. Hvis han sender papirerne med posten som jeg skal skrive under og sende retur når vi det ikke inden mandag og alt elektronisk afstemning er udelukket. Og jeg kan desværre ikke tage til Kbh i weekenden da jeg har andre planer :(
Andre planer.....hva fanden mener du......??

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
fre sep 11, 2020 8:48 am
Lopezzz skrev:
tors sep 10, 2020 11:30 pm
FCBSOCI skrev:
tors sep 10, 2020 10:44 pm
Ja, han taler flydende dansk. Han har boet i Danmark siden 2001. Han er i øvrigt en gennemsympatisk fyr med en enorm viden om Barca.

Og selv tak, min ven. Vi “tales” jo nok ved, når sæsonen går i gang :wave:
Han har svaret og lige nu er det kun muligt at komme til København og skrive under. Hvis han sender papirerne med posten som jeg skal skrive under og sende retur når vi det ikke inden mandag og alt elektronisk afstemning er udelukket. Og jeg kan desværre ikke tage til Kbh i weekenden da jeg har andre planer :(
Andre planer.....hva fanden mener du......??
Jeg skal nok begår selvmord hvis min stemme skulle være afgørende :lol:
MDCCCXCIX

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af MarkMenace »

Lopezzz skrev:
fre sep 11, 2020 9:11 am
Antimadridista skrev:
fre sep 11, 2020 8:48 am
Lopezzz skrev:
tors sep 10, 2020 11:30 pm
FCBSOCI skrev:
tors sep 10, 2020 10:44 pm
Ja, han taler flydende dansk. Han har boet i Danmark siden 2001. Han er i øvrigt en gennemsympatisk fyr med en enorm viden om Barca.

Og selv tak, min ven. Vi “tales” jo nok ved, når sæsonen går i gang :wave:
Han har svaret og lige nu er det kun muligt at komme til København og skrive under. Hvis han sender papirerne med posten som jeg skal skrive under og sende retur når vi det ikke inden mandag og alt elektronisk afstemning er udelukket. Og jeg kan desværre ikke tage til Kbh i weekenden da jeg har andre planer :(
Andre planer.....hva fanden mener du......??
Jeg skal nok begår selvmord hvis min stemme skulle være afgørende :lol:
Sådan har sikkert 10.000 medlemmer sagt :cry:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

Ja og det undrer mig rigtig meget at det er svært at samle 16000 underskrifter når vi har omkring 160.000 medlemmer af klubben :?
Der må være sikkert mange som stadigvæk støtter Bartomeu
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af FCBSOCI »

@Lopezzz
Jeg tror nærmere, at det handler om, hvor besværligt det er at stemme. Kombineret med corona hvor mange holder sig hjemme, er det lidt op ad bakke at samle stemmer sammen.

Er ret overbevist om, at et stort flertal er i mod Bartomeu (bare min fornemmelse, jeg har ingen statistik eller lignende at støtte mig til).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster