Josep Maria Bartomeu

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kvoller »

EasyBuddhist skrev:
fre okt 15, 2021 11:15 am
With Arthur, we were in a pandemic, with drastic income reduction, and Arthur wanted a salary increase. We couldn't do that. Juventus came to offer money + Pjanić."
Nå, så de ville ikke betale Arthur 8 mio euro om året, så de sælge ham og accepterer at betale Pjanic 16 mio euro om året. Det er satme et dårligt forsøg på en forklaring af den handel.
Præcis, det er så dumt at han roder sig ud i det der. Hvis Arthur ville han have en lønforhøjelse, så kunne han da sagtens have fået det, uden at vi nærmede os Pjanic løn. Det er en sølle forklaring. Oveni det, skulle Pjanic sikkert også have en fin sign-on bonus, så det overskud vi fik i den handel er ikke-eksisterende.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kvoller »

FRYD!


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kvoller »

Det er simpelthen så pinligt. Ham og Sandro Rossell hører til i fængslet, de svin.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Hristo »

Kvoller skrev:
tirs feb 14, 2023 6:32 am
Det er simpelthen så pinligt. Ham og Sandro Rossell hører til i fængslet, de svin.
Ja, det er helt vildt at de både har været så inkompetente, og samtidig lavet ulovligheder og umoralske handlinger. Det er trods alt en af verdens mest gennemsigtige storklubber fordi mange forhold skal forelægges medlemmerne, så mærkeligt det embede har tiltrukket personer med dårlige intentioner. Jeg ville nok have taget mine lyssky affærer andre steder hen.
Jeg frygter også der på et tidspunkt bliver gravet ting frem, som kan skade klubben ligesom det ses med Juventus.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Josep Maria Bartomeu

Indlæg af kklaus »

BARÇAGATE | The police conclude that Bartomeu diverted money from Barça for personal purposes

Police say he used a Barça contract with Amalgama Marketing for payments unrelated to the club
According to the police, Amalgama invoiced 152,000 euros from a contract with Barça

Of the 152,000 euros, 86% was diverted to external people such as journalists or businessmen by order of Bartomeu and 14% was kept by Amalgama
In the Barça archives, the police found a folder called "Digital Services Contracts"

In the folder, contracts with all the companies of the Nicestream group (I3Ventures, etc) and also Amalgama Marketing
In several intervening messages, the journalist Marçal Lorente (who also received money from Amalgama), acknowledges that he worked on Bartomeu's candidacy as head of digital strategy in exchange for going to work at Barça
Message from Marçal Lorente to Bartomeu

"Don't forget that I am the journalist ally who has burned the most defending the project and my partiality and involvement has been such that it is now very difficult to return to the position of objective journalist"
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster