Josep Maria Bartomeu

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Man kan vel dele det op i 2. Pengene til neymar handlen og pengene til andre ting mellem klubberne som ikke har noget med neymar at gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

Nej, sådan vil jeg ikke se på det. Hvad er Neymars markedspris, den er 57.1? Alt det andet er ekstra aftaler Barca har indgået. Kunne de have gjort uden et køb også, i realiteten.

De kunne have lavet aftaler for 500mill euro, men Neymars pris som spiller vil kun være 57.1.

Sådan ser jeg på det og sådan forstå jeg det.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Man kan vel dele det op i 2. Pengene til neymar handlen og pengene til andre ting mellem klubberne som ikke har noget med neymar at gøre.
De betaler jo netop pengene, på grund af den handel?

Det er meget simeplt, skal Barca ikke af med 86 millioner euro, fordi de har købt Neymar, deriblandt 10 millioner direkte i hans lomme, over 2 millioner til den agent der stod for forhandlinger osv osv.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er det jo ikke. Som emo siger så er det 2 forskellige ting. Man kunne have have indgået de aftaler med santos selvom neymar ikke var købt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Nej, sådan vil jeg ikke se på det. Hvad er Neymars markedspris, den er 57.1? Alt det andet er ekstra aftaler Barca har indgået. Kunne de have gjort uden et køb også, i realiteten.

De kunne have lavet aftaler for 500mill euro, men Neymars pris som spiller vil kun være 57.1.

Sådan ser jeg på det og sådan forstå jeg det.

:lol: :lol: :lol:

Så de havde valgt at betale en random agent over 2 millioner euro og Neymar 10 millioner euro, selv hvis de ikke havde købt ham? Ja Barca kunne sagtens finde på at lave en aftale med en anden klub, men nu var det hele kædet sammen med Neymar handel. Det kom ikke før eller efter Neymar handel, det blev aftalt på plads ved hans køb.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

Gad da godt se alle transfers gennem tiderne hvor agent honorar og sige on fee bliver oplyst. Ville nok ændre en del, på billedet af en pris.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Gad da godt se alle transfers gennem tiderne hvor agent honorar og sige on fee bliver oplyst. Ville nok ændre en del, på billedet af en pris.
Ja, ikk? Det kunne da være sjovt. Det ændrer dog ikke noget ved Neymars pris.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Der er snak om at bale kostede real 265 mio hvis man gjorde det op på denne måde... Der er jo også en del af neymars kontrakt med i de beregninger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

Mm, men det er stadig to ting. Igen, Neymars ægte pris, på papiret var og er 57.1. Der forholder jeg mig til. Det andet er ikke Neymars pris, det er ekstra udgifter man har valgt at investere i. Her taler jeg ikke om agent honorar, som jeg tidligere skrev, så plejer de ikke at indgå i det generelle billede. Så ville alle handler se anderledes ud.
Allez...

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Gad da godt se alle transfers gennem tiderne hvor agent honorar og sige on fee bliver oplyst. Ville nok ændre en del, på billedet af en pris.
Ja, ikk? Det kunne da være sjovt. Det ændrer dog ikke noget ved Neymars pris.
Nej, netop ikke. Hans pris er 57.1 alt andet lige. Lige til.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Der er snak om at bale kostede real 265 mio hvis man gjorde det op på denne måde... Der er jo også en del af neymars kontrakt med i de beregninger.
Selvom Bale skulle koste Real en milliard, hvad ændrer det ved Neymars pris?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Neymars pris er 57 mio. Det jeg viser ved at snakke om bale er at hvis du mener at de handler som santos og barca gjorde ved siden gælder i neymars transfer så ville bale feks koste 265 mio.

Vi har fået et pris på neymar og så nogle handler mellem barca og santos. længere er den virkelig ikke. Sagen ser forresten også ud til at blive droppet nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af klogfyr »

Men teknisk set er hans transfer fee jo kun 17,1 mio. De 40 mio kunne man også indberegne som en slags sign on fee. Det kommer lidt an på hvilke øjne, der ser på det. Man kan vælge at slå alt sammen og sige det er prisen eller man kan vælge at dele det op, hvorefter man kan komme frem til forskellige definitioner af hvad prisen er. Den gode nyhed er, at det da ikke ser ud til at der er begået noget ulovligt, og så må vi håbe Neymar bliver pengene værd.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Neymars pris er 57 mio. Det jeg viser ved at snakke om bale er at hvis du mener at de handler som santos og barca gjorde ved siden gælder i neymars transfer så ville bale feks koste 265 mio.

Vi har fået et pris på neymar og så nogle handler mellem barca og santos. længere er den virkelig ikke. Sagen ser forresten også ud til at blive droppet nu.
Nej, det er faktisk 17 milioner euro. Alt det andet er ekstra omkostninger som ikke må regnes med (siger i). Sikke et røverkøb!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Neymars pris er 57 mio. Det jeg viser ved at snakke om bale er at hvis du mener at de handler som santos og barca gjorde ved siden gælder i neymars transfer så ville bale feks koste 265 mio.

Vi har fået et pris på neymar og så nogle handler mellem barca og santos. længere er den virkelig ikke. Sagen ser forresten også ud til at blive droppet nu.
Nej, det er faktisk 17 milioner euro. Alt det andet er ekstra omkostninger som ikke må regnes med (siger i). Sikke et røverkøb!
Hold da fest. Du lyder jo som en real fan på bold.dk. De 40 mio regnes jo med idet de er en del af transferen (sign-on fee). Nu er hele handlen offentlig men stadig er det ikke godt nok. Og så glemmer vi forresten lige hvad Sanllehi sagde omkring marketing i bra og hvad der blev tjent på den første venskabskamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster