Josep Maria Bartomeu

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Drake »

Denne her video sætter meget godt i perspektiv hvor dårlig vi er til at købe og sælge!! :cry: :mad:

phpBB [video]
Senest rettet af Drake tors aug 17, 2017 11:15 am, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Drake »

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Michman »

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Norbit »

Kan man ikke starte en eller anden form for protest mod ham.. han er så ussel. Han har seriøst ødelagt vores klub fuldstændig.
Kan slet ikke kapere det. Folk siger at Perez at er svin og hvad der ellers hører til men han har aldrig bragt klubben i sådan situation. Han har godt nok også lavet nogle underlige handler, men taget i betragtning af hvad vi har, så er det ikke sammenligneligt.
Vi ligner mere og mere en amatør klub med ham her idioten siddende. Har altid haft min tvivl på ham. Hvordan kan vi ende i denne situation, fatter jeg kke.
Man burde starte et eller andet på facebook, som folk burde gøre til den første hjemmekamp.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 791 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kvoller »

Der er den der twitterkampagne, hvor de i hver halvleg til alle kampe vil gøre #BartomeuDimiteHoy #BartomeuOut og #BartomeuDimiteYa worldwide trend. Det står også på alle opslag der bliver lavet af Barca på Twitter

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

Jeg havde den grusomme fornøjelse af, at se hans face i går in real life, det var ikke rart. Vil gerne glemme det. But, how!?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Madbassen »

Ville hellere se Ramsey Bolton som præsident end Bartomeu..
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af zqa »

Aarrhhh...
#jesuisSheep

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Norbit »

emo skrev:Jeg havde den grusomme fornøjelse af, at se hans face i går in real life, det var ikke rart. Vil gerne glemme det. But, how!?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Kunne du råbe "GAAYYY" efter ham. noget ala det her:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af JonasV »

Her er et billede, emo tog af Bartomeu, som hygge-klimprer lidt mens klubben brænder:

Billede

Ja ja, jeg postede noget tilsvarende i en anden tråd, men situationen er stadig den samme...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af MessiPogba »

Har lige nogle spørgsmål her.

1) Hvis rotten bliver væltet, hvad er så næste scenarie? Er det så en midlertidig præsident, der skal overtage indtil næste valg til sommeren, eller er det blot en af rottens undersåtter, som får lov til at blive præsident, eller hvad er proceduren her?

2) Kan Laporta godt blive præsident igen?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10049
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kubala »

1) Så vidt jeg ved, så er det vicepræsidenten, der bliver indtil valget, hvorefter den nye tiltræder.

2) Ja, Laporta kan godt stille op.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:1) Så vidt jeg ved, så er det vicepræsidenten, der bliver indtil valget, hvorefter den nye tiltræder.

2) Ja, Laporta kan godt stille op.
Så vi kan sagtens fortsatte med denne håbløse administration, hvis Bartomeu væltes? Er det ikke bare status qup?

Hvornår ville valget være så, hvis Bartomeu væltes her i løbet af efteråret? Sommeren 2018? Ville være noget nederen at gå ind til et altafgørende transfervindue i sommeren 2018 uden en administration, som er kyndige nok til at håndtere markedet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10049
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:1) Så vidt jeg ved, så er det vicepræsidenten, der bliver indtil valget, hvorefter den nye tiltræder.

2) Ja, Laporta kan godt stille op.
Så vi kan sagtens fortsatte med denne håbløse administration, hvis Bartomeu væltes? Er det ikke bare status qup?

Hvornår ville valget være så, hvis Bartomeu væltes her i løbet af efteråret? Sommeren 2018? Ville være noget nederen at gå ind til et altafgørende transfervindue i sommeren 2018 uden en administration, som er kyndige nok til at håndtere markedet.
Men hvad er alternativet? Klubben skal jo administreres. Man kan jo ikke bare stå stille indtil valget. Og mht. valget, ved jeg ikke, hvornår det bliver, men sommer 2018 lyder meget rigtigt. Der er jo ikke noget at gøre, for det er jo også åndssvagt at have et valg midt i sæsonen. Medlemmerne er ligeså skyldige. De kunne jo have væltet denne ledelse, sidst der var valg. Det gjorde de ikke og nu står man her.

Kubala
Indlæg: 10049
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kubala »

Det skal lige siges, at jeg ikke ved, hvad konsekvenserne af et mistildsvotum kan betyde. Om der så bliver udskudt valg med det samme efter mistillidsvotum går igennem eller om man skal vente til endt sæson. Og hvad har det af betydning for den her administration? Må de stadig varetage opgaven eller må de ikke, indtil valget? Det er noget, jeg ikke har styr på.

Uanset hvad, vil det være åndssvagt at have valg midt i sæson og også åndssvagt, hvis klubben står stille indtil valget. Der må være nogle administrative begrænsniner for ledelse efter mistillidsvotum, men nogen skal stadig varetage opgaverne indtil valget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster