Josep Maria Bartomeu

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Neymars pris er 57 mio. Det jeg viser ved at snakke om bale er at hvis du mener at de handler som santos og barca gjorde ved siden gælder i neymars transfer så ville bale feks koste 265 mio.

Vi har fået et pris på neymar og så nogle handler mellem barca og santos. længere er den virkelig ikke. Sagen ser forresten også ud til at blive droppet nu.
Nej, det er faktisk 17 milioner euro. Alt det andet er ekstra omkostninger som ikke må regnes med (siger i). Sikke et røverkøb!
Hold da fest. Du lyder jo som en real fan på bold.dk. De 40 mio regnes jo med idet de er en del af transferen (sign-on fee). Nu er hele handlen offentlig men stadig er det ikke godt nok. Og så glemmer vi forresten lige hvad Sanllehi sagde omkring marketing i bra og hvad der blev tjent på den første venskabskamp.

Lol, real fan fra bold.dk :lol: :lol: :lol: . Går du virkelig og bilder dig selv ind, at du argumenterer på et højere niveau end dem du nævner?

De 10 millioner i sign on fee til Neymar er ikke en del af transferen, lige de over 2 millioner euro som betaler agenten? Men de 40 millioner til hans forældre er? Lidt svært ved at bestemme dig?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.marca.com/2014/01/24/en/foot ... 80588.html

Som jordi cases advokat siger så vil han trække anklagen tilbage da folk der ikke har noget med barca at gøre vil bruge den til at skade klubben. De er de rygter som der desværre er mange der tror på.
Senest rettet af Piquénbauer lør jan 25, 2014 1:31 am, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Neymars pris er 57 mio. Det jeg viser ved at snakke om bale er at hvis du mener at de handler som santos og barca gjorde ved siden gælder i neymars transfer så ville bale feks koste 265 mio.

Vi har fået et pris på neymar og så nogle handler mellem barca og santos. længere er den virkelig ikke. Sagen ser forresten også ud til at blive droppet nu.
Nej, det er faktisk 17 milioner euro. Alt det andet er ekstra omkostninger som ikke må regnes med (siger i). Sikke et røverkøb!
Hold da fest. Du lyder jo som en real fan på bold.dk. De 40 mio regnes jo med idet de er en del af transferen (sign-on fee). Nu er hele handlen offentlig men stadig er det ikke godt nok. Og så glemmer vi forresten lige hvad Sanllehi sagde omkring marketing i bra og hvad der blev tjent på den første venskabskamp.

Lol, real fan fra bold.dk :lol: :lol: :lol: . Går du virkelig og bilder dig selv ind, at du argumenterer på et højere niveau end dem du nævner?

De 10 millioner i sign on fee til Neymar er ikke en del af transferen, lige de over 2 millioner euro som betaler agenten? Men de 40 millioner til hans forældre er? Lidt svært ved at bestemme dig?

Du angriber jo alt... Hele handlen er på bordet nu. De er 40 mio går jo til forældrene (neymar sr) pga man bryder forhåndsaftalen. Derfor mener jeg at de kan tages med som en del af transfer summen. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er du er så negativ over?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:http://www.marca.com/2014/01/24/en/foot ... 80588.html

Som jordi cases advokat siger så vil de trække anklagen tilbage da folk der ikke har noget med barca at gøre vil bruge den til at skade klubben. De er de rygter som der desværre er mange der tror på.
Nej, det gør han så ikke. Hans klient har sagt, at han vil køre sagen videre. Han synes man skal droppe sagen, fordi den kan have en negativ indflydelse på Barca, men at hans klient nok ikke vil ændre mening. Enig i, at det er en kedelig sag, men da det nu er fremme, vil det være bedst at lade dommeren lave sin undersøgelse, ellers vil medierne blive ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.marca.com/2014/01/24/en/foot ... 80588.html

Som jordi cases advokat siger så vil de trække anklagen tilbage da folk der ikke har noget med barca at gøre vil bruge den til at skade klubben. De er de rygter som der desværre er mange der tror på.
Nej, det gør han så ikke. Hans klient har sagt, at han vil køre sagen videre. Han synes man skal droppe sagen, fordi den kan have en negativ indflydelse på Barca, men at hans klient nok ikke vil ændre mening. Enig i, at det er en kedelig sag, men da det nu er fremme, vil det være bedst at lade dommeren lave sin undersøgelse, ellers vil medierne blive ved.
Jep læste den lige igen. Det klæder ikke klubben at den bliver angrebet indefra og giver mulighed for andre at angribe den på baggrund af dette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Neymars pris er 57 mio. Det jeg viser ved at snakke om bale er at hvis du mener at de handler som santos og barca gjorde ved siden gælder i neymars transfer så ville bale feks koste 265 mio.

Vi har fået et pris på neymar og så nogle handler mellem barca og santos. længere er den virkelig ikke. Sagen ser forresten også ud til at blive droppet nu.
Nej, det er faktisk 17 milioner euro. Alt det andet er ekstra omkostninger som ikke må regnes med (siger i). Sikke et røverkøb!
Hold da fest. Du lyder jo som en real fan på bold.dk. De 40 mio regnes jo med idet de er en del af transferen (sign-on fee). Nu er hele handlen offentlig men stadig er det ikke godt nok. Og så glemmer vi forresten lige hvad Sanllehi sagde omkring marketing i bra og hvad der blev tjent på den første venskabskamp.

Lol, real fan fra bold.dk :lol: :lol: :lol: . Går du virkelig og bilder dig selv ind, at du argumenterer på et højere niveau end dem du nævner?

De 10 millioner i sign on fee til Neymar er ikke en del af transferen, lige de over 2 millioner euro som betaler agenten? Men de 40 millioner til hans forældre er? Lidt svært ved at bestemme dig?

Du angriber jo alt... Hele handlen er på bordet nu. De er 40 mio går jo til forældrene (neymar sr) pga man bryder forhåndsaftalen. Derfor mener jeg at de kan tages med som en del af transfer summen. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er du er så negativ over?

Jeg angriber ikke alt, jeg stiller spørgsmålstegn, hvilket er meget normalt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.marca.com/2014/01/24/en/foot ... 80588.html

Som jordi cases advokat siger så vil de trække anklagen tilbage da folk der ikke har noget med barca at gøre vil bruge den til at skade klubben. De er de rygter som der desværre er mange der tror på.
Nej, det gør han så ikke. Hans klient har sagt, at han vil køre sagen videre. Han synes man skal droppe sagen, fordi den kan have en negativ indflydelse på Barca, men at hans klient nok ikke vil ændre mening. Enig i, at det er en kedelig sag, men da det nu er fremme, vil det være bedst at lade dommeren lave sin undersøgelse, ellers vil medierne blive ved.
Jep læste den lige igen. Det klæder ikke klubben at den bliver angrebet indefra og giver mulighed for andre at angribe den på baggrund af dette.
Jo jo, men sådan noget sker dog næsten altid i Barca. Det er en klub som er ejet af medlemmer, derfor er det næsten uundgåeligt at disse sager kommer op. Det er fair nok, lad dommeren gøre sit arbejde færdigt, hvis Cases tager fejl, er det vel kun godt for Rosell og resten af ledelsens image. Hvis han derimod får ret i noget, og der er sket ulovligheder trods alt, så er det en sejr for Barca model, hvor medlemmer holder øje med det hele.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Neymars pris er 57 mio. Det jeg viser ved at snakke om bale er at hvis du mener at de handler som santos og barca gjorde ved siden gælder i neymars transfer så ville bale feks koste 265 mio.

Vi har fået et pris på neymar og så nogle handler mellem barca og santos. længere er den virkelig ikke. Sagen ser forresten også ud til at blive droppet nu.
Nej, det er faktisk 17 milioner euro. Alt det andet er ekstra omkostninger som ikke må regnes med (siger i). Sikke et røverkøb!
Hold da fest. Du lyder jo som en real fan på bold.dk. De 40 mio regnes jo med idet de er en del af transferen (sign-on fee). Nu er hele handlen offentlig men stadig er det ikke godt nok. Og så glemmer vi forresten lige hvad Sanllehi sagde omkring marketing i bra og hvad der blev tjent på den første venskabskamp.

Lol, real fan fra bold.dk :lol: :lol: :lol: . Går du virkelig og bilder dig selv ind, at du argumenterer på et højere niveau end dem du nævner?

De 10 millioner i sign on fee til Neymar er ikke en del af transferen, lige de over 2 millioner euro som betaler agenten? Men de 40 millioner til hans forældre er? Lidt svært ved at bestemme dig?

Du angriber jo alt... Hele handlen er på bordet nu. De er 40 mio går jo til forældrene (neymar sr) pga man bryder forhåndsaftalen. Derfor mener jeg at de kan tages med som en del af transfer summen. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er du er så negativ over?

Jeg angriber ikke alt, jeg stiller spørgsmålstegn, hvilket er meget normalt.
Men hvad mere vil du have? Klubben har brudt fortrolighedsaftalen med neymar sr og offentliggjort aftalen. Det viser sig at neymar har kostet de oplyste 57 mio men at der er indgået aftaler mellem klubben og santos ved siden af. Jeg kan sagtens forstå at man er utilfreds med ledelsen men i den her sag kan jeg ikke se hvad de har gjort forkert?

Lige for at svare på hvad du skriver så ser jeg kun dette som en lose/lose. De fleste medier har taget historier og smidt mere oveni. Vi bliver beskyldt fra alle sider for at snyde. Og når man kende fodboldmedierne så vil der ikke bliver meget spalteplads til en eventuel frikendelse af barca. For mig at se har dette desværre smadret mere end det har gjort godt. Rosell er dog smuttet hvilket er positivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Det er bestemt ikke lose-lose. Sådan ser jeg ikke på det. Jeg synes faktisk ikke det er Barca der bliver beskyldt, mere enkelte personer i ledelsen, deriblandt Rosell. Rettere sagt, primært Rosell. Det er da positivt, at man ikke tier stille, hvis man mistænker noget. Dette er kommet indefra, derfor skader det ikke Barca.

Min mening er, at der er to sider af sagen selv nu. Bartomeu og co. inkluderer noget af de penge med i prisen, andre mener man skal tage hele beløbet med. Lad os se, hvad der sker. Nu da det er i offentligheden, og fortolighedsaftalen alligevel er brudt, kan man ligeså godt lade sagen køre videre. Dommeren kan så indkalde Rosell og andre involverede parter til vidneskrænk, hvis han finder det nødvendigt. Bartomeu og co. har aligevel intet at skjule i den henseende. Samtidig vil medierne ikke have noget at skrive om, hvis Rosell bliver frifundet. Det er Rosell og ikke Barca, som er under anklage, husk det nu.

Hvis man lader det ligge nu, vil medierne bare blive ved, og ledelsen og måske endda træneren og spillerne skal stå overfor at blive stillet de samme spørgmål resten af sæsonen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_FT_4

Nu linkede du selv til goal tidligere. Altså hvad jeg har læst rundt omkring så virker dette som en mulighed for at angribe barca. Præcis ligesom folk angreb messi under den skattesag. Det er koldt på toppen og folk (medier) tager de mindste historier og gør dem kæmpe. Det her er allerede en stor historie og er sikker på at der vil blive snakket om den i lang tid. Også selvom barca/rosell bliver frikendt.

Har feks set en samtale mellem youngcules og tancredipalmeri i dag hvor tancredipalmeri nægter at skrive noget om at barca har fremlagt detaljer om handlen. Det selvom han i går postede flere af de "negative" ting fra mundodeportivo. Bold har feks heller ikke skrevet noget. Jeg ved godt at det er mindre medier men synes det er sjovt at der ikke bliver skrevet noget om at detaljerne er blevet lagt på bordet. Derfor frygter jeg også at der ikke bliver skrevet noget når barca bliver frikendt. De har fået deres historie som er skidt for barca. Resten går de ikke op i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15081
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Lopezzz »

Nu hvor Rosell er væk mangler vi bare at sende Neymar tilbage til Santos og ringe til Qatar Foundation og sende dem af helvede til. Efter det ser vi UNICEFs flotte logo på forsiden af trøjerne. Når det er gjort tager Valdes selv telefonen og ringer til Ter Stegen for at fortælle ham de dårlige nyheder. Alle de positive ændringer følger Guardiola tæt og han overtager trænerposten fra næste sæson. Han henter Abidal tilbage ♥og tiki-taka blomstrer igen.
Mistillidsvotum udskrives og Laporta styrer butikken hvor han igen udnævner Cruyff til ærespræsident.

Life is good and fcuk you too :cool:
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Drake »

Lopezzz skrev:Nu hvor Rosell er væk mangler vi bare at sende Neymar tilbage til Santos og ringe til Qatar Foundation og sende dem af helvede til. Efter det ser vi UNICEFs flotte logo på forsiden af trøjerne. Når det er gjort tager Valdes selv telefonen og ringer til Ter Stegen for at fortælle ham de dårlige nyheder. Alle de positive ændringer følger Guardiola tæt og han overtager trænerposten fra næste sæson. Han henter Abidal tilbage ♥og tiki-taka blomstrer igen.
Mistillidsvotum udskrives og Laporta styrer butikken hvor han igen udnævner Cruyff til ærespræsident.

Life is good and fcuk you too :cool:

Den er jeg helt med på! på nær det med at sende Neymar tilbage til Santos ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

LeifDenLykkelige
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn okt 27, 2013 12:46 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af LeifDenLykkelige »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_HN_1

Håbløs udtalelse. Selvfølgelig tager Madrid aviserne bestik af situationen i Barcelona, men det virker så ufatteligt klynkeagtigt, at skulle komme med den slags udtalelser på nuværende tidspunkt. Det virker så paranoidt.
"Så er det bare slut med at male, bitch"

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

Jeg tror han rammer hovedet på sømmet, hvad angår Madrids misundelse at vi fik Neymar og det "slap in the face" de fik af Neymar, da han afviste deres gigant-bud. Det må kun gøre ondt, og det gør ondt. Derfor vil man også være med til at finde alt der kan findes (opdigtes/tolkes) som kan få Neymar handlen i Barca til at fremstå i dårligt lys. Så de kan lindre en smule af den smerte de har.

Det lykkes dem dog bare ikke så godt. De har Bale.
Allez...

LeifDenLykkelige
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn okt 27, 2013 12:46 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af LeifDenLykkelige »

emo skrev:Jeg tror han rammer hovedet på sømmet, hvad angår Madrids misundelse at vi fik Neymar og det "slap in the face" de fik af Neymar, da han afviste deres gigant-bud. Det må kun gøre ondt, og det gør ondt. Derfor vil man også være med til at finde alt der kan findes (opdigtes/tolkes) som kan få Neymar handlen i Barca til at fremstå i dårligt lys. Så de kan lindre en smule af den smerte de har.

Det lykkes dem dog bare ikke så godt. De har Bale.
Alt det du nævner, betvivler jeg ikke. Sid Lowe beskriver der meget rammende her:http://www.theguardian.com/football/blo ... CMP=twt_gu
Min pointe er bare, at det virker kujonagtigt at pege på en Madrid sammensværgelse, uagtet om det måtte være noget i det. Det er for nemt at skyde skylden videre og sige at alt er Madrids skyld. Det er jo ikke for sjov, at Rosell er gået af. Klubben må først og fremmest være bevidst om sit eget ansvar, før den(Bartomeu) går ud og peger fingre.
"Så er det bare slut med at male, bitch"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster