Andoni Zubizarreta

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Kilder siger at Zubi blev fyret fordi han ikke gad at være med til at sælge Messi.

Messi er gone til sommer.
Bartomeu kan godt sælge alle sine ejendomme i Barcelona, hvis det er hans plan. Der bliver ikke plads i Catalonien til den præsident der sælger Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Visca El Barca »

Barcastuff ligger forbløffende stille hvad angår disse nyheder og rygter. Hvor får i jeres info fra drenge? Brombz og Blau blandt andet? Twitter? Hvis det er på engelsk, må i meget gerne dele links med os :) Så er i søde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Det var sgu da en dejlig nyhed, at komme hjem til!
Hent så Ramon Rodriquez i Sevilla.
Noget af det klogeste du nogensinde har skrevet Bendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Det var sgu da en dejlig nyhed, at komme hjem til!
Hent så Ramon Rodriquez i Sevilla.
Er det ikke noget med, at han ikke vil forlade Sevilla? Eller forlade Sevilla for en anden klub i Spanien i hvert fald?

Mener at have læst noget om det tidligere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Luis Enrique »

Glæden er jordens gæst i dag! Dejlig nyhed at komme hjem til.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Barcastuff ligger forbløffende stille hvad angår disse nyheder og rygter. Hvor får i jeres info fra drenge? Brombz og Blau blandt andet? Twitter? Hvis det er på engelsk, må i meget gerne dele links med os :) Så er i søde.
Altså, det eneste rygte jeg har set og postet herinde, var i morges med at Zubi ville blive fyret i løbet af dagen. Det samlede jeg op et eller andet sted på Reddit. Kan ikke lige huske hvor. ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Kilder siger at Zubi blev fyret fordi han ikke gad at være med til at sælge Messi.

Messi er gone til sommer.
Kommer ikke til at ske. Ligemeget hvor meget vi er mod ledelsen så går de stadig efter at blive genvalgt. Og det bliver man ikke ved at sælge messi. Tror tværtimod at de vil gøre ALT for at tilfredsstille ham hvilket f.eks. kunne betyde at Lucho røg på porten hvis rygterne omkring problemer mellem de 2.

Igen jeg ved godt at et stor del hader bartomeu men man sælger ikke messi. Det er han simpelthen ikke dum nok til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af emo »

Vi går et års tid uden en sportsdirektør, vi må ikke handle, vi gider ikke at forhandle, så der er ikke brug for nogen, lol.

Fed nyhed, han var sq lidt for fejlcastet til den rolle.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Visca El Barca »



Official: Former Barcelona player Carles Puyol resigns as assistant sports director of the club, he started at the job in September 2014
Prøv at se?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:


Official: Former Barcelona player Carles Puyol resigns as assistant sports director of the club, he started at the job in September 2014
Prøv at se?
Okay. Når Puyol smutter, så er der altså noget galt. Jeg forudser et vellykket mistillidsvotum indenfor det næste halve år.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Barcastuff ligger forbløffende stille hvad angår disse nyheder og rygter. Hvor får i jeres info fra drenge? Brombz og Blau blandt andet? Twitter? Hvis det er på engelsk, må i meget gerne dele links med os :) Så er i søde.
Altså, det eneste rygte jeg har set og postet herinde, var i morges med at Zubi ville blive fyret i løbet af dagen. Det samlede jeg op et eller andet sted på Reddit. Kan ikke lige huske hvor. ;-)
Aha k.

Jeg er mere interesseret i en længere version af denne kommentar fra Zubi, noget som totalbarca også henviser til, i nyheden omkring hans frying, uden at komme nærmere ind på det. Zubi kom med følgende kommentar i går aftes;
Zubizarreta: "CAS decision? Ban is exaggerated. I'm ready to take my responsibility. President knows my role, he was vice-president then."

Totalbarca skriver det her;
Whether Andoni Zubizarreta already knew or his comments last night were the impetus, minutes ago FC Barcelona confirmed they have terminated the director of football’s contract.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Piquénbauer »

Puyol says in a Facebook message that he wants to do other things now, before hopefully returning to the club in the future.
Ok der er noget helt galt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Barcastuff ligger forbløffende stille hvad angår disse nyheder og rygter. Hvor får i jeres info fra drenge? Brombz og Blau blandt andet? Twitter? Hvis det er på engelsk, må i meget gerne dele links med os :) Så er i søde.
Altså, det eneste rygte jeg har set og postet herinde, var i morges med at Zubi ville blive fyret i løbet af dagen. Det samlede jeg op et eller andet sted på Reddit. Kan ikke lige huske hvor. ;-)
Aha k.

Jeg er mere interesseret i en længere version af denne kommentar fra Zubi, noget som totalbarca også henviser til, i nyheden omkring hans frying, uden at komme nærmere ind på det. Zubi kom med følgende kommentar i går aftes;
Zubizarreta: "CAS decision? Ban is exaggerated. I'm ready to take my responsibility. President knows my role, he was vice-president then."

Totalbarca skriver det her;
Whether Andoni Zubizarreta already knew or his comments last night were the impetus, minutes ago FC Barcelona confirmed they have terminated the director of football’s contract.
Mon ikke at Zubi havde lugtet lunten, men at han ønskede at understrege at Bartomeu er stærkt medansvarlig for klubbens nuværende situation, inden han blev sparket ud af klubben? Det er i hvert fald hvad jeg forestiller mig. Igen; jeg forudser et mistillidsvotum inden for et halvt års tid. Med Zubis kommentar, Puyols opsigelse, rygterne om Messi vs. Lucho og de svingende resultater, vil der for alvor begyndt at blive stillet spørgsmålstegn ved Bartomeu og den tidligere Rosell-ledelse. Det her kan Bartomeu-ledelsen ikke holde til. Det tror jeg ikke på.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Luis Enrique »

Billede

Kaptajn Bartomeu på broen, Puyol i redningsbåden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Piquénbauer »

Sport skriver at der allerede er kontakt til monchi fra sevilla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster