Andoni Zubizarreta

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Andoni Zubizarreta

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... rreta.html

Ledelsen har eftersigende til hensigt at forlænge kontrakten med vores gode ven Zubi.
Jeg synes dog det er relevant at stille sig spørgsmålet, om Zubi er den mest kvalificerede til jobbet, af folk som vi har mulighed for at hente?
Jeg tvivler. Zubi har for mig at se gjort et "ok" stykke arbejde, og vil heller ikke begræde, hvis kontrakten bliver forlænget. Men omvendt så synes jeg heller ikke, at han har overrasket mig synderligt positivt.
Hvem kan der reelt tilføjes som gode handler? Neymar kan tilskrives. Fantastisk spiller. Men eftersom jeg stadig ikke er sikker på den reelle pris, er jeg i tvivl om hvor stor en credit Zubi skal have. Og var det i virkeligheden Zanlehhi (staves) som klarede den handel?
Men Sanchez har været god for os, ham vil jeg gerne give credit for. Og en god pris også! God handel.
Alba har også været en god handel, om end den lå lige til højrebenet.
Men ellers synes jeg ikke, der er så meget positivt at tilskrive Zubi - Ret mig gerne. Der er sikkert nogle ting jeg har glemt.

Synes i midlertid Zubi skal have en del kritik også. Særligt 3 områder.
1. I det netop overståede vindue skulle vi hente Målmand og cb. Vi henter ingen af delene (måske er der aftale med ter Stegen?).Og det er jo netop en sportschef job, at få handlet det ønskede. Jeg ved godt, at han har forsøgt med TS og eventuelt Luiz og Agger, men synes bare det er under al kritik.
2. I forlængelse af nummer 1. Vi lader Valdés smutte kvit og frit.
3. Thiagos afskeden. Synes det er hjernedødt at man ikke formår at få mere for Thiago alt i alt. Eller holde på ham. Der skal være en klokkeklar aftale om sådanne ting, hvilket der eftersigende ikke har været, siden Thiago i følge rygter manglede få kampe for at klausulen blev forhøjet. Og hvis rygtet ikke var sandt, er det bare for dårligt at klausulen ikke er højere. STOR KRITIK!

Jeg glæder mig til at høre jeres mening.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af zqa »

Ift dine tre kritikpunkter;
Det skal siges, at dette vindue har været virkelig svært for Zubi grundet rokering på trænerposten. Tata havde blot en måned til at se spillertruppen an, og herefter indgive sine eventuelle transferønsker. Jeg tror dog, at der vil blive hentet i januar, når Tata har fået et bedre indblik i hvor og hvilken type spiller der skal hentes. I forlængelse heraf, cadaeu til Zubi og resten af staben for ikke at gå i panik og købe en middelmådig spiller til overpris.

Mht. til Valdés. Så synes jeg egentligt at det er fint, at man lader ham gå kvit og frit, da det er hans eget ønske. Vi snakker altså om en spiller der har været i klubben i hele hans karriere (20 år), og har været førstemålmand i 10 sæsoner i streg. Det er en fin gestus fra klubben, og i øvrigt også fint af Valdés, at han gerne bliver til en ordentlig erstatning er fundet.

Thiago kontrakt-situationen var noget bøvlet, enig. Det er så ikke Zubi eller ledelsens skyld, at Thiago er en lille bitch der ikke kan tåle konkurrence, og gerne ville væk fra klubben. Med det sagt, så er det ganske fornuftigt, at få 25€ mil for ham ift at hans klausul lød på 18€.

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om Zubi endnu, faktisk. Jeg tror, at det er en svær stilling at besidde i så stor en klub som vores (og som i Madrid, United, Chelsea osv). Han er dog en klar forbedring ift klovnen Txiki.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af SirJonas »

zqa skrev:Ift dine tre kritikpunkter;
Det skal siges, at dette vindue har været virkelig svært for Zubi grundet rokering på trænerposten. Tata havde blot en måned til at se spillertruppen an, og herefter indgive sine eventuelle transferønsker. Jeg tror dog, at der vil blive hentet i januar, når Tata har fået et bedre indblik i hvor og hvilken type spiller der skal hentes. I forlængelse heraf, cadaeu til Zubi og resten af staben for ikke at gå i panik og købe en middelmådig spiller til overpris.

Mht. til Valdés. Så synes jeg egentligt at det er fint, at man lader ham gå kvit og frit, da det er hans eget ønske. Vi snakker altså om en spiller der har været i klubben i hele hans karriere (20 år), og har været førstemålmand i 10 sæsoner i streg. Det er en fin gestus fra klubben, og i øvrigt også fint af Valdés, at han gerne bliver til en ordentlig erstatning er fundet.

Thiago kontrakt-situationen var noget bøvlet, enig. Det er så ikke Zubi eller ledelsens skyld, at Thiago er en lille bitch der ikke kan tåle konkurrence, og gerne ville væk fra klubben. Med det sagt, så er det ganske fornuftigt, at få 25€ mil for ham ift at hans klausul lød på 18€.

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om Zubi endnu, faktisk. Jeg tror, at det er en svær stilling at besidde i så stor en klub som vores (og som i Madrid, United, Chelsea osv). Han er dog en klar forbedring ift klovnen Txiki.
Men igen. Situationen med forsvaret var et problem FØR Tata kom til. Zubi har vidst det i lang tid. Facts er at vi nu 2 somre i træk har undladt at købe en cb, selvom det har været VIRKELIGT nødvendigt.

Ift. Valdes, der er vi ganske enkelt bare uenig. Fred være med det. Jeg har respekt for egne spillere, der har givet så meget til klubben. Og spillere der ønsker at slutte sin karriere i klubben forstår jeg ligeledes. Men en spiller fra egen avl er for mig at se ikke fredet ift. salg. Det er jo netop her vi har mulighed for at tjene penge. Udvikle spillere og sælge. Jeg mener, at man kan vise sin respekt ved at lade spilleren rejse når han vil, og så lytte til hans ønsker ift. de tilbud der kommer.

Men er helt enig i, at taget forudsætningen i betrækning ift. Thaigo, er det selvfølgelig mere end godkendt at sælge Thiago til højere end klausulen lyder. Men klausulen skulle jo aldrig have været så lav i første omgang? Og det må jo siges direkte at være Zubis ansvar.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
Barcelona sports director Andoni Zubizarreta (52) will on Wednesday resign due to the transfer ban imposed by Fifa. [catalunya radio]
Barcelona have rejected the offer of sports director Andoni Zubizarreta (52) to resign after Fifa's transfer ban. [catalunya radio]
Edit: og så var det da slet ikke den her tråd, jeg ville have postet i...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Wennerberg »

kklaus skrev:
kklaus skrev:
Barcelona sports director Andoni Zubizarreta (52) will on Wednesday resign due to the transfer ban imposed by Fifa. [catalunya radio]
Barcelona have rejected the offer of sports director Andoni Zubizarreta (52) to resign after Fifa's transfer ban. [catalunya radio]
Edit: og så var det da slet ikke den her tråd, jeg ville have postet i...
Ifølge Catalunya Radio tilbød Zubizarreta at træde tilbage i onsdags, men det blev afvist af ledelsen, som udtrykte deres fulde opbakning til ham.
Wennerberg
Forum Admin

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kan i øvrigt være ligemeget om han har haft noget med de 10 spillere at gøre. Han har alligevel gjort det så piv-elendigt i forhold til transfers, at han burde stige af uanset hvad.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Mkj 77 »

Simpelthen så enig som man kan være, nogen gange tror jeg sgu han tager et slav fifa, finder ud af at en unavngiven spiller er så mange mil værd og køber. Upåagtet hvorvidt han passer i systemet eller ej, derefter snupper vi en træner der intet har vist, måske fordi han har morfar poloen på....


Han har simpelthen præsteret at lave så mange horrible fejl at selv helle Thorning er misundelig.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af kklaus »

Hearing some incredible news that Zubizarreta could leave Barcelona even if he leads the squad renewal in the Summer.
Rafael Hernández igen - fint med mig, hvis der var lidt hold i det.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg tror sgu han drikker eller ryger sig skæv hvergang pique spiller. Igen udtaler han at han er en af verdens bedste og med hans seneste udtalelse in mente, så tvivler jeg sgu der bliver investeret i en ny cb

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Piquénbauer »

Så du pressemødet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Mkj 77 »

Nope, læste det her på sitet...
Så det er ganske sandsynligt at jeg har misset noget?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Culé »

Several media claim that Zubizarreta could be one of the next executives to leave, as president Bartomeu is reshuffling top management.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af JonasV »

Så kan han jo shuffle sig selv et andet sted hen i samme ombæring.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Mkj 77 »

Culé skrev:
Several media claim that Zubizarreta could be one of the next executives to leave, as president Bartomeu is reshuffling top management.
Så giver jeg en omgang til alle hvis det sker!!!!
Det er et løfte.....

Næsten

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Piquénbauer »

Farvel turd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster