Joan Laporta

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af SpillerSomMESSI »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 16, 2022 11:31 pm
Snød Messi...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af EasyBuddhist »

SpillerSomMESSI skrev:
fre jun 17, 2022 10:48 am
EasyBuddhist skrev:
tors jun 16, 2022 11:31 pm
Snød Messi...
Ja, den hører ind under "Reduced the rediculous wage bill" ;-) Det afhænger af øjnene, der ser.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Magnus Frost »

Hold kæft det klinger hult når den mand snakker om at Barca er mere end en klub efter alt det uværdige pis han har lavet !


Og hvad er det for noget lort at lukke ud :"
Der har aldrig været dialog om Bernardo Silva og det har aldrig været en sag og nu er det for sent"
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af BobJylland »

Magnus Frost skrev:
tors aug 25, 2022 10:50 pm
Og hvad er det for noget lort at lukke ud :"
Der har aldrig været dialog om Bernardo Silva og det har aldrig været en sag og nu er det for sent"
Pep Guardiola siger det samme. Men du ved måske bedre end de to involverede klubber?

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Filten »

Fremragende arbejde af vores præsident, det må man bare erkende. :clap:
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Isageren »

Begynder vi at nå det punkt, hvor at Laporta er i en top 5 af vigtigste personer i klubbens historie? Cruyff, Gamper, Guardiola, Messi og Laporta. Selvfølgelig noget recency bias.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af ladislau »

Tænker den vurdering hører fremtiden til.
Er ikke sikker på de fremtidige præsidenter, der kommer til at stå med reduceret indtægt, vil være helt så tosset med ham

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Isageren »

ladislau skrev:
fre sep 02, 2022 10:18 am
Tænker den vurdering hører fremtiden til.
Er ikke sikker på de fremtidige præsidenter, der kommer til at stå med reduceret indtægt, vil være helt så tosset med ham
Det havde nok heller ikke været så sjovt langsomt at ryge ud af Europas elite og ende som United eller Milan. Men ja, lad os nu efter denne sæson. Det kan være at denne antilaportisme tager en smule fra.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af ladislau »

Arh, den der Milan-United stråmand må snart være røget.
Aftalerne løber i 25 år, så jeg tænker populariteten vi stige og falde en del det næste kvarte århundrede.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Hutlihut »

Laporta er en absolut boss i mine øjne. Vi kunne have gået konkurs og være blevet en subtopklub. Nu har vi fået styr på økonomien, og har fuldstændig ejet transfervinduet. Vi er endda kommet af med spillere som Umtiti, MB og Lenglet, hvilket man troede var umuligt. Vi har den vildeste trup, og nok samlet set det bedste angreb i verden, og jeg tror på at vi kan kæmpe med om alt i denne sæson. Iøvrigt fordi at vi har én af de mest spændende trænere i Xavi, hvilket også er Laportas fortjeneste. Diverse rettigheder kan jo købes tilbage senere, og tror også at det er planen for fremtiden, hvilket bliver muligt grundet de nedgange i løn som er blevet forhandlet frem til, + de relativt lave lønninger til nye spillere. Der var brug for at få styr på økonomien her og nu, samt at opbygge et nyt hold der kan vinde titler, samt at lave et generationsskifte. Det må man sige er sket

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Isageren »

Hutlihut skrev:
fre sep 02, 2022 10:59 am
Laporta er en absolut boss i mine øjne. Vi kunne have gået konkurs og være blevet en subtopklub. Nu har vi fået styr på økonomien, og har fuldstændig ejet transfervinduet. Vi er endda kommet af med spillere som Umtiti, MB og Lenglet, hvilket man troede var umuligt. Vi har den vildeste trup, og nok samlet set det bedste angreb i verden, og jeg tror på at vi kan kæmpe med om alt i denne sæson. Iøvrigt fordi at vi har én af de mest spændende trænere i Xavi, hvilket også er Laportas fortjeneste. Diverse rettigheder kan jo købes tilbage senere, og tror også at det er planen for fremtiden, hvilket bliver muligt grundet de nedgange i løn som er blevet forhandlet frem til, + de relativt lave lønninger til nye spillere. Der var brug for at få styr på økonomien her og nu, samt at opbygge et nyt hold der kan vinde titler, samt at lave et generationsskifte. Det må man sige er sket
Jeg tror også at Ladislau vælger bevidst at se bort fra det arbejde han lavede i 2003. Efter Gasparts forfærdelige tid, så rettede han op på det hele og gav klubbens dens gyldne år. Man glemmer hurtigt når man render rundt med en agenda.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Magnus Frost »

Hutlihut skrev:
fre sep 02, 2022 10:59 am
Laporta er en absolut boss i mine øjne. Vi kunne have gået konkurs og være blevet en subtopklub. Nu har vi fået styr på økonomien, og har fuldstændig ejet transfervinduet. Vi er endda kommet af med spillere som Umtiti, MB og Lenglet, hvilket man troede var umuligt. Vi har den vildeste trup, og nok samlet set det bedste angreb i verden, og jeg tror på at vi kan kæmpe med om alt i denne sæson. Iøvrigt fordi at vi har én af de mest spændende trænere i Xavi, hvilket også er Laportas fortjeneste. Diverse rettigheder kan jo købes tilbage senere, og tror også at det er planen for fremtiden, hvilket bliver muligt grundet de nedgange i løn som er blevet forhandlet frem til, + de relativt lave lønninger til nye spillere. Der var brug for at få styr på økonomien her og nu, samt at opbygge et nyt hold der kan vinde titler, samt at lave et generationsskifte. Det må man sige er sket

Jeg synes hans arbejde med at få spillere ned i løn, få en spændende træner ind og frem for alt satset med at bruge MANGE penge på virkelig kvalitets spillere er hamrende godt lavet !

Jeg synes hans retorik og måder at agere overfor spillere som Messi, Alves, Dembélé..osv osv. Og hans måder at omgå reglerne ved at betale noget via sit eget firma for at få regnskabet til at gå op er, ja hvad er ordet?

Uværdigt vil jeg nok sige.


Men ja alt i alt har han gjort det mere spændende at være Barca fan ! ( og han har jo ihvertfald gjort det MEGET bedre end sidste præsident :grin:)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Barca80 »

Jeg vil skide på hans navn og hans bedrifter i fortiden. Forholder mig udelukkende til resultater i nutiden :thumbup:

Indtil videre har hans planer og tiltag for klubben ikke været en succes. To år i træk med EL er alt for stor fiasko, hvilket i sidste ende er Laportes ansvar. Hvad der så sker i fremtiden må vi se.

Det er UTROLIG VIGTIGT for mig at have fokus på ledelsen og træneren når der opstår fiaskoer. Altså fokus på det rette sted. Det er nemt at finde 100 undskyldninger, men det er altså ledelsen som reelt bærer ansvaret 🙂

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Kvoller »

Klubben er jo så stadig hæmmet af mange af Bartomeus "bedrifter". At man har formået at få så mange handler i hus er vel også en bedrift. Selvfølgelig en fiasko at ende i EL igen, men at sige det ikke har været en succes siden han kom til synes jeg ikke er korrekt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster