Joan Laporta

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7133
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1856 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Dytrax »

Laporta: "La Liga has been lost in an incomprehensible way."

"From next week we will make decisions."

"We have to have a competitive team."

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Madameskrald »

Den er noget af en kasse kredit - det er en slippey slope den kære Laporta er på vej ned af.

Hvis han kombinerer det med massive investeringer i form af indkøb - uden som absolut minimum, at truppen og lønbudgettet er trimmet kraftigt først, så skal der bare startes et nyt mistillidsvotum med det samme.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7069
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Daluigi »

Manden dukker også lige op i Tyskland - Han er forbilledlig som leder i den her organisation.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17768
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af emo »

Han spiller falit som leder lige pt..

Ikke kun Messisusag og håndtering af denne, men der er nu også snak om at vi ikke kan registrerer de nye spillere hellere. Dvs., det virker til at der er rod på ledelsgangene om hvad der kan lade sig gøre og hvad der ikke kan.

Han er ikke kunne komme af med nogle af de løntunge profiler, har hentet en del til men ikke formået at forlænge med Messi på trods af at han konstant har været positiv omkring det i medierne.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Piquénbauer »

Jep… Som flere har skrevet i løbet af sæsonen så virker det til at laporta har famlet rundt. Store ord men ikke nok handling. Lad os nu sige at klubben ikke kan forlænge med Messi eller registrere nye spillere… Hvad fanden var pointen så med at sende trincao væk? Ham kunne vi i den grad bruge. Det hele virker random og som om man har handlet uden plan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 789 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Kvoller »

22% of the current Barcelona budget will go to transfers made last season. Even worse, FCB will be saddled with debt from previous transfers until 2026 to the tune of almost 600m.

This is part of what Laporta inherited from Bartomeu. https://t.co/oDVfMBtiKC

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1764
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Barca80 »

#LaporteOutNow :oops:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af ladislau »

Har læst, at han er taget på ferie

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af A$AP »

Ibiza boy

nosslo15
Indlæg: 1018
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af nosslo15 »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barc ... arder.html

Hvis det, som står i artiklen kommer til at passe, mon så ikke der er en sammenhæng mellem Messis skifte til PSG og denne aftale?

Indtil videre har alt set MERE end sort ud - og nu, 14 dage efter Messis exit, så hiver La Porta, ikke en kanin men, en REGNBUEFARVET ENHJØRRING MED GULDHORN op af hatten :crazy: :crazy: :crazy:

Det stinker langt væk ( ok. penge stinker ikke, de dufter ) af Qatar. Eller er det bare mig?

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
lør aug 21, 2021 4:09 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barc ... arder.html

Hvis det, som står i artiklen kommer til at passe, mon så ikke der er en sammenhæng mellem Messis skifte til PSG og denne aftale?

Indtil videre har alt set MERE end sort ud - og nu, 14 dage efter Messis exit, så hiver La Porta, ikke en kanin men, en REGNBUEFARVET ENHJØRRING MED GULDHORN op af hatten :crazy: :crazy: :crazy:

Det stinker langt væk ( ok. penge stinker ikke, de dufter ) af Qatar. Eller er det bare mig?
Må sige jeg også finder det en smule ejendommelig…! Dertil gad jeg godt vide hvilke sponsorer der er tale om?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor stinker det af Qatar?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2791
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af whidgee »

nosslo15 skrev:
lør aug 21, 2021 4:09 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barc ... arder.html

Hvis det, som står i artiklen kommer til at passe, mon så ikke der er en sammenhæng mellem Messis skifte til PSG og denne aftale?

Indtil videre har alt set MERE end sort ud - og nu, 14 dage efter Messis exit, så hiver La Porta, ikke en kanin men, en REGNBUEFARVET ENHJØRRING MED GULDHORN op af hatten :crazy: :crazy: :crazy:

Det stinker langt væk ( ok. penge stinker ikke, de dufter ) af Qatar. Eller er det bare mig?
Vores præsident hedder Joan Laporta, og ikke La Porta som du bliver ved med at skrive.

Og jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er. Han har sikret klubben en 10-årig kredit på 455 mio euro til en lav rente. Og så har han genforhandlet noget af vores gæld til bedre vilkår. For mig virker det som godt arbejde af Laporta.

hackmann
Indlæg: 379
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Joan Laporta

Indlæg af hackmann »

Det er jo endnu bedre end det lån han fik godkendt i generalforsamlingen: 500M i 15 år til 3%. Og meget bedre end de tidlige lån på over 6% og med kort frist. 500M i 10 år til 1.98% er et rigtig godt lån. Der er kun stillet TV rettigheder som garanti, ikke spiller eller ejendomme (Camp Nou, Johan Cruyff Stadium, Palau, Ciutat esportiva). Det siger også noget om finansfolks tror på Barças fremtid.

De her 500M dækker vores netto gæld. Vi har en brutto gæld på 1.300 M

General afspejler det Laporta siger med at Bartomeu var bange for generalforsamlingen, og delte opgaver op i mindre regninger til at omgåes regler om udbud. Og mange dyre korte lån i stedet for at bede om tilladelse til et støre lån.

Der er også skitset på endnu en låne aftale til at betale for det nye Espai Barça, som nu er blevet dobbelt så dyrt: 1.200M.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst