Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Sv: Francesc

Indlæg af Storken »

emo skrev:Allerede under Peps sidste sæson blev vi hentet af Real, ikke overgået i alle kampe. Jeg synes slet ikke at vi har mistet herredømmet eller noget i den dur, vi røg i en dal som vi også har gjort før og som vi vil gør igen. Men vi er imo stabile og har orden i tingene, og jeg mener stadig at vi er dem som skal slås og det at slå os giver mest prestige.

Og, jo. Synes at vores sæson alt i alt har været succesfuldt. Ikke spillemæssigt i alle kampe, men overordnet ja.
Vi levede på Messis nåde i sidste sæson. Da vi havde presset alt saften ud af Messi, blev det rigtig tydeligt.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Pieyanthikos »

Først og fremmest er det en enormt sørgelig nyhed. Alt det bedste for Tito, helbredet står over alt andet. Og tanker til familien, kræft er forfærdeligt at have tæt på i livet.

Jeg er især nervøs for de interne spændinger i klubben, der bringer minder frem om Gaspart. Pep vs. ledelsen forleden var ikke et kønt syn, og jeg kan godt forestille mig, at vi ser splittelser helt frem til næste valg, hvor Laporta meget vel kunne blive ny præsident igen. En ny træner skal helst undgå at blive hæmmet af disse konflikter, og det kan blive svært - Tito lignede en mand, der kunne finde ud af at arbejde selvstændigt uagtet Rosell, men blev alligevel et slags ledelsens talerør i sagen mod Pep. Klubben er allerede begyndt at blive delt, og den nye træner kan blive kastebold i dette magtspil fyldt med spin.

Samtidig skal hele processen ske hurtigt; det er gået enormt trægt på transfermarkedet efter købet af Neymar, og en central forsvarsspiller er topprioritet. Et køb hertil skal helst godkendes af den nye træner.

Når det er sagt, så er Bielsa nok det varmeste navn, omend han kan blive et kontroversielt valg. Han havde sine kampe internt i Bilbao. Dog kunne man forestille sig, at klubben har haft en mand i spil i længere tid, idet de allerede forventer at kunne annoncere den nye træner i starten af næste uge.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kubala »

Det er surrealistisk. Tito får bare ikke et break. Lige nu er jeg ligeglad med træneremnerne. Tankerne er hos Tito.




I øvrigt er det sjovt at man gik og troede at Barca ville være ligeså dominerende som i Peps første år. Samme dominans ville jo aldrig have holdt i flere årtier - da der ville have kommet et brud på et eller andet tidspunkt, selvom træneren havde heddet Pep. Fundamentet er der stadig for at være med i toppen, men det kommer an på, hvordan man gebærder sig fra nu af.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Daluigi skrev:Vi slog pointrekord med 100 point, sæsonen efter at Real havde gjort det foran os?... Det er da succes.

Du er blevet alt for godt vant, Storken.
Det handler ikke om trofæer eller point-rekorder. Det handler om, at Barca står langt svagere nu end for 1 år siden.

Der var engang, hvor Barca var favoritter på Bernabeu. Vi var kæmpe favoritter til Champions League titlen. Vi var det hold alle målte sig med. Vi var verdens ubestridt bedste hold.

Den tid er forbi og realiteterne kommer til at ramme rigtig hårdt. Det eneste der aldrig vil ændre sig er min kærlighed til klubben.
Bookmakene har os nu stadig som favoritter sammen med Bayern. Og det er dig som spørg om vi virkelig mener vi har haft succes med Tito. Hvilket vi så har ja.

Det er fair nok hvis du mener vi er ringere stillet end sidste år. Jeg er blot meget uenig.
Forumlegende

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Michman »

Lige nu er fodbolden fuldstændigt ligegyldigt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Daluigi »

Vi kan vel hverken gøre fra eller til? Manden er forhåbentlig i kapable hænder, og så ber vi til, at han overvinder den frygtelig sygdom som rammer så mange.

Men mon ikke han ville unde os fans, at spekulere og diskutere klubbens fremtid`?
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev: Bookmakene har os nu stadig som favoritter sammen med Bayern. Og det er dig som spørg om vi virkelig mener vi har haft succes med Tito. Hvilket vi så har ja.
Ifølge betfair er Bayern mikroskopiske favoritter. De tidligere år har vi været relativt store favoritter. Så ja, det er gået ned ad bakke i det forgangne år. Jeg håber Neymar bringer noget nyt til holdet, men det er næsten ligegyldigt, hvis forsvaret ikke forbedres markant.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kubala »

Daluigi skrev:Vi kan vel hverken gøre fra eller til? Manden er forhåbentlig i kapable hænder, og så ber vi til, at han overvinder den frygtelig sygdom som rammer så mange.

Men mon ikke han ville unde os fans, at spekulere og diskutere klubbens fremtid`?

Hahaha...du og andre må gerne spekulere og diskutere klubbens fremtid - jeg orker det dog ikke lige pt. Måske i morgen, når jeg har lagt denne bombe af en lorte nyhed lidt på afstand.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lopezzz »

Ønsker Tito alt bedst og hurtig bedring men håber samtidigt at spillerne ikke mister motivation og tro pga. af dette dårlige nyhed.

Visca Tito!
MDCCCXCIX

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Mkj 77 »

Føj for satan- god kamp fremover tito. Jeg krydser fingre for ham.
Ked af han ikke fik chancen for at modbevise os skeptikere

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Ancelotti (coach Real Madrid): "I send my strength and support to Tito Vilanova. We're with him. He's a fighter, everything will be fine."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Dos Santos: "Yesterday was a very sad day for all of us, our faces tell it all!

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Llorente (Juventus): "All my support and lots of strength to Tito Vilanova and his family. You'll overcome! #animoTito" [llorentefer19]
Tw Negredo (Man City): "A lot of courage and all the stength in the world to #TitoVilanova. i wish you a quick recovery."
Tw Marc Muniesa (Stoke City): "All my support to Tito and his family! #ànimsTito !! You'll win again!!" [@muniesa24] #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Cesc: "All the strength for you, Tito. We are all with you, all my support. #ÀnimsTito" [@cesc4official] #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Juan Mata (Chelsea): "All my support for Tito and his family, we are with you #getwellsoonTito #AnimsTito" [@juanmata10] #fcblive
Tw Javi Martinez (Bayern): "Strength, Tito, as always you'll get out of this, big hug!!! #bestrong" [@javi8martinez]
Sergio Aguero (Man City): "My full support goes to Tito. We stand with you. Stay strong! #AnimsTito" [@aguerosergiokun] #fcblive
Tw Pau Gasol (LA Lakers): "The main thing in life is health. My best wishes to Tito Vilanova in such difficult times #ànimsTito" [@paugasol]
Tw Dos Santos: "You will win this battle! May God bless you and your family, lots of strength! #AnimoTito" [@jona2santos] #fcblive
Tw Cuenca: "You will win this game, we hope you'll return soon. #ÀnimsTito" [@cuencaisaac] #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster