José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

Skarpe udtalelser. Lækkert!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Mourinho, Victor Baia og Couto jubler på Bernabeu i 1997 - supercup vinder. Han var en glad mand dengang, Mou.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Jakob »

Tankevækkende som Inter og Real Madrid har fulgt det samme spor med Mourinho som træner.
1. sæson under Mou er en middelmådig sæson hvor Inter vandt Serie A og Real Madrid vandt Copa del Rey. I 2. sæson vinder Real Madrid den spanske liga, mens Inter snupper the treble. I 3. sæson falder alt sammen og spillerne er i elendig form og helt uden sult/motivation. Meget tankevækkende at både Inter og Real Madrid er faldet så meget i niveau efter 2 sæsoner under Mou. Dog havde Inter skiftet træner efter 2 sæsoner med Mou, men alligevel tankevækkende.
Uden at være helt sikker mener jeg også at Sneijder udtalte at hele holdet var psykisk trætte efter 2 sæsoner med Mou og det var derfor holdet var så svingende.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Det kørte heller ikke for Chelski i hans tredje sæson, i 4. sæson blev det værre, men han fik også fyreseddel meget tidligt, for at undgå det helt store kollaps.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Jakob »

Visca El Barca skrev:Det kørte heller ikke for Chelski i hans tredje sæson, i 4. sæson blev det værre, men han fik også fyreseddel meget tidligt, for at undgå det helt store kollaps.
Jeg var ikke helt sikker på hans tid i Chelsea, men det lyder rigtigt det du skriver.

Burde han ikke også snart blive fyret i RM?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Sv: José Mourinho

Indlæg af emo »

Er han ikke for dyr til en fyring... Tvivler at de kan indgå en aftale der er god for både klubben og ham. Men Florentino er badass han kan finde på alt.
Allez...

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: José Mourinho

Indlæg af Jakob »

emo skrev:Er han ikke for dyr til en fyring... Tvivler at de kan indgå en aftale der er god for både klubben og ham. Men Florentino er badass han kan finde på alt.
Man har lov at håbe.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

Endnu en grund til, at Guardiola var/er en bedre træner en ham. Man kan ikke være verdens bedste, hvis man kunne kan holde sit hold motiveret for to sæsoner, for derefter at skifte klub og købe en for hundredevis af millioner.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

TheOnlyOne

Re: José Mourinho

Indlæg af TheOnlyOne »

Heartbreaker skrev:Endnu en grund til, at Guardiola var/er en bedre træner en ham. Man kan ikke være verdens bedste, hvis man kunne kan holde sit hold motiveret for to sæsoner, for derefter at skifte klub og købe en for hundredevis af millioner.
Guardiola skiller sig ikke SÅ meget ud, vil jeg mene. Det fortæller så meget om folk som Moyes, Wenger og Ferguson

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

True, men for lige at sammenligne de to :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Jakob skrev:
Visca El Barca skrev:Det kørte heller ikke for Chelski i hans tredje sæson, i 4. sæson blev det værre, men han fik også fyreseddel meget tidligt, for at undgå det helt store kollaps.
Jeg var ikke helt sikker på hans tid i Chelsea, men det lyder rigtigt det du skriver.

Burde han ikke også snart blive fyret i RM?
En fyring vil være alt for drastisk, han skal selvfølgelig ikke fyres nu, på grund af nogle få dårlige resultater. Selvfølgelig er der hans fortid, hvis det virkelig er problem, så kunne det være en god idé for Real at skille sig af med ham i tide, men jeg er sikker på han og de kommer tilbage. Han lovede jo også før sæsonen, at de kommer til at vinde C.L i løbet af de kommende to år, det er noget ledelsen og alle omkring Real ønsker inderligt. Han har leveret det, han har lovet, så mon ikke han får tid og tillid i første omgang.

Jeg tror en fyring første bliver aktuelt, hvis de sætter 2-3 yderligere point til før den 7. oktober, plus de taber 2-3 kampe i C.L. Hvis det er scenariet, og vores forspring er på 10-11 point til dem op til El Clasico, og de ender med at tabe den kamp, så tror jeg han bliver fyret. Men igen, det er mange hvis'er. Jeg tror han bliver der, selvom vi snakker om Real og Perez.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

TheOnlyOne

Re: José Mourinho

Indlæg af TheOnlyOne »

Heartbreaker skrev:True, men for lige at sammenligne de to :)
Kan se pointen. Går stadig med en eller anden mærkelig drøm om at Pep ikke har været træner for os for sidste gang.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af rummenigge »

TheOnlyOne skrev:
Heartbreaker skrev:Endnu en grund til, at Guardiola var/er en bedre træner en ham. Man kan ikke være verdens bedste, hvis man kunne kan holde sit hold motiveret for to sæsoner, for derefter at skifte klub og købe en for hundredevis af millioner.
Guardiola skiller sig ikke SÅ meget ud, vil jeg mene. Det fortæller så meget om folk som Moyes, Wenger og Ferguson
Mourinho er ikke nogen langtidsholbar løsning. Han slider alt og alle omkring sig ned for at få øjeblikkelig success. Ved ikke om han er blevet bedre hos Madrid.

Så kan SAF, Wenger, Moyes og de andre slet ikke sammenlignes med trænertjansen for Barca eller RM.

Barca og RM er ejet af medlemmerne, der kommer præsidentvalg hvert 4. år, som ville svare til klubejerskifte. Presset er unikt for de to klubber og selv, hvor ikke kun træneren og spillerne er under ektremt pres for at vinde alt, men også ledelsen og præsidenterne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Daluigi »

Han har gjort ting som ingen anden havde overlevet i den klub. De er desperate af mindreværd, hvilket deres fans tydeligt viser de stadig er nu hvor de igen møder modgang.

Han blir til han vælger at gå - desværre for fodbolden og madridismoen.
Forumlegende

michaelk94

Re: José Mourinho

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:Han har gjort ting som ingen anden havde overlevet i den klub. De er desperate af mindreværd, hvilket deres fans tydeligt viser de stadig er nu hvor de igen møder modgang.

Han blir til han vælger at gå - desværre for fodbolden og madridismoen.
Det tror jeg ikke du skal være så sikker på. Mourinho er nok den Real Madrid træner, som har flest kritikere, især de lidt ældre madridistas. De har dog haft svært ved at kritiserer Real Madrid, når det netop er ham, som lige har vundet over "verdens bedste fodboldhold". Han har altså levet på sine resultater, men begynder de at svigte, så tror jeg, at han ryger hurtigt, som man plejer i Real Madrid.

Jeg er selv begyndt at miste troen lidt til Mou. Han er en fantastisk manager, måske den bedste i verden. Han har vundet i alle de store ligaer, og samtidig vundet CL med hold som Porto og Inter, men jeg tror ikke han holder i flere sæsoner, for han bygger jo ikke noget system op? Han får skabt en masse vindermentalitet, og fik skabt en masse påstyr, og alt sammen endte med, at vi fik jer væk fra tronen. Nu er det overstået, og så går det ligesom i stå. Præcis som det gjorde i Chelsea efter man havde fået de første mesterskaber.

Mourinho har i hvert fald en masse at vise her i 3. sæson. Nu handler det ikke mere om at skubbe Barca væk, det er nu man rent faktisk skal toppe. Det tror jeg ikke sker, men lad os nu se. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster