Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
tors okt 27, 2022 4:39 pm
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:17 pm
Jeg diskuterer med 3 eller 4 brugere på samme tid spredt på tre forskellige tråde. Tror bare jeg skriver kort her og trækker mig 😄

Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson. Samt at veteranerne/halvpensionisterne meget gerne måtte smutte. Det var der rigtig mange der var uenige med mig i. Her 5 måneder senere siger alle det samme som mig.

Nu siger jeg igen noget som alle bare IKKE kan se. Nemlig at Xavi ikke er den rette mand til jobbet og at det tidsspilde at vente på han vender skuden. Intet taler for at Xavi bliver en succesfuld træner. Det bliver bare Solskjær om igen. Altså bliver 3 eller 4 spildte år.

Mange taler mig imod nu. Jeg tror om 5 måneder fra nu, altså omkring april måned, vil nærmest alle igen sige det samme som mig: at Xavi bare skal væk!

Men bare hyg jer mens I har ham. I forventer jo en EL titel i år, men ender igen med blive skuffet 😂
Igen noget værre vrøvl. Adskillige brugere har ønsket en ny dm og bedre backer længe før du dukkede op. :roll:
Nej, det er faktisk dig der vrøvler nu. Nævn mig en bruger som omtalte DM og backer før jeg dukkede op - og indsæt gerne et link til det pågældende indlæg fra den pågældende bruger. Ellers lyver du jo bare.

Jeg havde en masse kampe i sommers mod utallige brugere herinde. Diskussioner angående Busquets, Alba, Pique, Raphinha, manglende backer m.m. Jeg var ret alene ift. mine synspunkter. Nu er der nærmest opinion herinde om det samme. Og det er SLET IKKE for at lyde arrogant, bedrevidende eller lignende. Siger det blot fordi vi nu har endnu en diskussion, hvor jeg står alene; nemlig ift. Xavi's fremtid i klubben!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:52 pm
Antimadridista skrev:
tors okt 27, 2022 4:39 pm
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:17 pm
Jeg diskuterer med 3 eller 4 brugere på samme tid spredt på tre forskellige tråde. Tror bare jeg skriver kort her og trækker mig 😄

Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson. Samt at veteranerne/halvpensionisterne meget gerne måtte smutte. Det var der rigtig mange der var uenige med mig i. Her 5 måneder senere siger alle det samme som mig.

Nu siger jeg igen noget som alle bare IKKE kan se. Nemlig at Xavi ikke er den rette mand til jobbet og at det tidsspilde at vente på han vender skuden. Intet taler for at Xavi bliver en succesfuld træner. Det bliver bare Solskjær om igen. Altså bliver 3 eller 4 spildte år.

Mange taler mig imod nu. Jeg tror om 5 måneder fra nu, altså omkring april måned, vil nærmest alle igen sige det samme som mig: at Xavi bare skal væk!

Men bare hyg jer mens I har ham. I forventer jo en EL titel i år, men ender igen med blive skuffet 😂
Igen noget værre vrøvl. Adskillige brugere har ønsket en ny dm og bedre backer længe før du dukkede op. :roll:
Nej, det er faktisk dig der vrøvler nu. Nævn mig en bruger som omtalte DM og backer før jeg dukkede op - og indsæt gerne et link til det pågældende indlæg fra den pågældende bruger. Ellers lyver du jo bare.

Jeg havde en masse kampe i sommers mod utallige brugere herinde. Diskussioner angående Busquets, Alba, Pique, Raphinha, manglende backer m.m. Jeg var ret alene ift. mine synspunkter. Nu er der nærmest opinion herinde om det samme. Og det er SLET IKKE for at lyde arrogant, bedrevidende eller lignende. Siger det blot fordi vi nu har endnu en diskussion, hvor jeg står alene; nemlig ift. Xavi's fremtid i klubben!
Nu har jeg ikke engang tjekket særlig længe, men jeg ved også ligesom Anti at mange brugere ønskede forbedringer på de to positioner længe før dig. Du er relativt ny herinde, selvom du fylder en del, derfor har du slet ikke set alle de brugere som i MANGE år har bedt om Busi erstatning og Alves erstatning. Det er eddersparkme friskt at gøre sig selv til spåmand over os andre, når du har været her i under et år. Easy, for bare at nævne et navn, har talt om dette i lang tid.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Barca80@

Det vildeste er næsten at det virker til at du oprigtigt selv tror på at “du” som den første og eneste, så disse mangler og problematikker ved disse positioner!

Hb. Nærmest hele Forum har ønsket sig kvalitet her i årevis.

Alba. Mange har været trætte af Alba i flere år og ønsket noget konkurrence her. Flere håbede allerede sidste sommer at Balde kunne true ham, han fik så skaderne imod sig.

Busquets. Brugeren Daluigi (ikke så aktiv længere) har eksempelvis ønsket ham væk i årevis, som den stærkeste røst. Men han har ikke været den eneste.

Pique. Lidt det samme. Mange har i flere år ment at niveauet var blevet for lavt, ligesom nogle har ment at han ikke har været god for harmonien i truppen.

Links må du selv rode med.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:52 pm
Antimadridista skrev:
tors okt 27, 2022 4:39 pm
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:17 pm
Jeg diskuterer med 3 eller 4 brugere på samme tid spredt på tre forskellige tråde. Tror bare jeg skriver kort her og trækker mig 😄

Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson. Samt at veteranerne/halvpensionisterne meget gerne måtte smutte. Det var der rigtig mange der var uenige med mig i. Her 5 måneder senere siger alle det samme som mig.

Nu siger jeg igen noget som alle bare IKKE kan se. Nemlig at Xavi ikke er den rette mand til jobbet og at det tidsspilde at vente på han vender skuden. Intet taler for at Xavi bliver en succesfuld træner. Det bliver bare Solskjær om igen. Altså bliver 3 eller 4 spildte år.

Mange taler mig imod nu. Jeg tror om 5 måneder fra nu, altså omkring april måned, vil nærmest alle igen sige det samme som mig: at Xavi bare skal væk!

Men bare hyg jer mens I har ham. I forventer jo en EL titel i år, men ender igen med blive skuffet 😂
Igen noget værre vrøvl. Adskillige brugere har ønsket en ny dm og bedre backer længe før du dukkede op. :roll:
Nej, det er faktisk dig der vrøvler nu. Nævn mig en bruger som omtalte DM og backer før jeg dukkede op - og indsæt gerne et link til det pågældende indlæg fra den pågældende bruger. Ellers lyver du jo bare.

Jeg havde en masse kampe i sommers mod utallige brugere herinde. Diskussioner angående Busquets, Alba, Pique, Raphinha, manglende backer m.m. Jeg var ret alene ift. mine synspunkter. Nu er der nærmest opinion herinde om det samme. Og det er SLET IKKE for at lyde arrogant, bedrevidende eller lignende. Siger det blot fordi vi nu har endnu en diskussion, hvor jeg står alene; nemlig ift. Xavi's fremtid i klubben!
Det der er bare noget frygteligt vrøvl. Der er blevet skrevet side op og side ned om nødvendigheden af at få en afløser for Busi. Backsene har været et evigt talemene lige siden Alves forlod klubben. Du kan bare søge transfertråden igennem for januar f.eks. Jeg har selv været meget klar i min holdning til, hvilke positioner, der bar vigtigst at prioritere og det gjorde jeg i sommervinduet 2021 og i særdeleshed i vintervinduet 2022. I det hele taget har der ikke været ret mange herinde, der har været i tvivl om, HB har været en akilleshæl på holdet i ualmindelige tider. Jeg har selv argumenteret flere gange for fysisk optimering på flere positioner, herunder også de nævnte. Vi er blevet bekræftet igen og igen i, den fysiske balance er helt skæv i truppen og nu er vi så blevet det endnu engang.

Også i sommers, var der mange, der udtrykte skepsis over bevægelserne på transfermarkedet. At man så, når vinduet er smækket i, finder optimismen frem og støtter holdet, det er helt normalt og en nødvendighed, for ellers bliver det hele bare ynk og klynk, uden at kunne se objektivt på tingene. Derfor er det måske også, du føler, nogen inkl. mig selv, ikke har givet dig ret i nogle af de ting du siger og det har mest af alt ikke gjort fordi, det hele har været for negativt anskuet til tider og så der har været lige så meget, jeg har været uenig i, som jeg har været enig, når du har skrevet indlæg.

Dermed ikke sagt, man ikke kan kritisere og tiden er også inde til, igen, igen, igen, igen, igen, at konstatere, vi STADIG mangler en pivot og en HB af tilstrækkelig høj kvalitet. Det lyder også til på de meldinger, der kommer fra klubben, man langt om længe vil prioritere netop de to positioner. Mange fans har råbt og skreget på det i flere sæsoner og derfor er det da irriterende, det først er nu, tiøren falder for den sportslige ledelse, men der er bare ikke så meget, man kan gøre ved det. Klubben er et skidt sted og det besværliggør tingene, men husk nu. Jo større nedturen er, jo større bliver opturen også. Personligt kan jeg lige så godt lide disse perioder med genopbygning, som når tingene bare kører derudaf og det kan jeg fordi, der kommer nye spændende spillere ind og fremfor alt, unge talenter. Denne gang har det bare været en større prøvelse, fordi det har taget så lang tid at få de enkelte processer gennemført. Jeg ville jo f.eks. have cuttet hele den gamle garde efter 8-2 misseren, ikke kun de 3 -4 stykker, der trods alt røg og havde man gjort det dengang, så havde man stået et helt andet sted nu. De gamle holder udviklingen tilbage og derfor er det yderst vigtigt, man nu får dem sendt godt ud af døren og hellere i dag, end i morgen. Der skal skabes plads i truppen til et par nye profiler og et nyt hierarki skal opbygges.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:17 pm
Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson.
:lol: :lol: :lol: okay.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors okt 27, 2022 7:51 pm
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:52 pm
Antimadridista skrev:
tors okt 27, 2022 4:39 pm
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:17 pm
Jeg diskuterer med 3 eller 4 brugere på samme tid spredt på tre forskellige tråde. Tror bare jeg skriver kort her og trækker mig 😄

Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson. Samt at veteranerne/halvpensionisterne meget gerne måtte smutte. Det var der rigtig mange der var uenige med mig i. Her 5 måneder senere siger alle det samme som mig.

Nu siger jeg igen noget som alle bare IKKE kan se. Nemlig at Xavi ikke er den rette mand til jobbet og at det tidsspilde at vente på han vender skuden. Intet taler for at Xavi bliver en succesfuld træner. Det bliver bare Solskjær om igen. Altså bliver 3 eller 4 spildte år.

Mange taler mig imod nu. Jeg tror om 5 måneder fra nu, altså omkring april måned, vil nærmest alle igen sige det samme som mig: at Xavi bare skal væk!

Men bare hyg jer mens I har ham. I forventer jo en EL titel i år, men ender igen med blive skuffet 😂
Igen noget værre vrøvl. Adskillige brugere har ønsket en ny dm og bedre backer længe før du dukkede op. :roll:
Nej, det er faktisk dig der vrøvler nu. Nævn mig en bruger som omtalte DM og backer før jeg dukkede op - og indsæt gerne et link til det pågældende indlæg fra den pågældende bruger. Ellers lyver du jo bare.

Jeg havde en masse kampe i sommers mod utallige brugere herinde. Diskussioner angående Busquets, Alba, Pique, Raphinha, manglende backer m.m. Jeg var ret alene ift. mine synspunkter. Nu er der nærmest opinion herinde om det samme. Og det er SLET IKKE for at lyde arrogant, bedrevidende eller lignende. Siger det blot fordi vi nu har endnu en diskussion, hvor jeg står alene; nemlig ift. Xavi's fremtid i klubben!
Det der er bare noget frygteligt vrøvl. Der er blevet skrevet side op og side ned om nødvendigheden af at få en afløser for Busi. Backsene har været et evigt talemene lige siden Alves forlod klubben. Du kan bare søge transfertråden igennem for januar f.eks. Jeg har selv været meget klar i min holdning til, hvilke positioner, der bar vigtigst at prioritere og det gjorde jeg i sommervinduet 2021 og i særdeleshed i vintervinduet 2022. I det hele taget har der ikke været ret mange herinde, der har været i tvivl om, HB har været en akilleshæl på holdet i ualmindelige tider. Jeg har selv argumenteret flere gange for fysisk optimering på flere positioner, herunder også de nævnte. Vi er blevet bekræftet igen og igen i, den fysiske balance er helt skæv i truppen og nu er vi så blevet det endnu engang.

Også i sommers, var der mange, der udtrykte skepsis over bevægelserne på transfermarkedet. At man så, når vinduet er smækket i, finder optimismen frem og støtter holdet, det er helt normalt og en nødvendighed, for ellers bliver det hele bare ynk og klynk, uden at kunne se objektivt på tingene. Derfor er det måske også, du føler, nogen inkl. mig selv, ikke har givet dig ret i nogle af de ting du siger og det har mest af alt ikke gjort fordi, det hele har været for negativt anskuet til tider og så der har været lige så meget, jeg har været uenig i, som jeg har været enig, når du har skrevet indlæg.

Dermed ikke sagt, man ikke kan kritisere og tiden er også inde til, igen, igen, igen, igen, igen, at konstatere, vi STADIG mangler en pivot og en HB af tilstrækkelig høj kvalitet. Det lyder også til på de meldinger, der kommer fra klubben, man langt om længe vil prioritere netop de to positioner. Mange fans har råbt og skreget på det i flere sæsoner og derfor er det da irriterende, det først er nu, tiøren falder for den sportslige ledelse, men der er bare ikke så meget, man kan gøre ved det. Klubben er et skidt sted og det besværliggør tingene, men husk nu. Jo større nedturen er, jo større bliver opturen også. Personligt kan jeg lige så godt lide disse perioder med genopbygning, som når tingene bare kører derudaf og det kan jeg fordi, der kommer nye spændende spillere ind og fremfor alt, unge talenter. Denne gang har det bare været en større prøvelse, fordi det har taget så lang tid at få de enkelte processer gennemført. Jeg ville jo f.eks. have cuttet hele den gamle garde efter 8-2 misseren, ikke kun de 3 -4 stykker, der trods alt røg og havde man gjort det dengang, så havde man stået et helt andet sted nu. De gamle holder udviklingen tilbage og derfor er det yderst vigtigt, man nu får dem sendt godt ud af døren og hellere i dag, end i morgen. Der skal skabes plads i truppen til et par nye profiler og et nyt hierarki skal opbygges.
Præcis, altså jeg er da også klar over at vi mangler bedre spillere, og især på HB og DM, men som Easy rigtig fint siger, så er jeg også typen der tager ja-hatten på og støtter holder når nu transfervinduet er lukket. For det bliver til tider alt for meget ynk og klynk til at jeg kan klare det. Fodbold er sjovt og jeg elsker at følge med, men jeg gider heller ikke at være i et konstant deprimeret og negativt humør hver gang heldet ikke er med. Det er også derfor at mine opslag til tider kan virke lidt mere som spas end noget konkret, og at jeg engang i mellem har været lidt ude med riven efter dig Barca80. Det er beklageligt at du føler dig trådt på eller chikaneret, fordi det synes jeg heller ikke er god forum ånd.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:52 pm
Antimadridista skrev:
tors okt 27, 2022 4:39 pm
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:17 pm
Jeg diskuterer med 3 eller 4 brugere på samme tid spredt på tre forskellige tråde. Tror bare jeg skriver kort her og trækker mig 😄

Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson. Samt at veteranerne/halvpensionisterne meget gerne måtte smutte. Det var der rigtig mange der var uenige med

Nu siger jeg igen noget som alle bare IKKE kan se. Nemlig at Xavi ikke er den rette mand til jobbet og at det tidsspilde at vente på han vender skuden. Intet taler for at Xavi bliver en succesfuld træner. Det bliver bare Solskjær om igen. Altså bliver 3 eller 4 spildte år.

Mange taler mig imod nu. Jeg tror om 5 måneder fra nu, altså omkring april måned, vil nærmest alle igen sige det samme som mig: at Xavi bare skal væk!

Men bare hyg jer mens I har ham. I forventer jo en EL titel i år, men ender igen med blive skuffet 😂
Igen noget værre vrøvl. Adskillige brugere har ønsket en ny dm og bedre backer længe før du dukkede op. :roll:
Nej, det er faktisk dig der vrøvler nu. Nævn mig en bruger som omtalte DM og backer før jeg dukkede op - og indsæt gerne et link til det pågældende indlæg fra den pågældende bruger. Ellers lyver du jo bare.

Jeg havde en masse kampe i sommers mod utallige brugere herinde. Diskussioner angående Busquets, Alba, Pique, Raphinha, manglende backer m.m. Jeg var ret alene ift. mine synspunkter. Nu er der nærmest opinion herinde om det samme. Og det er SLET IKKE for at lyde arrogant, bedrevidende eller lignende. Siger det blot fordi vi nu har endnu en diskussion, hvor jeg står alene; nemlig ift. Xavi's fremtid i klubben!
Kan du ikke lige starte med at linke til det indlæg, hvor du første gang nævner, at DM situationen er central, og Busq er done?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Hvor er i allesammen vilde at høre på, at det gør ondt 😄

Jeg har sgu da aldrig sagt at jeg er den første nogensinde der har efterspurgt en afløser til Busquest og ønsket nye backer. Det er en vild måde at fordreje mine ord 😂

Jeg taler om sommervinduet hvor man gik fuldstændig shopamok og brugte nærmest historiske transfersummer. Det var her JEG som den første og faktisk den eneste, som efterspurgte en DM og backer. At disse positioner skulle være HOVEDPRIORITET denne sommer!

Mens I alle andre nærmest savlede over en ny brasiliansk wing i form af Raphinha, så påpeget jeg vigtigheden af at få afløst Busquest, samt Alba og Roberto. Lige netop dette var der ingen andre end mig som påpegede i sommers. Igen taler jeg om i sommers! Jeg havde faktisk nogle heftige diskussionener med utallige brugere angående dette omkring maj, juni, juli og august måned, som vi sagtens kan finde frem.

Og igen. Jeg har ikke opfundet den dybe tallerken. Og jeg skal hverken lyde arrogant eller bedrevidende. Jeg fik bare ret ift. mine synspunkter i sommers. Og jeg vil også få ret ift. Xavi, da det er helt åbenlyst for mig at han mangler alvorlig store kompetencer til at blive en fantastisk Barca træner. Sorry men sådan er det. Og I alle benægter det nu, men vil give mig ret om 4-6 måneder.

Tror jeg tager et screenshot af denne tråd som et bevis på vores uenighed og diskussion - så vi kan kigge på det sammen senere 😂

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
fre okt 28, 2022 3:21 am
Jeg taler om sommervinduet hvor man gik fuldstændig shopamok og brugte nærmest historiske transfersummer. Det var her JEG som den første og faktisk den eneste, som efterspurgte en DM og backer. At disse positioner skulle være HOVEDPRIORITET denne sommer!
Selvfølgelig var du det - viewtopic.php?f=2&t=2886&p=577976&hilit=skyld#p577976 (indlæg 10)
Barca80 skrev:
fre okt 28, 2022 3:21 am
Og igen. Jeg har ikke opfundet den dybe tallerken. Og jeg skal hverken lyde arrogant eller bedrevidende. Jeg fik bare ret ift. mine synspunkter i sommers. Og jeg vil også få ret ift. Xavi, da det er helt åbenlyst for mig at han mangler alvorlig store kompetencer til at blive en fantastisk Barca træner. Sorry men sådan er det. Og I alle benægter det nu, men vil give mig ret om 4-6 måneder.

Tror jeg tager et screenshot af denne tråd som et bevis på vores uenighed og diskussion - så vi kan kigge på det sammen senere 😂
Og alligevel er det lykkedes dig...

Kan du ikke lige forklare mig, om du rent faktisk havde en forventning om, at Xavi skulle top præstere med en uhomogen og umoden trup 3 mdr. inde i den nye sæson i dette ufatteligt svære system? (Hvem ville kunne det uden at omstille spilkonceptet markant?).
I så fald kan jeg godt forstå, at du er skuffet - jeg havde på inden måde en forventning om, at vi skulle kunne top præstere mod topmodstand som RM, Inter og BM nu. Vi har lige slået Villareal og Ath Bilbao med en god margen (uden spillet på nogen måde var blændende) - det er altså modstandere, som vi i en længere periode godt kunne regne med pointtab mod. Alt andet lige er det et løft af bundniveauet, men nej hverken bundniveau eller topniveau er godt nok pt.. Hvis vi skal have en seriøs diskussion, så tror jeg, at du eksempelvis skal udpensle, hvorfor du finder Xavi evner utilstrækkelig (udover at holdet periodisk slår mange indlæg). Så kan diskussion i hvert fald blive mere konkret...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg taler om sommervinduet hvor man gik fuldstændig shopamok og brugte nærmest historiske transfersummer. Det var her JEG som den første og faktisk den eneste, som efterspurgte en DM og backer. At disse positioner skulle være HOVEDPRIORITET denne sommer!
Du vrøvler videre og jeg tror faktisk, det er derfor, jeg aldrig har deltaget rigtig har deltaget i de debatter, du har startet.
Og jeg vil også få ret ift. Xavi, da det er helt åbenlyst for mig at han mangler alvorlig store kompetencer til at blive en fantastisk Barca træner. Sorry men sådan er det. Og I alle benægter det nu, men vil give mig ret om 4-6 måneder.
Mere vrøvl. Jeg skrev allerede, da det begyndte at stå klart, Xavi ville overtage efter Koeman at det ikke var uden betydelig risiko at man ansatte en træner uden nævneværdig erfaring, at han ville komme til at begå fejl og at illusionen om en ny Pep var helt ude af proportioner. I det første halve år pointerede jeg ofte de mangler og fejl, jeg synes Xavi har og har begået og der har været mange. Både pregame og ingame.

Jeg har det dog slet ikke lige som dig, der bare sidder og venter på, jeg får ret i mine analyser og jeg håber stadig på Xavi udvikler sig og tager et par step op, for der er stadig alt for mange fejl, men der er også potentiale. Jeg støtter holdet og klubben, ikke enkelt personer. Status for mig lige nu er, man stadig ser de samme mangler i truppen, som man har set i årevis og det holder udviklingen tilbage. Det er det, der skal arbejdes med at optimere lige nu og så håber jeg, den sportslige ledelse tager nogle rigtige beslutninger. Det gælder ikke kun Xavi, men også Cruyff, Alemany og Laporta og det gælder heller ikke kun positioner, for selv om mange har set problemerne for langt tid siden på pivot og HB, så handler det ikke kun om, man henter en spiller til de positioner, men i langt højere grad om den profil, den spiller har.

Dvs. man skal hente en forsvarspiller til HB med de defensive og fysiske kvaliteter i højsædet og man skal hente en pivot med store fysiske kvaliteter, der har defensiv årvågenhed og er stationær/horisontal orienteret i langt højere grad ind vertikal. Gør man ikke det, så kan det være lige meget og det udelukker for mit vedkomne f.eks. Neves, som har været meget oppe at vende. Neves ville ikke gøre fra eller til, fordi han ikke har den nødvendige profil og derfor er det bydende nødvendigt, man identificerer de rigtige mål denne gang og ikke begår fejl som Alonso og Kessie igen. Det må simpelthen ikke ske, for det skaber langt større problemer, end dem, de forsøger at udbedre.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Madameskrald skrev:
fre okt 28, 2022 8:05 am
Selvfølgelig var du det - viewtopic.php?f=2&t=2886&p=577976&hilit=skyld#p577976 (indlæg 10)
Og hvad skal det forestille sådan helt exactly? Et dårligt forsøg på at være bagklog?

Hvis du slår nogle sider tilbage i den tråd, vil du se at jeg hyppigt taler om DM og backerne som FØRSTEPRIORITET! Så måske blev du inspireret af mig? Hvis det er tilfældet, er det kun en god ting :lol:

Ok, du har skrevet et enkelt indlæg henover sommeren om DM og HB, hurra! Men du debatteret det ikke med alle dem som savlede over nye offensive navne som Raphinha osv. Du skrev heller ikke, at det skal være sommerens hoved prioritet.

Men ok, for dit ene indlæg, får du en smule af æren så, hvis det gør dig glad - det godkendt :clap: - nej jeg driller
Madameskrald skrev:
fre okt 28, 2022 8:05 am
Og alligevel er det lykkedes dig...
Jeg når ikke dig til sokkeholderne på det punkt, det i hvert fald helt sikkert :razz:
Madameskrald skrev:
fre okt 28, 2022 8:05 am
Kan du ikke lige forklare mig, om du rent faktisk havde en forventning om, at Xavi skulle top præstere med en uhomogen og umoden trup 3 mdr. inde i den nye sæson i dette ufatteligt svære system?

Måske ikke toppræstere, men i hvert fald langt bedre end 3'er i CL puljen og endnu en EL turnering. At man ikke når knockoutfasen, er en trænerpræstation langt, langt under acceptabel niveau. Og det uanset hvordan du vender og drejer den med undskyldninger.

Vi er snart 4. måneder inde i sæsonen, og jeg vil bestemt ikke sige uhomogen og umoden trup. Samme stil fra sidste sæson fortsætter - stadig ustabilt spil og underpræstation i de store afgørende kampe. Xavi virker total idéløs med 15.000 indlæg per kamp.

Ved sidste sæsons CL og EL fadæser lød undskyldningen "Xavi er ung og vi mangler gode spillere". Denne sæsons fadæser lyder undskyldningen "Uhomogen trup og dommeren". Hvad med næste sæsons undskyldninger - har I gjort dem klar allerede nu?
Madameskrald skrev:
fre okt 28, 2022 8:05 am
Hvem ville kunne det uden at omstille spilkonceptet markant?
Jeg er i hvert fald overbevist om, at mindst 100 træner på kloden ville gøre det en hel del bedre end Xavi
Madameskrald skrev:
fre okt 28, 2022 8:05 am
jeg havde på inden måde en forventning om, at vi skulle kunne top præstere mod topmodstand som RM, Inter og BM nu.
Du glemte at nævne, at du heller ikke forventede toppræstation mod Benfica og Frankfurt i sidste sæson. Og en hel række andre kampe mod klubber hvor toppræstation manglede.

Jeg forventer heller ikke toppræstation i hver kamp. Men jeg forventer i den grad, at Barca går videre fra puljen, især overfor et kriseramt Inter. At forvente andet ville da være helt godnat med den størrelse Barcelona har. Og når det så sker to år i træk, så bør alarm klokkerne bimle og bamle - og pege mod træneren, samt ledelsen!
Madameskrald skrev:
fre okt 28, 2022 8:05 am
Vi har lige slået Villareal og Ath Bilbao med en god margen (uden spillet på nogen måde var blændende) - det er altså modstandere, som vi i en længere periode godt kunne regne med pointtab mod. Alt andet lige er det et løft af bundniveauet, men nej hverken bundniveau eller topniveau er godt nok pt.. Hvis vi skal have en seriøs diskussion, så tror jeg, at du eksempelvis skal udpensle, hvorfor du finder Xavi evner utilstrækkelig (udover at holdet periodisk slår mange indlæg). Så kan diskussion i hvert fald blive mere konkret...
Ja, sejr mod Villareal og Ath Bilbao. Men hvad nytter det, hvis præstationerne er så svingende? Hvis spillet ligner lort? Hvis man ikke kan vinde titler? Hvis man ryger ud af CL allerede ved puljespillet?

Spillet skal være langt mere stabilt, især i de afgørende kampe og spillet skal være flottere. Men Xavi har stadig, i sin anden sæson, ikke knækket koden endnu. Og gør det nok heller aldrig. Hvorfor skulle han? Fordi han hedder Xavi og var en fantastisk spiller for et årti siden? Intet tyder på, at han har hvad der skal til. Og jeg er ikke villig til at eksperimentere og vente på, at Xavi måske udvikler sig som træner om nogle år, mens vi oplever den ene fiasko efter den anden. Ellers tak til endnu en Ole Gunner Solskjær eller Andrea Pirlo.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
fre okt 28, 2022 9:06 am
jeg aldrig har deltaget rigtig har deltaget i de debatter, du har startet.
Det måske en rigtig god idé, at du ikke deltager i mine debatter :wave:

Desuden debatterer jeg med 4-5 personer på samme tid, så det ikke særlig nemt.
EasyBuddhist skrev:
fre okt 28, 2022 9:06 am
Jeg skrev allerede, da det begyndte at stå klart, Xavi ville overtage efter Koeman at det ikke var uden betydelig risiko at man ansatte en træner uden nævneværdig erfaring, at han ville komme til at begå fejl og at illusionen om en ny Pep var helt ude af proportioner. I det første halve år pointerede jeg ofte de mangler og fejl, jeg synes Xavi har og har begået og der har været mange. Både pregame og ingame.
Men hvorfor skal Xavi's nuværende inkompetencer koste klubben? Hvorfor står Xavi's fremtidige karriere over klubbens nuværende succes?

For mig svarer det lidt til den ufaglærte medicinstuderende, som får lov til at være praktiserende læge med fulde beføjelser (under uddannelsesforløbet), fordi man vitterlig tror at personen en dag i fremtiden (når uddannelsen er færdig) kan blive en fremragende læge. Og samtidig er man lidt ligeglad om der er patienter som kommer til skade grundet den medicinstuderendes gentagende fejl - man udviser bare forståelse og har tålmodighed. Det er Xavi's situation i Barca i en nøddeskal.

Ok, fair nok du ser tingene anderledes end mig. Men hvor går din grænse for tålmodighed? Vil du fx gå med til 3-4-5-6 sæsoner med Xavi uden titler og uden ottendedelsfinale i CL? Lad os antage, at Barca ikke vinder La Liga i endnu tre sæsoner og ryger ud af CL puljen igen og igen, og spiller EL hvert år. Samtidig ser du, at ledelsen (Laporte) bakker Xavi op. Synes du stadig Xavi skal fortsætte?

Er det en lang snor som Ole Gunner Solskjær? Eller som Andrea Pirlo? Hvor mange fejl må der begås? Hvornår er Xavi ikke længere umoden og klar til jobbet? Hvor mange milliarder af transferpenge må han mere bruge? Kan du uddybe det, ellers bliver det ekstrem ukonkret?
EasyBuddhist skrev:
fre okt 28, 2022 9:06 am
jeg håber stadig på Xavi udvikler sig og tager et par step op, for der er stadig alt for mange fejl, men der er også potentiale. Jeg støtter holdet og klubben, ikke enkelt personer. Status for mig lige nu er, man stadig ser de samme mangler i truppen, som man har set i årevis og det holder udviklingen tilbage. Det er det, der skal arbejdes med at optimere lige nu og så håber jeg, den sportslige ledelse tager nogle rigtige beslutninger. Det gælder ikke kun Xavi, men også Cruyff, Alemany og Laporta og det gælder heller ikke kun positioner, for selv om mange har set problemerne for langt tid siden på pivot og HB, så handler det ikke kun om, man henter en spiller til de positioner, men i langt højere grad om den profil, den spiller har.
En ting er at støtte klubben, en helt anden ting er at kritisere ledelsen eller ønske en anden træner.

Problemet er, at Xavi kommer direkte fra en arabisk klub, fra en uhørt dårlig liga og skal styre verdens største klub. Han har nærmest nul taktisk viden og erfaring. Jeg ville ønske, at Xavi først blev træner om 3-4 år, efter have styret minimum en midterklub i Spanien. Så havde vi formentlig slet ikke stået i denne situation.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Isageren »

Hvor er det ærgerligt at vi nu får den der polariserede debat, ligesom man har det i England, med Xavi Out og Xavi In. Det kan vi ikke være bekendt at være så populistiske og reaktionære som Barca fans. Jeg troede vi var bedre end det.

Og en anden ting, Barca80. Det lyder næsten som om du ser dig selv som en eller anden martyr herinde. Du nævner flere gange antallet af mennesker du diskuterer med, som om det er svært at få din opmærksomhed og ikke alle kan være med. Det er vel bare et udtryk for at man har et behov for konstant at være i konflikt med andre. Det kan vi jo alle i princippet vælge at være, men så bliver Forum ikke særlig sjovt. Husk nu det min ven👍
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
fre okt 28, 2022 10:10 am
EasyBuddhist skrev:
fre okt 28, 2022 9:06 am
jeg aldrig har deltaget rigtig har deltaget i de debatter, du har startet.
Det måske en rigtig god idé, at du ikke deltager i mine debatter :wave:

Desuden debatterer jeg med 4-5 personer på samme tid, så det ikke særlig nemt.
EasyBuddhist skrev:
fre okt 28, 2022 9:06 am
Jeg skrev allerede, da det begyndte at stå klart, Xavi ville overtage efter Koeman at det ikke var uden betydelig risiko at man ansatte en træner uden nævneværdig erfaring, at han ville komme til at begå fejl og at illusionen om en ny Pep var helt ude af proportioner. I det første halve år pointerede jeg ofte de mangler og fejl, jeg synes Xavi har og har begået og der har været mange. Både pregame og ingame.
Men hvorfor skal Xavi's nuværende inkompetencer koste klubben? Hvorfor står Xavi's fremtidige karriere over klubbens nuværende succes?

For mig svarer det lidt til den ufaglærte medicinstuderende, som får lov til at være praktiserende læge med fulde beføjelser (under uddannelsesforløbet), fordi man vitterlig tror at personen en dag i fremtiden (når uddannelsen er færdig) kan blive en fremragende læge. Og samtidig er man lidt ligeglad om der er patienter som kommer til skade grundet den medicinstuderendes gentagende fejl - man udviser bare forståelse og har tålmodighed. Det er Xavi's situation i Barca i en nøddeskal.

Ok, fair nok du ser tingene anderledes end mig. Men hvor går din grænse for tålmodighed? Vil du fx gå med til 3-4-5-6 sæsoner med Xavi uden titler og uden ottendedelsfinale i CL? Lad os antage, at Barca ikke vinder La Liga i endnu tre sæsoner og ryger ud af CL puljen igen og igen, og spiller EL hvert år. Samtidig ser du, at ledelsen (Laporte) bakker Xavi op. Synes du stadig Xavi skal fortsætte?

Er det en lang snor som Ole Gunner Solskjær? Eller som Andrea Pirlo? Hvor mange fejl må der begås? Hvornår er Xavi ikke længere umoden og klar til jobbet? Hvor mange milliarder af transferpenge må han mere bruge? Kan du uddybe det, ellers bliver det ekstrem ukonkret?
EasyBuddhist skrev:
fre okt 28, 2022 9:06 am
jeg håber stadig på Xavi udvikler sig og tager et par step op, for der er stadig alt for mange fejl, men der er også potentiale. Jeg støtter holdet og klubben, ikke enkelt personer. Status for mig lige nu er, man stadig ser de samme mangler i truppen, som man har set i årevis og det holder udviklingen tilbage. Det er det, der skal arbejdes med at optimere lige nu og så håber jeg, den sportslige ledelse tager nogle rigtige beslutninger. Det gælder ikke kun Xavi, men også Cruyff, Alemany og Laporta og det gælder heller ikke kun positioner, for selv om mange har set problemerne for langt tid siden på pivot og HB, så handler det ikke kun om, man henter en spiller til de positioner, men i langt højere grad om den profil, den spiller har.
En ting er at støtte klubben, en helt anden ting er at kritisere ledelsen eller ønske en anden træner.

Problemet er, at Xavi kommer direkte fra en arabisk klub, fra en uhørt dårlig liga og skal styre verdens største klub. Han har nærmest nul taktisk viden og erfaring. Jeg ville ønske, at Xavi først blev træner om 3-4 år, efter have styret minimum en midterklub i Spanien. Så havde vi formentlig slet ikke stået i denne situation.
Dit indlæg her, bekræfter mig egentlig bare i, du har mere travlt med at lytte til dig selv, end med hvad folk svarer dig. Men det er selvfølgelig også svært, når man skriver med 3-4 forskellige på samme tid. Måske, du skulle holde dig til at skrive med en enkelt eller to ad gangen, da det så kunne det være, du rent faktisk kunne huske, hvad der blev svaret. Dine spørgsmål til mig i ovennævnte indlæg kan du i hvert fald finde rigeligt med svar på, ved at søge min historik igennem og gå helst gerne langt tilbage, for det er gamle "nyheder", du kommer med igen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
fre okt 28, 2022 11:04 am
Hvor er det ærgerligt at vi nu får den der polariserede debat, ligesom man har det i England, med Xavi Out og Xavi In. Det kan vi ikke være bekendt at være så populistiske og reaktionære som Barca fans. Jeg troede vi var bedre end det.

Og en anden ting, Barca80. Det lyder næsten som om du ser dig selv som en eller anden martyr herinde. Du nævner flere gange antallet af mennesker du diskuterer med, som om det er svært at få din opmærksomhed og ikke alle kan være med. Det er vel bare et udtryk for at man har et behov for konstant at være i konflikt med andre. Det kan vi jo alle i princippet vælge at være, men så bliver Forum ikke særlig sjovt. Husk nu det min ven👍
Enig, det er ikke energien værd, for det meste.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster