Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af gygfo »

Surrealistisk..

BarçaDK

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af BarçaDK »

FCBarcelonaChr skrev:
If Xavi decides to leave this summer, Barcelona will pay him a 4M settlement. The player has a contract for two more years. [sport]
Fuck. Af.
Billede
Jeg er Seahawks fan nu. Til de fucker op også. Fan i medgang og medvind!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Blau

Han mistede sin plads på holdet hen mod slutningen af sæsonen. Og nu også på landsholdet. Desuden er det ikke ligefrem et tegn på et højt niveau når ens næste klub højst sandsynligt bliver i Qatar. Imo er han sgu færdig eller tæt ved at være det. Men ja han kunne sikkert sidde på bænken men så vil jeg hellere satse på en ung. Lad Xavi gå på pension i Qatar og så vende tilbage senere med et job i klubben.
Hvis du med 'han mistede sin plads på holdet hen mod slutningen af sæsonen' mener at han ikke startede inde i de sidste to kampe, så har du ret, ja. Men jeg er bare forbløffet over hvor kort hukommelse du lader til at have. Xavi har ikke kunnet styre spillet på samme måde som han plejer, og er helt sikkert faldet i niveau i løbet af de sidste to sæsoner, men jeg mener absolut stadig at han har kvaliteten til et stort hold i en stor liga. Der var altså ikke mange der skabte flere chancer end Xavi i La Liga i denne sæson - det endda til trods for at vi sidder og snakker om, at han fuldstændig har pillet risikofyldte afleveringer ud af sit spil. Alligevel havde han flere chanceskabende afleveringer end Iniesta og Alexis, samt ligeså mange som Cristiano Ronaldo og Cesc.

For et par måneder siden snakkede man om at Xavi var faldet i niveau. Nu har det åbenbart udviklet sig til at Xavi er helt og aldeles færdig. Det er rystende så hurtigt folk tillægger sig nye meninger i fodbold. Tænk hvis Juve havde haft samme tanker om Andrea Pirlo - og det var endda efter en ekstremt skadesplaget sæson at de hentede ham. Min pointe er at man skal passe på med at male fanden på væggen, men det lader efterhånden til at være en ret hyppig tendens i fodboldens verden; en spiller kan åbenbart gå fra verdensstjerne til fuldstændig færdig på få måneder.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 419 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Norbit »

Gutter vi er fucked..
Lad os starte en fodboldklub sammen og holde gejsten på den måde, det kan ikke gå anderledes, desværre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tolquhon »

FCBarcelonaChr skrev:
If Xavi decides to leave this summer, Barcelona will pay him a 4M settlement. The player has a contract for two more years. [sport]
:lol: :roll:

Tak for det. Så vi køber ham med andre ord fri af kontrakten, så han kan smutte derhen, hvor han vil på fri transfer. Er der ikke lige nogen, der enten kan vække mig, eller forklare hvorfor det giver mening?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

Huskede vi at give Bayern M. penge for Thiago? Eller skylder vi nogle mill der?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af mathi »

Skydefinten skrev:Huskede vi at give Bayern M. penge for Thiago? Eller skylder vi nogle mill der?
Tror de har et par mio til gode. Mener også at Mou har udtalt at Cesc har nogle $ med til ham når han kommer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Blau

Han mistede sin plads på holdet hen mod slutningen af sæsonen. Og nu også på landsholdet. Desuden er det ikke ligefrem et tegn på et højt niveau når ens næste klub højst sandsynligt bliver i Qatar. Imo er han sgu færdig eller tæt ved at være det. Men ja han kunne sikkert sidde på bænken men så vil jeg hellere satse på en ung. Lad Xavi gå på pension i Qatar og så vende tilbage senere med et job i klubben.
Hvis du med 'han mistede sin plads på holdet hen mod slutningen af sæsonen' mener at han ikke startede inde i de sidste to kampe, så har du ret, ja. Men jeg er bare forbløffet over hvor kort hukommelse du lader til at have. Xavi har ikke kunnet styre spillet på samme måde som han plejer, og er helt sikkert faldet i niveau i løbet af de sidste to sæsoner, men jeg mener absolut stadig at han har kvaliteten til et stort hold i en stor liga. Der var altså ikke mange der skabte flere chancer end Xavi i La Liga i denne sæson - det endda til trods for at vi sidder og snakker om, at han fuldstændig har pillet risikofyldte afleveringer ud af sit spil. Alligevel havde han flere chanceskabende afleveringer end Iniesta og Alexis, samt ligeså mange som Cristiano Ronaldo og Cesc.

For et par måneder siden snakkede man om at Xavi var faldet i niveau. Nu har det åbenbart udviklet sig til at Xavi er helt og aldeles færdig. Det er rystende så hurtigt folk tillægger sig nye meninger i fodbold. Tænk hvis Juve havde haft samme tanker om Andrea Pirlo - og det var endda efter en ekstremt skadesplaget sæson at de hentede ham. Min pointe er at man skal passe på med at male fanden på væggen, men det lader efterhånden til at være en ret hyppig tendens i fodboldens verden; en spiller kan åbenbart gå fra verdensstjerne til fuldstændig færdig på få måneder.
Men hvis han havde kvaliteten til et stort hold i en stor liga hvorfor skifter han så til qatar? Som jeg ser det er han enten mæt af fodbold på højt niveau eller også kan han se hvor det går hen af. Manden er altså 34 år og har i noget tid haft problemer med benene.

Det vigtigste i xavis spil er forresten ikke hans chanceskabende afleveringer (selvom de er dejlige) men derimod hans evne til at kontrollere kampe. Dette har han ikke været i stand til i en lang periode efterhånden og holdet har lidt voldsomt under det.

Måske var det en overdrivelse at sige at han var en færdig mand men imo er der bare ikke meget tilbage i ham. Og det virker lidt til at LE har det på samme måde eftersom klubben vil gå så langt som at give penge for at se ham smutte. Jeg kunne dog som dig godt se ham blive blive i klubben en sæson mere som sub men er det virkelig det værd? Skal vi satse på ham fremfor en spiller som rafinha?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Alias-A »

Det her forstår jeg ikke. Findes der virkelig ikke en klub som er villig til at betale for selveste Xavi??
93' Iniesta

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af zqa »

Eller også ser han ikke sig selv spille for en anden europæisk klub? Det kunne i hvert fald godt tænkes.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Michman »

Fuck mand først vores kaptajn, nu vores nye kaptajn. Fandme op af bakke efterhånden.. De sælger sikkert også Iniesta og Messi nu hvor vi er igang..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af theKing1988 »

Egzon skrev:Gutter vi er fucked..
Lad os starte en fodboldklub sammen og holde gejsten på den måde, det kan ikke gå anderledes, desværre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dagen ville jo komme før eller siden hvor vi ville se Barcelona uden Xavi. Klubben har været igennem processen før hvor man har måtte sige farvel til bærende spillere og køre nye ind (Guardiola, Laudrup, Rivaldo, Enrique, Ronaldinho, Amor etc.) og den kan da helt sikkert klare det igen. Xavi har været en stor del af Barca, men Barca er altså mere Xavi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

theKing1988 skrev:
Egzon skrev:Gutter vi er fucked..
Lad os starte en fodboldklub sammen og holde gejsten på den måde, det kan ikke gå anderledes, desværre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dagen ville jo komme før eller siden hvor vi ville se Barcelona uden Xavi. Klubben har været igennem processen før hvor man har måtte sige farvel til bærende spillere og køre nye ind (Guardiola, Laudrup, Rivaldo, Enrique, Ronaldinho, Amor etc.) og den kan da helt sikkert klare det igen. Xavi har været en stor del af Barca, men Barca er altså mere Xavi.
Det er rigtigt, men det er mange vitale spillere, bærende kræfter, som forlader på én gang!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af theKing1988 »

Brombi skrev:
theKing1988 skrev:
Egzon skrev:Gutter vi er fucked..
Lad os starte en fodboldklub sammen og holde gejsten på den måde, det kan ikke gå anderledes, desværre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dagen ville jo komme før eller siden hvor vi ville se Barcelona uden Xavi. Klubben har været igennem processen før hvor man har måtte sige farvel til bærende spillere og køre nye ind (Guardiola, Laudrup, Rivaldo, Enrique, Ronaldinho, Amor etc.) og den kan da helt sikkert klare det igen. Xavi har været en stor del af Barca, men Barca er altså mere Xavi.
Det er rigtigt, men det er mange vitale spillere, bærende kræfter, som forlader på én gang!
Hvis en af de andre bærende kræfter du hentyder til er Puyol, så vil jeg vove at påstå at vi reelt mistede ham for et stykke tid siden da hans skadeshelvede startede og at forsvaret har lidt under det lige siden. Og Fabregas fandt aldrig rigtigt den centrale rolle som alle håbede og forventede af ham (mig selv inkluderet).

Jeg tillader mig at være forsigtigt optimistisk så længe Iniesta ikke forsvinder sammen med Xavi ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

theKing1988 skrev:
Brombi skrev:
theKing1988 skrev:
Egzon skrev:Gutter vi er fucked..
Lad os starte en fodboldklub sammen og holde gejsten på den måde, det kan ikke gå anderledes, desværre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dagen ville jo komme før eller siden hvor vi ville se Barcelona uden Xavi. Klubben har været igennem processen før hvor man har måtte sige farvel til bærende spillere og køre nye ind (Guardiola, Laudrup, Rivaldo, Enrique, Ronaldinho, Amor etc.) og den kan da helt sikkert klare det igen. Xavi har været en stor del af Barca, men Barca er altså mere Xavi.
Det er rigtigt, men det er mange vitale spillere, bærende kræfter, som forlader på én gang!
Hvis en af de andre bærende kræfter du hentyder til er Puyol, så vil jeg vove at påstå at vi reelt mistede ham for et stykke tid siden da hans skadeshelvede startede og at forsvaret har lidt under det lige siden. Og Fabregas fandt aldrig rigtigt den centrale rolle som alle håbede og forventede af ham (mig selv inkluderet).

Jeg tillader mig at være forsigtigt optimistisk så længe Iniesta ikke forsvinder sammen med Xavi ;-)
Ikke desto mindre var Puyol stadig at finde i klubben. Alene hans tilstedeværelse er vigtigt og det samme tror jeg gør sig gældende for Xavi og for den sags skyld også Valdés. Vi mister reelt de tre spillere der har været i klubben længst. De tre spillere der har haft størst indflydelse i omklædningsrummet. På den gode måde, vel at mærke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster