Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Må give Brombi ret , han er den eneste jeg kan huske der efter en hel kamp i Madrid havde en passnings procent på 100% - det godt :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Forza-Barca skrev:For det første skriver Brombi at HAN ER verdens bedste midtbanespiller... Og for det andet så kan jeg nævne spillere som: Lampard - C.Ronaldo - Gerrard - Kaka - Fabragas - Ballack osv... Så nej han er ikke verdens bedste, men han er helt sikkert top class! :!:
Du kan på ingen måde sammenligne Cristiano Ronaldo eller Kaká med Xavi. De spiller på andre positioner! Ronaldo er altså en decideret wing, mens Kaká udfylder pladsen som offensiv midtbanespiller. Og jo, der er stor forskel på en offensiv midtbanespiller, og en central midtbanespiller som Xavi. Deres opgaver på fodboldbanen er meget forskellige fra hinanden. Jeg synes ikke man kan kåre én af dem som verdens bedste midtbanespiller, for ligesom jeg startede med at skrive, er der stor forskel på at være eksempelvis defensiv midtbanespiller og wing. De har to vidt forskellige roller på et fodboldhold. Men det jeg vil frem til er at jeg selv synes at Xavi er verdens bedste centrale midtbanespiller. Gerrard, Fabregas og Ballack følger dog tæt efter. Forresten kan denne diskution vare til lille juleaften, da det simpelthen bare kommer an på, hvilken slags fodbold man personligt sætter pris på. Og i mit tilfælde er det altså den slags fodbold som netop Xavi spiller!

lamsn

Indlæg af lamsn »

Xavi er en af Barca's vigtigste brikker, hvis ikke den vigtigste. Han arbejder altid 100%, og laver sjældent fejl, hvilket er utrolig vigtig på midtbanen. Jeg tror og håber på, at han bliver i Barca hele hans karriere. Det bliver meget svært, hvis ikke umuligt at finde en afløser for ham !

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Fabregas er den lille på landsholdet hvor Iniesta og Xavi overstråler ham. Specielt Xavi gør det godt på landsholdet. Fabregas har været fremragende for Arsenal i efteråret men ikke i det nye år.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

lamsn skrev:Xavi er en af Barca's vigtigste brikker, hvis ikke den vigtigste. Han arbejder altid 100%, og laver sjældent fejl, hvilket er utrolig vigtig på midtbanen. Jeg tror og håber på, at han bliver i Barca hele hans karriere. Det bliver meget svært, hvis ikke umuligt at finde en afløser for ham !
That's the spirit! I mine øjne kunne vi godt lave det berømte Madrid-trick og få os en kontrakt med Xavi, Iniesta, Puyol og Messi, der varer til deres karriere er forbi! Det har specielt de 3 første fortjent.

@Forza-Barca:
Ja, det er jo lige det. Du starter dit indlæg med Gerrard, Fabregas og Ballack er alle sammen bedre end Xavi! Og her har vi jo bare forskellige synspunkter, som du dog også skriver, og jeg har ikke i sinde at ændre mit, medmindre de 3 du nævner ændrer sig meget. Og, ja, selvkritik skal der til, men jeg vil gå så langt til at kalde det for en fakta, at Xavi er en af de absolut vigtigste spillere i Barcelona. Jeg kan ikke bevise det, hvilket gør at det ikke er en fakta, men det siger jeg alligevel! Og ganske som Elbarca skriver, så har Xavi og Iniesta altså overstrålet Cesc i en sådan grad på landsholdet at han lignede, hvad han jo også er i fodboldens verden - en knægt. Xavi er i mine øjne en uerstattelig mand, da jeg er 112% overbevist om, at han også betyder så forfærdeligt meget uden for banen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Forza-Barca skrev:Du har ret i mange af dine synspunkter og Xavi er helt sikkert også en flink fyr uden for banen.. Men der må da være en grund til at man i Barcelona ærver sig over at man solgte Cesc til Arsenal, og at man har luftet idéen om at hente ham tilbage.. Men lad os sige at det var den diskution! :wink: 8)
Jamen, du har da helt ret :)
Det er såmænd en grund til at de ærger sig over det. Han er jo et stort talent! ;)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Forza-Barca skrev:For det første skriver Brombi at HAN ER verdens bedste midtbanespiller...
Ligesom du er fodboldblind er du sikkert også ordblind. læs det lige igen tak!

Og så se lige hvordan han styrede midtbanen idag for spanien! han er omdrejningspunktet for hele holdet, spillet sker gennem ham og han kan ikke sammenlignes med c.ronaldo eller lampard osv

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Forza-Barca skrev:Brombi, prøv at lad vær med at være så barnlig, og tag det så personligt! Du lyder som en der ikke rigtig kan klare hvis andres meninger ikke lige stemmer overens med din egen... Det skal du seriøst prøve at arbejde lidt på! :!: Og for mig og Blaugrana92´s vegne har vi sluttet en fin diskussion men du er velkommen til at diskutere videre med andre, hvis de da har lyst til det! Og bare så du ved det så spillede Cesc også en brandkamp :!:
1. Jeg er på ingen måde blevet fornærmet, jeg retter dig blot.
2. Det er dig der virker fornærmet
3. Jeg skal nok lade dit te-selskab med blaugrana92 være
4. Det med de andres meninger er hvad der driver forumet og det kan sagtens klares. Der er blot nogle situationer som er absurde, fx der bliver sagt at Ballack er bedre end Xavi.
5. Hvis jeg skal arbejde på at "acceptere" andres meninger skal du lære noget mere om fodbold.
6. Der er forskel på at være reserve og 1.valg :wink:

Du starter med at bygge dit argument på en udtalelse som ikke er sand søde, det er noget rod syns du ikke?

Jeg synes det er synd - især som barca fan ikke at kunne se hvor en strålende spiller Xavi er(her snakker jeg altså om et højere niveau end Ballack hehe utroligt han bliver nævnt (flop)) - at han bliver rost så lidt når han står bag så meget af den succes der har været i Barcelona.

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Brombi skrev:
Forza-Barca skrev:Brombi, prøv at lad vær med at være så barnlig, og tag det så personligt! Du lyder som en der ikke rigtig kan klare hvis andres meninger ikke lige stemmer overens med din egen... Det skal du seriøst prøve at arbejde lidt på! :!: Og for mig og Blaugrana92´s vegne har vi sluttet en fin diskussion men du er velkommen til at diskutere videre med andre, hvis de da har lyst til det! Og bare så du ved det så spillede Cesc også en brandkamp :!:
1. Jeg er på ingen måde blevet fornærmet, jeg retter dig blot.
2. Det er dig der virker fornærmet
3. Jeg skal nok lade dit te-selskab med blaugrana92 være
4. Det med de andres meninger er hvad der driver forumet og det kan sagtens klares. Der er blot nogle situationer som er absurde, fx der bliver sagt at Ballack er bedre end Xavi.
5. Hvis jeg skal arbejde på at "acceptere" andres meninger skal du lære noget mere om fodbold.
6. Der er forskel på at være reserve og 1.valg :wink:

Du starter med at bygge dit argument på en udtalelse som ikke er sand søde, det er noget rod syns du ikke?

Jeg synes det er synd - især som barca fan ikke at kunne se hvor en strålende spiller Xavi er(her snakker jeg altså om et højere niveau end Ballack hehe utroligt han bliver nævnt (flop)) - at han bliver rost så lidt når han står bag så meget af den succes der har været i Barcelona.
Jeg tager mig lige friheden til at deltage i denne debat!

Jeg synes lig tonen skal ned på et acceptabelt niveau. Selvom jeg sagtens kan se humoren i dinne statements Brombi, synes jeg det er lidt for meget. Det er stadig et sted hvor man debaterer, og ikke fornærmer hinanden på grund af holdninger. Debat!

Angående det relevante du skriver.

Jeg giver dig ret i at Xavi, både af pressen og fans, ikke for langt fra nok ros for alle hans pragtfulde kampe, men jeg må sammentidig sige at jeg også ser Ballack som en meget mere komplet spiller ind Xavi, pga. Fysik, hovedspil, indflydelse i det offensive spil(afslutninger, gennembrud). Xavi har større overblik, spilforståelse og afleveringer. Det er også noget ballack kan, men langt fra på samme plan som Xavi.
Jeg foretrækker PT. Micheal Ballack

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

FCB_er_bare_bedst skrev:
Brombi skrev:
Forza-Barca skrev:Brombi, prøv at lad vær med at være så barnlig, og tag det så personligt! Du lyder som en der ikke rigtig kan klare hvis andres meninger ikke lige stemmer overens med din egen... Det skal du seriøst prøve at arbejde lidt på! :!: Og for mig og Blaugrana92´s vegne har vi sluttet en fin diskussion men du er velkommen til at diskutere videre med andre, hvis de da har lyst til det! Og bare så du ved det så spillede Cesc også en brandkamp :!:
1. Jeg er på ingen måde blevet fornærmet, jeg retter dig blot.
2. Det er dig der virker fornærmet
3. Jeg skal nok lade dit te-selskab med blaugrana92 være
4. Det med de andres meninger er hvad der driver forumet og det kan sagtens klares. Der er blot nogle situationer som er absurde, fx der bliver sagt at Ballack er bedre end Xavi.
5. Hvis jeg skal arbejde på at "acceptere" andres meninger skal du lære noget mere om fodbold.
6. Der er forskel på at være reserve og 1.valg :wink:

Du starter med at bygge dit argument på en udtalelse som ikke er sand søde, det er noget rod syns du ikke?

Jeg synes det er synd - især som barca fan ikke at kunne se hvor en strålende spiller Xavi er(her snakker jeg altså om et højere niveau end Ballack hehe utroligt han bliver nævnt (flop)) - at han bliver rost så lidt når han står bag så meget af den succes der har været i Barcelona.
Jeg tager mig lige friheden til at deltage i denne debat!

Jeg synes lig tonen skal ned på et acceptabelt niveau. Selvom jeg sagtens kan se humoren i dinne statements Brombi, synes jeg det er lidt for meget. Det er stadig et sted hvor man debaterer, og ikke fornærmer hinanden på grund af holdninger. Debat!

Angående det relevante du skriver.

Jeg giver dig ret i at Xavi, både af pressen og fans, ikke for langt fra nok ros for alle hans pragtfulde kampe, men jeg må sammentidig sige at jeg også ser Ballack som en meget mere komplet spiller ind Xavi, pga. Fysik, hovedspil, indflydelse i det offensive spil(afslutninger, gennembrud). Xavi har større overblik, spilforståelse og afleveringer. Det er også noget ballack kan, men langt fra på samme plan som Xavi.
Jeg foretrækker PT. Micheal Ballack
Det er så din mening og den respekterer jeg. Jeg er blot helt uenig og mener kun at Ballack er bedre når det handler om fysik.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Indlæg af soul_pitcher »

Hold Jer venligst til emnet og uafklarede emner vedrørende hvem der er søde eller ej, må I tage over PM.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »


Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Indlæg af Quaresma »

Forza-Barca skrev:Xavi er simpelthen Barca! Han er vores loyale styrmand, og jeg ville ikke bytte ham for nogen i verden! Og for mig og se ligner Iniesta den "nye" Xavi! Visca El Barca!
End ikke for Ronaldo? :lol:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Elbarca skrev:http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=730898

Her er hvad Aragonez mener om Xavi!
Kloge ord fra gammel mand :D er dog stadig overbevist om at forza barca syns at ballack er bedre.. sikkert også guti :)

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Brombi skrev:
Elbarca skrev:http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=730898

Her er hvad Aragonez mener om Xavi!
Kloge ord fra gammel mand :D er dog stadig overbevist om at forza barca syns at ballack er bedre.. sikkert også guti :)
Guti er da helt vildt piv ringe :D
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster