Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af A$AP »

Billede


:roll:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Så er vi her igen. Here we go again!

ADVARSEL: hvis du ikke kan tåle kritik af ledelsen og Xavi, så bare scroll videre - er scroll-knappen ikke bare fantastisk? :wave:

Hvorfor har Barca svingende præstationer og fiasko i turneringer?
Det er en kombination af flere ting. Skader, dommeren, vejret osv. kan man godt tage med i regnskabet. Men det er mest Xavi. Det er hovedsageligt ham, fordi han står for holdopstilling, træning, taktik, kampforberedelse, peptalk og mange andre ting.

Ok, skader og dommeren har haft noget at sige - men tabe 0-3 på hjemmebane til Bayern? Hvad med sidste sæson's fadæse mod det tyske midterhold Frankfurt? Sidste sæson røg man også tidligt ud af CL som 3'er i puljen overfor f**king Benfica!? Man kunne nævne mange andre eksempler.

Man kan sgu da ikke bruge dommer og skader hver gang! Lad os nu kigge indad!

Barca truppen har styrket sig nærmest på alle punkter denne sæson, og bredden er også blevet meget bedre, men alligevel ryger man ud af CL til et kriseramt Inter som pt. ligger på 7. pladsen i Serie A? Det kan altså gøres langt bedre og ja, den er på Xavi's kappe !! :thumbdown:

Hvad er det værste som kan ske nu?
Det allerværste som kan ske nu er, at man giver Xavi 3-4 sæsoner lidt ligesom Ole Gunnar Solskjær i United. Altså man spilder simpelthen adskillige år, mens man sidder og venter på at Xavi måske forbedre sig som træner på et tidspunkt. Altså 3-4 sæsoner uden succes og titler, mens man venter, hvilket er kolossal lang tid for en klub som Barca.

Skal vi ikke bare vente på Xavi?
Nej. Det synes jeg bestemt ikke er en god ide. Barcelona er alt for stor en klub til at vente på Xavi tilegner sig viden og erfaring, mens han står ved roret i klubben.

Jeg har altid sagt at Xavi blev ansat alt for tidligt. Jeg vil hellere sende Xavi afsted og hente ham tilbage om 5 år når han har styret en anden klub og fået hvad det kræver at træne en topklub.

Hvad skal der ske nu?
Hvis man er Barca fan, så skal man også være det i modgang. Men det kan være rigtig svært som fan, at bevare interessen for holdet som det køre lige nu.

Barcelona skal nok komme tilbage til storhed igen. Det er der ingen tvivl om. Det kræver dog at ledelsen (Laporte) tager nogle kloge beslutninger. Som fx:

- at få smidt Busquets, Alba og Pique ved porten. Det skulle have været sket i sommers, men bedre sent end aldrig.

- det kræver også at budgetfordelingen er bedre balanceret; at man prioriterer defensiven ligeså høj grad som offensiven; at man ikke køber en dyr og overflødig (unødvendig) spiller som Raphinha, bare fordi han er wing, kan drible og er brasilianer.

- det kræver ligeledes, at man styrker defensiven. DM og backerne skal forbedres ASAP!

- og ikke mindst kræver det, at man overvejer en anden træner til sommer. Xavi kan evt. vende tilbage om nogle år (måske sammen med Iniesta som sin assistent?).

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Hvor er det nu jeg har læst alt det der før… :?: For pokker da, var det i Information?? Nå det kommer nok til mig…?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
tors okt 27, 2022 9:21 am
Hvor er det nu jeg har læst alt det der før… :?: For pokker da, var det i Information?? Nå det kommer nok til mig…?
Så glemte du bare at bruge scroll knappen, lige så snart du fornemmede at du har læst det før 😀

Nogle gange bliver man bare nød til at skære tingene ud i pap før folk forstår det. Derfor kan jeg godt gentage mig ved at bruge andre eksempler.

Mange herinde var modstander af mig i sommers, da jeg kritiserede Busquest og Alba, samt købet af Raphinha, samt efterspurgte styrkelse af backerne. Kan se, at mange har adopteret mine ideer nu, hvilket jo er herligt 😍👍

Så mon ikke det samme sker ift. min kritik af træneren og ledelsen? Jeg plejer at være 4-6 måneder før alle andre i mine betragtninger 😜 nej joke selvfølgelig. Selv de bedste kan tage fejl. Joke igen 🤪

Ej, men tror Xavi stopper til næste sommer uanset hvad. Det er tydeligt at han ikke er klar til jobbet lige pt. Jeg tror Barca endelig finder den træner man søger fra sæson 23/24 og klubben opnår endelig sin storhed igen fra næste sæson. Det skal nok blive godt igen ☺️🏅🏆

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Diabolito »

Jeg synes din kritik af Xavi er enormt snæversynet og uden historisk perspektiv. Ville du også have fyret Guardiola da han efter sine 2 første kampe havde 1 point på kontoen?

Hvis du ser lidt længere tilbage i fodboldhistorien har langt de fleste succesfulde hold den fællesnævner der hedder kontinuitet. Det gælder både spillermateriale, trænere og ledelse. Bare se på Real, det er da ikke for sjov at de tæver alle de hold vi ikke kan slå? Det er naivt at tro, at en ny træner vil kunne ændre synderligt meget på kort bane alligevel. Han vil arve de samme skader og de samme spillere.

Dit argument med at Xavi sætter opstillingen og udskiftningerne er fandme billigt købt. Vi har jo nærmest ikke haft én af vores sædvanlige centrale forsvarsspillere til rådighed i snart 2 måneder. Det ved du jo også godt selv, så det forvirrer mig at du lægger så stor en del af skylden på ham.
El Señor de las Tartas

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Offensiven i fodbold er vigtig, men meget ofte er det defensiven som giver titler.
viewtopic.php?f=2&t=2886&p=554579&hilit ... et#p554579
BARCELONA VIL ALDRIG VINDE TITLER SÅ LÆNGE DE FORSØMMER FORSVARET!!! KØB NU EN KLASSE FORSVARSSPILER, I STEDET FOR HELE TIDEN PUMPE PENGE I ANGREBET!! DET ER FRUSTRENDE AT SE SÅDAN ET ELENDIGT FORSVAR!
viewtopic.php?f=59&t=5612&p=548001&hili ... et#p548001

Jeg kan finde indlæg på indlæg hvor du brokker dig over vores forsvar. Især vores cb’er. Men nu hvor vi har skader så er det ikke en undskyldning og det er bare dårligt arbejde af Xavi/laporta. Jeg forstår det ikke? Du må da, med din fokus på vores defensiv, have forståelse for hvor stort et problem det er når ens gode cb’er er skadet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Diabolito skrev:
tors okt 27, 2022 11:25 am
Jeg synes din kritik af Xavi er enormt snæversynet og uden historisk perspektiv. Ville du også have fyret Guardiola da han efter sine 2 første kampe havde 1 point på kontoen?
Fyre Guardiola efter 2 kampe? Ej please stop.

Xavi har været træner for Barca 1 år. Han har fået samtlige spillere han har peget på, som et forkælet barn i en slikbutik, i den grad at Koeman nærmest fremstår som en succesfuld træner i dag, med de spillere han havde til rådighed.

Det er helt åbenlyst at Xavi vakler med en klar idé og strategi. Især når det omhandler store og afgørende kampe. Var du måske ikke vidne til at Barca har spillet med 1000 stk. indlæg i hver CL kamp? At Xavi ikke er i stand til at motivere og indstille spillerne mentalt i afgørende kampe (læs: Frankfurt, Benfica, Inter, Bayern m.m.). At han ikke kan finde en fast startellever og konstant rokere, især i front mellem Raphinha, Dembele, Ferran og Ansu, men også i defensiven, fx på VB pladsen mellem Alonso, Alba og Balde, samt på midtbanen mellem FdJ, Gavi og Busquets.

Xavi har også den værste sejrsprocent nogensinde i Barcelonas historie. Hvad mere skal der til for at indse, at han ikke er klar endnu som træner for Barca?
Diabolito skrev:
tors okt 27, 2022 11:25 am
Hvis du ser lidt længere tilbage i fodboldhistorien har langt de fleste succesfulde hold den fællesnævner der hedder kontinuitet. Det gælder både spillermateriale, trænere og ledelse. Bare se på Real, det er da ikke for sjov at de tæver alle de hold vi ikke kan slå? Det er naivt at tro, at en ny træner vil kunne ændre synderligt meget på kort bane alligevel. Han vil arve de samme skader og de samme spillere.
Der er tonsvis af trænere som har forvandlet et hold på meget kort tid. Jeg siger ikke at Xavi slet ikke skal have tid, hvilket er derfor jeg ønsker ham tid frem til sommeren. Men jeg ønsker ikke en Ole Gunner Solskjær V.2 - men lang snor på flere sæsoner, ellers tak! Det har vi ikke tid til.
Diabolito skrev:
tors okt 27, 2022 11:25 am
Dit argument med at Xavi sætter opstillingen og udskiftningerne er fandme billigt købt. Vi har jo nærmest ikke haft én af vores sædvanlige centrale forsvarsspillere til rådighed i snart 2 måneder. Det ved du jo også godt selv, så det forvirrer mig at du lægger så stor en del af skylden på ham.
2 måneder?? Så længe er der slet ikke gået. Desuden så spillede både AC, Araujo og Koundé i 0-2 nederlaget mod Bayern. Koundé spillede også mod Bayern i går.

Men det er jo ikke kun defensiven, som ofte vakler. Der er et problem med spil systemet, hvilket var derfor man ikke kunne score mod Inter på udebane i 0-1 nederlaget. Det er jo Xavi's valg at spille med nærmest non stop indlæg.

Jeg tror nu mere det er dig som er snæversynet når du fokusere på dommere og landsholdet.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Piquénbauer skrev:
tors okt 27, 2022 11:49 am
Offensiven i fodbold er vigtig, men meget ofte er det defensiven som giver titler.
viewtopic.php?f=2&t=2886&p=554579&hilit ... et#p554579
BARCELONA VIL ALDRIG VINDE TITLER SÅ LÆNGE DE FORSØMMER FORSVARET!!! KØB NU EN KLASSE FORSVARSSPILER, I STEDET FOR HELE TIDEN PUMPE PENGE I ANGREBET!! DET ER FRUSTRENDE AT SE SÅDAN ET ELENDIGT FORSVAR!
viewtopic.php?f=59&t=5612&p=548001&hili ... et#p548001

Jeg kan finde indlæg på indlæg hvor du brokker dig over vores forsvar. Især vores cb’er. Men nu hvor vi har skader så er det ikke en undskyldning og det er bare dårligt arbejde af Xavi/laporta. Jeg forstår det ikke? Du må da, med din fokus på vores defensiv, have forståelse for hvor stort et problem det er når ens gode cb’er er skadet?
Sikke en overraskelse. Så kom du selvfølgelig også på banen som altid, når lille søde Xavi og ledelsen kritiseres.

Det er sgu en ommer. Læs lige mine seneste kommentar igen. Jeg nævner skam SKADERNE som en årsag som skal med i regnskabet. Men siger samtidig at Xavi og ledelsen bærer ansvaret for de mange fadæser efterhånden.

Gider simpelthen ikke gentage mig igen. Det er ikke min skyld at du ikke læser mine kommentar ordentlig igennem.

Du kan ikke blive ved med at finde undskyldninger for Xavi's manglende kompetencer som træner. Det er den samme sang hver gang med samme vers: det skaderne, så er det dommeren, så er det mangel på en klasse angriber, så er det landsholdet, så er det dommeren igen, så er det fordi Xavi er ung, så dommeren, så er det vejret, så det mangel på sammenhold osv..... Det lyder som et overbrugt omkvædet i en sang. Og det siger jeg ikke en gang for at være irriterende.

Vil du ikke for god ordenskyld svare mig på følgende to spørgsmål:

1) hvor mange sæsoner skal Xavi have uden titler og succes? Hvor lang er din snor?

2) hvornår er "nok er nok" for dig - altså hvornår synes du at Xavi skal fyres, hvad skal der til? Lad os antage at Barcelona ikke havner i top 4 i år, er det "nok" for dig?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Sikke en overraskelse. Så kom du selvfølgelig også på banen som altid, når lille søde Xavi og ledelsen kritiseres.
Jeg hopper fra igen. Du er tydeligvis ikke et sted hvor det er værd at bruge tid på dine rants.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 920
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af !Option »

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 12:10 pm
Piquénbauer skrev:
tors okt 27, 2022 11:49 am
Offensiven i fodbold er vigtig, men meget ofte er det defensiven som giver titler.
viewtopic.php?f=2&t=2886&p=554579&hilit ... et#p554579
BARCELONA VIL ALDRIG VINDE TITLER SÅ LÆNGE DE FORSØMMER FORSVARET!!! KØB NU EN KLASSE FORSVARSSPILER, I STEDET FOR HELE TIDEN PUMPE PENGE I ANGREBET!! DET ER FRUSTRENDE AT SE SÅDAN ET ELENDIGT FORSVAR!
viewtopic.php?f=59&t=5612&p=548001&hili ... et#p548001

Jeg kan finde indlæg på indlæg hvor du brokker dig over vores forsvar. Især vores cb’er. Men nu hvor vi har skader så er det ikke en undskyldning og det er bare dårligt arbejde af Xavi/laporta. Jeg forstår det ikke? Du må da, med din fokus på vores defensiv, have forståelse for hvor stort et problem det er når ens gode cb’er er skadet?
...

Gider simpelthen ikke gentage mig igen...

Så lad vær at gentage dig med dine evige gentagelser omkring Xavi, Laporta, Raphinha samt manglen på backs?
Det er jeg overbevist om flere ville sætte pris på.

Der er INGEN som anfægter at vi har et problem pt., men du skriver jo sidelange romaner HVER gang muligheden byder sig på en af ovenstående emner. Hvis nu der var bare noget nyt i dem ville de være interessante, men det er den samme gamle plade hver gang.
Rey Abi!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

!Option skrev:
tors okt 27, 2022 1:05 pm
Så lad vær at gentage dig med dine evige gentagelser omkring Xavi, Laporta, Raphinha samt manglen på backs?
Det er jeg overbevist om flere ville sætte pris på.

Der er INGEN som anfægter at vi har et problem pt., men du skriver jo sidelange romaner HVER gang muligheden byder sig på en af ovenstående emner. Hvis nu der var bare noget nyt i dem ville de være interessante, men det er den samme gamle plade hver gang.
Nu var det jo i forbindelse med, at jeg blev anklaget for, ikke nævne skaderne (mangel på CB'er) i regnskabet, at jeg svarede, "at jeg ikke gider gentage mig".

Jeg har også gjort folk opmærksom på scroll-knappen, hvis man er træt af mine kommentar. Den er meget nem at bruge og koster faktisk ikke noget.

Men jeg vil alligevel tage dit råd til efterretning. Det kan godt være at jeg har skrevet de samme ting en eller to gange for meget. Men synes jeg gør det i forbindelse med, at folk bringer årsagsforklaringer til fiasko frem - det er så her jeg nævner mit syn på ledelsen, træneren, mangel på backer osv. Og jeg bruger heller ikke de samme eksempler og vinkler hver gang, selvom pointen er den samme.

Og kan du venligst komme med samme råd til samtlige personer herinde, som ofte gentager sig om et eller andet som de har på hjertet. For jeg er langt fra den eneste.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Diabolito »

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 11:56 am
Xavi har været træner for Barca 1 år. Han har fået samtlige spillere han har peget på, som et forkælet barn i en slikbutik, i den grad at Koeman nærmest fremstår som en succesfuld træner i dag, med de spillere han havde til rådighed.
Og hvad så? Han har jo ikke købt halvdelen af Citys hold, men derimod en række kvalitetsspillere fra forskellige klubber. Det betyder jo ikke, at de er fuldstændigt sammentømrede og flydende fra dag et. Kan du huske da Real på én sommer købte Ronaldo, Kaka, Alonso, Benzema m.fl.? Det var jo ikke en umiddelbar succes, der gik noget tid før de begyndte at spille på alle cylindre.
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 11:56 am
Det er helt åbenlyst at Xavi vakler med en klar idé og strategi. Især når det omhandler store og afgørende kampe. Var du måske ikke vidne til at Barca har spillet med 1000 stk. indlæg i hver CL kamp? At Xavi ikke er i stand til at motivere og indstille spillerne mentalt i afgørende kampe (læs: Frankfurt, Benfica, Inter, Bayern m.m.). At han ikke kan finde en fast startellever og konstant rokere, især i front mellem Raphinha, Dembele, Ferran og Ansu, men også i defensiven, fx på VB pladsen mellem Alonso, Alba og Balde, samt på midtbanen mellem FdJ, Gavi og Busquets.
Han tester vel systemer og spillere af. Der er godt nok også mange spillere der svinger helt vanvittigt i niveau. Dembélé kan bogstaveligt talt spille til et ti-tal i den ene kamp, og til et to-tal i næste. Hvad er det konkret du foreslår man gør her i stedet? Hvordan ville du fastsætte din start 11'er?

Vi kan godt tage en snak om trænerens rolle i kampene i denne sæson, men sidste sæson, særligt inden vintertransfervinduet, synes jeg ikke er denne diskussion relevant.

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 11:56 am
Xavi har også den værste sejrsprocent nogensinde i Barcelonas historie. Hvad mere skal der til for at indse, at han ikke er klar endnu som træner for Barca?
Det er jeg rimelig ligeglad med. Langt over halvdelen af hans trænerkarriere hos os falder tilbage på den helt katastrofale sæson sidste år, hvor han bl.a. måtte nøjes med Luuk som spidsangriber i mange kampe. Jeg mener udelukkende det er relevant at se fra denne sæsonstart og frem, holdet før var ikke hans eget.
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 11:56 am
Der er tonsvis af trænere som har forvandlet et hold på meget kort tid. Jeg siger ikke at Xavi slet ikke skal have tid, hvilket er derfor jeg ønsker ham tid frem til sommeren. Men jeg ønsker ikke en Ole Gunner Solskjær V.2 - men lang snor på flere sæsoner, ellers tak! Det har vi ikke tid til.


Kom gerne med et par eksempler. Og tænk gerne lidt langsigtet. Jeg er ikke interesseret i trofæer som succeskriterier. Vi er på et stadie hvor det ikke kun handler om titler, fordi vi er i gang med en større transformation af hele klubben. Derfor er det langt vigtigere for mig, at vi spiller interessant og flot fodbold og at jeg kan se pilen peger den rigtige vej. Det er måske her, vi fundamentalt er uenige?
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 11:56 am
2 måneder?? Så længe er der slet ikke gået. Desuden så spillede både AC, Araujo og Koundé i 0-2 nederlaget mod Bayern. Koundé spillede også mod Bayern i går.


Nej, der er gået en måned, men pointen er at vi ikke havde vores vanlige forsvar på plads i kampene mod Inter, som jeg personligt ser som de klart svageste af de kampe vi diskuterer. Den første Bayern kamp tabte vi, selvom vi (i min mening), var det bedste hold - faktisk gennem mere end én halvleg som jeg tidligere proklamerede. Fodbold er ubarmhjertigt, og nogle gange taber man selvom man er det bedste hold.

Kan du huske da vi mødte Celtic tilbage i 2012?
2-1
Chancer: 5 - 23
Possession: 11 - 89

Jeg tror du forstår min pointe. Skulle vi have fyret Guardiola (eller var det Tito?) efter den kamp?

(Ja, jeg ved godt ovenstående eksempel er sat på spidsen, men det her med at gå så meget i dybden på specifikke kampe synes jeg ikke altid kan bruges til så meget).
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 11:56 am
Men det er jo ikke kun defensiven, som ofte vakler. Der er et problem med spil systemet, hvilket var derfor man ikke kunne score mod Inter på udebane i 0-1 nederlaget. Det er jo Xavi's valg at spille med nærmest non stop indlæg.
Her er jeg enig.
Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 11:56 am
Jeg tror nu mere det er dig som er snæversynet når du fokusere på dommere og landsholdet.
Så tror jeg du har forstået mit budskab dårligt. Forhåbentligt opklarer ovenstående hvad jeg egentlig mener.
El Señor de las Tartas

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Barca80@

Fedt :clap:

Problemet er lidt (som jeg ikke tror du har opfanget), at det meste af Forum er bevidste omkring back problemerne og dm problemet. Lige så vel som mange er frustrerede over flere forskellige ting ved Xavis tilgang og prioriteringer og flere brugere er uenige ift ledelsen. Det er IKKE en dyb tallerken som du har opfundet. Som i I.K.K.E!

Derfor er folk nok lidt trætte af den evige højtravende hellige plade fra din hånd.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Jeg diskuterer med 3 eller 4 brugere på samme tid spredt på tre forskellige tråde. Tror bare jeg skriver kort her og trækker mig 😄

Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson. Samt at veteranerne/halvpensionisterne meget gerne måtte smutte. Det var der rigtig mange der var uenige med mig i. Her 5 måneder senere siger alle det samme som mig.

Nu siger jeg igen noget som alle bare IKKE kan se. Nemlig at Xavi ikke er den rette mand til jobbet og at det tidsspilde at vente på han vender skuden. Intet taler for at Xavi bliver en succesfuld træner. Det bliver bare Solskjær om igen. Altså bliver 3 eller 4 spildte år.

Mange taler mig imod nu. Jeg tror om 5 måneder fra nu, altså omkring april måned, vil nærmest alle igen sige det samme som mig: at Xavi bare skal væk!

Men bare hyg jer mens I har ham. I forventer jo en EL titel i år, men ender igen med blive skuffet 😂

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
tors okt 27, 2022 4:17 pm
Jeg diskuterer med 3 eller 4 brugere på samme tid spredt på tre forskellige tråde. Tror bare jeg skriver kort her og trækker mig 😄

Måske opfandt jeg ikke den dybe tallerken, men jeg indså noget før alle andre. Nemlig at DM, samt backerne skulle styrkes hvis Barca skulle have succes denne sæson. Samt at veteranerne/halvpensionisterne meget gerne måtte smutte. Det var der rigtig mange der var uenige med mig i. Her 5 måneder senere siger alle det samme som mig.

Nu siger jeg igen noget som alle bare IKKE kan se. Nemlig at Xavi ikke er den rette mand til jobbet og at det tidsspilde at vente på han vender skuden. Intet taler for at Xavi bliver en succesfuld træner. Det bliver bare Solskjær om igen. Altså bliver 3 eller 4 spildte år.

Mange taler mig imod nu. Jeg tror om 5 måneder fra nu, altså omkring april måned, vil nærmest alle igen sige det samme som mig: at Xavi bare skal væk!

Men bare hyg jer mens I har ham. I forventer jo en EL titel i år, men ender igen med blive skuffet 😂
Igen noget værre vrøvl. Adskillige brugere har ønsket en ny dm og bedre backer længe før du dukkede op. :roll:

Det samme med Busquets (længe) samt pique det sidste 1-2 år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster