Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
søn apr 17, 2022 8:12 am
Mental og fysisk træthed. Der har været mange kampe og der er sket ufatteligt mange ting omkring holdet.
Men folk er åbenbart stadig imponeret af ham. Godt så
Hvis man ikke er det så fatter man vitterligt intet. Hverken om vores situation før Xavi og eller om den udvikling vi har set efter. Det Xavi har lavet med dette hold er trænerarbejde fra øverste hylde. Det ændrer en random EL kamp ikke på.
Jeg er enig med dig Piqenbauer mht. Xavi, og jeg står fuldt bag Xavi og mener han skal have lang snor og synes at der allerede er så mange lovende ting i vores spil (udover de sidste 3-4 kampe) der tyder på en positivt udvikling.

Men...!

Din retorik i ovenstående svar er altså arrogant, bedrevidende of provokerende, lad vær' med at skrive at "man vitterligt intet fatter" hvis man mener det samme som dig - det er meget vel din holding til Xavis træner arbejde, men jeg bryder mig personligt ikke om at der bliver debatteret i den tone...

Du skriver implicit at dem der ikke ser det samme som du er dumme, for de fatter vitterligt intet.

Dette blot ment som lidt ris og ros fra mig, champ.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skriver i samme tone som der bliver skrevet i? Du mener ikke at den sætning jeg forholder mig til er arrogant skrevet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Madameskrald »

Hvis vi skal til at evaluere Xavis trænergerning ovenpå Frankfurt kampen, så skal alle aspekter vel medregnes.

Bredden på holdet, rutine eller fravær heraf, hans mulighed for at præge truppen, osv. - jeg tror, at Xavi har brug for minimum 2 sommer vinduer for at skabe et hold efter hans eget hoved. Adama og Auba bliver godt nok highlighted som to signings, der adskiller Koeman og Xavis muligheder, men jeg tror nu nok, at de to alle dage er mulighedernes kunst fremfor hvad Xavis reelt ønskede i hans hedeste drømme.

Og hvis vi skal være kritiske, så udstillede begge Frankfurt kampene også den risiko, som Xavi bevidst spiller med i presspillet. Xavi har en halv sæson, som træner i Europa, selvfølgelig skal han som træne vokse med opgaven.

Men derfra til at man reelt bør diskutere (om end blot overveje en diskussion) hans position, der er der langt i min optik. Manden har lige løftet det hold, som mange havde dømt udenfor top 5 til en relativ sikker 2. plads. Havde Xavi haft Koemans La Liga kampe og vist samme point gennemsnit havde lå vi vel sagtens nummer 1.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Ba sai luo na skrev:
søn apr 17, 2022 1:59 am

Jeg forstå heller ikke helt den med at det bare var EL.
Det var et trofæ som da har mindst samme vægt som en copa del rey - som man stadig nævner som en bedrift i sidste sæson. EL var desuden den eneste titel der kunne vindes. Når man spiller i EL er det netop fordi man ikke høre til i CL. EL kunne have gjort en forfærdelig sæson til noget positivt og skabe en solid selvtillid på holdet .
Jeg tror faktisk på at Xavi og spillerene gerne ville have vundet - men denne sæson har bare vist at barca ikke er gode nok denne sæson . Xavi har dog givet god grund til optimise, men der er stadig lang vej igen både for Xaxi og Barca.
I sidste sæson var copa en bedrift, fordi alt gik endnu ringere end i år og vi gang på gang reddede den i sidste minut.

Der er netop stadig lang vej for både Xavi og holdet. Derfor skal de selvfølgelig have temmelig lang snor, så længe det går klart fremad, som i øjeblikket. Der er stadig stor ustabilitet og forskel på top og bundniveau. Dette, sammen med det syn klubben har på EL (ja i år hører man måske hjemme i EL niveaumæssigt, men bevidsthedsmæssigt ser man sig naturligvis som et CL hold, det ændrer 6-12 skuffende måneder ikke på) gør imo, at man bare ikke har den samme gejst, det samme fokus og lyst etc, når der står EL og Frankfurt på menuen.

Selvfølgelig er det skuffende og man burde have vundet de opgør, men Barca er ikke det første storhold, der pludselig befinder sig i EL og dernæst ikke præsterer som de måske burde..!

EL er selvfølgelig en selvstændig turnering, men den hører under paraplyen af europæiske klub turneringer og her ser Barca kun mod øverste lag. Det kan virke arrogant, men jeg tror det er sådan det er!
EL er og bliver en taberturnering, hvis du er Barca, United, Milan, Liverpool osv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

EL er selvfølgelig en selvstændig turnering, men den hører under paraplyen af europæiske klub turneringer og her ser Barca kun mod øverste lag. Det kan virke arrogant, men jeg tror det er sådan det er!
EL er og bliver en taberturnering, hvis du er Barca, United, Milan, Liverpool osv.
Og det kan vi se på opstillingen. Havde de Jong startet hvis det var CL? Pique? Dest? Det er jeg overbevist om de ville.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
søn apr 17, 2022 9:31 am
Jeg skriver i samme tone som der bliver skrevet i? Du mener ikke at den sætning jeg forholder mig til er arrogant skrevet?
Jo … og det er heller ikke befordrende for debatten…. Du gør det bare meget ofte, og derfor nævnte jeg der for dig specifikt, men jeg er ikke moderator her, så det var blot en lille heads up herfra.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skriver du ikke en pb? Det virker ret random og en smule indebrændt at du pludselig skal slå ned på en sætning. Bevares jeg kan godt se at den virker lidt hård men du kan se hvad den er svar på.

Men ok jeg tager det med i overvejelserne ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
søn apr 17, 2022 10:09 am
Piquénbauer skrev:
søn apr 17, 2022 9:31 am
Jeg skriver i samme tone som der bliver skrevet i? Du mener ikke at den sætning jeg forholder mig til er arrogant skrevet?
Jo … og det er heller ikke befordrende for debatten…. Du gør det bare meget ofte, og derfor nævnte jeg der for dig specifikt, men jeg er ikke moderator her, så det var blot en lille heads up herfra.
Jeg er enig med SSM her, at skrive “fatter vitterligt intet” er en mærkelig måde at tale om oppositionen på, også selvom jeg er enig med dig Piquenbauer. Vi er ikke de eneste som mener at du til tider har et arrogant tonefald. Bare anerkend det i stedet for at gå i defensive mode, i længden er det bedre at lytte til andre.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Edit: Det lød sgu også arrogant ;-) Men fair - jeg husker på det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn apr 17, 2022 10:19 am
Edit: Det lød sgu også arrogant ;-) Men fair - jeg husker på det!
Jeg tager det til mig, og det er selvfølgelig ikke ideelt at jeg laver samme fejl
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Det har ikke været kønt, det spil vi har set den senere tid og kampene mod Frankfurt var forfærdelige, men det var et hold, som stod ret godt til vores måde at spille på, set fra deres side og jeg vil mene, at hvis vi kommer i top 4 denne sæson, så har Xavi klaret den første opgave, som man kunne forvente af ham, at han løste.

Så må vi se til næste år.

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Wennerberg »

Tag jer lige sammen :thumbup:
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Wennerberg skrev:
søn apr 17, 2022 10:11 pm
Tag jer lige sammen :thumbup:
Sorry :thumbup:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

💢 Before yesterday's training, Xavi wanted to talk and look his players in the eyes, who in just five days have thrown away their chances of winning two titles this season. The meeting was marked by tension and forceful messages [@fansjavimiguel]


💢 Xavi began his speech by recriminating the mistakes and lack of attention in many phases of the game, he also recalled that games are not won with talent alone, and that if you do not have the same intensity as the opponent, you always end up losing


💢 Xavi made it clear that he does not intend to allow more errors between now and the end of the season. Xavi said: "I want to see a 100% change, a reaction at all levels; we are Barça, we can't go on like this for another minute."


💢 Xavi didn't single any player out. He is angry about the way the team has played the last four games, the tie against Eintracht and the games against Levante and Cádiz, and he is not willing to let his men lower their guard for a moment

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af JHMark »

Som regel er det altid trænerens skyld når holdet fejler og kollapser, men med den fremgang vi har set på holdet efterfulgt af horrible præstationer, så synes jeg at det er på sin plads med en opsang til spillerne.

Det går ikke at de den ene dag spiller som om det gjaldt deres liv og næste kamp vil de bare gerne være færdige så de kan gå hjem og spille FIFA.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster