Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Norbit »

sorens skrev:
søn jan 21, 2024 4:17 pm
Filten skrev:
søn jan 21, 2024 4:06 pm
Kvoller skrev:
søn jan 21, 2024 3:22 pm
Det vil være fuldstændig hovedløst at ansætte ham. Mourinho kan på ingen måde tiki-taka, det er helt absurd at forestille sig.
Vi ved det ikke, han har været assistent hos os så han kender vel filosofien.

Xavi kan han tiki-taka? Jeg har det stadig til gode at se det.

Mourinho kan i det mindste skabe en stabil defensiv struktur og organisation på holdet og det er vel det vi står og mangler lige nu og her - samt at spille sprudlende offensiv fodbold.
Er det ikke efterhånden noget tid siden Mourinho for alvor har sat et positivt aftryk på de hold han har haft trænet.
Vandt han ikke den første europæiske titel med Roma og året efter kom i Europa League Finalen, godt nok vandt han ikke det andet år, men han formåede at få dem til titler. Han fik en 2.plads med et elendigt United hold der var oppe mod Liverpool. Siger ikke at Mourinho er den rette, men at underminere hans bedrifter er ikke fair. Tror næppe Xavi havde fået det samme ud med United, Tottenham og Roma som Mourinho har. Ville til enhver tid vælge Mourinho i en knald eller fald kamp end Xavi.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Alias-A »

Havde man spurgt mig for 5 år siden, ville jeg sige aldrig i livet.

Men jeg er efterhånden nået dertil, hvor jeg er åben for næsten alt, også Mourinho.
Han har i det mindste bevist sig selv på den største scene og har opnået stort set alt som træner.

Vi er ikke i en position hvor vi kan forlange tiki taka og smukt offensiv fodbold. Det kommer bare ikke til at ske så længe vi ikke får rettet op på mentaliteten og stabiliteten på det her hold. Og begynder at spille som et hold med en plan.
93' Iniesta

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Filten »

sorens skrev:
søn jan 21, 2024 4:17 pm
Filten skrev:
søn jan 21, 2024 4:06 pm
Kvoller skrev:
søn jan 21, 2024 3:22 pm
Det vil være fuldstændig hovedløst at ansætte ham. Mourinho kan på ingen måde tiki-taka, det er helt absurd at forestille sig.
Vi ved det ikke, han har været assistent hos os så han kender vel filosofien.

Xavi kan han tiki-taka? Jeg har det stadig til gode at se det.

Mourinho kan i det mindste skabe en stabil defensiv struktur og organisation på holdet og det er vel det vi står og mangler lige nu og her - samt at spille sprudlende offensiv fodbold.
Er det ikke efterhånden noget tid siden Mourinho for alvor har sat et positivt aftryk på de hold han har haft trænet.
Det ved jeg ikke, vil hellere se mit hold spille god fodbold og tabe en finale end jeg vil se dem spille som nu og vinde på held og marginaler.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

Filten skrev:
søn jan 21, 2024 4:31 am
Norbit skrev:
lør jan 20, 2024 10:46 pm
Filten skrev:
lør jan 20, 2024 10:12 pm
Iniesta007 skrev:
lør jan 20, 2024 9:17 pm
Nå hvis Xavi bliver fyret eller smider det hele selv, så er Xabi Alonso et godt bud :thumbup:
Han har fået Leverkusen til at spille Tiki Taka og samtidig være effektiv. :clap:
Men om han er til salg er jo en helt anden historie...hvis nu :crazy: .
Kommer ikke til at ske, han er den kommende træner i Real Madrid efter Ancelotti.
Ancelotti har lige forlænget til 2026
Ja, men han kan jo altid blive fyret.
Kan sagtens ske hvis de smider mesterskabet til Girona eller os og bliver slået ud af CHL.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Klopp stopper som Liverpool-manager efter sæsonen
Hvad tænker I, kabalen er vel Xabi Alonso til Liverpool, Klopp til Barcelona. Xavi til Leverkusen :P eller noget.
Allez...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tello »

Giv Klopp den løn som Lewandowski får. Gerne dobbelt så meget.

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af thomas »

Klopp for helvede, kom til Barcelona, ind i flyveren og lav en aftale. Så kører vi fra sommerferien.
Jeg tror desværre bare ikke den stædige klubledelse er parat til at se tingene i øjnene.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Champione »

Uha - Klopp er en fantastisk koncept træner - men det ville betydelig et komplet DNA skifte. Han spiller langt mere direkte og ville skulle have ekstreme midler til truppen for at forme hans spillestil.

Men virkelig en fed og likeable type. Men tror han tager en puster fra gerningen.
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Enig, men spørgsmålet er også hvad er vores DNA efterhånden, det er noget tid siden vi har spillet "Tiki-taka", hvis man skal sige det sådan.

Jeg ser ikke de der trekanter på banen hvor du kan modtage, orientere, spille. Så DNA er allerede smuldret.
Allez...

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

thomas skrev:
fre jan 26, 2024 1:02 pm
Klopp for helvede, kom til Barcelona, ind i flyveren og lav en aftale. Så kører vi fra sommerferien.
Jeg tror desværre bare ikke den stædige klubledelse er parat til at se tingene i øjnene.
Tror netop muligheden for at få klopp gøre den parat. Han er perfekt til de unge drenge.

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

emo skrev:
fre jan 26, 2024 1:20 pm
Enig, men spørgsmålet er også hvad er vores DNA efterhånden, det er noget tid siden vi har spillet "Tiki-taka", hvis man skal sige det sådan.

Jeg ser ikke de der trekanter på banen hvor du kan modtage, orientere, spille. Så DNA er allerede smuldret.
Ingen tiki taka. Ingen genpres. Flere indlæg end småspil gennem midten.

Der er fint nok vi ikke spiller master tiki taka når vi ikke har spillerne til det men synes at klopp ville passe godt ind
Senest rettet af Parla fre jan 26, 2024 1:26 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Champione »

emo skrev:
fre jan 26, 2024 1:20 pm
Enig, men spørgsmålet er også hvad er vores DNA efterhånden, det er noget tid siden vi har spillet "Tiki-taka", hvis man skal sige det sådan.

Jeg ser ikke de der trekanter på banen hvor du kan modtage, orientere, spille. Så DNA er allerede smuldret.


Indbegrebet af enig. Og vi kører på mange år uden det berømte markat.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Mésqueunclub »

Hvis man ser de videoer som Liverpool har lagt op på instagram omkring Klopp’s forklaring lyder det som om han tager pause fra trænerjobs, så det bliver nok ikke til sommer, at han ville kunne komme her til.

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

Mésqueunclub skrev:
fre jan 26, 2024 1:43 pm
Hvis man ser de videoer som Liverpool har lagt op på instagram omkring Klopp’s forklaring lyder det som om han tager pause fra trænerjobs, så det bliver nok ikke til sommer, at han ville kunne komme her til.
Så må vi give xavi et år mere

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Nyhuus »

Klopp kunne være spændende! Dog nok ikke den fedeste situation, hvis vi skal køre med Xavi endnu en sæson.
Jeg ved så heller ikke, hvor spændende et job i Barca vil være for ham, men det budget der er til rådighed for tiden.
Tænker i øvrigt det samme om Arteta. Også rigtig spændende træner, men ved ikke hvor attraktivt det er.

Er med på, at Barca stadigvæk har en kæmpe stjerne hos mange fodboldspillere og trænere. Især fra de to's generation.
Men det skal også tages med, at udover lønnen nok ikke helt matcher PL-lønninger + spillerbudgettet til at købe spillere er markant lavere, så skal man også have med en presse at gøre, der lader til at være langt hårdere end i fx. England (ikke at jeg tror det er en "walk in the park" derovre).

Jeg hælder stadigvæk til at prøve Michel af, hvis han er klar på udfordringen.
Ved godt at nogle mener han er for uprøvet. Men med det han beviser i Girona med en svagere trup, der vil jeg meget gerne se, hvad han kan gøre med vores. Man kan måske også håbe på, at folk er mere klar på at give en træner som ham noget tid, end en stjerne som Klopp, hvor jeg tror forventningerne kan være alt for høje fra starten af.

Man altså. Alt vil efterhånden være en forbedring i mine øjne. Så længe det ikke er Mourinho eller en anden afdanket træner med forældede koncepter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster