Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
lør sep 23, 2023 10:35 am
Hristo skrev:
lør sep 23, 2023 9:19 am
DrGink skrev:
lør sep 23, 2023 8:07 am
Barca80 skrev:
lør sep 23, 2023 3:31 am
:cry: :cry: :cry:
Come on Barca80. Hvis det fortsætter som de sidste 2 kampe så ser det da godt ud.
Man kan også spørge om Xavi har leveret resultatmæssigt? Ja, uden tvivl.
Og nu ser spillet faktisk også rigtig godt ud efter der er kommet nogle rigtig dygtige spillere til.
Så det er helt logisk Xavi forlænges.
Desuden - hvilke andre trænere er det som står klar, hvor vi har råd, hvor de kan klare presset i en klub som Barca over de mange sæsoner de skal præge holdet og som er en mærkbar fremgang fra den nuværende træner?
Enig, jeg kan heller ikke se, hvem der tilnærmelsesvis kan udfylde rollen i den tilstand klubben er i denne tid. Der er en massiv storm omkring Barca på alle mulige planer og Xavi kender om nogen klubben.

Dertil har han nu gjort sig nogle vigtige erfaringer som træner, mens man har været i konstant fremgang. Det har måske ikke altid været til at se på spillet, men i kulissen og i truppen er der blevet arbejdet til topkarakterer. Man stå et helt andet sted, end man gjorde, da Xavi tiltrådte og det er faktisk utroligt, man er nået så langt på så kort tid.

Der er stadig arbejde, der skal gøres, det er der altid, men der er blevet skabt et fundament, hvorfra kan konkurrere om de allerstørste titler de næste mange år og det skal Xavi selvfølgelig have chancen for at udnytte som træner. Alt andet vil være fuldkommen tåbelig
Men altså... Vi skal jo heller ikke lade os forblænde af 2 storsejre på en billig baggrund.

Der er meget opløftende i spillet, men vi havde nok også vundet kampene uden de 2 Joao'er.

Hvis alt går galt og vi taber en masse kampe den næste måned og spillet bliver kedeligt boldflytteri så sidder vi jo igen og råber på ar Xavi ikke er manden, der skal få Barca videre.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
lør sep 23, 2023 12:11 pm
EasyBuddhist skrev:
lør sep 23, 2023 10:35 am
Hristo skrev:
lør sep 23, 2023 9:19 am
DrGink skrev:
lør sep 23, 2023 8:07 am
Barca80 skrev:
lør sep 23, 2023 3:31 am
:cry: :cry: :cry:
Come on Barca80. Hvis det fortsætter som de sidste 2 kampe så ser det da godt ud.
Man kan også spørge om Xavi har leveret resultatmæssigt? Ja, uden tvivl.
Og nu ser spillet faktisk også rigtig godt ud efter der er kommet nogle rigtig dygtige spillere til.
Så det er helt logisk Xavi forlænges.
Desuden - hvilke andre trænere er det som står klar, hvor vi har råd, hvor de kan klare presset i en klub som Barca over de mange sæsoner de skal præge holdet og som er en mærkbar fremgang fra den nuværende træner?
Enig, jeg kan heller ikke se, hvem der tilnærmelsesvis kan udfylde rollen i den tilstand klubben er i denne tid. Der er en massiv storm omkring Barca på alle mulige planer og Xavi kender om nogen klubben.

Dertil har han nu gjort sig nogle vigtige erfaringer som træner, mens man har været i konstant fremgang. Det har måske ikke altid været til at se på spillet, men i kulissen og i truppen er der blevet arbejdet til topkarakterer. Man stå et helt andet sted, end man gjorde, da Xavi tiltrådte og det er faktisk utroligt, man er nået så langt på så kort tid.

Der er stadig arbejde, der skal gøres, det er der altid, men der er blevet skabt et fundament, hvorfra kan konkurrere om de allerstørste titler de næste mange år og det skal Xavi selvfølgelig have chancen for at udnytte som træner. Alt andet vil være fuldkommen tåbelig
Men altså... Vi skal jo heller ikke lade os forblænde af 2 storsejre på en billig baggrund.

Der er meget opløftende i spillet, men vi havde nok også vundet kampene uden de 2 Joao'er.

Hvis alt går galt og vi taber en masse kampe den næste måned og spillet bliver kedeligt boldflytteri så sidder vi jo igen og råber på ar Xavi ikke er manden, der skal få Barca videre.
Så må man tage den til den tid. Lige nu, så har Xavi i den grad fortjent chancen for at høste frugterne af det store arbejde, der blevet lavet indtil videre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
lør sep 23, 2023 1:43 pm
DrGink skrev:
lør sep 23, 2023 12:11 pm
EasyBuddhist skrev:
lør sep 23, 2023 10:35 am
Hristo skrev:
lør sep 23, 2023 9:19 am
DrGink skrev:
lør sep 23, 2023 8:07 am
Barca80 skrev:
lør sep 23, 2023 3:31 am
:cry: :cry: :cry:
Come on Barca80. Hvis det fortsætter som de sidste 2 kampe så ser det da godt ud.
Man kan også spørge om Xavi har leveret resultatmæssigt? Ja, uden tvivl.
Og nu ser spillet faktisk også rigtig godt ud efter der er kommet nogle rigtig dygtige spillere til.
Så det er helt logisk Xavi forlænges.
Desuden - hvilke andre trænere er det som står klar, hvor vi har råd, hvor de kan klare presset i en klub som Barca over de mange sæsoner de skal præge holdet og som er en mærkbar fremgang fra den nuværende træner?
Enig, jeg kan heller ikke se, hvem der tilnærmelsesvis kan udfylde rollen i den tilstand klubben er i denne tid. Der er en massiv storm omkring Barca på alle mulige planer og Xavi kender om nogen klubben.

Dertil har han nu gjort sig nogle vigtige erfaringer som træner, mens man har været i konstant fremgang. Det har måske ikke altid været til at se på spillet, men i kulissen og i truppen er der blevet arbejdet til topkarakterer. Man stå et helt andet sted, end man gjorde, da Xavi tiltrådte og det er faktisk utroligt, man er nået så langt på så kort tid.

Der er stadig arbejde, der skal gøres, det er der altid, men der er blevet skabt et fundament, hvorfra kan konkurrere om de allerstørste titler de næste mange år og det skal Xavi selvfølgelig have chancen for at udnytte som træner. Alt andet vil være fuldkommen tåbelig
Men altså... Vi skal jo heller ikke lade os forblænde af 2 storsejre på en billig baggrund.

Der er meget opløftende i spillet, men vi havde nok også vundet kampene uden de 2 Joao'er.

Hvis alt går galt og vi taber en masse kampe den næste måned og spillet bliver kedeligt boldflytteri så sidder vi jo igen og råber på ar Xavi ikke er manden, der skal få Barca videre.
Så må man tage den til den tid. Lige nu, så har Xavi i den grad fortjent chancen for at høste frugterne af det store arbejde, der blevet lavet indtil videre
Desuden er vi nødt til at være realistiske. Jeg er sikker på at navne som Nagelmann, Arteta, Klopp etc vil være nogle af de første som ryger på bordet, hvis vi snakker drømme. Men lige nu er der jo ikke prøvede, verdensklassetyper som vil sige ja til hverken den løn vi kan tilbyde eller den situation klubben er i. Det har Xavi faktisk valgt på trods af et utaknemmeligt udgangspunkt.

Derfra er det vel navne som Pimienta, Michel og den slags der vil komme på bordet. Nye og ret uprøvede trænere. Men hvorfor skulle det være et godt bytte ift Xavi lige nu? De kan lige så vel komme til kort i galehuset. Xavi er vores uprøvede, lovende træner, som kender klubben, er næsten to år henne i udviklingen som Barcatræner (og stadig ved godt mod) og desuden har leveret meget mere godt end skidt.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Nagelmann….no thank you..! :|

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

Ville være synd at se ham fyret med mindre vi kan få en verdensklasse træner ind.

Ole Mølgaard
Indlæg: 20
Tilmeldt: fre jul 27, 2018 5:15 pm
Blevet takket: 2 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Ole Mølgaard »

Synes ikke der er noget galt, med hensyn til Xavi, tror det er spillerne der ikke leverer...?
:thumbup:

Det er formen der ikke er på toppen..der er for mange fri dage.. Min mening..

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Filten »

Ole Mølgaard skrev:
tors dec 14, 2023 4:29 pm
Synes ikke der er noget galt, med hensyn til Xavi, tror det er spillerne der ikke leverer...?
:thumbup:

Det er formen der ikke er på toppen..der er for mange fri dage.. Min mening..
Så "spillestilen / spilkonceptet" det er spillerne der ikke udfører det korrekt okay.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Filten »

Bliver så rasende når jeg læser at Xavi udtaler følgende:

Manglende forståelse for nuværende kritik:
’Jeg forstod alt larmen og kritikken sidste år, da vi røg ud af Champions League, men jeg forstår den ikke i denne sæson. Vi har vundet gruppen i Champions League, vi er med i kampen om La Liga, og vi skal stadig spille i Copa del Rey og Super Cuppen’.

Er manden diffus?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ladislau »

Tænker det er et spørgsmål om tid, før Xavi er fortid. Snoren har været lang, og udviklingen af holdet og spillerne er helt og aldeles udeblevet.
Planen er vel han får sæsonen ud, især fordi afløseren er utrolig svært at finde.
Udtalelser som ovenstående og rygter om Laportas indblanding i truppen, Deco skænderier osv. Vi kan også være en blamage kamp fra tålmodigheden er opbrugt.
Det ligner en dead man walking

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

De sædvanlige tegn er der i hvert fald!

“Vi støtter ham, hele truppen,100%”

“Jeg overvejer overhovedet ikke at gå..”

“Xavi har min fulde support..”

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af DrGink »

Antimadridista skrev:
fre dec 15, 2023 8:07 pm
De sædvanlige tegn er der i hvert fald!

“Vi støtter ham, hele truppen,100%”

“Jeg overvejer overhovedet ikke at gå..”

“Xavi har min fulde support..”
.... Et nederlag senere...

"Vi har idag valgt at fyre cheftræner Xavi..."

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Rekick »

Der er da ikke noget, at sige til at medierne i Spanien opfører sig som de gør, når folk herinde suger alt til sig som de skriver.

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Filten »

Rekick skrev:
fre dec 15, 2023 8:55 pm
Der er da ikke noget, at sige til at medierne i Spanien opfører sig som de gør, når folk herinde suger alt til sig som de skriver.
Det er udtalelser fra hans eget pressemøde?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Hristo »

Jeg er i sjælden høj grad frustreret over at være Barca-fan for tiden. Ja, vi spiller ringe og det er svært at se en rød tråd i spillet eller en udvikling. Det lever jeg dog nogenlunde fint med for vi er hvor vi er efter mange års misligholdelse af klubben. Mit forhold til Barca startede i omkring 1990 da Laudrup kom til og jeg regner med det fortsætter mindst lige så mange år frem. Alle klubber har desuden dårlige perioder lige meget hvad. Jeg husker også den slags perioder fx inden Ronaldinho kom til klubben.

Det, som frustrerer mig, er mediernes og især mange fans for mig helt vanvittige lave tålmodighed og realitetssans.

Vi skal ikke fyre Xavi midt i sæsonen fordi vi taber en ligegyldig kamp mod et belgisk hold eller har haft et dårligt resultat mod Girona.

Vi har ingen penge. Jeg gentager, vi har ingen penge.
Selv en ny træner - som vi ikke har råd til - skal stadig arbejde med den samme trup som er meget smal og mangler verdensklassekvalitet.

Vores bedste højrekant er 16 år. Blandt vores bedste spillere er to portugisere som er fundet for lette i deres egne klubber. Vi har købt Romeu(!). Vores største navn (Lewan) er total fejlcastet og over the hill. Det siger meget om forfatningen pt som har relativt lidt med træneren at gøre. Der er ikke andre som regner os for at være hverken CL-aspiranter eller bedre end Real end os selv. Vi er lige startet på et laaaangt sejt træk for at komme tilbage i toppen. Hvis vi hokus pokus fyrer vores træner midt i dette pga pres fra medier og egne fans er vi IMO bare endnu mere til grin.

Jeg er ikke fan af spillet lige nu og jeg havde også sat Lewan af til fordel for Torres (som heller ikke har været nogen ørn). Jeg ville heller ikke spille Kounde centralt eller bruge Romeu. Men jeg ved omvendt heller ikke hvordan man tryller en ok og meget smal trup om til et decideret superhold med trylleslag. Jeg tænker den slags kræver tid.

Vi har næsten lige forlænget. For mig er Xavi fredet frem til sommer. Og der må man jo så være klar med en ny træner hvis det bliver ved med at se skidt ud og klubben vel og mærke kan finde en bedre mand end Xavi som gider overtage projektet til den tid. Men at fyre Xavi nu minder om at skifte sin Volvo ud med en ny bil, mens man stadig afdrager på Volvoen, og desuden skylder en helt masse væk efter skilsmissen fra konen. Selvom den nye bil sikkert ser godt ud når man triller ned ad gaden, så er det stadig den samme afpillede mand der sidder bag rattet, nu med endnu et lån at bekymre sig om.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Diabolito »

Gud hvor dejligt med en så udramatisk og reflekteret holdning, jeg må bare erklære mig helt enig med Hristo, også selvom jeg sidder og bandet af mit tv for tiden.
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster