Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Luis Enrique »

Så kører vi, tavlen er vasket ren, ikke mere diskussion. Jeg ønsker så inderligt, at han bliver en succes. For satan hvor var han god da han spillede.

Billede

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Storken »

Ledelsens har gang i en stime af gode beslutninger. Det må næsten være ny rekord med 3 i træk.

1. Ansættelse a Lucho
2. Køb af Ter Stegen
3. Lade Pinto smutte til sommer

Hvis de samtidig får solgt Alves, Song og Mascherano inden VM så har vi fanme en fuld plade.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Ponte »

Luuuucho!!, velkommen!!

Wenner: Bruger vi denne tråd eller legends??
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Så er det officielt, lækkert! Velkommen til, en af mine favoritter fra dengang man kunne kalde sig en ung mand.

Succes kriterier for mig er det samme som jeg stillede Tata. Jeg kan leve med nul trofæer, så længe det er Barca bold vi leverer, jeg kan se klare idéer, fremgang hos spillere såvel som træner teamet og taktisk snilde.

Håber det bliver en succes, han virker klar, målrettet og motiveret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Man får ikke et hold med en stor del nye spillere til at levere med det samme, men nogle trænere kan aldrig få spillerne til at levere. Derfor skal vi passe på med at grave os ned i jorden med en træner som lover en masse. Ancelotti er anerkendt og det er derfor noget andet med ham og rygterne i real som forresten beholder ham (fordi man har tillid til ham idet han er anerkendt og desuden har vist det på banen). Hvis Enrique kan vise tegn på en positiv ændring i spillet som Ancelotti har gjort i Real, så er jeg med på at give ham en sæson mere. Pointen er dog at hvis vi IKKE ser tegn på ændring, så er det åndsvagt at beholde ham.
Der er vi meget enige. Han har dog nok længere snor ved mig end ved dig.
Jeg ved godt hvad jantelov betyder, enhver idiot kan slå det det op. At jeg bruger det i en kontekst som du ikke bryder dig om, betyder ikke at jeg ikke ved hvad det betyder. 1. Janteloven siger at man ikke skal tro at man er noget. Det er præcis den attitude vi har i Barca, eller ihvertfald på det her forum. Fortæl mig hvor jeg tager fejl?

2. Hvad med at beholde Tata Martino så? Give manden et par år mere til at "udvikle" spillerne? Men nej vi fyrer ham. 3.Hvoror? Fordi han ikke har vist resultater. Sådan er det i fodbold og med nye trænere uden erfaring med tophold, og der skal ikke gælde særlige regler for Luis Enrique.
1. Det er ikke det jeg pointerer. Jeg siger at vi fans er blevet for forvente efter nogle sæsoner med ekstremt mange pokaler. Det er ikke normalt og man kan ikke bruge det som normen for en god sæson. At du så mener at den holdning er "jantelovsk" giver ingen mening.

2. Tata havde ikke et nyt hold der skulle bygges op. Ydermere har han ikke forbedret vores spil. Tværtimod har vi i et halvt år satset på indlæg.

3. Men han var jo blevet fyret alligevel. Det var derfor ikke kun pga resultater.
Ja jeg må indrømme at jeg ikke er den største fan af engelsk fodbold og ikke så på de små detaljer der. Men derfra at generalisere til at jeg ikke aner en skid om al fodbold er temmelig arrogant sagt. Ja undskyld jeg ikke kender engelsk klubhistorie fra anden verdenskrig og opefter. Af en klub som 70+ år ikke har været i toppen af engelsk fodbold), så er det sådan set rimelig godkendt hvad Martinez formåede at gøre i Wigan. 1.Jeg trækker den bemærkning tilbage. Pointen som jeg begyndte mig er under alle omstændigheder forstærket, Martinez er en god træner som i langt højere grad har bevist sig selv end Luis Enrique. Hertil kommer hans personlighed som for mig virker meget mere motiverende og viljestærk end Luis Enrique der gav op i Roma. Desuden har jeg flere gange understreget at jeg ikke går op i pokaler men først og fremmest i spillet. Her har du misforstået mig. Jeg er fløjtende ligeglad med pokaler så længe spillet er i orden.
1. Finno.
1. Hvorfor er Klopp et usympatisk menneske? Sej er et meget barnligt ord at bruge. Han er en kæmper, viljestærk, motiverende og en ekspert i motivation. Vi har aldrig holdt op med at spille Tiki-Taka. Du kan ikke bare sige at det ikke er Tiki-Taka når spillet går dårligt, og at der er Tiki-Taka når det hele kører. Vi har spillet Tiki-Taka hele tiden. At det har gået dårligt de seneste 3 sæsoner (ikke 2) er et udtryk for at Tiki-Taka i aktuel form ikke er effektiv, noget som igen og igen bliver undestreget når vi spiller mod de kompakte hold. Skylden ligger ikke alt sammen på træner og spillere og ledelse. Tiki-Taka er meget forudsigelig og de fleste tophold har fundet opskriften på at slå os. Derfor er der et stort behov for fornyelse af ikke bare truppen, men også Tiki-Taka filosofien. 2.Det virker meget nemt at sige at spillerne er dovne og give dem skylden for det hele.
1. Han er alt for voldsom på sidelinjen. Desuden har han udtalt sig meget kritisk om vores hold.

2. Det samme kunne siges om dit argument.
Grunden til vores fiasko er ikke at spillerne er "dovne" men at opskriften på at slå os er fundet.
Alle systemer er læst. Det er meget sjældent at der kommer noget nyt på banen som feks pep og falsk 9'er. Det der skiller et succesfuld system fra et mindre succesfyldt er om spillerne leverer i systemet. Det har vores spillere ikke gjort. De har virket dovne og uden gejst hvilket har gjort at tiki taka ikke fungerede (stadig en anden form for tiki taka under tata). Men alle systemer ville lide med dovne spillere og det er derfor ikke pga systemet men spillerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Velkommen til!

Tw AS Roma (to Luis Enrique): "We wish you all the best as new coach of @FCBarcelona: let's go, Luis!" [@officialasroma]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

De har stadig stor respekt for ham i Roma.

Bliver spændende at se, hvem han vælger til sit træner -team.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så blev det officielt. Velkommen til Enrique! Håber og tror at vi går en spændende sæson imøde.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af B-Freak »

Fantastisk nyhed!!

Jeg har virkelig stor fidus til Enrique da jeg tror han kan indføre den nødvendige disciplin og skære igennem når det kræves.
Jeg føler virkelig at det er på det punkt hvor Tata er fejlet, det har nærmest virket som om spillere har været hellige uanset deres præstationer.

Jeg kan huske Luna sagde på tv3 at Guardiola i sin tid havde meget strenge regler for hvad spillerne måtte spise og hvornår de skulle gå i seng osv. Jeg tror at det er denne form for disciplin som Enrique også vil indføre, og på den måde få det bedste frem i spillerne!

- Og så gør det ikke noget at han ser lidt mere stilet ud i jakkesæt end Tata :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Yay. Velkommen til Mister! Allez!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af JonasV »

Jeg har en god fornemmelse af det her.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:
emo skrev: Vi er i en krise og der skal rutinerede krafter til at rejse os (...) Min løsning er at hente en succes træner ind, som kan få styr på holdet og rette os ind på rette kurs igen. (...)
Jeg er fuldstændig enig, og håber der er talt om et løst rygte. Guardiola er nærmest totalt uerfaren, i hvert fald på det topniveau der skal til. Han er et udmærket bud på en ny assistent, men et fejlskud som manager - det er et alt for stort sats, midt i en så kritisk periode hvad angår klubbens fremtid. Lige nu foretrækker jeg det sikre valg, dvs. en manager der har den fornødne erfaring med presset i en topklub. Kan vi samtidig få en mand der kommer fra en succesklub, er det i top. Prandelli, som du nævner, eller måske Spalletti fra Roma.
Du har ikke ændret dig så meget på 6 år? ;-) Ren tavle, håber du tager fejl mht Enrique.

Ellers er det altid sjovt at hive fat i dette gamle indlæg.
Daluigi skrev:Jamen jeg er simpelthen blæst væk af vrede.. nu har jeg satme fulgt med på tv-skærmen og sågar på stadion i hele denne rædselsfulde sæson.. det eneste fuucking lys jeg så forude var en klassetræner i form af Mourinho eller Laudrup.. og al snakken om guardiola var HELDIGVIS forduftet... nu læser jeg så dette.. amen forsatan ledelse, tag jer dog sammen!!

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Pep omvendte mig! Og den gang ved jeg at Lippi var en mulighed, og alt andet lige, så er og var Lippi en af mine yndlings trænere. Hans filosofi er langt fra Barcas, men havde en Juve forkærlighed for ham.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Jeg har en god fornemmelse af det her.
Me to. Glæder mig meget til at se hvad der kommer til at ske de kommende måneder. Døllefø og Rafinha på 1. holdet lover godt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af JonasV »

Ja, selv om det uden tvivl også er en meget strategisk beslutning fra klubbens side for at fjerne fokus fra vores elendige sæson, så gør det mig glad med alle disse officielle udmeldinger, der peger fremad.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster