Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Bløddyret skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona midfielder Xavi (34) is on the point of signing a contract with a Qatari club. [bein]
:cry:
Ifølge transfermarkt har han kontrakt til 2016? Er det så ikke bare at afvise alle bud på ham, eller får den klub til at betale hans frikøbsklausul? I hvert fald vente til han har snakket med Lucho.
Jo, i dette tilfælde håber jeg at vi blokerer for et skifte, selvom det skulle være imod Xavis ønske. Det går lidt imod klubbens filosofi om, at man ikke vil tvinge spillere der vil væk, til at blive.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Bløddyret skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona midfielder Xavi (34) is on the point of signing a contract with a Qatari club. [bein]
:cry:
Ifølge transfermarkt har han kontrakt til 2016? Er det så ikke bare at afvise alle bud på ham, eller får den klub til at betale hans frikøbsklausul? I hvert fald vente til han har snakket med Lucho.
Jo, i dette tilfælde håber jeg at vi blokerer for et skifte, selvom det skulle være imod Xavis ønske. Det går lidt imod klubbens filosofi om, at man ikke vil tvinge spillere der vil væk, til at blive.
Xavi skal ikke smutte! Der må gøres alt for at overbevise ham for at blive. Til gengæld skal klubben ikke gøre noget mod hans vilje, det er han alt for stor en legende til. Det skal være hans egen beslutning hvadenten han bliver eller rejser.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af maba »

Jeg forstår jeres sympati for ham og han er en klubbens legender. Hvorfor skal vi have en mand som er en af de mest løntunge spillere i verden når han er er faldet så meget i niveau de sidste to sæsoner. hvis han vil være med til at gå ned i en løn på det niveau han spiller så lad os beholde ham til at guide de unge, men synes manden for længst har haft sidste salgsdato.

Det eneste han bidrager med er ro og sidelands afleveringer. Husker i en god kamp fra ham mod et top hold?

Det jeg elskede ved ham før var hans chance skabende afleveringer og blik for spillet og evige ro på bolden.

Jeg synes vi har nok i Busi til at spille sidelæns og løbe langsomt:)

Kommer selvfølgelig til at savne han, men synes også at vi ikke bare skal spille good cop fordi manden har spillet i klubben for altid.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lular »

Du har så evig ret, maba. Lad os nu få Xavi solgt.

Forstår ikke dem der håber han bliver. Ja, vi elsker ham alle. Han er en Barca-legende. Men han har dalet kraftigt i niveau på det sidste. Han er ikke ligesom Pirlo, der bliver bedre med alderen. Desværre.

Med købet af Rakitic, vil Xavi blive henvist til at være reserve for Iniesta og Rakitic, hvilket er tosset, når man tænker på hvilke unge talenter vi har i form af Rafinha og Roberto!

Xavi som reserve for Busquets? Aldrig i livet. Xavi har aldrig lavet det store defensive arbejde. Så hellere Song.

Sælg sælg sælg.

kom så zubi.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af PuyolErGud »

Mener i så år vi skal køre med Iniesta og Rakitic som startere og så "kun" have Roberto og Rafinha som reserver? Det holder jo slet ikke.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lular »

PuyolErGud skrev:Mener i så år vi skal køre med Iniesta og Rakitic som startere og så "kun" have Roberto og Rafinha som reserver? Det holder jo slet ikke.
Hvad er det der ikke holder? Synes du to deciderede reserver er for lidt? Det er perfekt imo.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:Mener i så år vi skal køre med Iniesta og Rakitic som startere og så "kun" have Roberto og Rafinha som reserver? Det holder jo slet ikke.
Forhåbentlig har vi stadigvæk Xavi at gøre godt med. Håber Lucho kan overtale ham til at blive.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Der er jo også det aspekt i det, at de tidligere bærende profiler langsomt skal fases ud. Jeg kan simpelthen ikke se logikken i at afskibe Valdés, Puyol og Xavi i ét og samme vindue. Alt, alt for stor en omvæltning. Det er altså kaptajn 1, 2 og 3.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af PuyolErGud »

Lular skrev:
PuyolErGud skrev:Mener i så år vi skal køre med Iniesta og Rakitic som startere og så "kun" have Roberto og Rafinha som reserver? Det holder jo slet ikke.
Hvad er det der ikke holder? Synes du to deciderede reserver er for lidt? Det er perfekt imo.
En Rakitic som man ikke ved om slår i gennem, en Roberto der ikke har niveau til at være i starten og Rafinha, der har gjort det og nok skal blive spændende. Lidt meget pres at ligge på Iniesta og især også Rakitic. Perfekt med Xavi også.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh, så er det rimelig sikkert, at han smutter. Cesc har mere eller mindre bekræftet hans afgang. Vi er fucked. Jeg forventer mig ikke rigtig noget af den kommende sæson, den bliver virkelig svær.

Til dem der ikke kan se, hvorfor man ønsker at beholder Xavi (især efter Puyi stop, Victors afgang og endda Cecs afgang), det her er ikke FM, der er noget der hedder ledere i truppen, folk der holder sammen og tager sig af omklædningsrum. Disse folk har man brug for i enhver trup, endnu mere i en klub som Barca. Alle dem der har været de centrale aktører de sidste mange år, ser ud til at være på vej væk ( Dani f.eks. Også), dem kan man ikke sådan lige erstatte med folk som Leo, Pique,. Busi, Masch og hvad de ellers hedder. Det er for mange ledere der smutter på samme tid, det er et problem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af maba »

Nu siger du lederskab og Xavi..? Jeg synes lige præcis ikke han har vist noget som helst der ligner et ansvar eller lederskab.
måske på træningsbanen, men ikke i kampene på trods af hans anførebind i de fleste af dem.

Han minder mig om Martin Jørgensen (har aldrig høre manden siger noget i en kamp (kommer mest på Aarhus stadion og ikke camp nou:)) - du ser ham ikke gå forrest i en tackling (det passer heller ikke til ham og har vi også andre til men bare en ville sætte gang i holdet) eller råbe/opildne hans holdkammerater. jeg synes i den grad vi har manglet ledere i truppen. Alle har bare kigget på hinanden uden der er nogen der vil tage ansvar. Vi mangler så meget en ny anføre - messi opgivenhed magter jeg simpelthen ikke så er jeg lige glad hvor stor en stjerne han er.

en mand som Alexis elsker jeg fordi han er 100% evig og altid. Mangler virkelig fightere på det her hold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Nårh, så er det rimelig sikkert, at han smutter. Cesc har mere eller mindre bekræftet hans afgang. Vi er fucked. Jeg forventer mig ikke rigtig noget af den kommende sæson, den bliver virkelig svær.

Til dem der ikke kan se, hvorfor man ønsker at beholder Xavi (især efter Puyi stop, Victors afgang og endda Cecs afgang), det her er ikke FM, der er noget der hedder ledere i truppen, folk der holder sammen og tager sig af omklædningsrum. Disse folk har man brug for i enhver trup, endnu mere i en klub som Barca. Alle dem der har været de centrale aktører de sidste mange år, ser ud til at være på vej væk ( Dani f.eks. Også), dem kan man ikke sådan lige erstatte med folk som Leo, Pique,. Busi, Masch og hvad de ellers hedder. Det er for mange ledere der smutter på samme tid, det er et problem.
Ja det bliver muligvis en hård sæson vi går i møde... Forventer dog at pique, bussi, ini og messi stepper op og tror at de kan klare det. Vi vidste jo alle at disse spillere ikke ville holde for evigt men det er surt at de smutter samtidigt. Vi er flere der i en periode har ønsket nyt blod i klubben og det kommer der nu. Det er dog måske lidt for voldsomt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏@barcastuff 3h
Cesc: "Xavi and Puyol decided to take a step aside, to be closer to their families, to move away from all the pressure." [marca]
Det er ganske vist Marca, men flere ret pålidelige kilder siger det samme:
Andrés Felipe ‏@ITKAndres 3h
85% probability - Xavi will leave Barcelona next season.
Jen Evelyn ‏@JenFCB 2h
"Xavi and Puyol decided to take a step aside, to be closer to their families." Cesc possibly hinting that Xavi could retire then??
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi står med samme problem som Milan stod med for et par sæsoner siden. Det er mere eller mindre hele stammen der er væk. Dem der har været der siden for evigt og altid, og dem man har bygget holdet op omkring i mange år. Jeg håber bare at vi er bedre til at håndtere det end Milan har været. Okay, omstændighederne er ikke helt de samme, i forhold til det administrative og så videre hos og og hos Milan, men rent sportsligt er parallellerne mellem Milans tab af stammen og vores tab af stammen meget synlige.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Men spillere som pique, ini, bussi og messi er vel også en del af den succesfulde stamme? Forventer at de stepper op nu og tror som sagt sagtens de kan gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster