Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lasse N »

Blaugrana92 skrev:Vi vinder ikke en skid til næste sæson, hvis det her bliver en realitet. Valdés er allerede tabt og hvis Xavi virkelig smutter, er jeg ret overbevist om at Puyi også stopper karrieren, når nu de to er væk. Vi er helt ude at skide. Vores tre kulturbærere, og absolutte ledere, både på og udenfor banen, væk i ét rap. Lort.
Arhh ro på. Vi kan nu stadig godt nappe Ligaen. CL er uden for rækkevide med det her hold. Så mega meget indflydelse på spillet har han altså heller ikke mere vil jeg mene. Han har uden tvivl udenfor banen. Manden ved hvilket tempo og kvalitet der kræves i de store kampe, og hvis han ikke føler han kan være med der længere, er det okay at han søger andre græsgange. Hellere dét end at se ham slutte de fleste gange på bænken.

En ting er sikkert, vores midtbane kræver nyt blod, ny energi, noget fightermentalitet, konkurrence osv..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Lasse N skrev:Arhh ro på. Vi kan nu stadig godt nappe Ligaen. CL er uden for rækkevide med det her hold. Så mega meget indflydelse på spillet har han altså heller ikke mere vil jeg mene. Han har uden tvivl udenfor banen. Manden ved hvilket tempo og kvalitet der kræves i de store kampe, og hvis han ikke føler han kan være med der længere, er det okay at han søger andre græsgange. Hellere dét end at se ham slutte de fleste gange på bænken.

En ting er sikkert, vores midtbane kræver nyt blod, ny energi, noget fightermentalitet, konkurrence osv..
Så ville jeg nærmest mene at Champions League var mere realistisk. Der spiller marginaler og tilfældigheder nemlig en noget større rolle, mens man i ligaen skal være vedholdende som bare fanden, og det er denne vedholdenhed jeg frygter for, hvis vores tre største kulturbærere og ledere forsvinder til sommer. Jeg nævner på intet tidspunkt noget om at han har mega meget indflydelse på spillet, men jeg frygter for hvem der kan træde i Valdés, Xavi og Puyol's fodspor i forhold til at føre kulturen i omklædningsrummet og til træningen videre. Jeg er ikke sikker på at spillere som Piqué og Messi er klar til det. Vi har heldigvis Iniesta, men jeg har aldrig betragtet ham som en leder på samme måde som de tre anførere er det. Han kan jo så heldigvis få sin chance for at overbevise mig.

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

Er der andre medier, der melder noget om det? Jeg bladrede lige min Twitter-feed igennem og umiddelbart var den eneste nyhed, om at det skulle være en realitet, også med Sky som kilde.

Det strider jo også en kende imod udtalelser som disse: (som jeg dog ikke ved hvor gamle/korrekte/troværdige de er)
Xavi: "Linked with New York teams? I didn't get any offer, Henry didn't call me. All I know about New York is that it's cold there now."
Xavi: "My only objective now is to retire at Barça, although I'm aware it could be difficult because of the high level required." [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lasse N »

Blaugrana92 skrev:
Lasse N skrev:Arhh ro på. Vi kan nu stadig godt nappe Ligaen. CL er uden for rækkevide med det her hold. Så mega meget indflydelse på spillet har han altså heller ikke mere vil jeg mene. Han har uden tvivl udenfor banen. Manden ved hvilket tempo og kvalitet der kræves i de store kampe, og hvis han ikke føler han kan være med der længere, er det okay at han søger andre græsgange. Hellere dét end at se ham slutte de fleste gange på bænken.

En ting er sikkert, vores midtbane kræver nyt blod, ny energi, noget fightermentalitet, konkurrence osv..
Så ville jeg nærmest mene at Champions League var mere realistisk. Der spiller marginaler og tilfældigheder nemlig en noget større rolle, mens man i ligaen skal være vedholdende som bare fanden, og det er denne vedholdenhed jeg frygter for, hvis vores tre største kulturbærere og ledere forsvinder til sommer. Jeg nævner på intet tidspunkt noget om at han har mega meget indflydelse på spillet, men jeg frygter for hvem der kan træde i Valdés, Xavi og Puyol's fodspor i forhold til at føre kulturen i omklædningsrummet og til træningen videre. Jeg er ikke sikker på at spillere som Piqué og Messi er klar til det. Vi har heldigvis Iniesta, men jeg har aldrig betragtet ham som en leder på samme måde som de tre anførere er det. Han kan jo så heldigvis få sin chance for at overbevise mig.
CL er mere end dét. CL kræver enorm viljestyrke, vindermentalitet og et sindsygt højt præstationsniveau. Noget vores spillere har vundet for meget metal til helt at besidde efterhånden. Det er sgu ikke det samme som at møde Levante, Elche m.m, de kampe vinder vi, men ikke nødvendigvis med flot spil og højt niveau.

Det der med kulturbærere osv.... Ja det er han, men er det på det grundlag at han skal spille??

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

Okay, så efter at have kigget lidt nærmere på det, så kan jeg umiddelbart ikke se andet end:

1) Xavi siger nej.
Xavi: "Linked with New York teams? I didn't get any offer, Henry didn't call me. All I know about New York is that it's cold there now."[md]
2) Alle medier ("alle"), der skriver om det, angiver Sky Italia som kilde.

3) Der står intet om det hos Sky Italia - indrømmet mit italienske er ikke ret godt (jeg kan faktisk slet ikke italiensk), men jeg fandt den her artikel med Kate Moss, så det er vel ok.
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Breaker Sky og der er hold i det, så vil Palmeri komme med det. Mener ikke at jeg har læst noget fra ham, så det er DØDT!
Allez...

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

I følge nogle kommentarer på Reddit var han den første med nyheden:
BOOM! Xavi has definitely accepted to move to New York RedBull after World Cup, according to Sky Italy
https://twitter.com/tancredipalmeri/sta ... 6916461568
Andre Reddit-kommentarer siger dog, at han ikke er særlig troværdig. Jeg kender ham ikke, så jeg ved ikke hvor troværdigt det er - ikke at Reddit-kommentarer er nogen voldsomt troværdig kilde heller :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

Barcelona met several times with the agents (his father and uncle) of Dortmund's Ilkay Gundogan (23). They want him to replace Xavi. [bild]
Det er det eneste, jeg kan finde, der kunne underbygge rygtet om, at Xavi er på vej væk.
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Uha, nu er jeg lidt nervøs. Han kommer ikke med løse rygter, som mange andre. Ikke altid at hans rygter holder vand, men stort set er der altid noget om det, enten kontakt, eller lige ved, eller interesse.

Men jeg kan ikke se Xavi andre steder, han virker som en der aldrig vil forlade Katalonien.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Lasse N skrev:Det der med kulturbærere osv.... Ja det er han, men er det på det grundlag at han skal spille??
Kan du ikke lige fortælle mig, hvornår jeg har sagt at han skal være fast mand? Hvorfor skulle Xavi ikke kunne komme fra bænken?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Heartbreaker »

kklaus skrev:
Barcelona met several times with the agents (his father and uncle) of Dortmund's Ilkay Gundogan (23). They want him to replace Xavi. [bild]
Det er det eneste, jeg kan finde, der kunne underbygge rygtet om, at Xavi er på vej væk.
Det kunne være mum! Altså Gundogan til Barcelona, ikke Xavi væk..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Pjanic has created the most goalscoring chances per game in Europe: 39 from 19 games.
Skal vi have en Xavi a-like, skal vi have ham, hvis vi kan få ham billigt... kun fordi han OGSÅ kan det defensive ret godt.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Pjanic has created the most goalscoring chances per game in Europe: 39 from 19 games.
Skal vi have en Xavi a-like, skal vi have ham, hvis vi kan få ham billigt... kun fordi han OGSÅ kan det defensive ret godt.
... og fordi han er bosnier? :cool:

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Nej, hader bosniske spillere. Føj. Så skuffer de også altid.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15163
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1137 gange
Kontakt:

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:Nej, hader bosniske spillere. Føj. Så skuffer de også altid.
No comment!
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster