Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er fucking imponerende. Tager min ikke-eksisterende hat af for ham.

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Parla »

Ja, og folk ville have ham fyret for lidt over et år siden.
Medierne kørte den historie med messi vs lucho lol.

De kommer nok igen hvis Barca ikke vinder trebble.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Luis Enrique: "Iniesta? He has some minor discomfort. We'll see how training goes today. It's nothing bad, but we won't take risks."
Luis Enrique: "Atletico in CL? I knew we'd again get a tough opponent. Like last season, we'll have to beat the best to reach the final."
Luis Enrique: "Green light Rafinha? Great news that he's back. Suarez one yellow away from suspension? Should deal with it in a natural way"
Luis Enrique: "Arda? He's always looking fine to me, he's doing what we bought him for. Sergi Roberto called up? Very happy about it."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
Picture: Luis Enrique took on 13 March part in bike race #fcblive (Finished 18th, 700 participants)
:cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han er vild nok.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Blaugrana92 »

Med bike race mener du så BBQ cook off, for så giver Tatas førsteplads fin mening!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona have won 22 of their 25 Copa and Champions League knock-out stages under Luis Enrique #fcblive 1 loss, 3-2 vs Bayern [via weloba]

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1733
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 204 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Barcaholic »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona have won 22 of their 25 Copa and Champions League knock-out stages under Luis Enrique #fcblive 1 loss, 3-2 vs Bayern [via weloba]
Vi har råd til at tabe 3-2 igen. Men mon ikke det blir en 1-1 gyser..

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af kklaus »

Journo: 'What does the fact that Madrid won here and then lost to Wolfsburg tell you?'
Lucho:' Nothing?'
:grin:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Mkj 77 »

Han har en plan a og det er MSN- derefter intet. Ud af klappen..
Yeah i said it!!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Storken »

Undertegnede for et år siden, da det gik forrygende:
Storken skrev:Jeg tror på mange måder vores succes er på trods af Luis Enrique. Messi, Neymar og Saurez har fundet hinanden det seneste stykke tid, hvilket holder os oven vande. Det bekymrer mig lidt, da jeg tvivler på det er et solidt fundament for succes de næste 3 år. Jeg havde en langt bedre fornemmelse med Guardiola, da det var tydeligt hvad han bidragede med.
Storken skrev:Hele denne filosofi afhænger af, at de tre forreste spiller godt sammen. Det er i mine øjne ikke et holdbart fundament på lang sigt. De bedste systemer er dem, hvor man kan fjerne stjernerne og det stadig hænger sammen. Vi ville falde fra hinanden, hvis Messi og Neymar var skadet.

I mine øjne er det bare et spørgsmål om tid før alle begynder at sætte spørgsmålstegn omkring Enrique. Det går rigtig godt lige nu, men jeg tror ikke konceptet hænger sammen på sigt.
Det er faktisk en forbandelse at være forud for sin tid. Man får nemlig først anerkendelsen langt ude i fremtiden :cool: :razz:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Faldt vi fra hinanden da Messi var skadet? Som jeg husker det så gik det faktisk ret godt uden ham ;-)

Men for mig er det der stadig et bold.dk argument. Det er præcist det samme der blev skrevet om Xavi, Ini og Messi under Pep. Det Lucho har gjort er at han har bygget et system hvor MSN fungerer (det har de gjort stort set hele sæsonen undtaget de sidste par uger) men af grunde jeg ikke kan forstå så bliver det negligeret. I stedet bliver det fremsat som om lucho egentlig ikke gør noget når vi vinder og når vi så taber så er det hans skyld hvilket for mig er en underlig logik.

Desuden falder det hele lidt til jorden hvis vi tager the double i år. Jeg vil i hvert fald mene at 7 ud af 9 titler er fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil forresten gerne lige understrege at jeg ikke mener at Lucho er et taktisk geni. Der er klare mangler i systemet og det er noget der helst skal rettes. Men jeg mener at han gør et rigtig fint arbejde med den trup han har.

Og så er jeg bare træt af alt det der MSN snak. For mig er det præcis den samme plan-b snak man skulle høre på efter hver eneste nederlag under Pep.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Storken »

Jeg skrev, at vi ville falde sammen i Messi OG Neymars fravær. Vi lever og dør med deres indsats.

Derudover ved jeg ikke hvad et bold.dk argument er. Er det den slags argumenter du kommer med? Eller bliver du på magisk vis klogere, når du bevæger dig fra bold.dk til herind?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Haha trådte jeg på dine følelser eller?

Så det du sagde var altså at barca ville være ringe uden 2 af deres bedste spillere overhovedet. Hold da op for en sandsiger du er. Hvem pokker havde set den komme?

Og et bold.dk argument er et letkøbt argument uden nogle dybere overvejelser. Det er et "barca kan ikke noget uden xavi, ini og messi" eller "hvor er plan-b". Et argument som jeg troede at folk der fulgte med og vidste noget om hvad der skete kunne se sig bedre end. Hvis du i stedet snakkede om midtbanen som mange gør så ville der faktisk være noget at snakke om. Men det der MSN vrøvl kommer man ingen steder med da alle hold er afhængige af deres bedste spillere.

Jeg har efterhånden skrevet side op og side ned om hvorfor jeg tror vi spiller som vi gør. Det eneste du har bidraget med er at du ikke kan se systemet og tror vi bliver dårlige når vores bedste spillere ikke rammer formen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster