Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc

Indlæg af emo »

Jamial skrev:
emo skrev:
Lovebarca skrev:Elendig timing da trænerkabalen i alle store klubber er gået op. Igen elendig ledelse.

Hvad er vores short list?
Hvordan elendig?

Manden fik det at vide i dag, var rask indtil i dag, hvad skal ledelsen gøre, eller skulle have gjort? Tænkt, risikoen for at du får kræft er stor, så vi smider dig ud og henter en ny ind, på trods af at hvis hane rask, kan levere det der skal til for Barcelona.

Er jo ikke en Abidal sag, hvor han sportsligt ikke var god nok længere.
Ved du at Abidal ikke var sportsligt god nok længere? Han fik jo ingen chance for at bevise noget.

Mht. Tito. Det er noget lort. :( Synd for manden, og et stort problem for Barca. :(
Du har træninger, du har test, meget sandsynligt at hans tal ikke var som man ønskede dem til at være. De så ham tydeligvis ikke som en forstærkning eller god nok breddespiller.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Michman »

Forhelved!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

sonnybarca

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af sonnybarca »

En forbandet skam både for Tito og FC Barcelona... jeg ønsker ham alt held og lykke til at få overvundet den forbistrede sygdom!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af JonasV »

Hvis man vil klamre sig til halmstrå:

“@Youngcules: Seems @DidacLee has just deleted his tweet. Possible he might have gotten the information from twitter as well. Still hope.”

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Ponte »

:eek: :sad:
Hvor er det forfærdeligt og ja, lige i dette øjeblik er fodbold fuldstændig ligegyldigt.

Ánims Tito!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af abx »

Hvor er det forfærdeligt :( Det gør sgu helt ondt i hjertet. Specielt fordi jeg efterhånden synes at høre "kræft" over alt.

Alt det bedste herfra.
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Hvis man vil klamre sig til halmstrå:

“@Youngcules: Seems @DidacLee has just deleted his tweet. Possible he might have gotten the information from twitter as well. Still hope.”
Det der, det er fanme gode nyheder, så længe de nu må vare. Jeg er en smule glad igen.
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Francesc

Indlæg af abx »

emo skrev:
JonasV skrev:Hvis man vil klamre sig til halmstrå:

“@Youngcules: Seems @DidacLee has just deleted his tweet. Possible he might have gotten the information from twitter as well. Still hope.”
Det der, det er fanme gode nyheder, så længe de nu må vare. Jeg er en smule glad igen.
What?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Årh hvor er det dog forfærdelige nyheder at komme hjem til.. Troede virkelig at det var ved at være over for Tito's skyld, men så blusser kræften op igen, hvor er det dog forfærdeligt.. Det er godt nok synd for ham, håber af hele mit hjerte at han kommer sig over det..

Ànims Tito! <3

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc

Indlæg af emo »

abx skrev:
emo skrev:
JonasV skrev:Hvis man vil klamre sig til halmstrå:

“@Youngcules: Seems @DidacLee has just deleted his tweet. Possible he might have gotten the information from twitter as well. Still hope.”
Det der, det er fanme gode nyheder, så længe de nu må vare. Jeg er en smule glad igen.
What?
At der er en lille bitte chance for at alle tager fejl...
Allez...

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc

Indlæg af Ponte »

emo skrev:
abx skrev:
emo skrev:
JonasV skrev:Hvis man vil klamre sig til halmstrå:

“@Youngcules: Seems @DidacLee has just deleted his tweet. Possible he might have gotten the information from twitter as well. Still hope.”
Det der, det er fanme gode nyheder, så længe de nu må vare. Jeg er en smule glad igen.
What?
At der er en lille bitte chance for at alle tager fejl...
Tror jeg desværre ikke, alle de store medier i Europa skriver om det og tror næppe de tager udgangspunkt i tweets fra ovenstående :sad:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af JonasV »

“@AlexandraJonson: Adria Vilanova, Tito's son just retweeted a tweet of support to his father.. the rumors seem to be true sadly”

Lovebarca

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lovebarca »

emo skrev:
Lovebarca skrev:Elendig timing da trænerkabalen i alle store klubber er gået op. Igen elendig ledelse.

Hvad er vores short list?
Hvordan elendig?

Manden fik det at vide i dag, var rask indtil i dag, hvad skal ledelsen gøre, eller skulle have gjort? Tænkt, risikoen for at du får kræft er stor, så vi smider dig ud og henter en ny ind, på trods af at hvis hane rask, kan levere det der skal til for Barcelona.

Er jo ikke en Abidal sag, hvor han sportsligt ikke var god nok længere.
Man skulle ha taget konsekvensen langt tidligere. Har været et amatøragtighed forløb hele vejen igennem. Det er en forretning og et hold der skal køre. Realiteten er, at detgør det ikke når risikoen for relapse konstant er til stede. At jeg så heller aldrig har været stor tilhænger af hans stil er en anden sag.

Håber det bedste for ham og, at vi finder en god løsning. Af udefrakommende virker Bielsa mest realistisk

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Quaresma »

Det er tragisk as fuck, men også forudsigeligt. Jeg har aldrig været overbevist om, at det var forsvarligt at lade en ikke-100%-rask mand være cheftræner for en klub af Barças størrelse - både udfra det sportslige aspekt, men i den grad også det menneskelige.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kvoller
Indlæg: 5261
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kvoller »

Quaresma skrev:Det er tragisk as fuck, men også forudsigeligt. Jeg har aldrig været overbevist om, at det var forsvarligt at lade en ikke-100%-rask mand være cheftræner for en klub af Barças størrelse - både udfra det sportslige aspekt, men i den grad også det menneskelige.
Enig, samt det at Tito tilbød at trække sig tilbage tidligere må da også have været et tegn om at han ikke følte sig helt i top.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster