Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Badabing »

[youtube]oh23dR5yJIM[/youtube]

Xavi's Q&A
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af JonasV »

Xavi er fantastisk. Som mange andre har skrevet: indbegrebet af Barça. Ubehageligt at tænke på hvilket tomrum klub-kapaciteter som ham og Puyol kommer til at efterlade, når de engang er nødt til at stoppe.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Xavi er fantastisk. Som mange andre har skrevet: indbegrebet af Barça. Ubehageligt at tænke på hvilket tomrum klub-kapaciteter som ham og Puyol kommer til at efterlade, når de engang er nødt til at stoppe.
Se, derfor er jeg glad for at en Cesc er en del af holdet, mens Xavi stadig er her. Han kan og må lære noget fra ham, for imo er han den der står og skal overtage den rolle der minder mest om Xavis.
Allez...

BarçaDK

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af BarçaDK »

Cesc og Bartra må tage over :smile:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af JonasV »

emo skrev:
JonasV skrev:Xavi er fantastisk. Som mange andre har skrevet: indbegrebet af Barça. Ubehageligt at tænke på hvilket tomrum klub-kapaciteter som ham og Puyol kommer til at efterlade, når de engang er nødt til at stoppe.
Se, derfor er jeg glad for at en Cesc er en del af holdet, mens Xavi stadig er her. Han kan og må lære noget fra ham, for imo er han den der står og skal overtage den rolle der minder mest om Xavis.
Enig, Cesc er pt. bedste afløser-bud. Det bekymrer mig bare at ingen trods alt lader til at have Xavis vilde hjerne eller Puyols vilde hjerte. Men det kan måske fremmes.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:
emo skrev:
JonasV skrev:Xavi er fantastisk. Som mange andre har skrevet: indbegrebet af Barça. Ubehageligt at tænke på hvilket tomrum klub-kapaciteter som ham og Puyol kommer til at efterlade, når de engang er nødt til at stoppe.
Se, derfor er jeg glad for at en Cesc er en del af holdet, mens Xavi stadig er her. Han kan og må lære noget fra ham, for imo er han den der står og skal overtage den rolle der minder mest om Xavis.
Enig, Cesc er pt. bedste afløser-bud. Det bekymrer mig bare at ingen trods alt lader til at have Xavis vilde hjerne eller Puyols vilde hjerte. Men det kan måske fremmes.
Sidste sæson ville jeg gå i panik hvis Xavi blev langtidsskadet (i denn vil jeg også, men måske i mindre grad).

I denne sæson har Cesc virkelig taget ansvar. Det er som om at der er sket noget markant mellem Cesc, Xavi og træneren. Nu har jeg ikke lige tid til at finde citaterne frem, men...

...Cesc starter i præsæsonen med at sige at han ikke er her for at få Xavi til at gå på pension.

Xavi siger så at han har lært en masse af Cesc og at analyser viser at de kan være ret kombatible (jeg mener også vi har set godt ud med en Cesc og Xavi midtbane).

Cesc har så senest været ude at sige "I see myself as Xavi's heir".

Nu ved jeg ikke om der er fejlcitationer her som der så ofte er, men det virker som om at Xavi bakker Cesc til at tage mere ansvar og iscenesætte sig selv i en mere central rolle i stedet for bare at være den nyankomne..

Hvis det er tilfældet at Xavi gør alt for at hjælpe Cesc, hvilket slet ikke er utænkeligt, så er vores lille maestro ved at gøre sig selv endnu mere udødelig i Barcas historie end han i forvejen er. Hans sidste værk, Cesc Fabregas ver. 2.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Elbarca »

En gang var der snak om at Xavi og Iniesta ikke kunne være på samme hold. Det er længe siden og vi har lært meget. Nu er der også ved at blive plads til Cesc. Han er langsomt ved at finde sin rolle. Læste for nyligt noget om at Xavi ikke havde givet en direkte assist til Messi i næsten havlandet år. Og tænk på hvor mange Cesc allerede har leveret.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
JonasV skrev:
emo skrev:
JonasV skrev:Xavi er fantastisk. Som mange andre har skrevet: indbegrebet af Barça. Ubehageligt at tænke på hvilket tomrum klub-kapaciteter som ham og Puyol kommer til at efterlade, når de engang er nødt til at stoppe.
Se, derfor er jeg glad for at en Cesc er en del af holdet, mens Xavi stadig er her. Han kan og må lære noget fra ham, for imo er han den der står og skal overtage den rolle der minder mest om Xavis.
Enig, Cesc er pt. bedste afløser-bud. Det bekymrer mig bare at ingen trods alt lader til at have Xavis vilde hjerne eller Puyols vilde hjerte. Men det kan måske fremmes.
Sidste sæson ville jeg gå i panik hvis Xavi blev langtidsskadet (i denn vil jeg også, men måske i mindre grad).

I denne sæson har Cesc virkelig taget ansvar. Det er som om at der er sket noget markant mellem Cesc, Xavi og træneren. Nu har jeg ikke lige tid til at finde citaterne frem, men...

...Cesc starter i præsæsonen med at sige at han ikke er her for at få Xavi til at gå på pension.

Xavi siger så at han har lært en masse af Cesc og at analyser viser at de kan være ret kombatible (jeg mener også vi har set godt ud med en Cesc og Xavi midtbane).

Cesc har så senest været ude at sige "I see myself as Xavi's heir".

Nu ved jeg ikke om der er fejlcitationer her som der så ofte er, men det virker som om at Xavi bakker Cesc til at tage mere ansvar og iscenesætte sig selv i en mere central rolle i stedet for bare at være den nyankomne..

Hvis det er tilfældet at Xavi gør alt for at hjælpe Cesc, hvilket slet ikke er utænkeligt, så er vores lille maestro ved at gøre sig selv endnu mere udødelig i Barcas historie end han i forvejen er. Hans sidste værk, Cesc Fabregas ver. 2.

Spor on. Det er nogle ret gode pointer du kommer med. Jeg har lagt mærke til noget af det du skriver, efter at have læst dit indlæg, kan jeg se godt se de ting du udpensler i Cescs spil og i vores spil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

Ved ikke om den har været oppe før. Xavi svarer på spørgsmål. Intet revolutionerende nyt i hans svar ;-)

[youtube]aWLRokaAb0Y[/youtube]
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

"In the last 15 to 20 years the best central midfielder that I have seen - the most complete - is Scholes," the 32-year-old Spain international revealed.

"I have spoken with Xabi Alonso about this many times. Scholes is a spectacular player who has everything.

"He can play the final pass, he can score, he is strong, he never gets knocked off the ball and he doesn't give possession away. If he had been Spanish then maybe he would have been valued more."

LINK: http://www.goal.com/en/news/755/europe/ ... years-xavi
En legende roser den anden legende, smukt!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

Ret stort at Xavis forlængelse til 2016 er i hus. Han er vist 36 til den tid. Super nyhed.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja det er fandme gode nyheder at han forlænger!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Billede

Hm, hvis vi antager at ovenstående facts er sande, så begrunder det min påstand om at Xavi og Pirlo ikke er helt de samme type spillere. Pirlo er mere direkte i sit spil, og spiller mere risikabelt (mister langt flere bolde end Xavi). Blot noget stat på to dejlige spillere, der styrer to gode hold på den en jizz-in my pants måde. Mums, men Xavi du er bedre.
Allez...

Afellay99

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Afellay99 »

Kunne faktisk godt tænke mig at se Pirlo i Barca trøjen, med alle de dybdeløb der konstant bliver lavet. Han smækker jo altid bolden perfekt ned bag forsvaret, lige meget hvordan den ligger og om det er til højre eller venstrebenet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]TuheHmZ8HRs[/youtube]

Hans vision, blik for sine medspillere, hans fodboldhjerne. Ren nydelse!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster