Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blaugrana92 »

Det der klip viser altså også lidt om Abidal. Om at de andre spillere ser op til ham som person. I det sekund han har givet Tito et kram, er de andre også opmærksomme på at det nok ville være en fin idé. Ikke at alle de andre er dårlige personer og ikke havde lyst til det - det er nok nærmere bare det at Abidal er den 'voksne' og ham der viser vejen for de lidt yngre spillere. Jeg håber virkelig at han bliver hos os i mange år frem, også selvom han skulle lægge støvlerne på hylden, for jeg vil virkelig gerne se ham i en rolle som mentor for resten af spillerne - især de lidt yngre spillere. Det var præcis det samme jeg virkelig håbede på at vi ville tilbyde Sylvinho da han stoppede karrieren, for han var også fantastisk til at tage de unge spillere under sine vinger. Der er et eller andet med de venstrebacks der ...

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blach »

Blaugrana92 skrev:Det der klip viser altså også lidt om Abidal. Om at de andre spillere ser op til ham som person. I det sekund han har givet Tito et kram, er de andre også opmærksomme på at det nok ville være en fin idé. Ikke at alle de andre er dårlige personer og ikke havde lyst til det - det er nok nærmere bare det at Abidal er den 'voksne' og ham der viser vejen for de lidt yngre spillere. Jeg håber virkelig at han bliver hos os i mange år frem, også selvom han skulle lægge støvlerne på hylden, for jeg vil virkelig gerne se ham i en rolle som mentor for resten af spillerne - især de lidt yngre spillere. Det var præcis det samme jeg virkelig håbede på at vi ville tilbyde Sylvinho da han stoppede karrieren, for han var også fantastisk til at tage de unge spillere under sine vinger. Der er et eller andet med de venstrebacks der ...
Jeg skulle mene han har udtalt at han vil forblive i fodboldverdenen, måske som ungdomstræner. Altså Abidal.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Bager »

Abidal som ungdomstræner, Xavi som førsteholdstræner, Busquets som assistent, Cesc som b-holdstræner, Puyol som fysisk træner, Valdés som målmandstræner, Messi samt Iniesta som ambassadører og naturligvis Piqué som præsident.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blaugrana92 »

... og Pinto stadig i førsteholdstruppen!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Skydefinten »

Og Thiago Messi med nr. 10 på banen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af JonasV »

Vilanova:

"You shouldn't rule out any team. Madrid can win all games in the second round of the Liga, There are many games left."

"Doing better than Guardiola? In the long term, I can only lose that comparison. I anyway also feel part of 2008-2012 team."

"Pep's return to the bench is great news. Football needs the best coach in the world to come back."

"Barcelona have won 4 Champions League, 3 of them with Valdes as keeper. Victor is the best goalkeeper Barça can have."

"Victor and Barça want to renew, they have no choice than find a deal. He can leave and know other cultures when he's 38 or 42."

"Scoring is the most difficult part of football and Villa scores easily. David is a very important player for us.

"For me, Busquets is the best player in the world at his position. And certainly for our way of playing."

"Best memories at Barça? The 5-0 against Madrid and the CL final in London. Because of the strong opponents, and the trophies."

"Treble? I don't think about that, I go day by day, focus on the next game and our next game is against Malaga."

"What if Barcelona would be 18 points behind Madrid? If that was the case, I wouldn't be replying that question now."

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Oh, det sidste citat... ;-) Tito love !
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af JonasV »

Ja, det studsede jeg også godt over. Antydningens kunst ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Vilanova won't be at Malaga game on Thursday. Tomorrow he travels to the USA, where he will stay for 10 days for medical reasons. [as]
Så er han vel heller ikke med mod Osasuna?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Heartbreaker »

Nu skal I ikke hade mig for dette, men er Tito en langvarig/holdbar løsning til et hold som Barcelona? Jeg mener bare med kemoterapi osv., det skulle vidst dræne energien godt og grundigt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Quaresma »

Slef. ikke. Ledelsen venter på, at Oleguer føler sig parat til trænergerningen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Brombi »

hahaha hvaså kassow

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Quaresma »

It was time.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona coach Vilanova will stay in New York for treatment for the whole month of February. Initially, a break was planned. [sport]
Vi skal se mere til Roura i de kommende dage og uger.

Er det egentlig ikke lidt bekymrende eller med hensyns til Titos helbred? Jeg troede nemlig, at efter hans første pause efter operationen, skulle han ikke være "ude" i længere tid, men bare have en pause på nogle dage engang imellem? Han tog jo også i første omgang til NY for at tilbringe 10 dage, men nu er den bare blevet forlænget og forlænget igen.

Jeg er en smule bekymret for ham, håber alt ordner sig, snart!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Der står at en pause alligevel var planlagt, så ser intet for ekstra i det. Tihi.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster