Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ulrich »

Jeg tror ikke deres skribenter kender til objektivitet.

Især deres kampreferater er lige til at lukke op og skide i.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:
Tænk at skrive:
Derfor er al spænding koncentreret om Real Madrid-sejrens størrelse og om José Mourinhos tilbagevenden til Estadio Santiago Bernabéu

- i en optakt til en kamp! Må denne side aldrig nogensinde synke så dybt (ikke at den er i fare for det, altså). Bare ...wow. Den arrogance. Hvor ville jeg dog elske hvis Nemesis bed dem hårdt i røven.
Hørt, man burde referere Madridista.dk til samtlige journalist højskoler i landet, så man har et skræmme eksempel på hvor galt det kan gå.

Måske de kunne franchise deres koncept til diverse diktatorer der har brug for effektiv fordrejning af virkligheden og formidling af egne interesser til masserne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

Dytrax skrev:Man skal ikke lade sig trække ned på idiotens niveau, for da vil han tæve dig med sin enorme erfaring. Ærgeligt at Xavi skal "fanges" på den måde.
Overordnet enig, jeg er nu på linje med El Barca.

At konstatere noget ærligt som åbenlys foregår er noget helt andet end at manipulere og bidrage til konspiratoriske teorier.

Jeg er enig i at man ikke skal holde et pressemøde hvor man opstillinger alle RMDs ugerninger som bare vil forværre tingene, men Xavis udtalelser er leaked, dvs af respekt for Barcas image ville han jo ikke sige dette til pressen, men fortælle sin følelese omkring noget så ekstrems og konstatere noget så åbenlyst er kun forfriskende.

Det ville være bedre hvis dette kom ud i en bog eller i en artikel efter al hurlumhejet har lagt sig...men det er kun forfriskende at det ikke er robotudtalelse man skal høre, dog var timing ærgelig men det var heller ikke hans mening det skulle ud på den måde.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af puyol83 »

Ja de forstår virkelig at fordreje virkeligheden, f.eks. med dette citat:
Bemærkningen, som bestemt ikke hører sig til for en dygtig fodboldspiller som Xavi, får dog lov til at stå ubesvaret hen fra Real Madrid. I hvert fald havde assisterende træner Aitor Karanka absolut ingen interesse i at falde ned på catalanerens kommunikationsniveau, da han blev spurgt direkte til episoden under et pressemøde forud for Zaragoza-kampen.
"Catalanernes kommunikationsniveau" :eek: De har vist ikke været opmærksomme på de udtalelser Tolkens talsmand kom med, og hvad der ellers ryger ud af munden på folk fra deres klub!

Anywho, faldt lige over denne video med Xavi som vist ikke har været postet før:

http://www.youtube.com/user/allasFCB2?b ... 724t2X6jjs

(Kunne sgu ikke få den frem herinde selvom jeg fjernede alt før =tegnet...)

Eneste mangel er at den ikke er længere. Jeg kunne bruge resten af dagen på at kigge på Xavis lækre detaljer :glad:
Senest rettet af puyol83 lør jan 28, 2012 3:51 pm, rettet i alt 1 gang.
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

puyol83 skrev:Ja de forstår virkelig at fordreje virkeligheden, f.eks. med dette citat:
Bemærkningen, som bestemt ikke hører sig til for en dygtig fodboldspiller som Xavi, får dog lov til at stå ubesvaret hen fra Real Madrid. I hvert fald havde assisterende træner Aitor Karanka absolut ingen interesse i at falde ned på catalanerens kommunikationsniveau, da han blev spurgt direkte til episoden under et pressemøde forud for Zaragoza-kampen.
"Catalanernes kommunikationsniveau" :eek: De har vist ikke været opmærksomme på de udtalelser Tolkens talsmand kom med, og hvad der ellers ryger ud af munden på folk fra deres klub!

Anywho, faldt lige over denne video med Xavi som vist ikke har været postet før:

[youtube]1&ob=0#p/f/29/i724t2X6jjs[/youtube]

Eneste mangel er at den ikke er længere. Jeg kunne bruge resten af dagen på at kigge på Xavis lækre detaljer :glad:
Karanka er efterhånden mere portugisisk end Baskisk.

Mener du denne her? ;-)
[youtube]i724t2X6jjs[/youtube]
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af puyol83 »

You sly fox!

Du fik det gjort inden jeg overhovedet nåede at blive færdig med mit indlæg :twisted:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

puyol83 skrev:You sly fox!

Du fik det gjort inden jeg overhovedet nåede at blive færdig med mit indlæg :twisted:
;-)

Det var dette stykke du skulle ha stående mellem youtube klamperne: i724t2X6jjs

Jamen Xavi er alletiders bedste midt-midt for at bruge Viscas ord, så er den ikke længere.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af puyol83 »

Ok så reglen er at man skal medtage alt efter enten = eller / eller hvad?
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Squix

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Squix »

Xavi's overblik, det er så ufattelig vildt.

At han så samtidig har den teknik, til at udfører de vanvittige afleveringer, er en gave for for tilskuere.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

puyol83 skrev:Ok så reglen er at man skal medtage alt efter enten = eller / eller hvad?
Ja alt efter 'v=' men nogen gange kan der være et & tegn (efterfulgt an en ny streng) i tekststrengen, det skal ikke med (inkl. & tegnet) når det er tilfældet.

Ellers må man prøve sig frem.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor er jeg træt af, at samtlige af mine ignorante Real venner sender mig dette link: http://www.bold.dk/nyt/Xavi-Dommerne-straffer-os
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Ironisk, når man tænker på hvor mange gange Mourinho har ytret sig omkring dommerne. Ikke bare i Madrid, også i Chelsea kom han med langt ude påstande.
Dog har Xavi en pointe, hvor mange gange ser vi f. eks ikke Messi blive totalt flæsket uden at det har konsekvens!?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]mKhoOOQ-6CQ[/youtube]

IluvCarles

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af IluvCarles »

Barcastuff
Xavi had again calf problems during Sunday's training session. The staff will later today decide if he can play tonight. #fcblive [md]
Jeg håber virkelig at han spiller i aften...

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Qwade »

Den mest undervurderede fodboldspiller i verden.. Flot video btw FCBChr

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster