Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

FC Barcelona er gået hen og blevet en korrupt og kriminel organisation, der varetager udemokratiske og forbryderiske regimers interresser.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af klogfyr »

Jeg har også været skuffet over Laportas kampagne og han kan takke sig selv for ikke at tage Bartomeu seriøs som kandidat. Det kommer han til at tabe på. Benedito virker som den rigtige, han har bare ikke navnet til at kunne udfordre de andre.

Jeg kan dog bare ikke forstå hvorfor Bartomeu er så populær. Ja de vandt 3 titler, men det er stort set den eneste positive ting der har været i deres periode. Kunne godt tænke mig en rundspørge, hvor en af aviserne spurgte hans vælgere hvorfor de stemmer på ham.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

http://lucasammr.com/2015/07/06/fish-and-sheep/

Glimrende artikel, der forklarer hvorfor Bartomeu er så populær blandt de cules, der afgør valget.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af JonasV »

Det er deprimerende udsigter. Det kan virkelig komme til at skade vores klub meget, det her.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Billede
Billede
Billede
Billede

Mere/samme på Grup 14:
Part 1
Part 2
Part 3
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Lidt udpluk:
Benedito: "It has been a bad mandate. We feel ashamed of having worn Qatar on our shirt and the club is accused of fraud.There’s no difference between Rosell and Bartomeu. They’re both on trial for fraud. During their mandate we got a FIFA ban, there was the Qatar decision and the club is on trial.”
Laporta: “Selling Deulofeu in order to improve the income for last season seems more problematic to me.”
Benedito: “I agree.”
Bartomeu: “We have reduced our debt and made profit without selling any club assets.”
Benedito: “We are funded by a regime that sponsors the Islamic State and it’s the worst decision. One day Bartomeu will have to explain this.”
Laporta: “we have talked to a number of companies interested in sponsoring the return of UNICEF at the front of the shirt.”
Bartomeu: “Qatar has submitted an offer of renewal. We have found another Asian sponsor and we will talk in October.”
Bartomeu: “there is no study proving that the sponsorship of Qatar has generated a bad image for Barça.”

Laporta to Bartomeu : “You say that you haven’t sold out our history. But you’ve sold out the greatest part of of Barça’s history. The shirt.”
Benedito to Bartomeu: “I don’t understand Qatar and it makes me sick to the stomach. Rossell is still making money there.”
Benedito: “Qatar do not align to the Barça values. They are killing people and I do not understand.”
Benedito: “We should be careful about the risks we take with the stadium renovation. And Barto, 5 years ago you promised a new Palau.”
Benedito: “it’s the second time I agree with Laporta tonight.”
Laporta:“ Vote for me”
Freixa: “Barça can’t wait. We’re playing for our future. I am asking for a vote because I want to change the presidentialist model.”
Benedito: “If we all come together on Saturday we will be the surprise and we will win. Visca Catalunya”
Laporta: “I will make sure Barça keeps winning, that the players are comfortable here and that UNICEF returns to the front of the shirt.”
Bartomeu: “Like my grandfather said: when things are going well don’t touch them”
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Benedito holder pressemøde lige nu:
Aquesta és la nostra alternativa de proposta de patrocini, Flight Without Wings. Contribuiran amb 70-80 milions €. EC
Es tracta d'una beguda enèrgetica que ens patrocinaria durant 3 anys a canvi de 70-80 milions €. EC #femhojunts
El patrocini de Flight Without Wings reportaria 70-80 milions € a la samarreta del 1r equip. No la d'entrenament. EC
Els 70-80 milions d'euros de Flight Without Wings serien anuals per un període de 3 anys.EC #femhojunts #eleccionsFCB
Billede

Benedito says he has another 3 offers too. This one is the only company that allowed him to break the confidentiality clause.
He says he can still sign with any of the 4 offering companies.
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

The Flight Without Wings, hvad faen er det? Google kan ikke hjælpe på første side, udover noget med nogle arabiske heste og noget show.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Har heller aldrig hørt om det. Noget energidrik.
http://flightenergydrinks.com/
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Er der nogen, der har læst Laportas program? Og kan sige, om det er et godt program eller et skidt program?, for det er tydeligt, at Bartomeu kører på Laportas program og underminerer det, da han reelt er oppe og køre valgkamp med ham og ikke de to andre, derfor siger han heller ikke noget skidt om deres programmer, fordi de ikke er en trussel.

Fik læst hele debatten, men der kommer de ikke rigtigt ind på deres programmer, sådan overfladisk, men ikke dybt eller noget. Bartomeu kører også til sidst på: "I ved det duer, så hvorfor fikse det?". Desuden siger han omkring retssagen og anklagerne mod ham og Rosell, "at der er intet at komme efter", men det sagde de også om FIFA-transferforbuds sagen.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:Er der nogen, der har læst Laportas program? Og kan sige, om det er et godt program eller et skidt program?, for det er tydeligt, at Bartomeu kører på Laportas program og underminerer det, da han reelt er oppe og køre valgkamp med ham og ikke de to andre, derfor siger han heller ikke noget skidt om deres programmer, fordi de ikke er en trussel.
Synes det er lige omvendt. Laporta angriber Bartomeu ala Socialdemokraternes angreb på Løkke.

Alle catalanske journalister er skuffede over Laporta.

Benedito er bedste kandidat i mine øjne. Der er heller ikke noget, man kan kritisere ham for, idet han ikke tidligere har haft en stor rolle i klubben.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

I øvrigt har jeg givet min stemme til Benedito, men han har jo ingen chance. Håber stadig på, at Bartomeu taber. Om det er til Laporta eller Benedito, er jeg ligeglad med, bare han taber. Freixa virker som lejesoldat, hvis jeg skal være ærlig. I debatten prøver han i perioder at hjælpe Bartomeu.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:Er der nogen, der har læst Laportas program? Og kan sige, om det er et godt program eller et skidt program?, for det er tydeligt, at Bartomeu kører på Laportas program og underminerer det, da han reelt er oppe og køre valgkamp med ham og ikke de to andre, derfor siger han heller ikke noget skidt om deres programmer, fordi de ikke er en trussel.
Synes det er lige omvendt. Laporta angriber Bartomeu ala Socialdemokraternes angreb på Løkke.

Alle catalanske journalister er skuffede over Laporta.

Benedito er bedste kandidat i mine øjne. Der er heller ikke noget, man kan kritisere ham for, idet han ikke tidligere har haft en stor rolle i klubben.
Jep, han angriber Bartomeu, men Bartomeu kommer også med stikpiller til Laporta. Og jeg er lidt ligeglad med, at han angriber Bartomeu. Hvorfor må han ikke det? Manden er en rotte.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

Det ville pynte hvis han kom med sine visioner, og hvordan han ville ændre tingene. Dem er han er ikke så godt til at få frem, Barto forsvarer alt det de har gjort, mens Laporta angriber alt det de har gjort, og ingen af dem kommer med hvad nyt der skal ske, og hvad fremtiden skal bringe. De er latterlige.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Ja laporta har godt nok skuffet mig. Troede virkelig han ville bringe noget men i stedet har han lavet en "rosell"... Det er ærgerligt.

Benedito virker som det KLART bedste valg men det kommer ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster