Francesc "Cesc" Fàbregas

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5766
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1132 gange
Blevet takket: 1382 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af EasyBuddhist »

Fabregas´ trænerkarriere minder en del om Xabi's indtil videre. Jeg tænker, han skal videre til en lidt større klub, før han kan komme på tale for alvor for dette Barca hold, som jo er på vej ind i et peak forløb, hvor man ikke kan bruge andet end de bedste.

Der er forskel på at træne et mindre hold og skabe gode resultater der, og så på at træne en af store, hvor der er anderledes forventninger til spillet og hvor man ikke kan tabe mange kampe i streg, før man er ude igen.

Fabregas spiller f.eks. med trebackkæde i øjeblikket, hvilket Xabi også gjorde og som Koeman og Xavi også prøvede af i Barca. Det er bare ikke en formation, der rigtig passer til en storklub, hvor man skal dominere og vinde hver eneste gang. Det måtte Xabi sande i Real, ligesom især Koeman måtte hos Barca.

Jeg tænker, det er rigtig godt, vi har Flick et år eller to mere og så må vi se, hvordan Fabregas´ karriere udvikler sig, men det ser spændende ud, indtil videre.

Personligt håber jeg, Busi kaster sig over trænergerningen og gerne hos Barca på B-holdet til at starte med.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1110
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 455 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
man mar 16, 2026 10:29 pm
Fabregas´ trænerkarriere minder en del om Xabi's indtil videre. Jeg tænker, han skal videre til en lidt større klub, før han kan komme på tale for alvor for dette Barca hold, som jo er på vej ind i et peak forløb, hvor man ikke kan bruge andet end de bedste.

Der er forskel på at træne et mindre hold og skabe gode resultater der, og så på at træne en af store, hvor der er anderledes forventninger til spillet og hvor man ikke kan tabe mange kampe i streg, før man er ude igen.

Fabregas spiller f.eks. med trebackkæde i øjeblikket, hvilket Xabi også gjorde og som Koeman og Xavi også prøvede af i Barca. Det er bare ikke en formation, der rigtig passer til en storklub, hvor man skal dominere og vinde hver eneste gang. Det måtte Xabi sande i Real, ligesom især Koeman måtte hos Barca.

Jeg tænker, det er rigtig godt, vi har Flick et år eller to mere og så må vi se, hvordan Fabregas´ karriere udvikler sig, men det ser spændende ud, indtil videre.

Personligt håber jeg, Busi kaster sig over trænergerningen og gerne hos Barca på B-holdet til at starte med.
Ja, det ville være fedt at udklække nogle flere trænertalenter baseret på vores mange tidligere spillere. De behøver jo ikke alle promotes til førsteholdet. Hvis der går 5 trænere rundt i andre klubber med fortid i klubbens trænersetup, så giver det jo alt andet lige en masse muligheder mange år frem.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:thumbup:


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster