Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2838
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Ny træner

Indlæg af whidgee »

Helt objektivt må man sige, at det er en forståelig beslutning. Xavi har vist sig meget umoden som træner. Han taber hovedet under kampene, kan ikke styre sine følelser og sit temperament, har fejlet i at sætte holdet mentalt op og i at styrke mentaliteten i modgang under kampene. Derudover har resultaterne fejlet.

At processen og den måde ledelsen har gjort det på så har været en skandale er en anden ting, men at Xavi stopper giver fin mening.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1823
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 213 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Bliver Hansi Flick en fantastisk træner i Barca? :think:

Det korte svar er nej. Men jeg tror på forbedringer end de sidste tre år.

Hansi Flick har aldrig været førstevalg, men den billigste og nemmeste løsning på nuværende tidspunkt.

Som jeg forstår det, så bygger Hansi Flicks taktik meget på fysik: presse, arbejde hårdt og fart.

Hvilket ikke er Barca spillernes spidskompetencer. Men mon ikke der bliver arbejdet med muskler og kondition til træning i den kommende tid under Flick.

Det er et utraditionelt træner valg - altså en træner som ikke kan spansk, har ikke fortid i klubben, spiller ikke tiki taka osv. Tænker han kun kan overraske positivt?

Barca spillerne har haft mentale problemer, som fx diciplin og motivation over 90 minutter, hvor man har svært ved at bevare en føring og lukke kampene. Her tror jeg Hansi Flick kan bidrage med noget modenhed og mental styrke.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1254
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Rb88 »

Hvis han eftersigende får 1 års kontrakt som rygtet, kan jeg ikke lade være at tænke om Laporta har en vision om at lokke Klopp til klubben efter han har fået en pause, og at det er derfor han går med en type som Flick i mellem perioden

nosslo15
Indlæg: 1106
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 112 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Jeg håber bare, at man fortsætter med at give chancen til de unge Masia talenter.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1823
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 213 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Ja, så vidt jeg forstår så spiller Hansi Flick med to defensive midtbanespillere (double pivot)? Jeg synes at han har et luksusproblem på midtbanen med spillere som; Gündogan, Pedri, Gavi, FdJ, samt AC og tilgangen af Guido Rodríguez fra Betis. Det kan betyde at Pedri rykkes op og spiller noget ala wing.

Udover VM-vinderen Guido Rodríguez, som spiller DM, så tror jeg at der kommer 1-2 spillere ind, måske en wing. Men det afhænger også af afgange. I forhold til de lånte spillere, så tror jeg Cancelo bliver og Felix ryger ud.

Det bliver også spændende at se med fremtiden for Eric Garcia, Chadi Riad og Ansu Fati m.fl.

Truppen er i forvejen stærkt, blandet med unge og gamle spillere. Det er naturligvis ikke Europas stærkeste hold, men stærk nok til at spille om titlerne. Der er selvfølgelig enkelte positioner og måske bredden som skal styrkes.

Men her er den nuværende formation, inkl. reserve spillere.

Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg tror De Jong blir solgt, og så snart Gavi er klar kan han spille anden pivote ved siden af AC.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Dumle
Indlæg: 59
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 5 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dumle »

Jeg har på fornemmelsen at Araujo ikke har tålmodighed til barca projekt og går efter top løn i en topklub. Det er ikke noget jeg ønsker men jeg synes det lugter.

FdJ tror jeg ikke vi får skippet afsted, og Cancelo tror jeg ikke de forlænger. Så smid AC ned istedet for Araujo og Fort/Balde ind istedet for Cancelo og så henter man Kimmich for Araujo pengene (hvis Flick bliver træneren) og sætter som pivot sammen med FdJ/Gavi så tror jeg det udgør start 11eren.

Og så tror jeg man rotere mellem Pedri og Raphinha alt efter modstanderne.

Det er hvad jeg tror der sker. Husk på jeg siger tror og ikke håber. For mit håb er Araujo bliver og AC sælges for en kvali pivot.

Antimadridista
Indlæg: 9404
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 964 gange
Blevet takket: 963 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Pep smutter fra city i 2025! Tør man drømme…..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
man maj 27, 2024 11:16 am
Pep smutter fra city i 2025! Tør man drømme…..
Tit når jeg skal sove tænker jeg på at Pep kommer tilbage så jeg kan få en god drøm men hver gang jeg falder i søvn der kommer en heks og jagter mig igennem en tunnel i centrum af byen :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Iniesta007
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 38 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Iniesta007 »

Antimadridista skrev:
man maj 27, 2024 11:16 am
Pep smutter fra city i 2025! Tør man drømme…..
Det er faktisk hvad jeg har skrevet/drømt om de sidste 2 år :angel:
Drømme kender ingen grænser. :lolno:

Filten
Indlæg: 2081
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
man maj 27, 2024 11:16 am
Pep smutter fra city i 2025! Tør man drømme…..
Han kommer hvis vi kalder på ham, men mon ikk han tager en pause efter city?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster