Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1812
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
fre maj 17, 2024 11:19 am
Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 11:10 am
Antimadridista skrev:
fre maj 17, 2024 11:04 am
Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 10:31 am
Dumle skrev:
fre maj 17, 2024 10:18 am
Men denne ledelse og træner tid vi har disse år gør det nogen gange svært at bevare kærligheden til det.
Jeg føler mig ret alene i forummet med mine kritiske synspunkter. Så hvor er det befriende at høre at der er andre som er stærk kritisk overfor træneren og ledelsen. Thumbs up herfra 👍
Sikke noget vrøvl.

Talrige indlæg har været kritiske fra en stor mængde brugere. :roll:
Nu vrøvler du igen som altid og aner ikke konteksten i det jeg skriver. No surprise :roll:

Siger ikke at der ikke er andre som er kritisk over situationen i klubben. Men at være "stærk kritisk" overfor ledelsen (fx Laporta) er ikke noget jeg ser tit herinde. Det er trods alt mit indtryk.
“Ret alene med mine kritiske synspunkter” :clap:
Lige præcis. Den type kritiske synspunkter som JEG normalt kommer med, er jeg ret alene om. Men IKKE sagt at der ikke er andre som også er kritiske, fx omkring Xavi.

Men du følger vist ikke så meget med herinde og dit formål herinde er blot polemik med andre brugere fornemmer jeg :wave:

Antimadridista
Indlæg: 9376
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 954 gange
Blevet takket: 959 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 11:28 am
Antimadridista skrev:
fre maj 17, 2024 11:19 am
Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 11:10 am
Antimadridista skrev:
fre maj 17, 2024 11:04 am
Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 10:31 am
Dumle skrev:
fre maj 17, 2024 10:18 am
Men denne ledelse og træner tid vi har disse år gør det nogen gange svært at bevare kærligheden til det.
Jeg føler mig ret alene i forummet med mine kritiske synspunkter. Så hvor er det befriende at høre at der er andre som er stærk kritisk overfor træneren og ledelsen. Thumbs up herfra 👍
Sikke noget vrøvl.

Talrige indlæg har været kritiske fra en stor mængde brugere. :roll:
Nu vrøvler du igen som altid og aner ikke konteksten i det jeg skriver. No surprise :roll:

Siger ikke at der ikke er andre som er kritisk over situationen i klubben. Men at være "stærk kritisk" overfor ledelsen (fx Laporta) er ikke noget jeg ser tit herinde. Det er trods alt mit indtryk.
“Ret alene med mine kritiske synspunkter” :clap:
Lige præcis. Den type kritiske synspunkter som JEG normalt kommer med, er jeg ret alene om. Men IKKE sagt at der ikke er andre som også er kritiske, fx omkring Xavi.

Men du følger vist ikke så meget med herinde og dit formål herinde er blot polemik med andre brugere fornemmer jeg :wave:
Du lever lidt i din egen verden lille du :grin:, men der skal jo være plads til alle..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15174
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1138 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Dumle skrev:
fre maj 17, 2024 10:18 am
Jeg har været fan af denne vidunderlige klub siden min far i start 90erne smed en Koeman trøje over hovedet på mig.

Men denne ledelse og træner tid vi har disse år gør det nogen gange svært at bevare kærligheden til det. Jeg siger på ingen måde at jeg skifter til de hvide, men jeg må indrømme at jeg befinder Florentino Perez og hans måde at drive forretningen Real Madrid.
Sorry, det er bare for sjov men jeg kom i tanke om det her :lol: :lol: :lol:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@Barca80

Definer “kritisk”

Jeg vil vædde min gamle hat på at jeg kan finde indlæg fra minimum +10 brugere herinde som både har skrevet kritisk (ifølge ordbogs definitionen) om ledelsen og Xavi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1812
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 12:28 pm
@Barca80

Definer “kritisk”

Jeg vil vædde min gamle hat på at jeg kan finde indlæg fra minimum +10 brugere herinde som både har skrevet kritisk (ifølge ordbogs definitionen) om ledelsen og Xavi.
Du må gerne finde kritiske indlæg fra +10 forskellige brugere omkring Laporta, altså ham som er den øverste i Barcas hierarki. Altså manden som har det sidste ord i klubben. Og du må gerne beholde din gamle hat.

Jeg vil gerne understrege, at jeg aldrig har påstået at der ikke er andre som kritiserer Xavi. Men hvad jeg forstår vil langt de fleste Barca fans jo beholde Xavi, hvilket en meningsmåling her på siden også bekræftede? Ifølge mine kritiske synspunkter er Xavi ikke det eneste problem i klubben - problemet er store dele af ledelsen, især Laporta. Og det er her jeg føler mig ret alene, selvom der formentlig er andre som også har udtrykt kritik til Laporta i forummet.

nosslo15
Indlæg: 1089
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 111 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 12:38 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 12:28 pm
@Barca80

Definer “kritisk”

Jeg vil vædde min gamle hat på at jeg kan finde indlæg fra minimum +10 brugere herinde som både har skrevet kritisk (ifølge ordbogs definitionen) om ledelsen og Xavi.
Du må gerne finde kritiske indlæg fra +10 forskellige brugere omkring Laporta, altså ham som er den øverste i Barcas hierarki. Altså manden som har det sidste ord i klubben. Og du må gerne beholde din gamle hat.

Jeg vil gerne understrege, at jeg aldrig har påstået at der ikke er andre som kritiserer Xavi. Men hvad jeg forstår vil langt de fleste Barca fans jo beholde Xavi, hvilket en meningsmåling her på siden også bekræftede? Og Xavi er ikke det eneste problem i klubben. Problemet er store dele af ledelsen, især Laporta.
Nej, problemet er at klubben har kæmpemæssige økonomiske udfordringer, samtidigt med at man er "Barcelona", dvs. en af verdens største klubber. Det gør at ledelsen, hvis de vil bevare Barcelonas position også på længere sigt, bliver nød til at gamble med de få midler de har, set i forhold til andre af "verdens største klubber", ikke i forhold til f.eks. Girona, som ellers ofte har været sammenligningen herinde. Og det gør, at man er nødt til at have trænere på posten, som har så meget kredit i fanbanken, at de netop kan tage al den "heat", som kommer fra de fans og observatører i øvrigt, der tilsyneladende ikke kan forstå, at Barca ikke bare kan gøre al muligt i en fart og spille som de gerne vil have - i en fart.

Andre klubber begår også fejl mht. indkøb og man bliver nød til at forstå at kampen mellem Barca og Madrid er en magtkamp, som ikke blot foregår mellem 2 fodboldklubber.
Senest rettet af nosslo15 fre maj 17, 2024 12:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 12:38 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 12:28 pm
@Barca80

Definer “kritisk”

Jeg vil vædde min gamle hat på at jeg kan finde indlæg fra minimum +10 brugere herinde som både har skrevet kritisk (ifølge ordbogs definitionen) om ledelsen og Xavi.
Du må gerne finde kritiske indlæg fra +10 forskellige brugere omkring Laporta, altså ham som er den øverste i Barcas hierarki. Altså manden som har det sidste ord i klubben. Og du må gerne beholde din gamle hat.

Jeg vil gerne understrege, at jeg aldrig har påstået at der ikke er andre som kritiserer Xavi. Men hvad jeg forstår vil langt de fleste Barca fans jo beholde Xavi, hvilket en meningsmåling her på siden også bekræftede? Ifølge mine kritiske synspunkter er Xavi ikke det eneste problem i klubben - problemet er store dele af ledelsen, især Laporta. Og det er her jeg føler mig ret alene, selvom der formentlig er andre som også har udtrykt kritik til Laporta i forummet.
Bare rolig min fellow Barca fan, der er flere der er og har udtrykt kritik overfor Barcas ledelse inkl. Laporta.

Så hvis du dropper, “jeg alene” attituden i dine skriverier, så kommer du faktisk med mange gode indlæg og vinkler.. det er blot det der Chuck Norris agtige “one man, against an entire impire of evil” tema der trætter de fleste (gætter jeg på).

Så hvis du toner det lidt ned, så vil dine (ofte gode .. og jeg er ofte enig med dig) budskaber træde meget tydligere og mere objektivt frem, og vil være lettere at sluge for os, pøblen, herinde.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 12:55 pm
Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 12:38 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 12:28 pm
@Barca80

Definer “kritisk”

Jeg vil vædde min gamle hat på at jeg kan finde indlæg fra minimum +10 brugere herinde som både har skrevet kritisk (ifølge ordbogs definitionen) om ledelsen og Xavi.
Du må gerne finde kritiske indlæg fra +10 forskellige brugere omkring Laporta, altså ham som er den øverste i Barcas hierarki. Altså manden som har det sidste ord i klubben. Og du må gerne beholde din gamle hat.

Jeg vil gerne understrege, at jeg aldrig har påstået at der ikke er andre som kritiserer Xavi. Men hvad jeg forstår vil langt de fleste Barca fans jo beholde Xavi, hvilket en meningsmåling her på siden også bekræftede? Ifølge mine kritiske synspunkter er Xavi ikke det eneste problem i klubben - problemet er store dele af ledelsen, især Laporta. Og det er her jeg føler mig ret alene, selvom der formentlig er andre som også har udtrykt kritik til Laporta i forummet.
Bare rolig min fellow Barca fan, der er flere der er og har udtrykt kritik overfor Barcas ledelse inkl. Laporta.

Så hvis du dropper, “jeg alene” attituden i dine skriverier, så kommer du faktisk med mange gode indlæg og vinkler.. det er blot det der Chuck Norris agtige “one man, against an entire impire of evil” tema der trætter de fleste (gætter jeg på).

Så hvis du toner det lidt ned, så vil dine (ofte gode .. og jeg er ofte enig med dig) budskaber træde meget tydligere og mere objektivt frem, og vil være lettere at sluge for os, pøblen, herinde.
Spot on

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1812
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

nosslo15 skrev:
fre maj 17, 2024 12:53 pm
Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 12:38 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 12:28 pm
@Barca80

Definer “kritisk”

Jeg vil vædde min gamle hat på at jeg kan finde indlæg fra minimum +10 brugere herinde som både har skrevet kritisk (ifølge ordbogs definitionen) om ledelsen og Xavi.
Du må gerne finde kritiske indlæg fra +10 forskellige brugere omkring Laporta, altså ham som er den øverste i Barcas hierarki. Altså manden som har det sidste ord i klubben. Og du må gerne beholde din gamle hat.

Jeg vil gerne understrege, at jeg aldrig har påstået at der ikke er andre som kritiserer Xavi. Men hvad jeg forstår vil langt de fleste Barca fans jo beholde Xavi, hvilket en meningsmåling her på siden også bekræftede? Og Xavi er ikke det eneste problem i klubben. Problemet er store dele af ledelsen, især Laporta.
Nej, problemet er at klubben har kæmpemæssige økonomiske udfordringer, samtidigt med at man er "Barcelona", dvs. en af verdens største klubber. Det gør at ledelsen, hvis de vil bevare Barcelonas position også på længere sigt, bliver nød til at gamble med de få midler de har, set i forhold til andre af "verdens største klubber", ikke i forhold til f.eks. Girona, som ellers ofte har været sammenligningen herinde. Og det gør, at man er nødt til at have trænere på posten, som har så meget kredit i fanbanken, at de netop kan tage al den "heat", som kommer fra de fans og observatører i øvrigt, der tilsyneladende ikke kan forstå, at Barca ikke bare kan gøre al muligt i en fart og spille som de gerne vil have - i en fart.

Andre klubber begår også fejl mht. indkøb og man bliver nød til at forstå at kampen mellem Barca og Madrid er en magtkamp, som ikke blot foregår mellem 2 fodboldklubber.
Jeg tror majoriteten af Barca fans deler dine synspunkter og du er et godt eksempel på, hvorfor jeg netop "føler mig ret alene" som jeg beskrev tidligere (som flere undre sig over). Men alt respekt til folk som er uenige med mig.

Ingen benægter de økonomiske problemer. Og ingen siger at vi skal være på Manchester City niveau. Heller ingen har påstået at vi skal spille om treble sæson efter sæson.

Ja, økonomiske problemer. Men realiteten er, at Barca har under Xavi's periode fået spillere som Raphina til 58 mio., Ferran til 52 mio., Kounde til 50 mio., Lewandowski til 45 mio., Vitor Roque til 40 mio. og en del andre. Plus den løntunge verdensstjerne Gündogan, samt den lejet Felix. Desuden har Xavi i forvejen klassespillere til rådighed som fx Ter Stegen, Araujo, Cancelo, Pedri, FdJ, Gavi osv., hvilket alle er spillere som spiller fast på stærke elite-landshold.

Pointen er, at han har alligevel en meget stærk trup til rådighed. Problemet er at det ikke afspejler sig på banen. Igen vi forventer ikke han vinder CL, men spillet har ofte været dødkedeligt både i denne sæson, og især sidste sæson med ufattelig mange smalle sejre. Ikke nok med dødkedeligt fodbold uden en vision og plan, han har også floppet stort i afgørende kampe, hvilket vi har set gentagende gange i europæiske turneringer, samt Copa del Rey. I år kom vi godt nok til kvartfinalen i CL, men det var også mod et yderst kriseramt Napoli mandskab i 1/8 finalerne.

Og slet ikke tale om hans dårlige mandskabspleje eller diciplin hvor han taber hovedet under kampen og lader sine spillere alene i stikken med en udvisning. Heller ikke tale om hans dårlige pressehåndtering, som nu har skabt ramaskrig i klubben, hvor selv Laporta ser ud til at være træt af ham.

Han har ikke gode manager egenskaber og burde få mere ud af truppen end hvad vi har set under hans 3 år ved roret. Og det selvom jeg holder forventningerne nede i forhold til hvor stor en klub Barcelona er. Igen, hvis det havde været en hvilken som helst anden træner end Xavi, var han fyret otte gang.

Jeg forstår godt at Barca fans har dybe følelser for Xavi fordi han var en fantastisk spiller. Men synes vi skal ligge følelserne på hylden og tænke på klubben før vi tænker på en tidligere legende i form af Xavi. Det vil være det mest fornuftige.

Og nu kommer det vigtigste - når ledelsen (LAPORTA) så giver ham en super lang snor og ikke har fyret ham for længst, så er det bare udtryk for dårlig ledelse. Men det er ikke kun ift. Xavi at ledelsen beviser sine dårlige evner, det er også ud fra nogle af de eksempler jeg gav i mit forrige indlæg. Fx at man køber Vitor Roque uden en ordentlig plan m.m. Eller man satser på to middelmådige wings på samme position til over 100 mio., i stedet for at løse DM problemet i klubben. Og mange andre ting.

Så ja økonomiske problemer. Men i den grad også dårlig ledelse. I den grad.
Senest rettet af Barca80 fre maj 17, 2024 1:41 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 1:29 pm
nosslo15 skrev:
fre maj 17, 2024 12:53 pm
Barca80 skrev:
fre maj 17, 2024 12:38 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 12:28 pm
@Barca80

Definer “kritisk”

Jeg vil vædde min gamle hat på at jeg kan finde indlæg fra minimum +10 brugere herinde som både har skrevet kritisk (ifølge ordbogs definitionen) om ledelsen og Xavi.
Du må gerne finde kritiske indlæg fra +10 forskellige brugere omkring Laporta, altså ham som er den øverste i Barcas hierarki. Altså manden som har det sidste ord i klubben. Og du må gerne beholde din gamle hat.

Jeg vil gerne understrege, at jeg aldrig har påstået at der ikke er andre som kritiserer Xavi. Men hvad jeg forstår vil langt de fleste Barca fans jo beholde Xavi, hvilket en meningsmåling her på siden også bekræftede? Og Xavi er ikke det eneste problem i klubben. Problemet er store dele af ledelsen, især Laporta.
Nej, problemet er at klubben har kæmpemæssige økonomiske udfordringer, samtidigt med at man er "Barcelona", dvs. en af verdens største klubber. Det gør at ledelsen, hvis de vil bevare Barcelonas position også på længere sigt, bliver nød til at gamble med de få midler de har, set i forhold til andre af "verdens største klubber", ikke i forhold til f.eks. Girona, som ellers ofte har været sammenligningen herinde. Og det gør, at man er nødt til at have trænere på posten, som har så meget kredit i fanbanken, at de netop kan tage al den "heat", som kommer fra de fans og observatører i øvrigt, der tilsyneladende ikke kan forstå, at Barca ikke bare kan gøre al muligt i en fart og spille som de gerne vil have - i en fart.

Andre klubber begår også fejl mht. indkøb og man bliver nød til at forstå at kampen mellem Barca og Madrid er en magtkamp, som ikke blot foregår mellem 2 fodboldklubber.
Jeg tror majoriteten af Barca fans deler dine synspunkter og du er et godt eksempel på, hvorfor jeg netop "føler mig ret alene" som jeg beskrev tidligere (som flere undre sig over). Men alt respekt til folk som er uenige med mig.

Ingen benægter de økonomiske problemer. Og ingen siger at vi skal være på Manchester City niveau. Heller ingen har påstået at vi skal spille om treble sæson efter sæson.

Ja, økonomiske problemer. Men realiteten er, at Barca har under Xavi's periode fået spillere som Raphina til 58 mio., Ferran til 52 mio., Kounde til 50 mio., Lewandowski til 45 mio., Vitor Roque til 40 mio. og en del andre. Plus den løntunge verdensstjerne Gündogan, samt den lejet Felix. Desuden har Xavi i forvejen klassespillere til rådighed som fx Ter Stegen, Araujo, Cancelo, Pedri, FdJ, Gavi osv., hvilket alle er spillere som spiller fast på stærke elite-landshold.

Pointen er, at han har alligevel en meget stærk trup til rådighed. Problemet er at det ikke afspejler sig på banen. Igen vi forventer ikke han vinder CL, men spillet har ofte været dødkedeligt både i denne sæson, og især sidste sæson med ufattelig mange smalle sejre. Ikke nok med dødkedeligt fodbold uden en vision og plan, han har også floppet stort i afgørende kampe, hvilket vi har set gentagende gange i europæiske turneringer, samt Copa del Rey. I år kom vi godt nok til kvartfinalen i CL, men det var også mod et yderst kriseramt Napoli mandskab i 1/8 finalerne.

Og slet ikke tale om hans dårlige mandskabspleje eller diciplin hvor han taber hovedet under kampen og lader sine spillere alene i stikken med en udvisning. Heller ikke tale om hans dårlige pressehåndtering, som nu har skabt ramaskrig i klubben, hvor selv Laporta ser ud til at være træt af ham.

Han har ikke gode manager egenskaber og burde få mere ud af truppen end hvad vi har set under hans 3 år ved roret. Og det selvom jeg holder forventningerne nede i forhold til hvor stor en klub Barcelona er. Igen, hvis det havde været en hvilken som helst anden træner end Xavi, var han fyret otte gang.

Jeg forstår godt at Barca fans har dybe følelser for Xavi fordi han var en fantastisk spiller. Men synes vi skal ligge følelserne på hylden og tænke på klubben før vi tænker på en tidligere legende i form af Xavi. Det vil være det mest fornuftige.

Men når ledelsen (LAPORTA) så giver ham så lang snor og ikke har fyret ham for længst, så er det bare udtryk for dårlig ledelse. Men det er ikke kun ift. Xavi at ledelsen beviser sine dårlige evner, det er også ud fra nogle af de eksempler jeg gav i mit forrige indlæg. Fx at man køber Vitor Roque uden en ordentlig plan m.m. Eller man satser på to middelmådige wings på samme position i stedet for at løse DM problemet i klubben. Og mange andre ting.

Så ja økonomiske problemer. Men i den grad også dårlig ledelse. I den grad.
Alt hvad du skriver her er jeg stortset enig i, og flere har givet udtryk for det samme gennem det sidste års tid.

Så, igen, det var blot når du skriver at du er den eneste som er/har været “kritisk” overfor både Xavi og ledelsen (Laporta) .. så er det, som jeg ser det, faktuelt ikke rigtig, og det er det der trætter de fleste (tror jeg), da du dermed skyder noget i skoene på andre brugere, og det ligner lidt et stråmands argument.

Alt andet du skriver er jo nærmest som taget ud af min mund.

Så thumbs up Barca brother.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1812
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 17, 2024 1:36 pm
Så, igen, det var blot når du skriver at du er den eneste som er/har været “kritisk” overfor både Xavi og ledelsen (Laporta)
Men det har jeg netop aldrig skrevet. Altså at "jeg er den eneste som er kritisk".

Hvad jeg skrev tydeligt var: "Jeg føler mig ret alene i forummet med mine kritiske synspunkter". Der er alligevel stor forskel.

Jeg beskrev en følelse. Altså at jeg føler, at der ikke er mange som er enige med mig (ift. mine kritiske synspunkter) mod ledelsen, især Laporta.

Men ok. Jeg er da kun glad, hvis det passer det du åbenbart mener. At jeg ikke bør "føle mig alene" og at der mange som deler mine kritiske synspunkter i forhold til Laporta. Det er jo kun godt så, selvom det ikke lige min umiddelbare indtryk/følelse :thumbup:
Senest rettet af Barca80 fre maj 17, 2024 1:52 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21000
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1161 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Xavi bør forlange fuld kompensation. Behandlingen af ham har været grim.


Filten
Indlæg: 2065
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 230 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Filten »

FCBarcelonaChr skrev:
fre maj 17, 2024 1:52 pm
Xavi bør forlange fuld kompensation. Behandlingen af ham har været grim.

Det er jo til grin læsning det der foregår i klubben. De siger han er manden og ønskede han fortsat. De fik han overtalt og han valgte at fortsætte minimum kontrakten ud. Nu er han lige pludselig fyrings truet 2-3 uger efter ??? Pga. en udtalelse om vores økonomi som alle ved er elendig ???
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21000
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1161 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Filten skrev:
fre maj 17, 2024 2:02 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre maj 17, 2024 1:52 pm
Xavi bør forlange fuld kompensation. Behandlingen af ham har været grim.

Det er jo til grin læsning det der foregår i klubben. De siger han er manden og ønskede han fortsat. De fik han overtalt og han valgte at fortsætte minimum kontrakten ud. Nu er han lige pludselig fyrings truet 2-3 uger efter ??? Pga. en udtalelse om vores økonomi som alle ved er elendig ???
Præ-fucking-cis. Det er så til grin som noget kan være. Laporta & co. = RAUS!

nosslo15
Indlæg: 1089
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 111 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Men hvorfra ved vi overhovedet, hvad der foregår? Vi har hørt rygter og vi ved, at Laporta var sur efter Girona kampen.

Jeg synes det er for tidligt at dømme.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster