Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Ny træner

Indlæg af OliverDK »

whidgee skrev:
Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:Sarri: nej tak
Okay.

Napoli vandt også kun 3-0 i dag med over 60% boldbesiddelse og kun 3 skud imod sig - kun det ene af dem indenfor rammen.
Nå ja, men så skal vi da have ham....
Måske mangler du bare en begrundelse til dit "nej tak". Måske.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Ny træner

Indlæg af whidgee »

OliverDK skrev:
whidgee skrev:
Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:Sarri: nej tak
Okay.

Napoli vandt også kun 3-0 i dag med over 60% boldbesiddelse og kun 3 skud imod sig - kun det ene af dem indenfor rammen.
Nå ja, men så skal vi da have ham....
Måske mangler du bare en begrundelse til dit "nej tak". Måske.
Med den igangværende logik, så ok: Napoli tabte den 25. februar 0-2 hjemme til Atalanta med en mand i overtal i næsten en halv time.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ny træner

Indlæg af zqa »

Alexander Zorniger!!
Men først om 3-4 år!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Alexander Zorniger!!
Men først om 3-4 år!
Jeg glemmer aldrig hans korte tid i Stuttgart. Det var fuldstændigt sindssygt, hvordan de prøvede at overfalde alle hold. Det var på mange måder en succes, selvom resultaterne indikerede noget andet. Der manglede bare lidt held med afslutningsfeen, som havde set sig sur på Stuttgart.

Det er ligeledes imponerende, hvad han har betydet i Brøndby. De har virkelig gennemgået en positiv udvikling i denne sæson. Det er bare deres uheld, at FCK er så fandens stærke.

Det bliver spændende at følge hans karriere fremadrettet, det er helt sikkert. Han kunne godt komme til Leverkusen, Leipzig eller Dortmund en dag. Han har i hvert fald den perfekte stil den slags klubber.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:
OliverDK skrev:
whidgee skrev:
Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:Sarri: nej tak
Okay.

Napoli vandt også kun 3-0 i dag med over 60% boldbesiddelse og kun 3 skud imod sig - kun det ene af dem indenfor rammen.
Nå ja, men så skal vi da have ham....
Måske mangler du bare en begrundelse til dit "nej tak". Måske.
Med den igangværende logik, så ok: Napoli tabte den 25. februar 0-2 hjemme til Atalanta med en mand i overtal i næsten en halv time.
Det var alligevel en imponerende udtømmende, omhyggelig og dybdegående begrundelse for et nej tak. Hvis du åbner øjnene, ville du nok kunne se, at jeg har skrevet flere grunde til at jeg ønsker Sarri, end at de vandt 3-0 over Udinese.

Men jeg kan godt se det er lettest, at det er det letteste "argument" lige at svare på. At han faktisk praktiserer præcis den slags fodbold, som vi har været kendt for at spille de seneste 20 år, er lidt mere besværligt at sno sig uden om.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Jønde »

Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:
OliverDK skrev:
whidgee skrev:
Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:Sarri: nej tak
Okay.

Napoli vandt også kun 3-0 i dag med over 60% boldbesiddelse og kun 3 skud imod sig - kun det ene af dem indenfor rammen.
Nå ja, men så skal vi da have ham....
Måske mangler du bare en begrundelse til dit "nej tak". Måske.
Med den igangværende logik, så ok: Napoli tabte den 25. februar 0-2 hjemme til Atalanta med en mand i overtal i næsten en halv time.
Det var alligevel en imponerende udtømmende, omhyggelig og dybdegående begrundelse for et nej tak. Hvis du åbner øjnene, ville du nok kunne se, at jeg har skrevet flere grunde til at jeg ønsker Sarri, end at de vandt 3-0 over Udinese.

Men jeg kan godt se det er lettest, at det er det letteste "argument" lige at svare på. At han faktisk praktiserer præcis den slags fodbold, som vi har været kendt for at spille de seneste 20 år, er lidt mere besværligt at sno sig uden om.

Men du bruger stadig en kamp som argument, at du tidligere i tråden eller noget har fremført andre argumenter, ændre vel ikke noget ved at du på et tidspunkt fremføre en kamp og dens statistik som argumentation. Hvilket må siges at være en ret tyndbenet argumentation og svar på en andens mening.
Jeg skrev noget om sarris profil, som du valgte slet ikke at kommentere på, sikkert da det også er lidt besværligt at sno sig uden om (for at bruge din egen retorik) at han er et mega mismatch i forhold til de leder profiler vores ledelse ellers har kigget efter.
I øvrigt syntes du Tager munden noget fuld når du skriver at han praktisere Præcis den slags fodbold vi har været kendt for. Jeg ser napoli i langt højere grad spille med rigtige wings end os og med langt mere fokus på fysik på midtbanen end vi nogensinde har været kendt for. Jeg er fan af sarri, men jeg ser ham som en total urealistisk kandidant, da han er så langt væk leder profil mæssigt som man kan være i forhold til den profil vi tidligere har ledt efter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Robert Fernandez has chosen Valverde to be Luis Enrique's replacement next season. [SER]

The only way Unzué could take over is that if Barcelona won the treble this season. [SER]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Ny træner

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
The only way Unzué could take over is that if Barcelona won the treble this season. [SER]
Billede

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dahl »

Kunne godt se ud til, at det bliver Valverde. Han skal da have chancen, men han var ikke mit foretrukne valg. Nu må vi se, hvad det ender med.

Drake
Indlæg: 4333
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Hvorfor skulle Valverde være det fortrukne valg, hvad gør at han er bedre ind de andre :?:

Jeg er meget i tvivl om hvem jeg synes det skal være, men jeg kan godt lide den måde Maurizio Sarri's hold spiller levende offensivt bold på, og jeg er vild med Jorge Sampaoli udstråling på sidelinjen, og synes vi har brug for sådan en gejst fra en træner.
Men ved ikke om du passer ind i den besiddende stil som jeg synes vi skal have.

De andre der bliver nævnt Valverde, Unzué og Óscar García kender jeg ikke rigtigt noget til.

Edit: Ud fra dette, kunne det godt virke som om at Ernesto Valverde kunne være det rette træner:
http://www.skysports.com/football/news/ ... is-enrique
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Jønde »

Drake skrev:Hvorfor skulle Valverde være det fortrukne valg, hvad gør at han er bedre ind de andre :?:

Jeg er meget i tvivl om hvem jeg synes det skal være, men jeg kan godt lide den måde Maurizio Sarri's hold spiller levende offensivt bold på, og jeg er vild med Jorge Sampaoli udstråling på sidelinjen, og synes vi har brug for sådan en gejst fra en træner.
Men ved ikke om du passer ind i den besiddende stil som jeg synes vi skal have.

De andre der bliver nævnt Valverde, Unzué og Óscar García kender jeg ikke rigtigt noget til.

Men igen vil jeg bare påpege at sampaoli og sarri, for mig virker total urealistiske. Vi er en klub der konsekvent har søgt efter en bestemt leder profil når vi skal ansætte nye chef træner/managers og her kan sarri og sampaoli nærmest ikke i deres profil være længere væk end det vi typisk leder efter.
En leder profil i barca, er en ungdommelig, moderne, veltalende, velklædt, diplomatisk og umiddelbart positiv profil. Sarri som en stor rygende små sur gammel mand, kan jeg slet ikke se passe på den profil og sampaolis argressive stil er ej heller et match.
Fodbold fagligt kunne personligt godt se dem begge kunne fungere, men da deres leder profil er så off, så tænker jeg at det er total urelistisk.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck diplomati. Det vinder man ingen titler med. Tag ikke fejl af en mand som Pep. Han er måske meget diplomatisk overfor pressen, men hvis du ikke følger hans instruktioner som spiller, så falder hammeren altså. Og sådan skal det også helst være.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Hvorfor har vi overhoved brug for en træner? Bussi kan bare dirigere fra midten og styre hele lortet
MDCCCXCIX

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Jønde »

Blaugrana92 skrev:Fuck diplomati. Det vinder man ingen titler med. Tag ikke fejl af en mand som Pep. Han er måske meget diplomatisk overfor pressen, men hvis du ikke følger hans instruktioner som spiller, så falder hammeren altså. Og sådan skal det også helst være.

Men her mener jeg også diplomatisk udadtil. Og pep var/er jo netop en mester i diplomati. Sampoli og sarri falder bare totalt igennem her.
Kunne være fedt nok hvis vores ledelse var villige til at prøve noget helt nyt, men jeg tænker det ikke som udpræget realistisk. Kan ikke finde nogen tegn i hverken sol,måne eller stjerne der skulle bakke op om en sådan påstand.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er jeg ikke enig i, at Sampaoli og Sarri gør. Altså at de falder totalt igennem. Jeg kan egentlig meget godt lide Sarris håndtering af medierne. Sampaoli er lidt mere bidsk - det er han vist bare generelt - men jeg har endnu ikke set ham, være Mourinho-agtig i sin omgang med medierne.

Nu er Lucho blevet sådan rost, for ikke at være alt for grå og kedelig netop for så vidt angår håndtering af pressen. Jeg kan ikke se at Sarri skulle være markant mindre diplomatisk på det punkt.

I øvrigt synes jeg ikke det er så vigtigt. Det er da helt klart at foretrække, at han opfører sig nogenlunde ordentligt - og det synes jeg nu altså også at både Sarri og Sampaoli gør - men hvorfor man skal gå 'stilfuldt klædt', kan jeg ikke lige få øje på. Hvis vi spiller flot fodbold og vinder fodboldkampe, er jeg da ligeglad med om vores træner har jakkesæt, joggingsæt eller badekåbe på.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Kvoller og 13 gæster