Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Haha jeg vil høre det fra hans egen mund!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Haha jeg vil høre det fra hans egen mund!
http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 85#p313085
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Tak emo ;-)
Jeg ønsker Klopp fordi han først og fremmest går ind for fodbold hvor man spiller med hjertet. Energi. Følelser. Motivation. Entusiasme. Vilje. Alt sammen ting som vi i den grad mangler i Barcelona.
Hvorfor så ikke hente mou nu hvor vi er igang? Eller Simeone?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Keder mig...
Allez...

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:Tak emo ;-)
Jeg ønsker Klopp fordi han først og fremmest går ind for fodbold hvor man spiller med hjertet. Energi. Følelser. Motivation. Entusiasme. Vilje. Alt sammen ting som vi i den grad mangler i Barcelona.
Hvorfor så ikke hente mou nu hvor vi er igang? Eller Simeone?
Jeg synes da, at Luis Enrique opfylder alle disse krav. Det er jo netop nogle af de egenskaber jeg nævnte til at starte med, hvor så den altid humoristiske og bedrevidende mozadreve sammenlignede med Puyol.

Jeg tror efterhånden bare vi må indse, at mozadreve er herinde for at trolle og være uenig med alle. Det er umuligt at vinde en diskussion med ham.

mozadreve

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af mozadreve »

Piquénbauer skrev:Ja lad os da smide ham på porten hvis vi ikke vinder alt først år! Tænk dig nu lidt om... Manden skal spille et nyt hold sammen og det er altså sjældent at det resulterer i titler først sæson. At vi barca-fans så er så skide forvente at vi regner med guld og grønne skove hver sæson må være vores problem og ikke luchos.

Du har forresten ikke svaret på spørgsmålet om hvem du gerne så træne barca?
Den slags tillid har man normalt til anerkendte træner som man rent faktisk har nået at prale af på CV'et. Det er sjældent at en topklub viser så stor tillid til en ny træner. I Real Madrid taler man allerede om at man muligvis ikke vil fortsætte med Ancolotti hvis champions legue tabes. Det sker nok ikke, men snakken er der for selv en så anerkendt træner som Ancelotti efter bare et år. Luis Enrique er langt længere nede på listen, og at vise mere tillid til ham end man gør i fx. real til ancelotti er absurd og viser hvor lidt vi tænker om os selv. Igen, jantelov. At vi i barca kræver meget af vores hold, ikke nødvendigvis resultatmæssigt men ihvertfald spillemæssigt, år efter år efter år, er ikke et problem men noget positivt og er helt afgørende hvis man vil bevare vores status som tophold. Hvis man ikke kræver sindsygt meget at spillerne og træneren så kommer man hurtigt ned på listen.

Jeg så meget hellere en Roberto Martinez komme tilbage sammen med Deulofeu. Han gjorde det fantastisk i Swansea, dårligt i Wigan og fantastisk her senest i Everton. I Wigan gik det dårligt men han gav aldrig op imodsætning til Luis Enrique der gav op efter bare ét år i Roma. Martinez blev i Wigan i 4 år på trods af en masse dårlige oplevelser og det store pres på ham. Det siger lidt om ham, han giver ikke op og er utrolig viljestærk selv når tingene ikke går godt. Det kan man ikke sige om Luis Enrique ud fra hvad han viste i Roma. Personligt syntes jeg også at Martinez virker langt mere karismatisk og motiverende end Luis Enrique.

Og så er det hellere ikke nogen hemmelighed at jeg allerhelst så en større fornyelse af Barca så vi ikke er så forudsigelige og Tiki Taka. Det kunne Jurgen Klopp sørge for, men det er udelukket for nu. Jeg elsker hans personlighed og småkontroversielle bemærkninger. Han er en kæmper der om noget kan motivere et hold mere end nogen anden træner.

mozadreve

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af mozadreve »

whidgee skrev:Jeg synes da, at Luis Enrique opfylder alle disse krav. Det er jo netop nogle af de egenskaber jeg nævnte til at starte med, hvor så den altid humoristiske og bedrevidende mozadreve sammenlignede med Puyol.

Jeg tror efterhånden bare vi må indse, at mozadreve er herinde for at trolle og være uenig med alle. Det er umuligt at vinde en diskussion med ham.
Klopp har de kvaliteter og erfaringen. Det sidste mangler Enrique.

Så fordi jeg er uenig med dig og nogle andre herinde så "troller" jeg? Er det helt udelukket at en person tænker på en anden måde og bare er uenig med dig og dine venner? Hele verden drejer sig ikke om dig lille ven. Det skal ikke være nogen hemmelighed at der også er folk herinde som jeg er enig med. "Luis Enrique" kom med et godt bud på Frank de Boer og Enrique som assistent. Det virker for mig meget mere oplagt end Enrique som træner for et tophold. Så det er forkert at sige at jeg er uenig med alle, jeg er uenig med dig og dine venner.

Hvis du desuden er seriøs i din "anklage" om at jer er en troll, så skriv til admin =) Ellers skal du holde den slags anklager for det sig. Det skaber en dårlig vibe herinde.
Senest rettet af mozadreve man maj 19, 2014 7:12 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Blaugrana92 »

mozadreve skrev:Den slags tillid har man normalt til anerkendte træner som man rent faktisk har nået at prale af på CV'et. Det er sjældent at en topklub viser så stor tillid til en ny træner. I Real Madrid taler man allerede om at man muligvis ikke vil fortsætte med Ancolotti hvis champions legue tabes. Det sker nok ikke, men snakken er der for selv en så anerkendt træner som Ancelotti efter bare et år. Luis Enrique er langt længere nede på listen, og at vise mere tillid til ham end man gør i fx. real til ancelotti er absurd og viser hvor lidt vi tænker om os selv. Igen, jantelov. At vi i barca kræver meget af vores hold, ikke nødvendigvis resultatmæssigt men ihvertfald spillemæssigt, år efter år efter år, er ikke et problem men noget positivt og er helt afgørende hvis man vil bevare vores status som tophold. Hvis man ikke kræver sindsygt meget at spillerne og træneren så kommer man hurtigt ned på listen.
Men hør nu lige her. Der er intet at vinde på den lange bane, hvis man skifter træner en gang om året. Nu skal vi til at have vores 4. træner på 4 år og det er nødvendigt at vi finder fodfæste med en træner nu. Hvis vi bare sender Luis Enrique væk efter én skuffende sæson, så kommer vi aldrig til at få den stabilitet der er nødvendig at have, for at opbygge en holdbar spillestil og samle et hold omkring en stamme af spillere. Hvis vi vil bevare vores status som tophold er det mindst ligeså vigtigt at være stabile for så vidt angår trænere, som det er vigtigt at være krævende overfor spillere og trænere. Derfor er det også vigtigt at finde den rette mand til jobbet nu, og uagtet hans resultater i Roma, kan jeg simpelthen ikke se hvorfor det ikke skulle kunne være Luis Enrique.
mozadreve skrev:Jeg så meget hellere en Roberto Martinez komme tilbage sammen med Deulofeu. Han gjorde det fantastisk i Swansea, dårligt i Wigan og fantastisk her senest i Everton. I Wigan gik det dårligt men han gav aldrig op imodsætning til Luis Enrique der gav op efter bare ét år i Roma. Martinez blev i Wigan i 4 år på trods af en masse dårlige oplevelser og det store pres på ham. Det siger lidt om ham, han giver ikke op og er utrolig viljestærk selv når tingene ikke går godt. Det kan man ikke sige om Luis Enrique ud fra hvad han viste i Roma. Personligt syntes jeg også at Martinez virker langt mere karismatisk og motiverende end Luis Enrique.
Altså ... ved du godt hvem Luis Enrique er? Hvis du ikke mener at han er karismatisk og motiverende nok, så tror jeg ærligt talt det bliver svært at finde én.
mozadreve skrev:Og så er det hellere ikke nogen hemmelighed at jeg allerhelst så en større fornyelse af Barca så vi ikke er så forudsigelige og Tiki Taka. Det kunne Jurgen Klopp sørge for, men det er udelukket for nu. Jeg elsker hans personlighed og småkontroversielle bemærkninger. Han er en kæmper der om noget kan motivere et hold mere end nogen anden træner.
Nu er Luis Enrique jo lige netop en anderledes type end Pep og Tito. Det var han som spiller og det er han som træner. Han er ikke fra La Masia.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Siempre Barca »

Hvad siger I til Òscar García som assistenttræner for Luis Enrique til den kommende sæson? Jeg må indrømme, at jeg faldt 'in love' med Òscar dengang han var træner for Juvenil-holdet. Så sympatisk og elsket af spillerne. Han kvittede Brighton, som han førte til en 6. plads i sin eneste sæson i The Championsship, i sidste uge.

mozadreve

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af mozadreve »

Blaugrana92 skrev:Men hør nu lige her. Der er intet at vinde på den lange bane, hvis man skifter træner en gang om året. Nu skal vi til at have vores 4. træner på 4 år og det er nødvendigt at vi finder fodfæste med en træner nu. Hvis vi bare sender Luis Enrique væk efter én skuffende sæson, så kommer vi aldrig til at få den stabilitet der er nødvendig at have, for at opbygge en holdbar spillestil og samle et hold omkring en stamme af spillere. Hvis vi vil bevare vores status som tophold er det mindst ligeså vigtigt at være stabile for så vidt angår trænere, som det er vigtigt at være krævende overfor spillere og trænere. Derfor er det også vigtigt at finde den rette mand til jobbet nu, og uagtet hans resultater i Roma, kan jeg simpelthen ikke se hvorfor det ikke skulle kunne være Luis Enrique.
Jeg kan godt forstå hvad du siger. Man skal passe på med at skifte træner hver år. Men man skal også passe på med at holde på en dårlig træner. Jeg siger ikke at Enrique er en dårlig træner, men hvis det skulle vise sig at han er det, så syntes jeg at det er endnu mere farligt at man holder på ham i troen på at det vil blive bedre. Især når han er så ny som han er. Luis Enrique er ikke det oplagte valg, fordi han foruden fiaskoen i Roma, kort sagt mangler en masse erfaring. Det gør ham til en sats og vi har ikke råd til at satse nu. Måske om et par år efter en ny succesperiode, men ikke nu.

Den der med at give træneren et par år at til at udvikle holdet den er jeg som sådan enig med, men kun når man har at gøre med anerkendte trænere som kan pragle af deres CV. Jeg syntes ikke at man skal vise samme blinde tillid til en mere eller mindre ukendt træner. Enriques historie i barca skal ikke gøre os bløde i knæene.
Blaugrana92 skrev:Altså ... ved du godt hvem Luis Enrique er? Hvis du ikke mener at han er karismatisk og motiverende nok, så tror jeg ærligt talt det bliver svært at finde én.


Martinez var ellers et godt bud. Men ja jeg finder ikke Luis Enrique hverken karismatisk eller motiverende. Resultaterne og det at han gav op i Roma peger hellere ikke i den retning.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Siempre Barca skrev:Hvad siger I til Òscar García som assistenttræner for Luis Enrique til den kommende sæson? Jeg må indrømme, at jeg faldt 'in love' med Òscar dengang han var træner for Juvenil-holdet. Så sympatisk og elsket af spillerne. Han kvittede Brighton, som han førte til en 6. plads i sin eneste sæson i The Championsship, i sidste uge.
Ja, tak.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Den slags tillid har man normalt til anerkendte træner som man rent faktisk har nået at prale af på CV'et. Det er sjældent at en topklub viser så stor tillid til en ny træner. I Real Madrid taler man allerede om at man muligvis ikke vil fortsætte med Ancolotti hvis champions legue tabes. Det sker nok ikke, men snakken er der for selv en så anerkendt træner som Ancelotti efter bare et år. Luis Enrique er langt længere nede på listen, og at vise mere tillid til ham end man gør i fx. real til ancelotti er absurd og viser hvor lidt vi tænker om os selv.
Hvis rygterne taler sandt om carlo så er det jo også himmelråbende dumt og viser tydeligt hvorfor real har væltet rundt de sidste mange år efterhånden. LE får et nyt hold og hvis man kender noget til fodbold så ved man at det tager tid at få dem til at levere. Man får ikke et hold med en stor del nye spillere til at levere med det samme. Hvis vi dog ikke falder sammen som man u og man kan se en tydelig rød tråd i spillet så skal han have en til sæson selvom vi ikke vinder noget.
Igen, jantelov. At vi i barca kræver meget af vores hold, ikke nødvendigvis resultatmæssigt men ihvertfald spillemæssigt, år efter år efter år, er ikke et problem men noget positivt og er helt afgørende hvis man vil bevare vores status som tophold. Hvis man ikke kræver sindsygt meget at spillerne og træneren så kommer man hurtigt ned på listen.
Igen kommer du med jantelov. Og du ved tydeligvis stadig ikke hvad det betyder. Det der forresten er afgørende for et tophold er støtte og tid til at udvikle sig. Ikke at man fyrer trænere til højre og venstre. Du kan selv tjekke hvordan de sidste par år har været med en ny mand hver sæson.
Jeg så meget hellere en Roberto Martinez komme tilbage sammen med Deulofeu. Han gjorde det fantastisk i Swansea, dårligt i Wigan og fantastisk her senest i Everton. I Wigan gik det dårligt men han gav aldrig op imodsætning til Luis Enrique der gav op efter bare ét år i Roma. Martinez blev i Wigan i 4 år på trods af en masse dårlige oplevelser og det store pres på ham. Det siger lidt om ham, han giver ikke op og er utrolig viljestærk selv når tingene ikke går godt. Det kan man ikke sige om Luis Enrique ud fra hvad han viste i Roma. Personligt syntes jeg også at Martinez virker langt mere karismatisk og motiverende end Luis Enrique.
Jeg kan skam også godt lide martinez men det bliver ikke ham. Og du viser så igen at du intet ved om fodbold ved at sige at hans tid i Wigan var dårlig. Du viser tydeligt at det ENESTE du går op i er pokaler. Wigan er et lille lorte hold og RM holde dem i PL i flere sæsoner. Det er i sig selv en sejr. Desuden spillede de positiv fodbold og vandt FA cuppen. Han var derfor en kæmpe succes i wigan.
Og så er det hellere ikke nogen hemmelighed at jeg allerhelst så en større fornyelse af Barca så vi ikke er så forudsigelige og Tiki Taka. Det kunne Jurgen Klopp sørge for, men det er udelukket for nu. Jeg elsker hans personlighed og småkontroversielle bemærkninger. Han er en kæmper der om noget kan motivere et hold mere end nogen anden træner.
LE er ikke en kæmper? Klopp er decideret usympatisk og hvis du mener at han er sej så ser vi tydeligvis meget forskelligt på fodbold. Vi har forresten ikke spillet tiki taka i 2 sæsoner nu. Hvorfor? Fordi vores spillere er for dovne. Det skal fighteren LE ændre på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev: LE er ikke en kæmper? (...) Det skal fighteren LE ændre på.
Er der noget der tyder på, at træneren Luis Enrique er en udpræget kæmper/fighter? Blev han og kæmpede/fightede i Roma? Hos Celta? (Det er et tyndt argument, det ved jeg, for dem forlader han jo formentlig for at tiltræde her).

Uden specifik adresse synes jeg, at der en vis argumentresistens over for enhver kritik af Luis Enriques trænerkarriere, også den saglige, velbegrundede. Han havde konceptet og filosofien på plads i Roma, selv om holdet endte på syvendepladsen, Celtas sæson i år har været en stor succes, hurra, hurra, hurra.

Resultater betyder ikke noget, men deres karakter kan dog nu forresten bruges til at tale andre trænere ned, så i den henseende betyder de faktisk noget.

Der er meget godt at sige om Luis Enrique, på lange stræk bliver det jo en fornøjelse at se ham på sidelinjen, men der er også helt basale, saglige kritikpunkter og spørgsmålstegn. Vi tager dem kort: 76 kampes erfaring fra den bedste liga i hhv. Italien og Spanien (11 måneder hvert sted); 30 sejre, 31 nederlag. 0 kampe på sidelinjen i Champions League. 0 resultater, dvs. pokaler eller europæisk kvalifikation.

På bundlinjen er der tale om, at lex Guardiola, Vilanova og Martino får endnu en chance. Deus ex machina. Vi kan se noget andre ikke kan se.

mozadreve

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af mozadreve »

Piquénbauer skrev:Hvis rygterne taler sandt om carlo så er det jo også himmelråbende dumt og viser tydeligt hvorfor real har væltet rundt de sidste mange år efterhånden. LE får et nyt hold og hvis man kender noget til fodbold så ved man at det tager tid at få dem til at levere. Man får ikke et hold med en stor del nye spillere til at levere med det samme. Hvis vi dog ikke falder sammen som man u og man kan se en tydelig rød tråd i spillet så skal han have en til sæson selvom vi ikke vinder noget.
Man får ikke et hold med en stor del nye spillere til at levere med det samme, men nogle trænere kan aldrig få spillerne til at levere. Derfor skal vi passe på med at grave os ned i jorden med en træner som lover en masse. Ancelotti er anerkendt og det er derfor noget andet med ham og rygterne i real som forresten beholder ham (fordi man har tillid til ham idet han er anerkendt og desuden har vist det på banen). Hvis Enrique kan vise tegn på en positiv ændring i spillet som Ancelotti har gjort i Real, så er jeg med på at give ham en sæson mere. Pointen er dog at hvis vi IKKE ser tegn på ændring, så er det åndsvagt at beholde ham.
Piquénbauer skrev:Igen kommer du med jantelov. Og du ved tydeligvis stadig ikke hvad det betyder. Det der forresten er afgørende for et tophold er støtte og tid til at udvikle sig. Ikke at man fyrer trænere til højre og venstre. Du kan selv tjekke hvordan de sidste par år har været med en ny mand hver sæson.
Jeg ved godt hvad jantelov betyder, enhver idiot kan slå det det op. At jeg bruger det i en kontekst som du ikke bryder dig om, betyder ikke at jeg ikke ved hvad det betyder. Janteloven siger at man ikke skal tro at man er noget. Det er præcis den attitude vi har i Barca, eller ihvertfald på det her forum. Fortæl mig hvor jeg tager fejl?

Hvad med at beholde Tata Martino så? Give manden et par år mere til at "udvikle" spillerne? Men nej vi fyrer ham. Hvoror? Fordi han ikke har vist resultater. Sådan er det i fodbold og med nye trænere uden erfaring med tophold, og der skal ikke gælde særlige regler for Luis Enrique.
Piquénbauer skrev:Jeg kan skam også godt lide martinez men det bliver ikke ham. Og du viser så igen at du intet ved om fodbold ved at sige at hans tid i Wigan var dårlig. Du viser tydeligt at det ENESTE du går op i er pokaler. Wigan er et lille lorte hold og RM holde dem i PL i flere sæsoner. Det er i sig selv en sejr. Desuden spillede de positiv fodbold og vandt FA cuppen. Han var derfor en kæmpe succes i wigan.
Ja jeg må indrømme at jeg ikke er den største fan af engelsk fodbold og ikke så på de små detaljer der. Men derfra at generalisere til at jeg ikke aner en skid om al fodbold er temmelig arrogant sagt. Ja undskyld jeg ikke kender engelsk klubhistorie fra anden verdenskrig og opefter. Af en klub som 70+ år ikke har været i toppen af engelsk fodbold), så er det sådan set rimelig godkendt hvad Martinez formåede at gøre i Wigan. Jeg trækker den bemærkning tilbage. Pointen som jeg begyndte mig er under alle omstændigheder forstærket, Martinez er en god træner som i langt højere grad har bevist sig selv end Luis Enrique. Hertil kommer hans personlighed som for mig virker meget mere motiverende og viljestærk end Luis Enrique der gav op i Roma. Desuden har jeg flere gange understreget at jeg ikke går op i pokaler men først og fremmest i spillet. Her har du misforstået mig. Jeg er fløjtende ligeglad med pokaler så længe spillet er i orden.
Piquénbauer skrev:LE er ikke en kæmper? Klopp er decideret usympatisk og hvis du mener at han er sej så ser vi tydeligvis meget forskelligt på fodbold. Vi har forresten ikke spillet tiki taka i 2 sæsoner nu. Hvorfor? Fordi vores spillere er for dovne. Det skal fighteren LE ændre på.
Hvorfor er Klopp et usympatisk menneske? Sej er et meget barnligt ord at bruge. Han er en kæmper, viljestærk, motiverende og en ekspert i motivation. Vi har aldrig holdt op med at spille Tiki-Taka. Du kan ikke bare sige at det ikke er Tiki-Taka når spillet går dårligt, og at der er Tiki-Taka når det hele kører. Vi har spillet Tiki-Taka hele tiden. At det har gået dårligt de seneste 3 sæsoner (ikke 2) er et udtryk for at Tiki-Taka i aktuel form ikke er effektiv, noget som igen og igen bliver undestreget når vi spiller mod de kompakte hold. Skylden ligger ikke alt sammen på træner og spillere og ledelse. Tiki-Taka er meget forudsigelig og de fleste tophold har fundet opskriften på at slå os. Derfor er der et stort behov for fornyelse af ikke bare truppen, men også Tiki-Taka filosofien. Det virker meget nemt at sige at spillerne er dovne og give dem skylden for det hele.

Grunden til vores fiasko er ikke at spillerne er "dovne" men at opskriften på at slå os er fundet.
Senest rettet af mozadreve man maj 19, 2014 8:16 pm, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9738
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af kklaus »

Så er det officielt!
BREAKING NEWS: Luis Enrique signs two year deal as new FC Barcelona manager
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster