OL Rio 2016

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af zqa »

PuyolErGud skrev:Der er gymnastik pt og de er faldne og vilde. Men hold kæft, hvor er nogle af dem små. En af kineserne der åbenbart er 20, ligner en 14 årig. Hun er 1.42 og vejer omkring 35 kg. Det er crazy.
Er hun nu også 20....
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Der er rugby sevens finaler på TV2 lige nu! Det er virkelig en fed sport. Meget mere knald på end i almindelig rugby!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:Der er gymnastik pt og de er faldne og vilde. Men hold kæft, hvor er nogle af dem små. En af kineserne der åbenbart er 20, ligner en 14 årig. Hun er 1.42 og vejer omkring 35 kg. Det er crazy.
Hvis jeg så hende på gaden, ville jeg tro det var en 10-årig eller sådan noget. Sygt at hun overhovedet kan træde springbrættet ned i spring over hest. [emoji38]

Simone Biles er for latterlig. Det er som om de har taget Serena Williams, og så lige presset hende sammen. Sindssyge lår, skuldre og arme hun render rundt med. Altså Biles. Men selvfølgelig også Serena. Overmennesker.
Ej, men det er helt sindssygt. Både hende kineseren, som ligner end der endnu ikke har ramt teenage alderen, og Biles, der bare er voldsom. Det er seriøse lårmuskler hun har...

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af kklaus »

Alt for tæt kamp Boe og Mogensen har gang i... Efter første sæt lignede det jo en sikker sejr.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:Alt for tæt kamp Boe og Mogensen har gang i... Efter første sæt lignede det jo en sikker sejr.
Men så lykkedes det! :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Storken »

Simone Biles wins individual all-around gold by insane 2.1 points. That's bigger than the margin of victory from 1980 to 2012 — combined.
:eek: :wtf:

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af PuyolErGud »

Så har Fiji lige vundet sin første olympiske medalje nogensinde! I 7 mands rugby. Voldsomt dominerende præstation. Så er der da et land mindre, som mangler at vinde en olympiske medalje..

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Barcaholic »

Øv, Rikke Møller skuffede desværre fælt i 200 M bryst. Hun lagde ellers godt ud og vendte som den første efter 50 meter. Desværre gik det helt galt for hende på de sidste 50 meter, jeg tror hun endte på en 7. plads.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Storken »

Rikke Møller ligner én, der godt kunne have gavn af en mentaltræner. Hendes psyke virker i hvert fald meget skrøbelig. Forklaringen med at føle sig lukket inde var godt nok ikke noget jeg havde forventet fra et medaljehåb til OL.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af PuyolErGud »

Tror det går igen for en del af de danske svømmere. Ved ikke om de allerede har en mentaltræner stillet til rådighed af DIF eller svømmeunionen, men det burde da stærkt overveje det. Evt. ansætte Michael Phelps, når han en dag stopper for good.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Skydefinten »

PuyolErGud skrev:Tror det går igen for en del af de danske svømmere. Ved ikke om de allerede har en mentaltræner stillet til rådighed af DIF eller svømmeunionen, men det burde da stærkt overveje det. Evt. ansætte Michael Phelps, når han en dag stopper for good.
Michael Phelps er for hidsig til det...
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu er det ikke for at lyde som en totalt sort-seer, men Michael Phelps må simpelthen også være top-dopet. Han siger selv at han ikke tror han nogensinde har deltaget i en ren konkurrence. Hvis det er tilfældet - og hvis det er tilfældet at russerne er systematisk dopede - er det lidt mystisk at en enkelt mand kan dominere sporten i så mange år, uden at være i nærheden af forbudte PED's. Især i en sportsgren hvor man fysiologisk peaker i alderen 19-22 år. Phelps er 31 år og dominerer stadig. Jeg køber den ikke.

Det samme gør sig i øvrigt gældende for Lilly King. Hun langer ud efter Yuliya Efimova igen og igen og lo and behold, så svømmer Lilly King sørme lige en tid, der er hurtigere end hvad Efimova nogensinde har svømmet. Jeg er med på at genetik også spiller en rolle. Det er klart at nogle mennesker bare er bedre til at svømme end andre. Men det her er altså topatleter, der ikke laver andet end at træne. Hvis Efimova har været en del af systematisk doping, så er det jo ekstremt utænkeligt at man som ren udøver lige kan svømme fra hende og sætte olympisk rekord, som om det var det letteste nogensinde.

Men det er nok heller ikke utænkeligt at 60% af alle finaledeltagere ved OL er dopede. Jeg ville heller ikke have noget problem med det, hvis det ikke var fordi Phelps og King har så pisse travlt med at tale om dopingsyndere. De har lagt den der holier-than-thou linje for dagen, som Team Sky også praktiserer og jeg tror at det er den, der gør mig så irriteret. Luk nu bare røven og svøm. Mange tak.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Flax_Generous »

Der er uden tvivl doping i svømning. Tidligere var det en slags offentlig hemmelighed, at der blev brugt doping. I dag bliver der set mere ned på det, men Kina og Rusland har med rimelig stor sikkerhed systematiske, nationale dopingprogrammer. Sun Yang og Efimova er sågar blevet dømt for doping. Men pudsigt nok bliver de alligevel slået af amerikanerne. Rekorderne bliver også ved med at blive slået. Mere behøver man vel egentlig ikke sige.

Tim Kerrison, Team Skys vigtigste træner, kom i øvrigt fra svømning.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af Tello »

Ayana har lige lavet en insane tid i kvindernes 10.000 meter.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: OL Rio 2016

Indlæg af PuyolErGud »

Sindssyg tid. Under 30 min på en 10 kilometer. Det er fandme voldsomt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster