Boksning

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Boksning

Indlæg af Lopezzz »

Det bliver en god kamp

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Boksning

Indlæg af !Option »

Det tror jeg virkelig ikke at det gør. Men jeg skal se den alligevel :grin:
Rey Abi!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Boksning

Indlæg af Jønde »

Er det muligt at finde streams til nattens lille hygge kamp?
Købt adgang 2 gange til kampe og begge kampe har været gigantiske flop. Men forhelvede jeg er nysgerrig alligevel.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Boksning

Indlæg af JonasV »

Hvad i alverden skal de få tiden til at gå med i Viasats op- og nedtakter, til samtlige spanske, engelske og danske fodboldkampe, når først den kamp er blevet afviklet?

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Boksning

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvad skal der så ske med McGregor nu? Kessler næste gang?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Boksning

Indlæg af zqa »

Ha, fuck dig McGregor.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Boksning

Indlæg af Lopezzz »

lol jeg så hele kampen på Youtube i morges. UFC har lagt det på Youtube men nu er videoen suspenderet og slettet :)
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Boksning

Indlæg af Tello »

Manden klarede alligevel 10 runder. Han blev for træt i enden, men han kunne snildt have ramt Floyd hårdt et par gange. Floyd var strategisk som altid.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Boksning

Indlæg af Kubala »

For mig lignede det en fix match. Det stod 4-4 efter 8. runde og Conor kom ud som lyn i 9. og førte det første minut i den runde, men lige pludseligt er han enorm træt. Det virkede uvirkeligt. Lige meget hvad vandt Conor meget på det. Han landede flere slag end nogen havde gjort mod Floyd før, og det er altså over 12 runder. 111 slag, hvilket var mere end Manny etc., og de gik 12 runder med Floyd.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Boksning

Indlæg af Tello »

Det ville egentlig ikke komme bag på mig overhovedet, men props til Conor alligevel. Han vandt min respekt, men jeg kan alligevel ikke tåle Floyd, så.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Boksning

Indlæg af klogfyr »

Conor gjorde det meget bedre end jeg havde forventet. Men udfaldet var aldrig i tvivl. Men absolut flot indsats af Conor. Kampen var meget bedre og mere underholdende end jeg havde frygtet.


Sent from my iPad using Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Boksning

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:For mig lignede det en fix match. Det stod 4-4 efter 8. runde og Conor kom ud som lyn i 9. og førte det første minut i den runde, men lige pludseligt er han enorm træt. Det virkede uvirkeligt. Lige meget hvad vandt Conor meget på det. Han landede flere slag end nogen havde gjort mod Floyd før, og det er altså over 12 runder. 111 slag, hvilket var mere end Manny etc., og de gik 12 runder med Floyd.
Dommersedlerne blev leaket efter kampen, og der førte Floyd 8-1. Det var kun runde 1, de havde givet til Conor, hvilket var ufattelig mærkeligt, da de tre første runder klart var Conors.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Boksning

Indlæg af Kubala »

Ja, det gjorde dommerne, men de må have haft bind for øjnene. Conor havde 1, 2, 3, 4 og 8 runde, mens Floyd havde 5, 6, 7 runde. Der var flere, der scorede den sådan. Conor tabte, så det kan være ligegyldigt nu. Han leverede dog en flot præstation. En af eksperterne mente jo, at Conor ikke ville lande et eneste slag. Max Kellerman hedder han.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Boksning

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Ja, det gjorde dommerne, men de må have haft bind for øjnene. Conor havde 1, 2, 3, 4 og 8 runde, mens Floyd havde 5, 6, 7 runde. Der var flere, der scorede den sådan. Conor tabte, så det kan være ligegyldigt nu. Han leverede dog en flot præstation. En af eksperterne mente jo, at Conor ikke ville lande et eneste slag. Max Kellerman hedder han.
Jamen, jeg er helt enig, men stadigvæk. Conor stod ti lat tabe, hvis den var holdt ud alene pga. dommernes inkompetence til at dømme rent og ikke blive blackmailet til at dømme til Floyds fordel.

Chancen for at møde en enhjørning havde været større end at Conor nogensinde ville have vundet på point.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Boksning

Indlæg af Kubala »

Ja, Conor havde tabt, især hvis dommerne scorede den sådan(8-1). Det var jo heller ikke på point, Conor skulle vinde, men ved KO. Uanset, så synes jeg, at Conor vandt en masse på den kamp. 111 slag, 26% landede slag total. Bedre tal end Manny og så pengene.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster