Boksning

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Boksning

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, Froch knockoutede Groves i 8- omgang. Så bliver det vel endnu en kamp mellem Froch og Kessler.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Boksning

Indlæg af Brombi »

Nå.. Jeg tænker lidt den her tråd får en lille revival i nat? :D

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Boksning

Indlæg af Badabing »

Som en, der ikke rigtigt ved noget om boksning, hvad er hypen omkring den her kamp? Hvad er værd at vide?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Boksning

Indlæg af Blaugrana92 »

Er Mayweather ikke en kæmpe idiot? Er umiddelbart også med Pacquiao. Men han har jo også sit eget baskethold, som han ejer, træner og spiller for.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Boksning

Indlæg af kklaus »

Jeg er med ham der ikke har noget med Justin Bieber at gøre. Jeg kan ikke huske hvem af dem det var.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Boksning

Indlæg af Brombi »

Jeg er lidt med Money...

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Boksning

Indlæg af Badabing »

Blaugrana92 skrev:Er Mayweather ikke en kæmpe idiot? Er umiddelbart også med Pacquiao. Men han har jo også sit eget baskethold, som han ejer, træner og spiller for.
Læner mig også lidt samme vej som dig. Han flasher masser af pengesedler, men kan ikke læse en sætning uden at hakke. Han virker som en nar tbh
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Boksning

Indlæg af Brombi »

Badabing skrev:Som en, der ikke rigtigt ved noget om boksning, hvad er hypen omkring den her kamp? Hvad er værd at vide?
Fra reddit:
Mayweather = "Greatest boxer of this/all time", undefeated (no ties either).
Pacquiao = First ever in the history of boxing to hold titles in 8 weight classes.
Long debated who was/is the best boxer of this time (and maybe ever) of the two, but never met for a fight. I think the consensus is Pacquiao was up for it, but not Mayweather, as that's something people take away from Mayweather's undefeated career. People feel like he has hand-picked fighters he was sure to win against, and avoided others (like Pacquiao).
Also, Mayweather = super cocky, super rich, loves to show off his money and fame. Boxes defensively.
Pacquiao = Family man, God in the Philippines, "loved by the people". Boxes offensively.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Boksning

Indlæg af Kubala »

Hepper også på Manny. Mayweather har en nederen personlighed.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Boksning

Indlæg af Badabing »

Brombi skrev:
Badabing skrev:Som en, der ikke rigtigt ved noget om boksning, hvad er hypen omkring den her kamp? Hvad er værd at vide?
Fra reddit:
Mayweather = "Greatest boxer of this/all time", undefeated (no ties either).
Pacquiao = First ever in the history of boxing to hold titles in 8 weight classes.
Long debated who was/is the best boxer of this time (and maybe ever) of the two, but never met for a fight. I think the consensus is Pacquiao was up for it, but not Mayweather, as that's something people take away from Mayweather's undefeated career. People feel like he has hand-picked fighters he was sure to win against, and avoided others (like Pacquiao).
Also, Mayweather = super cocky, super rich, loves to show off his money and fame. Boxes defensively.
Pacquiao = Family man, God in the Philippines, "loved by the people". Boxes offensively.
Nice! Tak for det. Forklarer det faktisk ret godt
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Boksning

Indlæg af Visca El Barca »

Mayweather er en klam nar. Jeg er bare bange for at Pacman bliver røvrendt igen af dommerne, sådan som det skete mod en anden amerikaner.

At Mayweather mener han er bedre end Ali, er det største joke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Boksning

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg hader Mayweather lidt mere, hver gang jeg læser noget nyt om ham. Han virker som et gennemført røvhul. Så vidt jeg ved har han også tæsket sin eks-kæreste for en håndfuld år siden. Fy for fanden. Han må gerne miste en ordentlig røvfuld hjerneceller yderligere her i nat. Til gengæld er det pisse fedt at Australien afviste at give ham visum for et par måneder siden, netop på grund af hans kriminelle fortid med at tæske sin eks.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Boksning

Indlæg af Visca El Barca »

Mayweather er bare en sort version af Cristiano Ronaldo. Eller også er Cristiano en hvis/solbrun version af Mayweather.

De er i hvert fald begge to personligheder, som jeg slet ikke kan lide. De har en klam attitude, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Boksning

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu skal vi også være fair overfor Ronaldo. Jeg mindes ikke at Ronaldo har siddet i spjældet for domestic abuse og derudover adskillige gange, har haft problemer med at holde sig på den rigtige side af loven. Ronaldo ser muligvis ud til at være en opblæst nar, ligesom Mayweather, men sidstnævnte er alligevel på et helt andet niveau. Han er kriminel og med voldelige tendenser - altså udover mandens erhverv. Han er ikke bare en arrogant stodder. Der er noget galt med Mayweather. Sådan ... i hovedet, du ved.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Boksning

Indlæg af Alcantara »

Jeg kan bare ikke få mig selv til at holde med en wifebeater. Det bliver Manny herfra.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster