Formel 1 og andre hurtige biler

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Heartbreaker »

Bitter følelse at skifte fra Le Mans til F1, fordi jeg troede den var hjemme for Toyota. Nu fik jeg ikke set afslutningen. Til gengæld giver Rosberg den fuld hammer!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af kklaus »

Få nu den safety car ind... Åndssvagt de skal køre 5 omgange bag den.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af kklaus »

Stewards’ decision: Nico Rosberg receives 10-sec time penalty for radio transmissions aiding the driver during #BritishGP. Drops to 3rd. #F1
Så 10 sek. straf for at bryde reglerne for radiokommunikation... Mon ikke vi får en del lignende sager i den nærmeste fremtid, hvis straffen ikke er værre.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Heartbreaker »

Det er sgu billigt sluppet. Dejligt for Rosberg. Han må gerne snart banke Hamilton.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg er sgu blevet lidt fanget af F1 i år. Det er jo helt vanvittige præstationer både ingeniørmæssigt og af kørerne. Og så er det godt nok en smuk bane i Belgien.
qepd

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af kklaus »

Lettere kaotisk start..
Giv mig min sko tilbage, røv!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det er lidt vildt, at Hamilton kan fokusere på sit arbejde og føre den livsstil på samme tid. Han er vel en top 3-kører i verden hvis ikke den allerbedste, men han er jo i en anden verden, når det kommer til at være smart ass Hollywood-stjerne.

Det var godt nok ret unikt det han gjorde over for fansene i dag efter løbet, jeg tror nærmest ikke jeg har set noget lignende i nogen sport, og der plejer eller ikke været meget i motorsport.
qepd

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Starnils »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Det er lidt vildt, at Hamilton kan fokusere på sit arbejde og føre den livsstil på samme tid. Han er vel en top 3-kører i verden hvis ikke den allerbedste, men han er jo i en anden verden, når det kommer til at være smart ass Hollywood-stjerne.

Det var godt nok ret unikt det han gjorde over for fansene i dag efter løbet, jeg tror nærmest ikke jeg har set noget lignende i nogen sport, og der plejer eller ikke været meget i motorsport.
Hvad gjorde han? :-)
Socio. no. 54.257

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Starnils skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Det er lidt vildt, at Hamilton kan fokusere på sit arbejde og føre den livsstil på samme tid. Han er vel en top 3-kører i verden hvis ikke den allerbedste, men han er jo i en anden verden, når det kommer til at være smart ass Hollywood-stjerne.

Det var godt nok ret unikt det han gjorde over for fansene i dag efter løbet, jeg tror nærmest ikke jeg har set noget lignende i nogen sport, og der plejer eller ikke været meget i motorsport.
Hvad gjorde han? :-)
På omgangen mod pitten efter løbet kørte han over græsset for at kunne køre så langt som muligt helt ude ved tribunerne, efter podieceremonien løb han ud til sine fans og rundt til forskellige hegn, hvor de stod, han klatrede over hegnene, han crowdsurfede, og efter pressekonferencen gik han ud igen til mere crowdsurfing, autografer, billeder osv.
qepd

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Heartbreaker »

Nu var løbet vel også ret vigtigt for ham ift. VM titlen også endda på hjemmebane, hvor han vandt for fjerde år i træk. Ærgerligt at han ikke lige tangerede Shumachers rekord i flest polepositions på samme dag, men mon ikke den kommer til næste GP? Men det var herlige billeder. Jeg savner dog Rosberg :-(
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Heartbreaker skrev:Nu var løbet vel også ret vigtigt for ham ift. VM titlen også endda på hjemmebane, hvor han vandt for fjerde år i træk. Ærgerligt at han ikke lige tangerede Shumachers rekord i flest polepositions på samme dag, men mon ikke den kommer til næste GP? Men det var herlige billeder. Jeg savner dog Rosberg :-(
Sæsonen er jo kun halvvejs, så løbet var vel ikke specielt meget vigtigere end sidste eller næste løb. Men selvfølgelig er han gladere på hjemmebane. Og han har været uheldig to løb i træk, så han var nok glad for, at uheldet ikke var hans i dag. Min pointe er, at der er ingen andre, der søger eksponering som ham og lever samme ekstravagante liv, så det er bemærkelsesværdigt, at han er den eneste, der gør det og samtidigt præsterer på topniveau.

Han blev jo kritiseret i ugens løb for som den eneste kører at lade være med at møde op til F1-begivenheden i Storbritannien og i stedet tage to dage til Grækenland med nogle venner i sit privatfly. Han sagde, at han selv vidste bedst, hvordan han bedst forbereder sig til at præstere i F1. Så kommer han til løbet, smadrer alle i kvalifikationen med den største margin hidtil set i sæsonen, vinder løbet fra pole position, fører samtlige omgange i løbet og sætter hurtigste omgangstid. Han kan være lidt svingende i sine præstationer, men jeg er imponeret. Han er den med det højeste topniveau, ingen kan dominere som ham, når han rammer dagen.

Jeg har lidt svært ved at se det spændende i Rosberg. For mig var han en ret kedelig kører. Han var stort set aldrig den hurtigste på banen. De fleste af hans sejre kom, når de andre favoritter (som regel Hamilton) havde problemer. Han er også født rig og inde i motorsportsverdenen og har hele vejen gennem sin karriere haft vejen åben mod F1. Det synes jeg bare gør det endnu mere kedeligt, at han så var så dødssyg. Han er dog en flot fyr.

Ud over det forstår jeg selvfølgelig, at andre mennesker kan synes, at det, som jeg kalder "kedeligt" ved Rosberg, er imponerende, at han er mere rolig i en ellers hektisk sport. Men min holdning er, at han er dårlig underholdning.

Man må dog sige, at det nok var utroligt klogt af ham at gå på pension, hvis man tænker på hans image.
qepd

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af kklaus »

Mærkeligt løb. Ferrari har været ovenpå hele weekenden, men et mindre uheld til Vettel sendte ham ned i feltet og Leclerc mistede pludselig power og så er det dobbelt Mercedes i front...
Og nu døde begge Renault'er lige på samme tidspunkt :?
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af kklaus »

En af de sidste fra dengang jeg først begyndte at se Formel 1 :sad:

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja men ham og Alonso er da også ret meget over sidste salgsdato og har ikke kompetencerne til at konkurrere på det plan længere.. men ja Jeg har da selv kørt Alfa Romeo engang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nå … skal vi have alle F1 fansene frem og afsløre om de er til Max eller Lewis i år?

Myself, jeg er til Max.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster