Formel 1 og andre hurtige biler

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Nu må han gerne lige vinde resten af løbene.
Tja, det ser svært ud. Rygterne om at Rosberg levede meget på data fra teamet (Hamilton især) har måske været reelle nok. Siden forbuddet mod "driver-performance"-relaterede radiomeddelelser har Rosberg ikke kunnet følge med. Måske bare et tilfældigt sammentræf.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af kklaus »

Audi to join F1 in 2016

Wow, det gad jeg godt se. Dog ærgerligt, hvis det (blandt andet) bliver på bekostning af Le Mans.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Dahl »

Uha - spændende kval i dag. Virkelig tæt mellem de to Mercedes'er, og så var Williams da også lige inde og gøre det "lidt" ekstra spændende.
Glæder mig sgu til løbet. Det brasilianske grand prix er uforudsigeligt, men satser dog på en Hamilton sejr - igen.

BarçaDK

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af BarçaDK »

Dahl skrev:Uha - spændende kval i dag. Virkelig tæt mellem de to Mercedes'er, og så var Williams da også lige inde og gøre det "lidt" ekstra spændende.
Glæder mig sgu til løbet. Det brasilianske grand prix er uforudsigeligt, men satser dog på en Hamilton sejr - igen.
Har aldrig brudt mig om Brasiliens GP. Ved egentlig ikke helt hvorfor.

Løbet: Hamilton har det normalt svært i Brasilien, og Rosberg har været hurtigst hele weekenden... Jeg synes, at det lugter lidt af en Rosberg-sejr. Hamilton har dog været et monster om søndagen de sidste måneder.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Heartbreaker »

Rosberg skal vinde hele lortet. Plz!!!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af BarçaDK »

Vanvittigt dækslid, der ser ud til at komme bag på alle! :eek:
Sweet race indtil videre.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Dahl »

Hvis Hamilton udgår i Abu Dhabi og Rosberg vinder verdensmesterskabet på dobbelte point, så kender jeg nogle som bliver ret så sure.
Synes stadig det er en kunstig måde at skabe spænding på, men Bernie og resten af cirkusset gør sgu alt for at trække seere til.

Hvad angår Kevin, så håber jeg, at han fortsætter. Button har rigtig nok været bedre, men kunne man realistisk set forvente, at Kevin ville køre fra Button i sin rookie sæson?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg kender også en, som vil blive ret glaaaad :glad: :glad: :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af BarçaDK »

Nu vandt Rosberg jo i Brasilien, så selv uden dobbelte point ville han blive verdensmester, hvis han vinder og Hamilton udgår. Men jeg er enig. At en mekanisk defekt eller sort uheld skal være langt mere kostbart i ét bestemt løb, det er lidt skævt. Især i sidste løb, hvor bilen er mere slidt end i de tidligere løb.

Jeg vil dog aldrig glemme det her, hvis det skulle gå galt for Hamilton i sidste GP: :cry:
phpBB [video]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Heartbreaker »

Go Rosberg!!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af kklaus »

Så hvis nogen ikke skulle have hørt det i løbet af aftenens CL-dækning, så holder McLaren pressemøde i morgen, hvor det bliver afsløret, hvem der kommer til at køre næste sæson. I følge BBC bliver det Button, der får pladsen ved siden af Alonso, så tvivlsomt om Kevin kommer til at køre formel 1 næste år. Selvfølgelig ærgerligt for Kevin og dansk motorsport, men et eller andet sted, ville det nu også være rart, hvis vi kunne slippe for at alt formel 1 dækning skal om Kevin...

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30328327
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Heartbreaker »

Nå, Magnussen degraderet som reserve for McLaren. Felten ser nu således ud:

Mercedes
Lewis Hamilton og Nico Rosberg.

Red Bull
Daniel Ricciardo og Daniil Kvyat.

Williams
Valtteri Bottas og Felipe Massa.

Ferrari
Kimi Räikkönen og Sebastian Vettel.

McLaren
Fernando Alonso og Jenson Button.

Force India
Nico Hulkenberg og Sergio Perez.

Toro Rosso
Max Verstappen og Carlos Sainz Jr.

Lotus
Pastor Maldonado og Romain Grosjean.

Sauber
Marcus Ericsson og Felipe Nasr.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af BarçaDK »

Objektivt set en god beslutning fra McLaren's side at sende Magnussen ud.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af zqa »

Jeg er ærgerlig over, at Alonso smuttede fra Ferrari.. men.. jeg glæder mig godt nok til at se Vettel!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Formel 1 og andre hurtige biler

Indlæg af Dahl »

Mon vi får Kevin at se igen? Det er trods alt lykkedes for nogle af de store at komme i Formel 1 igen efter et år med reservetjans. Tag f.eks Alonso. Han havde ét år uden for Formel 1, men i dag betragtes han som feltets bedste kører.
Det er måske ikke så dumt endda?

Glæder mig til næste sæson! Håber nogle kan udfordre de hurtige Mercedes'er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster