Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Basketball

Indlæg af Daluigi »

Jeg ved der er folk som ser DK4
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Hvad med at flytte alle de indlæg fra NBA tråden som også ligger under Off-topic ??

Og forresten, godt at du ikke oprettede Cykling tråden da jeg synes at det er den mest kedeligste sport ever. :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Basketball

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Hvad med at flytte alle de indlæg fra NBA tråden som også ligger under Off-topic ??

Og forresten, godt at du ikke oprettede Cykling tråden da jeg synes at det er den mest kedeligste sport ever. :glad:
Vi opretter en tråd under off-topic - "doping"
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
Lopezzz skrev:Hvad med at flytte alle de indlæg fra NBA tråden som også ligger under Off-topic ??

Og forresten, godt at du ikke oprettede Cykling tråden da jeg synes at det er den mest kedeligste sport ever. :glad:
Vi opretter en tråd under off-topic - "doping"
hahaha Bare gøre det!
MDCCCXCIX

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Basketball

Indlæg af rummenigge »

Ham her ku godt bruge lidt doping:

[youtube]x-MW5tkTWtQ[/youtube]
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

:lol: Sidder i bussen og flipper af grin. Vildt frikast!
MDCCCXCIX

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Basketball

Indlæg af rummenigge »

Lopezzz skrev::lol: Sidder i bussen og flipper af grin. Vildt frikast!
:lol: ...sygt lavet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ricky Rubio, der tidligere spillede hos os, fik comeback for Minnesota Timberwolves her i nat, efter at have været ude med en knæskade siden engang midt i februar (eller først i marts, kan ikke lige huske det). Det er kun hans anden sæson i NBA, men han er virkelig allerede en profil. Sidste år var han fremragende indtil han blev skadet og i går gik han direkte ind og leverede som han gjorde sidste år. Han minder virkelig om Steve Nash eller Pistol Pete. En pass-first point guard, med en fantastisk høj basketball IQ. I går lavede han 9 assists, scorede 8 point og havde 3 steals på 18 minutter. Det var egentlig meningen at han kun skulle have 16, men Dallas kom pludselig meget tæt på at indhente dem, så han fik 2 minutter mere. Men, ja ... jeg ville bare lige påpege at også Rubio, ligesom Pau og Marc Gasol, har formået at skifte Barcelona ud med NBA, med relativt meget succes. Catalonien er også ved at etablere sig i NBA. ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Ricky Rubio, der tidligere spillede hos os, fik comeback for Minnesota Timberwolves her i nat, efter at have været ude med en knæskade siden engang midt i februar (eller først i marts, kan ikke lige huske det). Det er kun hans anden sæson i NBA, men han er virkelig allerede en profil. Sidste år var han fremragende indtil han blev skadet og i går gik han direkte ind og leverede som han gjorde sidste år. Han minder virkelig om Steve Nash eller Pistol Pete. En pass-first point guard, med en fantastisk høj basketball IQ. I går lavede han 9 assists, scorede 8 point og havde 3 steals på 18 minutter. Det var egentlig meningen at han kun skulle have 16, men Dallas kom pludselig meget tæt på at indhente dem, så han fik 2 minutter mere. Men, ja ... jeg ville bare lige påpege at også Rubio, ligesom Pau og Marc Gasol, har formået at skifte Barcelona ud med NBA, med relativt meget succes. Catalonien er også ved at etablere sig i NBA. ;-)
Ricky Rubio minder helt klart om Steve Nash, og er uden tvivl en af NBAs bedste point guards! Hvis nu Love og Kirilenko spiller op til potentiale nu hvor Rubio er tilbage, så bliver de for alvor et hold man skal holde øje med.

Play offs bliver mega spændende i år, næsten alle de større hold har spillet op til niveau - det er langt mere jævnbyrdigt i år :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, Kevin Love's brækkede hånd har helt sikkert kastet ham ud af den fremragende form han var i, i hele sidste sæson. Hånden er velsagtens det værste man kan skade i basketball, for det betød at han ikke kunne skyde en basketball mens den var brækket. Det tager noget tid at komme tilbage i rytmen, især fordi det ser ud til at den stadig irriterer ham. Kirilenko har faktisk været super god indtil videre i denne sæson. Det er klart at han ikke er ligeså skræmmende i defensiven som dengang han var i Jazz, men som Rick Adelman udtalte forleden er han 'the glue of the team'. Han er ikke deres go-to guy i vigtige situationer, men han udfører nærmest alle tænkelige opgaver for holdet.

Alexey Shved ser dog også ekstremt spændende ud. Han har imponeret sig med sin 3-point shooting og han har også en glimrende vision. Men i det hele taget kan det sagtens blive en super sæson for Timberwolves, hvis Rubio, Pekovic, Kirilenko og Love kan holde sig skadesfri. Det er dog holdets bredde der imponerer mig mest. I nat var mere eller mindre alle der fik minutter, ret vigtige i forhold til sejren. Derrick Williams viste at han er en glimrende perimeter-shooter når han ellers gider, Greg Stiemsma fik bevist at han er et godt alternativ til Pekovic, hvis man vil have lidt mere defensiv stabilitet, JJ Barea og Luke Ridnour bidrog med en del point som de plejer og Dante Cunningham viser også at han er god at have til at tage sig af de lidt mere svære mid-range shots.

Vigtigst af alt, er dog at de har en af de mest kompetente trænere i NBA, som dertil har et af de mest rutinerede staff set-ups i ligaen bag sig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Du har ret, jeg er måske heller ikke set så mange timberwolves kampe i denne sæson..

Det bliver spændende at se Clippers i år :) Jeg tror final 4 bliver okc, heat, knicks og clippers, selvom det nok bliver meget tæt; som sagt er Timberwolves en god kandidat, men derudover spiller Spurs, Bulls, Hawks og Grizzlies rigtig godt. Specielt Rudy Gay fra Grizzlies har været vild :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Nå tilbage til NBA. I aften spiller sixers imod lakers.. Mon ikke det bliver Lakers' comeback kamp. Med den nuværende 'roster' burde de fandme have kvaliteten til at blande sig i toppen!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Du har ret, jeg er måske heller ikke set så mange timberwolves kampe i denne sæson..

Det bliver spændende at se Clippers i år :) Jeg tror final 4 bliver okc, heat, knicks og clippers, selvom det nok bliver meget tæt; som sagt er Timberwolves en god kandidat, men derudover spiller Spurs, Bulls, Hawks og Grizzlies rigtig godt. Specielt Rudy Gay fra Grizzlies har været vild :)
Hæhæ, jeg har så også set alle Timberwolves' kampe siden sidste sæson begyndte, så jeg følger også godt med. Men jeg tror nu ikke at de når så langt som final 4. Playoffs tror jeg dog helt sikkert på i år, især nu hvor Rubio er tilbage.

Clippers ser spændende ud, men som sædvanlige har jeg umiddelbart mere fidus til Spurs. Deres offensiv er bare så velsmurt en maskine der langsomt kvæler modstanderne. Men, ja. OKC og Miami er jeg i hvert fald sikker på går i final 4, men de sidste to er jeg ret meget i tvivl om. Knicks ser utvivlsomt stærke ud. Det er slet ikke noget dumt bud på det tredje hold i final 4.

Med hensyn til Lakers @ Philly, så kan jeg se på NBA.com er der er Free League Pass til den, så du kan i hvert fald sagtens se den i god kvalitet! Den starter om en 20 minutters tid.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Du har ret, jeg er måske heller ikke set så mange timberwolves kampe i denne sæson..

Det bliver spændende at se Clippers i år :) Jeg tror final 4 bliver okc, heat, knicks og clippers, selvom det nok bliver meget tæt; som sagt er Timberwolves en god kandidat, men derudover spiller Spurs, Bulls, Hawks og Grizzlies rigtig godt. Specielt Rudy Gay fra Grizzlies har været vild :)
Hæhæ, jeg har så også set alle Timberwolves' kampe siden sidste sæson begyndte, så jeg følger også godt med. Men jeg tror nu ikke at de når så langt som final 4. Playoffs tror jeg dog helt sikkert på i år, især nu hvor Rubio er tilbage.

Clippers ser spændende ud, men som sædvanlige har jeg umiddelbart mere fidus til Spurs. Deres offensiv er bare så velsmurt en maskine der langsomt kvæler modstanderne. Men, ja. OKC og Miami er jeg i hvert fald sikker på går i final 4, men de sidste to er jeg ret meget i tvivl om. Knicks ser utvivlsomt stærke ud. Det er slet ikke noget dumt bud på det tredje hold i final 4.

Med hensyn til Lakers @ Philly, så kan jeg se på NBA.com er der er Free League Pass til den, så du kan i hvert fald sagtens se den i god kvalitet! Den starter om en 20 minutters tid.
Den er også på DK4 HD :) Desuden er Jrue Holiday ikke klar, hvilket egentlig er et stort tab for Sixers :P Det burde seriøst blive comeback kampen for Lakers, men uden Nash kan de vel ikke vise så mange muskler ligenu :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, okay. Lidt lettere bare at se den på DK4 så.
Men, ja - det er lidt problematisk for Lakers at de har så lidt dybde på PG.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster