Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Fuck oct :mad:
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

lær det! Syg kamp!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Så ikke kampen men tror ikke at OCT vil klare den uden Durant.
Jeg skal købe League Pass. Utah er godt på vej til noget stort. Det er længe siden.

Hilsen fra en gammel Jazz fan ;-)
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Utah har fået et ret vildt hold, og de har en rimelig nice head coach. Og ja havde det ikke været for Durant havde vi tabt den kamp. Men nu fører vi serien 3-0 over Jazz. Og ja køb dig noget league pass, der er vist free trial ligenu.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Utah ville tilsvarende nok heller ikke være ret gode hvis man tog Gordon Hayward væk. Sådan er det jo. Fjerner man den bedste spiller på et hold er de ikke ligeså gode.

I øvrigt så har Durant lowkey gang i en virkelig vanvittig sæson. Der er stort set ingen der snakker om det. Det er Curry og PG13 man nævner, alt imens at KD snitter 27,5 pts, 7,9 reb, 4,2 ast, 1,1 stl og 1,3 blk. Nå, ja og så skyder han lige 53.1/44.3/90.0. Det er helt tosset så effektivt han spiller lige nu.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blau så du det indlæg på r/nba med ham der klagede over Kyle Singler, og at hans procenter sammenlagt ikke en gang var 100 (rimelig sjovt indlæg, du kan lige læse det her hvis du ikke har set det)

Anyways. KD havde en kamp den anden dag hvor han skød 80-80-100, fuldstændig vanvittigt. Men det er altså i perioder, de sidste par kampe er han startet rigtig skidt ud, med alt for mange turnovers. 5 for 3 dage siden og 4 igår, stort set allesammen i første halvleg. Og pludselig eksploderer han.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja ja, jeg postede det jo her i tråden! :D

Well, turnovers sker når man har bolden så ofte. Han snitter stadig færre turnovers end PG13, LeBron og Harden! ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Nå ja det gjorde du da også! :)

Anyways. Jeg ville bare sige at Durant slet ikke spiller sådan hele tiden, i modsætning til Curry som er ret stabil. I går havde Durant fx flere turnovers end points i første halvelg. 3 turnovers og 2 point... Så ved jeg ikke om Gordon Hayward svinede hans mor til, men han gik i hvert fald nuts i anden halvleg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Så ved jeg ikke om Gordon Hayward svinede hans mor til, men han gik i hvert fald nuts i anden halvleg
She da real MVP :')

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu kan må jo stemme til All Stars så jeg tænkte lige at høre hvem I ville vælge?

Her er mine valg:

Western Conference:
Backcourt 1: Stephen Curry. Fuldstændig no brainer.
Backcourt 2: Russell Westbrook. Han snitter næsten et triple-double.
Frontcourt 1: Kevin Durant. Også en no brainer for mig.
Frontcourt 2: Blake Griffin. Er virkelig bare blevet endnu bedre.
Frontcourt 3: Anthony Davis. Han er ikke helt så gode som sidste sæson, men han er stadig vanvittig.

Eastern Conference:
Backcourt 1: Kyle Lowry. MVP kandidat. Spiller fantastisk.
Backcourt 2: Isaiah Thomas. Fantastisk spiller og vigtig brik på et imponerende Celtics-hold.
Frontcourt 1: Paul George. Han er kommet så flot tilbage fra sin skade.
Frontcourt 2: LeBron James. Siger sig selv.
Frontcourt 3: Kevin Love. Ikke helt på samme niveau som i Minny, men snitter stadig en double-double.

Jeg må sige at jeg var ret sikker på Western Conference. Jeg var lidt mere usikker på East, især der hvor jeg har valgt Isaiah Thomas. Jeg kunne sagtens have valgt Jimmy Butler eller John Wall i stedet for Thomas, men det imponerer mig bare så meget, at man kan være det allersidste draftpick og så nu være en vigtig del, af et fremragende Celtics-mandskab der er godt på vej mod et højt seed. Jeg kunne også sagtens have valgt en anden end K Love, for eksempel Brook Lopez, men han spiller bare så meget bedre i år og er blevet så vigtig en del af Cavs-holdet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Hvad med James Harden? Vest
Han spiller for Rockets. Sort fyr med stor skæg. Han er ikke ret høj.
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Haha kan godt lide at du lige skal beskrive en af de mest genkendelige basketball spillere :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Pis! Jeg håbede på at Blau vil læse det først. Ville bare høre hans svar :razz:
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Lopezzz skrev:Hvad med James Harden? Vest
Han spiller for Rockets. Sort fyr med stor skæg. Han er ikke ret høj.
Og ligger altid ned.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

I øvrigt hvis vi tager en spiller som Harden, så har igang med sin dårligste sæson siden ankomsten til Houston (ved ikke lige hvor fair det er, at tage hans kampe fra OKC tiden, hvor han på 3 år startede i 7 kampe. Men hvis man sammenligner med OKC tiden er det stadig hans dårligste sæson)

Han er stort set dårligere på alle parametre (FG%, 3P%, 2P%, eFG%, FT%), undtagen free throws. Men han snitter stadig sine point, fordi han kommer så meget til linjen og fordi han tager så mange forsøg. Han defensive rating er også dårligere end sidste år, 107. Hvor Enes Kanter, som nok bliver kaldt en af ligaens dårligste defensive spillere, til sammenligning har 104.
Normalt kan man godt leve med en defensiv rating på 107, hvis ens offensive rating så bare er meget større, men den er kun på 111. Altså kun 4 point forskel. Her er Enes' 121.

Harden bliver en All Star, men han er ikke god nok til at være en startende all star. Jeg ved sgu endnu ikke helt hvordan jeg ville lave min opstilling :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster