NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Skydefinten skrev:
Flax_Generous skrev:Bedste Super Bowl nogensinde.
Man fortryder næsten at man faldt i søvn til optakten...
Jeg var virkelig tæt på at smutte hjem da Falcons kom foran med over tre scoringer i tredje quarter. På det tidspunkt havde de ifølge ESPN 99,8% chance for at vinde. Hold, der havde været i Patriots' situation i de seneste 15 år, havde tabt samtlige 190 gange. Men der kørte først en bus en halv time senere, så jeg blev heldigvis hængende. Det er jeg glad for.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Femtestørste comeback i hele NFL's historie. Og så i Super Bowl. Hvor Brady og Belichick vinder deres rekordsættende femte ring. Det var ret specielt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

Så ikke Super Bowl, men tjekkede på et tidspunkt, hvor Falcons førte, stod 28-20 til Falcons med ca. 2,38 min. tilbage af 4 quarter og tænkte: "Ej, nu har Patriots smidt den igen", men tjekkede igen, efter jeg havde fået sovet, hvor jeg så, at de havde vundet. Jeg ærgrede mig over, at jeg gik glip af det, for det var sikkert ret vildt, men ved heller ikke, om jeg kunne holde til det.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Falcons var foran 28-3 med omkring 17 minutter tilbage af kampen. Så Patriots' historiske comeback var faktisk godt i gang da du tjekkede.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Man kan ikke helt oversætte det til fodbold, men hvis man skulle, så svarer det vel nogenlunde til at være bagud med 3-4 mål halvvejs i 2. halvleg. Men så alligevel vinde i forlænget spilletid. I VM-finalen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

Ja, det var rimelig vildt, men stod den ikke 28-9?, da man gik ind til 4 quarter? Vild finale dog. Kan man i øvrigt se den et eller andet sted; tænker på stream?

Edit: Det var i hvert fald en vanvittig 4 quarter og samme kan man vel sige om Falcons 2 quarter.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Kubala skrev:Ja, det var rimelig vildt, men stod den ikke 28-9?, da man gik ind til 4. quarter? Vild finale dog. Kan man i øvrigt se den et eller andet sted; tænker på stream?

Edit: Det var i hvert fald en vanvittig 4. quarter og samme kan man vel sige om Falcons 2. quarter.
Jo, de var bagud med 19 point da fjerde quarter startede, men Falcons forspring var på 25 point indtil de allersidste minutter af tredje quarter.

Det er kun sket fire gange tidligere i NFL's historie, at et hold har vundet efter at have været bagud med 25 point, og det er aldrig sket på udebane eller neutral bane. Over tusind hold har ellers forsøgt. Og det er naturligvis heller aldrig sket i en Super Bowl. Det hidtil største comeback i en Super Bowl var 10 point (også et Brady-comeback).

Brady satte i øvrigt rekord for flest completions og yards i Super Bowl og White satte rekord for flest point, mens Ryan satte rekord for højeste passer rating for en tabende quarterback. Desuden var Bradys 43 completions det næsthøjeste i hele NFL's historie.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

Ja, det har været en vanvittig finale. Og Brady er for vild.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af MessiPogba »

Man mister bare en del for Brady, når manden er Pro-Trump.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:Man mister bare en del for Brady, når manden er Pro-Trump.
Man mister alt for ham. Han er ingen helt når han holder med den psykisk syge idiot.
Han har stemt imod fred i verden.
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:Man mister bare en del for Brady, når manden er Pro-Trump.
Man mister alt for ham. Han er ingen helt når han holder med den psykisk syge idiot.
Han har stemt imod fred i verden.
Ja, jeg er hellere ikke fan af mennesket Brady, når sådan noget kommer ud. Trump er sgu alt det modsatte, jeg står for.

Men sportsmennesket Brady har jeg den største respekt for. Men det her viser også bare en kynisk side af kendte mennesker, når Bradys kone, Gisele Bündchen, der hele tiden snakker om kærlighed, fred i verden og arbejde for de mindre, at hendes mand er Pro-Trump. When the grass is cut, the snakes will show.

Så jeg har også mistet alt for den der bræktale om peace, love and harmony, Gisele hele tiden smider med sig på sociale medier. Det falder til jorden, når husbonden stemmer Trump.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg synes, vi skal passe på med at dømme andre for deres politiske overbevisninger. Politik er kun (eller burde kun være) en lille del af vores tilværelse. Det er allerhøjest et nødvendigt onde. Jeg er selvfølgelig også bekymret for Trump, men hvis alt, herunder sport, kunst, venskaber og whatever, absolut skal ses igennem en politisk optik, så undergraver man altså tilliden til hinanden og skaber unødvendige konflikter. Og det gælder både for for-eller-imod-Trump-diskussionen såvel som den evindelige kamp mellem højre- og venstrefløjen herhjemme.

Det er jo heller ikke fordi Brady selv blander politik ind i det han laver. Tværtimod. Som han siger: "If people want to take sides, you know, they can obviously do that. It’s everyone’s right. They have a right to do that. And I have a right to stay out of it, too."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Jeg synes, vi skal passe på med at dømme andre for deres politiske overbevisninger. Politik er kun (eller burde kun være) en lille del af vores tilværelse. Det er allerhøjest et nødvendigt onde. Jeg er selvfølgelig også bekymret for Trump, men hvis alt, herunder sport, kunst, venskaber og whatever, absolut skal ses igennem en politisk optik, så undergraver man altså tilliden til hinanden og skaber unødvendige konflikter. Og det gælder både for for-eller-imod-Trump-diskussionen såvel som den evindelige kamp mellem højre- og venstrefløjen herhjemme.

Det er jo heller ikke fordi Brady selv blander politik ind i det han laver. Tværtimod. Som han siger: "If people want to take sides, you know, they can obviously do that. It’s everyone’s right. They have a right to do that. And I have a right to stay out of it, too."
Normalt plejer jeg slet ikke at indblande politik med sport, men jeg synes lige med Trump, at det er svært. Der er tale om en psykisk syg psykopat. Nok var Bush også en kalkuleret psykopat, men Trump ligner en, der er endnu mere ustabil oppe i hovedet og reagerer meget på følelser.

Jeg synes at Trump er et særtilfælde, som gør, at lige i dette tilfælde har svært ved at se forbi en sportstjerne stemme på en psykopat.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, Trump er en særlig ringe politiker, det kan der vist ikke være nogen tvivl om. Hvis Brady bliver en aktiv støtte og direkte blander sig i politik til fordel for Trump, siger jeg også fra.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Visca El Barca »

Brady er den bedste QB nogensinde, uanset hvad hans politiske holdninger. Det var en super super fed finale! Hvilken spaending. Endnu engang beviste Brady, hvorfor det er ham der har fem SB titler.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster