NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

Njaaah. Broncos forsvar er ret gustent i år. Spørgsmålet er mere om Broncos formår at score point nok selv. Er ikke videre imponeret af deres angreb.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Broncos forsvar er det bedste i ligaen, men Carolina virker simpelthen ustyrlige. De har meget få svage led og Cam (som har udviklet sig til en af mine yndlingsspillere) har virkelig taget et skridt op i denne sæson. Jeg har ærlig talt svært ved at se Broncos vinde, selvom de rent faktisk skulle spille op til deres bedste. Men det er super bowl alt kan ske, men tror det bliver en ensidet affære og Carolina ret hurtigt trækker afgørende fra.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg glæder mig til Super Bowl denne aften!

Jeg er utroligt tæt på helt ligeglad med hvem der vinder. Det og så holdene skulle næsten garantere, at det bliver en god kamp. Det er et godt match, kunne nærmest ikke være bedre i år.

Ingen tvivl om at Panthers har været det bedste og mest interessante hold. Jeg ville meget gerne have set Steelers' angreb i Super Bowl også, men det forsvar hos Broncos og så Peyton Mannings sidste kamp, det er nok i sidste ende bedre.
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Var der ikke et eller andet om at Peyton var den dårligst performende QB nogensinde til at havne i Super Bowl?

Glæder mig egentlig også lidt. Jeg holder med Panthers, fordi en af mine rigtig gode venner er kæmpe Panthers-fan og har været det i mange år. Kunne være fedt nok for ham.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Der kan selvfølgeligt være flere måder at vurdere dårligst performende QB på, men man helt sikkert godt finde et argument eller to for at Manning har været deroppe ad.

Han har dog spillet hæderligt (i halvanden kamp) efter han kom tilbage som førstevalg. Han døjede med en fodskade i løbet af sæsonen, og det er lidt uvist, hvor meget af hans problemer der skyldtes skaden.

Det gør det kun endnu mere interessant, synes jeg. Jeg vil hverken blive overrasket over 3 TD og ingen interceptions fra Manning eller over en total nedsmeltning, der koster Broncos sejren uanset hvor godt forsvaret spiller.

Og det er Mannings sidste kamp, Thomas Davis brækkede armen for to uger siden og spiller med plader og skruer, Miller, Ware, Wolfe og Malik Jackson virker ustoppelige i front, Cam er en MVP-QB der kunne spille linebacker...... Så meget at se frem til som altid.
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Var der ikke et eller andet om at Peyton var den dårligst performende QB nogensinde til at havne i Super Bowl?

Glæder mig egentlig også lidt. Jeg holder med Panthers, fordi en af mine rigtig gode venner er kæmpe Panthers-fan og har været det i mange år. Kunne være fedt nok for ham.
Rex Grossman i 2006 for Bears. Han er nok den dårligst QB nogensinde i en Super Bowl.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var her jeg læste det! ;-)

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Von Miller. Uhyggelig.
qepd

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Skydefinten »

22-årige Thomas Davis var en af de få spillere fra Carolina Panthers, der kunne være sin indsats bekendt i Super Bowl-nederlaget til Denver Broncos.

Syv tacklinger blev det til i finalen, hvor der ellers ikke ville have været nogen, der havde undret sig, hvis Davis havde spillet under niveau.

Han brækkede nemlig underarmen i den sidste kamp blot to uger inden Super Bowl, men alligevel spillede han den store finale.

Dagen derpå har spilleren postet et foto af sin brækkede arm. Umiddelbart kunne det ligne et billede af bolden, men der er altså tale om linebackerens arm, der er syet godt og grundigt sammen.


:roll: :eek: :eek:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Bah, han skulle prøve at løbe halvmaraton med en forstuvet ankel.

Ej, det er lidt vildt, men jeg tør heller ikke tænke på hvor meget forskelligt smertestillende han var på. Jeg kan godt forstå når Marshawn Lynch trækker sig tilbage allerede som 29 årig. Amerikansk fodbold smadrer jo din krop fuldstændig, medmindre du er kicker.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Selvfølgelig brækker Derek Carr benet. Nu var det ellers endelig blevet sjovt at se Raiders, for første gang siden Gannon-dagene. Lort.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Bedste Super Bowl nogensinde.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Og bedste hold, træner og quarterback nogensinde.

phpBB [video]

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Billede

ej, desværre flot, flot comeback (og meget skidt af Falcons) og ja, der går lang tid før nogen overgår Brady & Belichick.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Skydefinten »

Flax_Generous skrev:Bedste Super Bowl nogensinde.
Man fortryder næsten at man faldt i søvn til optakten...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster