Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

Jeg tror han rammer baghjulet på ham foran, og dermed mister balancen.. Det er det eneste der giver mening ift hans ageren i situationen.
Angiveligt brækket kravebenet. Fandme' synd.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8372
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Cykling

Indlæg af Michman »

Så røg Tony Martin sku vist også ud af Tour De France..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Tinkoff Saxo kunne nok godt bare undvære ÉN rytter til at hjælpe Sagan lidt. Så ville det i hvert fald blive en del lettere, selvom Sagan er vild lige pt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

Hvor er det dog synd for Tony Martin. Øv.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Puha, hans knogle skulle have stukket ud af skindet, noget af et kravebensbrud!
Allez...

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Havde Sagan ikke været hjælperytter, men derimod haft et hold bygget op omkring sig, så havde han jo allerede vundet 3-4 etaper. Forstår ikke hvorfor han ikke lige får Bennati som hjælp de sidste 3 km.. Contador behøver vel ikke 7(minus Basso, der alligevel er sat) ryttere som beskyttelse, når de er forbi 3-kilometermærket :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, det er mystisk. Det er næsten som om at Oleg gerne vil "straffe" Sagan. Hvis jeg var Sagan så tror jeg at jeg ville se mig om efter et nyt hold allerede til sommer. Et hold hvor man værdsætter ham bare en lille smule mere. Bare en smule, som i en eller to hjælperyttere.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det mest irriterende må være, at Sagan jo kørte fuldt ud for Contador i brostensetapen. Helt eniment præstation. Sagan har altså opfyldt sin del af aftalen. Men når så det bliver hans tur, får han absolut ingen hjælp.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Sagan har altid kørt meget alene! Spørgsmålet er om han fortrækker at køre alene eller om Cannondale var for svage og Tinkoff-Saxo er dumme.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Man kan sku da ikke starte uden den gule trøje.

http://sporten.tv2.dk/cykling/tour/2015 ... gul-troeje

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Det er sket flere gange før. Alle gange hvor den gule trøje er styrtet og derfor ikke har kunnet stille til start på næste etape. Det skete i 91, hvor Rolf Sørensen var i gult og udgik. Også med et brækket kraveben. En form for respekt for den gule trøjes indehaver.

Men ja, man kan vel lige så godt køre med den. Nu tror alle bare, at hele Lotto NL Jumbo er i førertrøjen.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Belitime skrev:Sagan har altid kørt meget alene! Spørgsmålet er om han fortrækker at køre alene eller om Cannondale var for svage og Tinkoff-Saxo er dumme.
En flad etape som i dag er jeg ret sikker på, at Sagan foretrækker at klare det alene. Men en etape som igår og brostensetapen havde han jo vundet med hjælp til at lukke hullerne. Det har lidt været hans forbandelse de sidste par år på de kuperede etaper. Bliver der angrebet gider ingen lukke hullet, og følger han angrebet må han selv trække mens feltet pludselig gerne vil lukke hullet. Det har i hvert fald kostet ham over 5 etaper i sidste 3 Tour De France.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Xavi6Smede skrev: En flad etape som i dag er jeg ret sikker på, at Sagan foretrækker at klare det alene. Men en etape som igår og brostensetapen havde han jo vundet med hjælp til at lukke hullerne. Det har lidt været hans forbandelse de sidste par år på de kuperede etaper. Bliver der angrebet gider ingen lukke hullet, og følger han angrebet må han selv trække mens feltet pludselig gerne vil lukke hullet. Det har i hvert fald kostet ham over 5 etaper i sidste 3 Tour De France.
Ja :smile:

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

I morgen taber Nibali, Contador og Quintana masser af tid til Froome og igen søndag på holdenkeltstarten, hviledag mandag også årets første bjergetape tirsdag hvor Froome smadrede alle fuldstændig! :cool: :cool: :cool:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Sidst der blev kørt på Mûr de Bretagne blev Hushovd nr 6 i samme tid som Evans, der vandt. Taber Contador, Nibali og Quintana meget tid til Froome imorgen, så skal hans cykel godt nok undersøges for motor :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster