Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Cykling

Indlæg af klogfyr »

Diskuter cykling her

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså ... de har jo bare forlænget med Evans? Men, ja. Det er et sprængfarligt hold de får sig næste år, med tanke på Hushovd, Gilbert og ikke mindst Van Garderens tilgang. I øvrigt også fedt at Hincapie har fået sin kontrakt forlænget. Han er simpelthen så nice!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Cykling

Indlæg af Ronaldinho »

Hvornår var det HTC Highroad blev lukket? Slutningen af næste sæson, eller lukket med det samme?

I så fald kunne Saxo Bank godt bruge en kaliber af Cavendish og Hagen.
Ronaldinho Gaúcho

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Slutning af denne sæson. Altså til oktober eller hvornår fa'en det sidste løb nu ellers kører. Ret trist i øvrigt. Men Velits-brødrene har allerede fundet nyt hold, og det har Van Garderen som bekendt desværre os. Han kunne ellers være super spændende for Riis. Men Cavendish tvivler jeg meget på bliver aktuel for Riis. Cavendish vil selvsagt gerne til et hold, hvor han på samme måde kommer i fokus som hos HTC og hvor hele holdet bygges op omkring ham, med stærke temporyttere og andre stærke sprintere. Tony Martin kunne til gengæld være super for Riis at få fat i - og Boasson Hagen kører i øvrigt for Sky, ikke HTC. ;-)

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Cykling

Indlæg af Ronaldinho »

Blaugrana92 skrev:Slutning af denne sæson. Altså til oktober eller hvornår fa'en det sidste løb nu ellers kører. Ret trist i øvrigt. Men Velits-brødrene har allerede fundet nyt hold, og det har Van Garderen som bekendt desværre os. Han kunne ellers være super spændende for Riis. Men Cavendish tvivler jeg meget på bliver aktuel for Riis. Cavendish vil selvsagt gerne til et hold, hvor han på samme måde kommer i fokus som hos HTC og hvor hele holdet bygges op omkring ham, med stærke temporyttere og andre stærke sprintere. Tony Martin kunne til gengæld være super for Riis at få fat i - og Boasson Hagen kører i øvrigt for Sky, ikke HTC. ;-)
Jaja, ved jeg godt. Jeg hørte bare efter at Tour de France sluttede, at Riis ville gå efter Hagen og Hushovd, da sidstnævnte ikke er akutel ville det være en fin idé at gå efter Hagen. :smile:

Mht. Cavendish er det mere et ønske, end et håb. Cavendish er min yndlingsrytter, så havde da ønsket ham i Cavendish, selvom chancen er meget lille.

Håber da HTC-Highroad får lavet en lille afsked med at vinde det sidste løb, i så fald. ;-)
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Mm... men jeg griner af Fuglsang, så meget for at "følge" Schlekkerne.

Btw., en dejlig Trek 2.3 2011 model står og bliver gjort klar til, miiiiiiiiig. Wuha, fynske landeveje, være klar.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Så røg Danmarks tilbageværende medaljehåb, Alex Rasmussen, på grund af tre missede dopingtests. Surt for ham og dansk cykelsport.

Det er i det hele taget nogle åndssvage regler. Fra politiken.dk:
Den tidligere verdensmester i parløb havde glemt at indberette, at han tog til Berlin for at køre seksdagesløb. Under dette arrangement blev han testet af UCI, samtidig med at Anti Doping Danmark forgæves opsøgte ham på den adresse, han havde opgivet. Men da han nu var blevet testet, troede Alex Rasmussen åbenbart, at den hellige grav var velforvaret, hvilket altså imidlertid ikke viste sig at være tilfældet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

D'oh, fail.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Dumt ...

Men sweet at min ældste fætter er den ene af de to der er udtaget til at køre enkeltstart i juniorklassen. Så jeg regner med at skride derover på tirsdag når det går ned! ;-)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Go Rasmus Quaade!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Go Rasmus Quaade!
Han kører stærkt!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt - tænd for TV2 Sport eller Eurosport i morgen kl. 11.22. Der starter min fætter når der skal køres enkeltstart for juniorne. Bliver godt nok spændende.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Cykling

Indlæg af Pieyanthikos »

Hvor er det flot kørt af Rasmus Quaade - godt at se, at dansk cykelsport har talenterne i orden.

Og hvad sker der lige for Durbridge? Han ligner en kommende TT-vinder i de store løb.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Pieyanthikos skrev:Hvor er det flot kørt af Rasmus Quaade - godt at se, at dansk cykelsport har talenterne i orden.

Og hvad sker der lige for Durbridge? Han ligner en kommende TT-vinder i de store løb.
Det er vanvittigt. Quaade er så kørt at han ikke engang kan stå på sine egne ben. Durbridge kører bare en suveræn tid og vader lidt rundt og hilser på folk, som om det var ingenting. Han så vanvittigt overlegen ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster