Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har tænkt lidt på, at begynde at oddse noget mere på cykling, men det kommer lidt an på, om det er muligt at sælge sine odds før løbene - altså etapeløb - er kørt færdige? Er der nogen herinde, der ved om det er muligt? Et eksempel kunne være at smide penge på Ion Izagirre før starten på Tour de Romandie i morgen, og satse på at han stadig ligger godt til efter de første tre etaper, hvor oddset vel sandsynligvis så er faldet en del fra de nuværende 17,00.

Jeg har i øvrigt regnet ud, at hvis man ser på ProCyclingStats.com's pointsystem for klassement og enkeltstart, på rytternes gennemsnitlige placeringer i Tour de Romandie de seneste fire år, på rytternes gennemsnitlige placeringer i World Tourens etapeløb i år, samt hvilke odds der udbydes på dem, så må det blive Richie Porte der løber med sejren. Top 10 vil i så fald se sådan her ud:
1. Richie Porte
2. Primoz Roglic
3. Ion Izagirre
4. Steven Kruijswijk
5. Egan Arley Bernal
6. Emanuel Buchmann
7. Jakob Fuglsang
8. Geraint Thomas
9. Pierre Latour
10. Tejay van Garderen

Men okay. Sandsynligheden for, at det kommer til at passe er måske 3%. Jeg har eksempelvis svært ved at se Kruijswijk slå Bernal, Fuglsang, GT og Latour, for de har alle været i kanon form, mens Kruijswijk kun rigtigt har kørt et stærkt forkortet Volta a Catalunya, der ikke for alvor havde nogle bjerge, på grund af det dårlige vejr. Top tre tror jeg dog personligt er stort set spot on.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cykling

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Jeg har tænkt lidt på, at begynde at oddse noget mere på cykling, men det kommer lidt an på, om det er muligt at sælge sine odds før løbene - altså etapeløb - er kørt færdige? Er der nogen herinde, der ved om det er muligt? Et eksempel kunne være at smide penge på Ion Izagirre før starten på Tour de Romandie i morgen, og satse på at han stadig ligger godt til efter de første tre etaper, hvor oddset vel sandsynligvis så er faldet en del fra de nuværende 17,00.

Jeg har i øvrigt regnet ud, at hvis man ser på ProCyclingStats.com's pointsystem for klassement og enkeltstart, på rytternes gennemsnitlige placeringer i Tour de Romandie de seneste fire år, på rytternes gennemsnitlige placeringer i World Tourens etapeløb i år, samt hvilke odds der udbydes på dem, så må det blive Richie Porte der løber med sejren. Top 10 vil i så fald se sådan her ud:
1. Richie Porte
2. Primoz Roglic
3. Ion Izagirre
4. Steven Kruijswijk
5. Egan Arley Bernal
6. Emanuel Buchmann
7. Jakob Fuglsang
8. Geraint Thomas
9. Pierre Latour
10. Tejay van Garderen

Men okay. Sandsynligheden for, at det kommer til at passe er måske 3%. Jeg har eksempelvis svært ved at se Kruijswijk slå Bernal, Fuglsang, GT og Latour, for de har alle været i kanon form, mens Kruijswijk kun rigtigt har kørt et stærkt forkortet Volta a Catalunya, der ikke for alvor havde nogle bjerge, på grund af det dårlige vejr. Top tre tror jeg dog personligt er stort set spot on.
Jeg forstår dig ikke lige helt, men prøver at udpensle to scenarier for dig.

Jeg har kun prøvet fra BET365 for tre år tilbage, så ved ikke, om det har skiftet siden hen.

Så jeg tager bare udgangspunkt i Sagans navn, for jeg har ikke fulgt med i cykelløb i mange år, så kender ikke alle navnene mere.

1) Hvis du har satset penge få minutter før, lad os sige 3. etape af Tour De France, starter, at Sagan vinder etapen, og han er i udbrud suverænt og står til at vinde, kan du på intet tidspunkt lukke din bet.

2) Hvis du derimod har satset på, at Sagan vinder hele Tour De France, og han efter tre etaper står til at vinde, så kan du vist godt cashe out i tidsrummet mellem etaperne. Det mener jeg, at det er muligt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er som i dit andet scenarie. Jeg ville aldrig spille på enkelte etaper, de er som regel alt for uforudsigelige. Idéen var netop at sætte penge på de ryttere, der måske kan være blevet overset lidt af bookmakerne, som samlet vinder af et etapeløb, og så lukke væddemålet efter to eller tre etaper, eller flere afhængig af løbets længde, hvis det altså et gået i den rigtige retning

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cykling

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Det er som i dit andet scenarie. Jeg ville aldrig spille på enkelte etaper, de er som regel alt for uforudsigelige. Idéen var netop at sætte penge på de ryttere, der måske kan være blevet overset lidt af bookmakerne, som samlet vinder af et etapeløb, og så lukke væddemålet efter to eller tre etaper, eller flere afhængig af løbets længde, hvis det altså et gået i den rigtige retning
Okay. Men så tror jeg ganske enkelt, at det er muligt at kunne cashe ud, når etaperne er færdige, Altså forudtaget du spiller hos Bet365 selvfølgelig. De er de bedste at spille hos, hvis det er længerevarende bets.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Bernal er fuldstændig vanvittig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg elsker Giro'en!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg hader at se britiske cykelryttere vinde.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

For løbet er det fremragende, at Froome er langt bagud, men begynder at ramme formen. Det kan blive fantastisk cykelløb i sidste uge, hvis Sky skal ud og angribe. Men det er ulideligt at se Froome vinde.

Havde håbet at Pozzovivo og Lopez var en tand bedre. Pozzovivo skal bare på podiet, og sådan er det!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Der er godt nok lagt an til en spændende afslutning på Giro’en. Så må den danske sommer altså lige passe sig selv en dag eller to.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Rædselsfuldt, jeg har ikke mulighed for at se de næste 2 etaper.
Hvis Yates nedtur i dag ikke blot skyldes en dårlig dag, og hvis der bliver angrebet fuldt ud på Colle delle Finestre, så er en rytter som Lopez stadigvæk i spil til den samlede sejr. Det kræver at Yates og Dumoulin bliver sat før sidste stigning, men det har Astana og Sky også holdene til, hvis de to viser svaghed.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg frygter, at der først sker noget på Jafferau, men på den anden side er Colle delle Finestre jo altid værd at se - i det mindste bare for billederne.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Om ikke andet kommer man da til at kunne nyde Giulio Ciccone i angreb fra dagens start. Tror jeg. Jeg fornemmer, at han kommer til at gå hårdt efter bjergtrøjen og Colle delle Finestre er jo Cima Coppi, så den giver dobbelt point. Men okay. Hvis Yates alligevel bare vinder etaperne, så kan det selvfølgelig blive svært. Det tror jeg dog ikke, at han gør. Pozzovivo ser virkelig stærk ud. Jeg tror han tager en af de to.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg kan ikke forestille mig andet end, at der så minimum bliver lagt et kæmpe pres på Colle delle Finestre fra Astana og Sky. Om Froome og Lopez selv angriber er nok mere tvivlsomt, med mindre de har fået folk med i udbruddet.
Yates er ikke på podiet efter dagens etape, tror jeg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis Froome vinder det her, så gider jeg simpelthen ikke se flere cykelløb, hvor han deltager. Sky er det værste der er sket for cykelsporten siden US Postal. Kom så Tom D eller Pozzovivo. Stor fan af LLS, der lige prøver på at ødelægge Skys tog.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Det var i det mindste 18 gode etaper. Føj

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster