Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Peter og Martin Velits! Selvom Peter dog lige har stoppet karrieren.

Fornøjelse at se Pantano i dag. Jeg har svært ved at se Contador skulle bryde Skys dominans til Touren, men bliver spændende at se Pantano hjælpe ham i forsøget.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cykling

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:Peter og Martin Velits! Selvom Peter dog lige har stoppet karrieren.

Fornøjelse at se Pantano i dag. Jeg har svært ved at se Contador skulle bryde Skys dominans til Touren, men bliver spændende at se Pantano hjælpe ham i forsøget.
Man er sgu lettere optimist, hvis man tror, at nogen kan overhovedet nærme sig US Postal, undskyld, Sky-holdet til Touren.

Sjældent set et hold være mere dopet end de snydepelse der kører for Sky.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:Peter og Martin Velits! Selvom Peter dog lige har stoppet karrieren.

Fornøjelse at se Pantano i dag. Jeg har svært ved at se Contador skulle bryde Skys dominans til Touren, men bliver spændende at se Pantano hjælpe ham i forsøget.
Man er sgu lettere optimist, hvis man tror, at nogen kan overhovedet nærme sig US Postal, undskyld, Sky-holdet til Touren.

Sjældent set et hold være mere dopet end de snydepelse der kører for Sky.
Og det er jeg ikke. Men Contador kommer til at prøve på alle måder, og som han kørte igår og i dag, så det noget man godt kan glæde sig til. Hans kørsel i dag var noget af det mest underholdende og spektakulære jeg længe har set.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cykling

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:Peter og Martin Velits! Selvom Peter dog lige har stoppet karrieren.

Fornøjelse at se Pantano i dag. Jeg har svært ved at se Contador skulle bryde Skys dominans til Touren, men bliver spændende at se Pantano hjælpe ham i forsøget.
Man er sgu lettere optimist, hvis man tror, at nogen kan overhovedet nærme sig US Postal, undskyld, Sky-holdet til Touren.

Sjældent set et hold være mere dopet end de snydepelse der kører for Sky.
Og det er jeg ikke. Men Contador kommer til at prøve på alle måder, og som han kørte igår og i dag, så det noget man godt kan glæde sig til. Hans kørsel i dag var noget af det mest underholdende og spektakulære jeg længe har set.
Men har man ikke set det der i to-tre år nu? At Alberto ser god og lovende ud, for så at blive fuldstændig jævnet til jorden af Sky og Froomes dopingkorstog?

Contador er færdig i min verden. Han formår ikke at gøre en forskel i Touren igen i år, tror keg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:Peter og Martin Velits! Selvom Peter dog lige har stoppet karrieren.

Fornøjelse at se Pantano i dag. Jeg har svært ved at se Contador skulle bryde Skys dominans til Touren, men bliver spændende at se Pantano hjælpe ham i forsøget.
Man er sgu lettere optimist, hvis man tror, at nogen kan overhovedet nærme sig US Postal, undskyld, Sky-holdet til Touren.

Sjældent set et hold være mere dopet end de snydepelse der kører for Sky.
Og det er jeg ikke. Men Contador kommer til at prøve på alle måder, og som han kørte igår og i dag, så det noget man godt kan glæde sig til. Hans kørsel i dag var noget af det mest underholdende og spektakulære jeg længe har set.
Men har man ikke set det der i to-tre år nu? At Alberto ser god og lovende ud, for så at blive fuldstændig jævnet til jorden af Sky og Froomes dopingkorstog?

Contador er færdig i min verden. Han formår ikke at gøre en forskel i Touren igen i år, tror keg.
I to af de af de sidste tre år er han udgået efter styrt, og det inden løbet for alvor gik igang. Det sidste år havde han Giroen forinden. Som sagt tror jeg ikke han har niveauet til at vinde, men han er den eneste, der har modet og evnerne til at åbne løbet. Det har virkelig manglet de sidste par år, hvor Froome har fået det lige som han ville ha det.

Chris90
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons feb 15, 2017 5:44 pm

Re: Cykling

Indlæg af Chris90 »

Contador er og har altid været god når Froome ikke er med...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Froome var også altid dårlig, indtil han faldt i gryden i sensommeren 2011. Den eneste forskel på Armstrong og Froome, er at Armstrong allerede er blevet udstillet.

Chris90
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons feb 15, 2017 5:44 pm

Re: Cykling

Indlæg af Chris90 »

Blaugrana92 skrev:Froome var også altid dårlig, indtil han faldt i gryden i sensommeren 2011. Den eneste forskel på Armstrong og Froome, er at Armstrong allerede er blevet udstillet.
Ja, Armstrong var den eneste der var doping, eller hov vent, det var de alle sammen.
Hvis Froome er doping, ja så er alle de andre jo også.
Senest rettet af Chris90 tors mar 16, 2017 2:20 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Chris90 skrev:Hvis Froome er doping, ja så er alle de andre jo også.
Jeg er ikke sikker på, at du har ret i, at alle er dopede. Jeg er rimelig sikker på, at doping stadig er udbredt i cykelsporten, ligesom det er i alle sportsgrene, men jeg tror samtidig også, at den nye generation af ryttere er renere end de ryttere, der startede deres karrierer i 90'erne og 00'erne.

Men lad os antage, du har ret. Alle er dopede. Så er der stadig to problemer:

1) Nogle hold har dygtigere læger, har midler til at eksperimentere med nye dopingmidler, og er bedre til at bøje reglerne eller bliver ligefrem beskyttet.
2) Nogle ryttere får mere ud af doping. De er såkaldte super responders.

Froome tilgodeses formentlig af de to faktorer. Personligt irriterer det mig særligt, at Sky og britisk cykling (ligesom US Postal i sin tid) beskyttes af UCI's ledelse - samtidig med de er røvhellige udadtil.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Froome er naturligvis og uden den mindste tvivl dopet. Sky må i det hele taget gerne skride ad helvede til. De kvæler løb, de er alt for økonomisk overlegne, og de er forfærdeligt hellige.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Froome er naturligvis og uden den mindste tvivl dopet. Sky må i det hele taget gerne skride ad helvede til. De kvæler løb, de er alt for økonomisk overlegne, og de er forfærdeligt hellige.
Særligt det sidste gør dem til feltets med afstand mest ulidelige hold. Langt værre end eksempelvis Astana, der - om end Vinokourov naturligvis er småtosset - trods alt ikke render rundt med den der holier-than-thou attitude, som Brailsford & Co. gør.

Chris90
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons feb 15, 2017 5:44 pm

Re: Cykling

Indlæg af Chris90 »

I lyder som Barcas hates på bold.dk som råber op om matchfixing på Camp Nou, hvor kedeligt Barca spiller osv...
I har ikke noget imod at Suarez filmer sig til straffe ? Dobbeltmorale længe leve.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Chris90 skrev:I lyder som Barcas hates på bold.dk som råber op om matchfixing på Camp Nou, hvor kedeligt Barca spiller osv...
I har ikke noget imod at Suarez filmer sig til straffe ? Dobbeltmorale længe leve.
Jeg tror ikke der er nogen, der nyder at se på skuespil, men det alligevel vildt at sammenligne skuespil med doping.
Froomes og Skys dominans er skidt for sporten, doping eller ej. Men jeg skal da være den første til at hylde ham, hvis han en dag er 5 minutter efter inden sidste bjergetape, men alligevel formår at vinde :lol:

Chris90
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons feb 15, 2017 5:44 pm

Re: Cykling

Indlæg af Chris90 »

Xavi6Smede skrev: Jeg tror ikke der er nogen, der nyder at se på skuespil, men det alligevel vildt at sammenligne skuespil med doping.
Hvorfor er det vildt? Begge dele er jo snyd.

Xavi6Smede skrev: Froomes og Skys dominans er skidt for sporten, doping eller ej.
Hvorfor er det, det ? Sagde folk også om Barcelona i Guardiola-æraen og du lyder som en af dem.
"De er kedelig" "De snyder" "Det er skidt for sporten"
Senest rettet af Chris90 tors mar 16, 2017 8:10 pm, rettet i alt 4 gange.

Chris90
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons feb 15, 2017 5:44 pm

Re: Cykling

Indlæg af Chris90 »

Blaugrana92 skrev:Froome var også altid dårlig, indtil han faldt i gryden i sensommeren 2011.
Altså ligesom Messi før han fik væksthormoner :?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster