Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Cykling

Indlæg af BarçaDK »

Mange snakker om de bedste sprintere eller noget i cykling. Men kører de ikke over 100 km ca. hver dag? Altså så den der sprinter først over stregen er ham, som er mindst træt efter de 100 km - tænker jeg. Det går jeg ud fra er forkert?

En venlig sjæl, som vil tage en n00b i hånden? :smile:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

En dejlig skrevet artikel om gårsdagens etape, som kommer ind på hvor spontant det egentlig var, det som skete.
“The decision was something that you make in the moment. We could see the wind blowing hard from the side. We could see riders lining up,” Contador said. “Bennati made an incredible kilometer, like he was a motorcycle, and that’s when we could make the important differences.”

“That was worse than a mountain day,” he said. “That was one of the hardest days I’ve ever had at the Tour.” - Rogers
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Jep, jeg læste også noget af det samme. Dette skulle være Roche, Rogers og Bennatis værk. Rogers forklarede det som, at Benna kiggede på ham og mere skulle der ikke til, han kiggede tilbage og så at Froome var langt tilbage og gav godkendt til at lave overraskelsen, hvorefter Benna satte sig og forrest og gav den maks gas. Ifølge Roche havde han lige forinden snakket med Rogers og sagt, at efter Belkin og OPQs hårde arbejde så folk mærkede ud, at de måske skulle prøve noget, derefter komunikkerede de det til Alberto, som holdt sig til, og var med på idéen.

Jeg har læst flere store cykelperosnligheder udtale sig, at det der var noget af det bedste de har set i moderne cykelsport. Froome ender alligevel med at vinde touren, men der har været fede momenter. Og så er jeg meget mere til den måde Saxo-Tinkoff, Belkin og OPQ kører cykelløb på, end SKYs trænings domineret, nærmest maskine agtigt dominans.

Sidste år lavede Alberto og Riis det nummer i Vuelta og i år laver de en genistreg i touren, fedt! Meget mere spontan og i tråd med den cykelsporten, som jeg kender til og er opvokset med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Nogle danske forskere er meget kritiske overfor Froome og SKYs præstationer. Hvis man er interesseret i at høre, hvorfor de tvivler på at Froome er ren, skal man se lørdags sport 19:40 på tv2. De sammenligner blandt andet hans præstationer med andre sportsgrene, forskelle mellem 1 og 2, og prøver at give et videnskabelig svar på, hvorfor man skal være meget skeptisk overfor SKYs dominans. Som sagt, 19:40, for dem der er interesserede i at høre lidt mere.

Foreløbig har SKYs manager, Dave Brailsford svaret, at vi jo ikke ved, hvor hårdt SKY folk træner.

EDIT: Lidt kan man læse i dette link; http://tv2.dk/nyheder/liste/seneste/All ... MxNzc4OA==

Brailsford svar er altså interessant. Han mener at Froome er stærkest fordi de andre muligvis ikke giver sig fuldt ud, ok helt sikkert.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Quintana, din dejlig myg, hvorfor er du så langt bagud i klassement!

EDIT: Contador er til gengæld ikke så god tror jeg, ellers havde Saxo sat sig frem og prøvet Froome og hans hold af.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Porte har fået trænet godt siden sidste søndag, det kan man konstatere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Åh, Froome, dit rumvæsen. Til grin.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kubala »

Doping...doping..doping..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cykling

Indlæg af # 23 »

Quintana er ved at blive min yndlingsrytter!

men Froome er det største dopingmonster, jeg nogensinde har været vidne til det. Det er umenneskelig det der han gør.

Hvor længe skal man naivt være vidne til Froomes dopingindtagelse?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Quintana er til gengæld lige nu en idiot.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Ha Ha Ha og Porte kører fra de andre. Det er kun træning, og helt normalt. Det siger de danske eksperter og Carsten Jepppesen selv.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kubala »

Minder mere og mere om Armstrong. Jeg har ikke fulgt med, men selvfølgelig læst lidt om touren i år, men jeg valgte at følge med i dag, fra 11 km tilbage af etapen og hvad sker der, Froome røvpuler alle...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cykling

Indlæg af # 23 »

Jeg håber fucking de dopingmyndigheder får de fucking fingre ud af røven og flækker Froome over. Hans krop er spækfyldt med doping. At man kan cykle op ad et bjerg så stejlt som ingenting burde få alarmklokkerne til at lyse. Der er noget helt galt her.

Alternativ træning min bare røv.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Læg mærke til, hvor mange gange Leth, Sørensen og Ritter har brugt ordet, "umenneskeligt, unormalt, robotagtigt". Det samme går også igen og igen i de artikler og de udtalelser, man kan læse med eksperter. Det samme man om Armstrong, stadig er der virkelig fåtal, for ikke at sige ingen, der stiller spørgsmålstegn ved SKYs kørsel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kubala »

Eneste grund til at Quintana sidder med Froome, er, at han tillader det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster